Закупих си телефон Samsung A7 от магазин на Техномаркет в Пловдив през февруари 2019, като в активно ползване е от юни 2019. Винаги е бил с гръб, уж оригинален на Самсунг, в последните месеци нямаше протектор, се се канех да сложа и все отлагах, а и много се старах да го пазя този телефон (при все че предишни мои телефони съм ги правила на сол)
Сега в края на декември телефона рязко умира. Разбираме че е само дисплея, защото иначе вибрира, издава звук, от Messenger и подобни. Нося го в Техномаркет, там мацката го огледа, прие го и го праща за ремонт в София в някакъв си "Сръчко" сервиз. (По телефона няма и драскотина)
От там ми връщат телефона с отказана гаранция,понеже е бил изтърваван. Сега, то че на два три пъти съм го изпускала в процеса на работа, така е, признавам, но това се е случвало месеци преди това. Примерно да си изтървеш телефона септември/октомври, да спре да работи декември.
Това нормално ли е според вас?
Възможно ли е да е възникнала такава повреда с толкова отложени последствия? И то да настъпи такава тежка повреда на дисплея, а по апарата даже и драскотина няма. Плюс това апарата беше с гръб.
А възможно ли е да е станал някакъв фал при отварянето на телефона и да не искат да си признават, затова да ми ги измислят тези глупости с изпускането.
Извънгаранционно ремонта е 160 лв, не са малко, но проблема ми е главно принципен. Ще намеря да ги дам парите, щото апарата няма още година експлоатация, и по добре 160 лв ремонт от колкото нов апарат с нови вноски. (тъкмо го изплатих ма*а му с*ара )
Страшна глупост е цялото това нещо и съм абсолютно разочарована от Техномаркет. Повече нищо няма да си купя от тях. Цялото ми семейство са си купували вещи само от Технополис, всичките ми предишни телефони са били от Технополис, до сега такова нещо никога не ми се е случвало... има ли разлика в качеството на стоките, които получават и двете вериги ,не знам...