Виваком-измамници!

  • 6 744
  • 24
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 9
Здравейте,
Имам страшен проблем с виваком от няколко месеца, надявам се някоя от вас да ми помогне по темата. Значи по същество-сметката ми за мобилни услуги всеки месец бива "набутвана". Попринцип сме с 4 карти и плащаме 59 лева общо. Обаче за втори месец ми се начислява ДДС на всеки от абонаментните планове, при положение, че в договора планът е +ддс-то. В офиса за пореден път не могат да ми кажат откъде идват, защо се получава така и какви са тия фрапиращи сметки за телефон.. Моля ви, помогнете, аз ли съм некомпетентна или наистина става нещо нередно.

# 1
  • Мнения: 580
Разпечатай си фактурите, направи копия на договорите и пусни жалба в КЗП, като опишеш случая. Колкото по-малко емоция съдържа жалбата, толкова по-добре. Описва какви договори си подписала, какво съдържат те като условия и номер на договора. След това си описва проблема кратко и ясно, като опишеш и отговорите, които са ти дали в офисите им. Опиши ако трябва и по-подробно, да не е 3-4 изречения, защото няма да те вземат много на сериозно. Опиши и какво прилагаш към жалбата. На копията на договора(където са условията) заради сумата с включено ДДС и на фактурите огради където е грешката. От КЗП ще направят проверка в рамките на 30 дни (по спомен) и ще получиш отговор. Ако нямаш време да ходиш, можеш да подадеш жалбата и онлайн. Дават входящ номер. Можеш и да пуснеш жалба в офис на Виваком, като си изисква входящ номер. От офис не могат да ти кажат какъв е проблема, защото най-вероятно са с ограничена информация. Може да е просто техническа грешка, която те не виждат. Аз имах проблеми с А1. След много разправии, звънене на оператор и вдигане на рамене в офис, пуснах жалба и си оправих проблема.

# 2
  • Мнения: 5 099
И на мен така,само,че от август.

# 3
  • София
  • Мнения: 38 704
И аз бях така. Изведнъж август месец м.г. започна да ми идва сметка с 30 лв отгоре. Отивам в офиса - ами не знаем. Звъня на 123 - чакайте да ви прехвърля. Ама то проблемът е нагоре. Я чакайте пак... Само ме прехвърлят.
Добре че попаднах на една страхотна мацка в офиса на Графа и тя ми каза какво е станало и ми оправи проблема.

# 4
  • Мнения: 650
Ох и с майка ми и баба ми беше така. Огромни сметки, надписвания и тя беше тръгнала да пуска жалба, каза им че няма да остави нещата така и в един момент и върнаха надписаното. Големи са измамници.

# 5
  • Мнения: 705
Аз от дълги години съм на виваком, и не съм имал никакви проблеми с този оператор. Дори съм много доволен. Надявам се и за вбъдеще да нямам проблеми с този оператор

# 6
  • sofia
  • Мнения: 3
Аз съм на виваком от скоро и за сега изглежда нормално , но преди имах много проблеми с мтел , яно всичките оператори лъжат , предполагам си подбират ''жертвите'' !

# 7
  • Мнения: 8
Веднъж имах по-висока сметка, оказа се, че ми е изтекъл договора и вече нямам отстъпки. След преподписването, от новата месечна такса ми беше приспаднато надвзетото от предходния месец.

# 8
  • Мнения: 66
От август съм с абонаментен план, и мобилен нет към А1.Проблем не съм имал.

# 9
  • Мнения: 10 076
Веднъж имах по-висока сметка, оказа се, че ми е изтекъл договора и вече нямам отстъпки. След преподписването, от новата месечна такса ми беше приспаднато надвзетото от предходния месец.
Интересно, на мен никога не са ми връщали от промоционалните отстъпки.
Обикновено преподписвам 2 или 3 дни преди да изтече договора, но до датата на засичане си надвземат
някаква сума, макар новият договор да влиза в сила от следващия ден. Между 3-4 лв. по-висока ми е
първата сметка след преподписване. После фактурите са по договора.
Веднъж ги питах, но обяснението беше толкова объркано, че изобщо не си направих труда да го осмислям.

# 10
  • ВАРНА
  • Мнения: 3 995
Най-големите мошеници са тези!
 И на всичко отгоре - откакто не съм на мафията вивашит  - вече трета година не са звънели  "ало измамниците"!!!    
На Виваком се смилаха да звънят на стац.телефон!!!

Виваком продават лични данни на ало измамниците!!!

