Чувствам се като пълна глупачка предвид ситуацията, в която попаднах.
При плащането на сметката си за телефон този месец, служителката в офиса усмихнато и въодушевено ми заяви, че А1 правят подарък към моя план. Бонус-екстра от 3000МБ безплатно за две години. Обясни ми, че А1 давали този подарък на потребители, чийто договори са на стойност над 20лв. Каза ми, че само трябва да подпиша заявлението, че искам да получа този Бонус-екстра . Увери ме, че нищо по договора ми не се променя. Показа ми полетата, където са записани 3000 МБ безплатно. Само да се подпиша и това било. Отново я попитах дали няма някакви промени по договора. Многократно ми повтори, че мога да бъда напълно спокойна, че договорът ми си остава същият и като цена и като срок и че това е просто подарък. Преди да подпиша забелязах два реда с дребен шрифт, че има условие, при което с тази Бонус-екстра договорът ми се удължава с 2г. Попитах я. Отново и отново ме увери, че просто бланките им били недоизпипани от системата и че срокът на договора ми няма да се промени. Подписах този ПОДАРЪК.
След като го изчетох внимателно още повече ме притесни условието за удължаване на договора ми с 2г.
Днес отидох до същия офис да поискам да се откажа от този Бонус-екстра, защото изречението за удължаване на договора ме притеснява. Тази служителка беше заета и съответно се обърнах към другия служител. Видя заявлението, провери и ми каза, че договорът вече ми е удължен с 2г. и че не мога да се откажа. Изчаках въпросната служителка и я попитах каква е тази промяна и защо ме е излъгала. Измрънка нещо и каза, че нищо не може да направи и започна да отрича всичко, което ми беше говорила предния ден. Пълен абсурд. Настоявах, че искам да се направи нещо. Тя само вдигна рамене и ми даде една бланка - Искане да попълня какво искам и да го пусне в системата на А1. Попълних го, пусна го, получих смс с входящ номер и ми каза, че до 1месец ще получа отговор на Искането, което направих.
Просто кошмар. Нямам нужда от още две години на този договор. Финансово не ми е изгоден. Оставаха ми 6 месеца до изтичането му. А и имало вариант да го спра три месеца предварително.
За мен това си е подвеждане и измама от служителка на А1 колкото и наивно да постъпих аз. Просто се доверих на многократните уверения на въпросната служителка.
Има ли още нещо, което бих могла да направя, за да ми се върне старият срок на договора?