По какви критерии си избрахте колата?

  • 13 812
  • 102
  •   1
Отговори

Анкета

Какви бяха вашите критерии за да карате точно този автомобил с който сте?

Опции:

* Може да изберете максимум 3 опции.

  • Мнения: 3 732
Какви бяха вашите критерии за да карате точно този автомобил с който сте? Кое ви водеше в избора - гориво, коне, частно лице/автокъща, ръчка/автоматик, страна на произход, външен вид, цвят, друго?
Съжалявате ли за избора си?

Последна редакция: ср, 19 дек 2018, 08:44 от bubanka

# 1
  • Sofia
  • Мнения: 9 789
Водещото ми беше цената, разбира се, тъй като бюджетът ми не е неограничен. В което включвам цена на колата, цена на поддръжка и ремонти, цена на данъка, разход. Следващият критерии ми е марката. Карам опели от 20 години и нямам оплаквания (не са най-комфортните на света, но пък са здрави и евтини за поддръжка). След това ми е размера, важно ми е да не е сапунерка, че сме с две деца. И чак на последно място са ми външен вид, цвят и страна на произход (там няма почти никакъв избор).

# 2
  • София
  • Мнения: 12 653
Имаме два автомобила. Избирахме ги по практични критерии. Единият трябваше да е удобен, стабилен, да събира цялото семейство и багажа ни. Другият държахме да е малък, маневрен и удобен за ползване в градски условия. Цвят, външен вид и други - не са били сред основните критерии.
Цената, разходите и подръжката също бяха много важни.

# 3
  • Варна
  • Мнения: 36 471
Трябваше ми голяма кола, по желание дизел, както и исках да е точно определена марка. Имах късмет да попадна на читав автомобил. Много се привързвам към колите си аз и карам дълго време всяка. Сега ще я сменям, защото вече голям автомобил не ми е нужен. В момента ми трябва малка, градска кола, на бензин. Няма да е от най-малките, разбира се, но определено ще е по-компактна от комбито, което имам сега.

# 4
  • София
  • Мнения: 4 543
Основният ми критерий беше, че знам кой и как е поддържал колата, съответно какви ремонти са правени през годините и какви проблеми да очаквам. определено беше удобство и това, че е със софийска регистрация и процедурите в КАТ минаха за има няма 2 часа. Като екстра бяха зимни/летни гуми всичките с джанти.

# 5
  • Мнения: 15 223
Един от основните критерии при закупуването на последното ми МПС беше да е високо, за да мога да го катеря на всякъде и да не се притеснявам, ако ми се наложи да минавам по кофти пътища. След това беше марката, това да е автоматик, маневрен и да е широко отзад, за да е удобно за децата.
За ММ пък беше важно да е проходим, да може да се повдига /тъй като ходи на лов/, да има голям багажник и да е с безключово палене.
Затова сменихме автомобилите с джипове и сме доволни

# 6
  • Русе
  • Мнения: 7 766
1. Поддръжка - можехме да си позволим скъпа кола но годишната поддръжка и резервните части определиха  марката, след задълбочено проучване.
2. Големината - 5-ма + голямо куче + багаж = голяма кола. Не искахме бус или Икарус Simple Smile
3. Характеристики - държахме на ръчни скорости, дизел и кубици, години, сервизна книжка.
4. Държавата - държахме да е от Холандия. Купихме една от там преди много години и излезе желЕзна. Още я карам.
5. Цвят и екстри бяха на късмет. Отне ни 6 месеца да я намерим.

# 7
  • София
  • Мнения: 38 204
Той мм я избра. Да е голяма, за да се съберем всички и багажа. Да е удобна вътре. Да харчи малко и да се поддържа лесно.

# 8
  • Мнения: 2 998
"Преносвам " старите коли на ММ. Mr. Green Въпреки, че ги избираме заедно и аз имам глас като бъдещ ползвател, сме се разбрали следващата да си я избера изцяло по мой вкус.

# 9
  • Мнения: X
1. Държахме да не е много стара - макс. 5 годишна;
2. Да е голяма и удобна, да събира багаж - т.е. комби;
3. Сравнително поносима като цена поддръжка;
4. Вид гориво и разход - съответно решихме да е дизел;
5. Ръчни скорости;
6. Външен вид - дадохме немалко пари и държахме да ни харесва, имахме предпочитания и за цвят, но беше по - скоро бонус...Намерихме я в точния цвят де;

# 10
  • Sk babe
  • Мнения: 194
Първата ми кола си беше 2-ра употреба. Избирах я по следните критерии:

1. Конете ( че има данък да се плаща).
2. Страна на произход - моята си беше сглобена и карана 4 години в Италия. Южна Италия - да съм по-точна. Баща ми държеше да идва от място, където не ръсят с луга (за да няма ръжда по колата).
3. Разход на гориво.
4. Видът - гледах да няма ръжда, дали не е удряна (опитаха се да ми пробутат удряна кола, но беше адски нескопосано боядисана.) Бях попаднала на обява на едно БМВ в един от сайтовете за коли. Като отидох на оглед си личеше, че бяха мазали боя в/у ръжда и беше шупнало яко на 2 места по задния капак.

Втората, чистак-бърсак, я избирах по коне, разход на гориво и брой врати Grinning

# 11
  • София
  • Мнения: 7 980
Търсехме голяма кола, висока, ръчни скорости и на бензин. След това изискването беше за сравнително евтини и заменими части, над определена кубатура и под определени години. Доста време търсихме и накрая си избрахме.

# 12
  • тук-там
  • Мнения: 4 269
Избирам единствено по външен вид! Трябва да ме кефи към момента - сменям често. От там нататък, нямам много претенции, освен возията. Peace

# 13
  • Мнения: 12 473
Моята кола сама ме намери - буквално. Като вселенски подарък ми се яви.
И като я видях - се влюбих от раз в нея, та грам не се замислих изобщо за нищо друго..)

# 14
  • Мнения: 13 665
1. Първият критерий беше комфортна кола  с голям багажник - когато човек заима деца а обича да пътешества , престава да пътува с една четка за зъби и един чифт бельо за смяна.
2. Отново във връзка с първото, сравнително нова за да е по-безопасна.
3. След първите две идват разхода на гориво, цена и начин на набавяне.
4. Цветът върви последен.

Общи условия

Активация на акаунт