# 11
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 797
Години наред устоявах на натиска на вивакомците да ми променят плана, който беше без интернет, имах само разговори за 12 лева. Имам си интернет в къщи от нет 1  заедно с кабелна тв, на добра цена, и ме устройва.
Купих нов смарт телефон, доста скъп, в началото на годината. После реших да си кача приложението на виваком за да си правя проверка на сметката. То показва обаче само за текущия месец, за предишните месеци просто има суми. Както й да е, в един момент за март ми дойде сметка 46 лева. Получавам и хартиена фактура, но тя идва с огромно закъснение от два-три месеца.  После заминах някъде, нямаше време да гледам сметките, накрая се оказа, че съм платила още 40 лева и нещо за април. Отидох в офиса, казаха ми, че новият ми телефон се ъпгрейдвал сам, и си теглел от интернет, последният андройд бил такъв, и тъй като нямам интернет в плана, то ми излиза много скъпо. Общо взето, не разбирам толкова от ъпгрейдите на андроида. Видя ми се правдоподобно, и накрая подписах някакъв план за 27 лева за две години с интернет.
Общо взето, имайки предвид, че съм се напатила от тях - със стационарните домашни телефони имах проблем, преди да ги закрия, с един таблет, изобщо мнението ми е че гледат да те изработят винаги. Това е политика на фирмата. Може и другите да са така, но аз от тези предимно съм си патила.
Та въпроса ми е, имате ли някакво впечатление, че е възможно с приложението на виваком, което по наивност качих, да са ми теглили интернет по накакъв начин? Или наистина може да е от андроида в телефона? Предишният ми също беше смартфон, с ОС андроид, купен 2015, също беше добър модел, но нищо подобно не ми е правил.
Между другото, като подписах договора за две години, на другия ден виваком ми прати СМС, че имам надвнесена сума за 40 лева и нещо за април Anguished
Приложението на виваком го изтрих от телефона, разбира се. Но все си мисля, дали не беше всичко някакъв коварен номер на виваком? И аз се вързах Disappointed Relieved

# 12
  • Мнения: 705
Да . Наистина новите модели си включват сами мобилните данни. Направи си електронна фактура. Аз съм много доволен от виваком . Само напоследък започнаха да ми звънят някакви непознати вивакомски номера, и всеки път с различен номер, но аз не отговарям на непознати

# 13
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 797
Да . Наистина новите модели си включват сами мобилните данни. Направи си електронна фактура. Аз съм много доволен от виваком . Само напоследък започнаха да ми звънят някакви непознати вивакомски номера, и всеки път с различен номер, но аз не отговарям на непознати
Благодаря, щом е така, дано да е това причината.
Нещо имам опасения и от електронната им фактура. Колко месеци назад можеш да гледаш фактурите си? Или подробната информация е само за текущия месец, както на приложението им? То ако трябва аз да си ги разпечатвам, за да запазя информацията, по-добре те да ми ги пращат на хартиена.
Всички подробности ли са там, както и в хартиената? Като поискаш електронна, можеш ли после да се върнеш към хартиена?
Аз приемам всички позвънявания, понякога са пратки, и т.п. Един път имах позвъняване от ало мошеници, казаха че съм спечелила телевизор от Виваком, казах им веднага, като е така, да ми го пратят на адреса, защото ако са наистина от виваком, те ми знаят и адреса. Е, нищо не последва, естествено.
Имах по-рано стационарен, там по-често опитваха, вкл. и с майка ми, веднъж почти бяхя успели да я измамят, но брат ми стигна в къщи навреме. Вероятно някой от фирмата продава информация за номерата на ало измамниците.

# 14
  • Мнения: 705
Електроните фактури са само за месеца, има пълната информация. Моята и на майка ми фактури са само електронни.

# 15
  • Мнения: 19 139
Гликоза, и на мен ми се е случвало след като си взех нов телефон. Видях обаче още първите дни в текущата сметка, че имам начислена сума при положение, че текущата ми сметка обикновено е 0 лева (побирам се в безплатните минути и плащам само такса) и ползвах уай-фай, телефонът си ползвал за актуализациите мобилен нет. Трябвало да се спре от настройките ползването на мобилен нет или от тяхна страна операторът на тел. 123 да го спре. Накарах направо оператора и след това не е начислявало нищо.

# 16
  • Мнения: 705
Същата работа и при мен, само че аз бях на ваучер, и операторите казаха че единственото решение е да премина на сметка и проблемът ще спре. Преминах на сметка и наистина проблемът спря, вече много много рядко се случва да се включи сам

# 17
  • Мнения: 554
Изискайте ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА, а не просто фактура. Така ще разберете повече!

