Отворете вратата на DMS и станeте дарител

  • 1 256
  • 1
  •   1
Отговори
  • Мнения: 840
За 12 години чрез платформата са събрани над 9 500 000 лева за 911 различни каузи


Оранжева врата с логото на дарителската платформа DMS и мотото „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ посреща посетителите в „Бизнес парк София“. Инсталацията е част от кампанията на DMS за насърчаване на дарителството и разясняване на механизмите за бързо и надеждно набиране на средства чрез еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през системата на ePay и посредством виртуален POS терминал на ОББ. Над 181 са в момента активните кампании на хора и организации, които търсят своите добротворци през напълно обновения уебсайт www.dmsbg.com
Инициативата на дарителската платформа се стреми да опровергае някои погрешни представи като тази, че DMS често се възприема като техническо средство, а не като платформа за дарения. Други бъркат 17 777 с номер на държавна институция. Трети смятат, че се помага единствено на хора с влошено здраве и при бедствия и аварии. Въпреки тези нагласи DMS остава най-популярният дарителски механизъм. За своите 12 години чрез платформата са събрани над 9 531 964 лева за 911 различни кампании.



Част от кампанията „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ е „Предизвикателството на DMS“, което се осъществява изцяло в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепят благотворителността чрез личния си пример. Тази седмица екстремният бегач Кирил Николов-Дизела ще подари на един от последователите си фланелката, с която пробяга българската част от международния туристически маршрут Е4. Щафетата ще поеме талантливата млада актриса Лорина Камбурова, която също ще предложи своя вещ с важна сантиментална стойност.

До този момент Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“ подари свой любим шал, а радиоводещият Драгомир Симеонов доброволно се раздели с коледно украшение, присъствало години наред на семейната елха. В следващата „звездна двойка“ пианистката и композитор Мария Каракушева обещава своя първи албум Hearteclipse със специално посвещение, а Митко Павлов подарява себе си като компания за обяд или вечерно питие. Заедно с тях Део и съпругата му Мариана подариха в подкрепа на платформата DMS първата рисунка на сина си Боби.  

Условието към участниците във всички предизвикателства е да влязат на сайта dmsbg.com, да изберат и подкрепят някоя от многобройните каузи, след което да споделят това в страниците на една от популярните личности в предизвикателството. Жребий определя при кого отива подарената вещ.



Медийни партньори на кампанията:
Инициативата на DMS „Отвори вратата за доброто. Влез, стани дарител“ се осъществява с медийната подкрепа на: BG-Мamma, Az-jenata.bg, BGonAir, Btvnovinite.bg, Clubz.bg, Dariknews.bg, Dir.bg, Dnes.bg, Dnevnik.bg, Elle.bg, FM+, Investor.bg, Maikomila.bg, Mediapool.bg, Moetodete.bg, Momichetata.bg, NGObg.info, Offnews.bg, Programata.bg, Rozali.com, Segabg.com, Vesti.bg, Webcafe.bg, Z Rock, „БГ Радио“, БНР, „Радио 1“, „Радио Вероника“, „Радио Фреш“

Още за DMS:
Платформата DMS стартира през май 2007 година и се осъществява в партньорство между „Български дарителски форум“ и Фондация BCause. Инициативата дава възможност за дарения чрез еднократен SMS за абонати на трите мобилни операторa на територията на България – Теленор, VIVACOM и А1. От 2015 г. системата предлага и нови механизми за набиране на средства с абонамент за SMS и онлайн дарения. Кампаниите, които кандидатстват в системата, се одобряват от DMS Борд, който се състои от представители на двете организации, трите мобилни оператора, „Тера Комюникейшънс“ АД, ОББ, „Ипей“ АД, експерти и обществени личности.

Кампанията се реализира с финансовата подкрепа на Фондация „Америка за България“.

