По какви критерии си избрахте колата?

  • 14 054
  • 102
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 96
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍

# 61
  • Мнения: 4 808
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?

# 62
  • тук-там
  • Мнения: 4 269
Скрит текст:
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?

Пасат? Sweat Smile

# 63
  • Мнения: 96
Скрит текст:
Най-важното беше сигурността: достатъчно въздушни възглавници, които да не са ползвани.

След това да е с евтин съединител и да има изобилие от части на пазара.

Да е дизел, защото се кара по-лесно в града и е по-икономичен на дълъг път. Но и да е с евтини дюзи.

Да е комби: защото семейство и пазар.

И да е от първи собственик в София.

Отне ми повече от половин година да я намеря 😍
И каква е всъщност колата?

Пасат? Sweat Smile

Не: Kia Ceed SW 1.6 115кс. от 2009-та 🤫

# 64
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 795
Ами ще гледам също да ми е удобна седалката. Досега го приемах за даденост, мислейки че трябва производителите да са помислили за това и всички са добри. Не е така. Някак не обръщаш внимание на това, защото има по-важни неща които да гледаш. После като караш обаче усещаш, ако не ти е добре.

# 65
  • Мнения: 4 808
Има коли, на които седалката ми е ниска и ми се е налагало да карам с възглавничка. 1,58 съм.

# 66
  • София
  • Мнения: 3 151
ММ ми я избра, не планирахме да сменяме старата, но случайно я открил в сервиза където поддържа своята.
Критерий номер 1 - да в Хонда, и критерий от мен - да е автоматик. Имах още един - круиз контрол, но следващия път. Градския модел на Хонда почти никога нямат тази екстра.

# 67
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 795
Има коли, на които седалката ми е ниска и ми се е налагало да карам с възглавничка. 1,58 съм.
Факт, седалката очевидно е трудно да се направи така че на всички да е добре, и в някои коли ти е удобно, в други не. Писах в другата тема за колите, как ме боля дълго време врата при камшичен удар, удариха ми колата отзад на светофар. Мисля, че не ми стои на място възглавницата, която държи отзад главата. И въобще не ми е удобна седалката.

Нещо, което намирам за много полезна екстра, е парктроника. Ако е отпред и отзад, е много полезно, спасява бронята на колата при маневриране. Трудно е да се предвиди винаги всичко, колкото и да внимаваш.

# 68
  • Мнения: 111
За мен беше важно да е японска или корейска. Спрях се на Хонда Сивик. Трима познати са със същата, препоръчаха я на 100%. Аз си взех бензин/газ. Не ми беше приоритет да има газ, но си беше бонус. Дизеловите мотори от 2007-2009 пък бяха спечелили мотор на годината, така че предполагам, че и те са надеждни, но заради предишни проблеми с дизелов немски автомобил не исках да залагам на същото.

# 69
  • Мнения: 4 403
Оооо, супер! И аз съм с Хонда Сивик, и изрично търсех бензинова Simple Smile)

# 70
  • Мнения: 592
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue

# 71
  • Русе
  • Мнения: 7 793
Дамите сме различни. От гараж в гараж - не ми е приоритет подгрева.

 Обаче държа музиката да "чупи" прозорци  Joy

# 72
  • Мнения: 15 488
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue

За седалките не знам, обаче тази зима карах редовно джипа на ММ сутрин в студа и установих, че подгряването на волана и автоматичния багажник са безценни. Едното, защото не ти мръзнат ръцете, а второто - че бялото ми яке си остана бяло доста дълго време, защото си отварях багажника дистанционно Simple Smile

# 73
  • Мнения: 9 646
Хубаво си е подгряването, но не ми е приоритет. Но виж, автоматичният багажник вече ми е, за бъдеща кола. 90% от случаите мъкна багажерии и пазари и се чудя как да затворя и отворя багажника.

# 74
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 795
Интересно, никоя дама поне не каза като условие, колата да има подгряване на седалките, което за мен е задължително условие наред с дизел, ръчка, 4 врати, да идва от немскоговоряща страна. Имах ви за по-разглезени! Stuck Out Tongue
Имам го, но не го ползвам често. Чак толкова няма студ. В моята е с три степени, обикновено пускам на най-ниската, защото иначе почва да ти пари под д-то за броени минути. Но топлия волан - това е просто приказка. Вечно ми мръзнат ръцете зимата, а и не само зимата. Това е голяма плюс.
Автоматичния багажник - ами не ще да се отваря винаги. Ритам в центъра, където трябва да е, движа си крака отдолу и нищо. Накрая оставям багажа и си отварям с ръка. Дали се замърсява сенсора при каране, понеже е отдолу на колата, не знам. Но вече не ми се и пробва, само хабя енергия и нерви. От първия път ако не стане, отварям си ръчно. Това е. Става дума за БМВ Х1, което е на 4 години.

Общи условия

Активация на акаунт