# 18
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 797
Изискайте ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА, а не просто фактура. Така ще разберете повече!
В офисите им ли да ги искам? Трябваше да ми пращат фактура по пощата, нищо не са ми пратили до сега. За всичко трябва да ходиш, да напомняш, казват ти - да, няма проблем, после установяваш, че нищо не се случва. Уникални гадове.

# 19
  • Мнения: 554
Има разлика межу ФАКТУРА и ДЕТАЙЛИЗИРАНА СПРАВКА.
Едното няма как да ти го пратят по пощата в никакъв случай.Изисква се само срещу лична карта и присъствие на човека на когото са услугите.
В фактурата има 5 графи на кръст в които пише примерно:
Изговорени минути към Международна Група 2 - 2 минути - 8 лева
Използвани мегабайти и т.н.
А детайлизираната справка е точно в кой ден, в кой час, на кой номер си се обаждал, колко време си говорил, какъв е номера, таксуван ли си и прочие. Затова не се праща такова нещо по пощата (има твърде много лична информация и не бива да се остава ей тъй в пощите без надзор, защото може съсед да се възползва от това и да разгледа аджеба на кой си се обаждал и т.н)
А и смятам, че ако беше възможно това, щяха да зачестят разводите в България хаха. Това в кръга на шегата разбира се. (Всяка шега си има своята доза истина)

# 20
  • Мнения: X
Подадох заявление за прекратяване на договора ми с Виваком на 12.07.19 г. с 30-дневно предизвестие.
На 08.09.19 съм получила фактура за използваните услуги от 08.08 - 08.09 в размер на 0 лева и за предплащане на услугите от 08.09 - 08.10.
Говорих с оператор. Заявиха, че в системата им няма входирано заявление за прекратяване на договора ми с тях. Те го считат за действащ договор (въпреки, че следва да е недействащ считано от дата 12.08.19 г.)
Ако имам копие да отида в магазин и да им го покажа, за да подадат заявление със задна дата.
Заявлението ми е подписано от г-жа Милена Попова в Мол София.
Пазете си документите при прекратяване на договорите с операторите. Изисквайте документ, удостоверяващ прекратяването на договора, подписан от двете страни, защото очевидно е тактика умишлено да се унищожават документи, за да бъдат забавяни клиентите им и евентуално да не прекратят договорите си.
По телефона заявиха, че съм лъжкиня и че няма подписано предизвестие.
Изпратих им документа сканиран. Нещастници.

# 21
  • Мнения: 22 867
Скрит текст:
Подадох заявление за прекратяване на договора ми с Виваком на 12.07.19 г. с 30-дневно предизвестие.
На 08.09.19 съм получила фактура за използваните услуги от 08.08 - 08.09 в размер на 0 лева и за предплащане на услугите от 08.09 - 08.10.
Говорих с оператор. Заявиха, че в системата им няма входирано заявление за прекратяване на договора ми с тях. Те го считат за действащ договор (въпреки, че следва да е недействащ считано от дата 12.08.19 г.)
Ако имам копие да отида в магазин и да им го покажа, за да подадат заявление със задна дата.
Заявлението ми е подписано от г-жа Милена Попова в Мол София.
Пазете си документите при прекратяване на договорите с операторите. Изисквайте документ, удостоверяващ прекратяването на договора, подписан от двете страни, защото очевидно е тактика умишлено да се унищожават документи, за да бъдат забавяни клиентите им и евентуално да не прекратят договорите си.
По телефона заявиха, че съм лъжкиня и че няма подписано предизвестие.
Изпратих им документа сканиран. Нещастници.

Сега можеш и да ги осъдиш за "лъжкиня-та". Оливат се понякога, май в повечето случаи.

# 22
  • Мнения: 554
Просто служителката не е успяла да прикачи към профила ви документа. Дали е станало грешка или е било нарочно - само тя си знае. Операторите в този случай нямат вина, че при тях няма файл със молбата ви.

# 23
  • Мнения: 1
Виваком си играят с интернета. Пускат си го нормално само за няколко часа след като си звънял в централата с оплакване. През другото време все нещо не е наред или стационарният им интернет е с ниска скорост, почти никаква. Интернета им не може да поддържа две устройства да работят паралелно! Всичко е с цел вземане на пари. Служителите които ходят по адреси не си правят труда да влязат в дома на клиента, за да проверят дали проблема не е от рутера. А в същото време татифиъе им растат!

# 24
  • Мнения: 1
Според пакета , който ползвам би трябвало да имам данни за ползване в чужбина , и като влезна в менюто се вижда , че имам такива данни и то в изобилие, но това , което става е , че не ползвам тези данни когато съм чужбина , а виваком просто си вземат от данните, които са за България. Данните за ползване в роуминг се оказват просто една измама от страна на виваком !

Общи условия

Активация на акаунт