Последна редакция: вт, 28 яну 2020, 08:17 от bubanka

# 1
  • Мнения: 1 557
Скок на онлайн даренията в платформата DMS

През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година



С 43% са се увеличили през миналата година онлайн даренията за каузи в дарителската платформа DMS, администрирана от БДФ и фондация BCause. Запазва се тенденцията от 2018 г. все повече хора да даряват по 2 или 5 лв. всеки месец чрез телефонните си сметки. През 2019 г. броят на SMS абонаментите от 5 лв. е скочил с 28%, а този на абонаментите от 2 лв. – с 5%.

Общо 264 каузи на хора и организации са набирали средства чрез DMS през миналата година. С помощта на хиляди дарители те са получили общо 1 233 046 лв. Близо половината (49%) от тях са дошли чрез еднократни SMS-и, 34% - чрез месечни абонаменти, а останалите - чрез онлайн дарения. През 2019 г. събраните дарителски средства са с 13% повече спрямо предходната година.  

С цели 91% са скочили онлайн даренията през последните два месеца на 2019 г. в сравнение със същия период от предходната година. През ноември и декември м.г. за каузите в дарителската платформа са постъпили 36 000 лв. повече, отколкото през същите месеци на 2018 г. Основна заслуга за това има обновеният интернет сайт на DMS. Той гарантира по-голяма сигурност и пълна прозрачност на дейността на платформата чрез подробни месечни и годишни отчети.  

DMS предлага четири механизма за бързо, удобно и надеждно набиране на средства: еднократни или абонаментни SMS-и на кратък номер 17 777, чрез онлайн дарения през интернет системата ePay.bg и виртуален POS терминал на Обединена българска банка. В информационната кампания за популяризирането на тези дарителски механизми, която завърши преди дни, хиляди столичани и гости на София видяха оранжевата врата с логото на DMS и мотото „Отвори врата за доброто. Влез, стани дарител!“ на различни места в града. Тя гостува в Бизнес парк София, Paradise Center, The Mall и ОББ Милениум център.



Част от кампанията беше Предизвикателството на DMS в социалните мрежи. В него известни личности от различни сфери подкрепиха благотворителността чрез личния си пример. Сред тях са радиоводещите Драгомир Симеонов и Митко Павлов, Красимира Хаджииванова от „Майко Мила“, Део и съпругата му Мариана, пианистката и композитор Мария Каракушева, Кирил Николов - Дизела, артистите Лорина Камбурова, Орлин Павлов и Весела Бабинова.

За последните 13 години чрез платформата DMS са събрани над 10,5 млн. лв. за 1186 различни кампании. В момента на интернет адрес dmsbg.com очакват подкрепа 59 каузи за лечение на хора и 122 инициативи на неправителствени организации.

Медийни партньори на кампанията:
Инициативата на DMS „Отвори вратата за доброто, Влез, стани дарител“ се осъществи с медийната подкрепата на: Az-jenata.bg, BG-Mamma, BGonAir, Btvnovinite.bg, Clubz.bg, Dariknews.bg, Dir.bg, Dnes.bg, Dnevnik.bg, Elle.bg, FM+, Investor.bg, Maikomila.bg, Mediapool.bg, Moetodete.bg, Momichetata.bg, NGObg.info, Offnews.bg, Programata.bg, Rozali.com, Segabg.com, Vesti.bg, Webcafe.bg, Z Rock, БГ Радио, БНР, Радио 1, Радио Вероника, Радио Фреш

Още за DMS:
Дарителската платформа DMS стартира през май 2007 година и се осъществява в партньорство между Български дарителски форум и Фондация BCause. Инициативата дава възможност за дарения чрез еднократен SMS на номер 17 777 за абонати на трите мобилни операторa на територията на България – Теленор, VIVACOM и А1. От 2015 г. системата предлага също набиране на средства с абонамент за SMS и онлайн дарения. Кампаниите, които кандидатстват в системата, се одобряват от DMS Борд, който се състои от представители на двете организации, трите мобилни оператора, „Тера Комюникейшънс“ АД, ОББ, „Ипей“ АД, експерти и обществени личности.

Последна редакция: пн, 27 яну 2020, 12:38 от Редактор**

Общи условия

Активация на акаунт