Електромобили

  • 16 057
  • 51
  •   1
Отговори
# 45
  • софия
  • Мнения: 284
Сега смятам да  пробвам електрически автомобил под наемпод наем.

# 46
  • Мнения: 230
Трябва да се говори конкретно за марка. За момента повечето електромобили са прекалено скъпи и целия довод с икономията на гориво отива по дяволите.

Например Тесла не бих си купил никога. Бързия модел на Type S струва 130хил евро. За тези пари си вземам чисто нов S500 с високо ниво на екстри. Когато даваш 130к евро за кола разхода на гориво не го смяташ. А ес класата е 100 пъти повече кола от всяка тесла - само като погледнеш интериора, изработката на детайлите, усещането и дизайна ти става ясно. Едното е високотехнологична играчка, а другото просто лъха на стил.
Разбирам Тесла да се конкурираше с Дачия, но те искат да се конкурират с марки, които са произвеждали коли, когато дядо му на Елън е ходил прав под масата. Теслите дават страшно много дефекти - дребни, но дразнещи. Дефектирали бутони, дисплеи, проблеми с въздушното окачване на сравнително нови коли, при модел X дори бях изкривили линиите на купето и вратата - скандално недопустими неща за такава цена.
А с-класите не дават дефекти и всичко им е евтино,имат много компютърни модули и дефектират яко и са ужасно скъпи да не говориме за облусжване двигателите се вадят от мотора и някои обслужвания вървят и по 4000 паунда  на двигателя,
част от дефектите на най -новата s-classa ,
Unexplained engine fire in Mercedes Benz S350 Blue Tec in Germany.
Mercedes Benz W222 S350 Bluetech needed new steering rack to correct a squelching sound from the front wheels while turning. New steering rack fitted under warranty.
Report of accelerator pedal potentipometer of December 2018 Mercedes-Benz S350D at 1,800 miles accelerating the car violently from traffic lights. Mercedes diagnostics did not find the fault, but would not unless it occurred during the diagnostics. Suggested a new accelerator pedal potentiometer switch. Another possibility is the car's emissions equipment needing to rev the engine more in order to induce either passive or active regeneration of the DPFs that it may have deemed necessary if driver had been driving at low revs or stuck in traffic.
и други.


Теслите нямат фатални и фрапиращи дефекти,
Спрямо останалата конкуренция от рено,нисан и др.
имат и най-голям пробег и си струват парите,
Пробега на модел с-с най- голямата батерия варира от 507–595 km - така,че изобщо не може да се нарече градски с най-слабата батерия 75w e 400км, което изобщо не е градско.
Хибритите имат скъпо обслужване спрямо колите на ток, A  това,че колите на ток са по опасни от останалите не е вярно ,понеже като се блъснете с кола с двигател двигателя влиза в купето докато при колата на ток отпред нямате нищо само празно място поне теслите и тяхната конструкция и са доста с добри показатели при краш тестове,а това за екзплозиите доста хора са загинали от пожари в бензинови и дизелови коли ,така,че е  не малък риска но е факт,че батериите се гасят по трудно.

# 47
  • София
  • Мнения: 38 209
Произнася се Айлон. Като найлон без н. Интериора на Теслите търпи много критики. Луфтовете са нещо обичайно.

Аз лично чакам новата Опел Коса Е.
Но все още в България няма инфраструктура за ел. коли.

# 48
  • Мнения: 3 732
И на мен ми се иска една такава кола, но не са ми по джоба.
И аз така.
И аз.

Сузуки имат ли електрички или хибриди?

Иване, добре завърнал се! Къде се изгуби? Не ми ли беше обещал нещо?
И аз съм с малолитражка на газ, еуро 3, с катализатор.

Последна редакция: пт, 20 дек 2019, 00:15 от Зуки Су

# 49
  • София
  • Мнения: 30
Тази тема е позамряла Simple Smile Да вземем да я съживим.
Моите и двете коли са електрически

# 50
  • Варна
  • Мнения: 4 108
И ние от три месеца сме с електромобил. Сетих се и аз да погледна тук, няма начин да няма такава тема Simple Smile
Знам, че станаха 10 000 броя в страната, а като нашата са по-малко от 40 броя.

# 51
  • Пловдив
  • Мнения: 1
Ако човек може да си го позволи финансово е супер

Общи условия

Активация на акаунт