Работа, CV-та, HR-и, съвети - 70

  • 25 583
  • 722
  •   2
Отговори
# 105
  • Мнения: 54 474
Дъщеря ми има по около 200 обаждания на смяна.
Няма кой да те чака, трябва хем бързо да говориш, хем да разбираш всичко, не на книжовен език, хем да реагираш адекватно.
При тях има и късни смени, тя ги предпочита.

# 106
  • Мнения: 2 124
Точно, това е  доста стресова работа и езикът далеч не е единственият фактор за успех.
Да не говорим, че често трябва да си и психолог, за да намериш правилния подход към съответния клиент, което по телефона е по-трудно отколкото очи в очи.

И освен адекватна реакция е препоръчително (за собственото ти здраве) да си идиотоустойчив.

# 107
  • Мнения: 558
И аз не разбирам защо се смята, че при работата в кол център не трябват други умения освен владеенето на език. Това далеч не е така. А и самото знание на чужд език е достатъчно високо умение от моя гледна точка - виждам, че в някои постове доста се неглижира и се смята за не толкова съществено. А всъщност това говори за редица други умения, които си придобил и развил, докато си учил този език.

# 108
  • София
  • Мнения: 17 778
Трябва да си със здрави нерви. Освен това, много се затъпява. Според мен не става за повече от 2г. Но пък много хора без образование отиват по такива места, ако са нахалничк, стават тийм лидери, после се местят на други позиции за тийм лидер и накрая имаш нахакано и лалащо ТЛ без грам образование над главата на финансисти, икономисти и филолози. И т.н. Смях да става.

# 109
  • Мнения: 3 589
аз не разбирам защо се смята, че при работата в кол център не трябват други умения освен владеенето на език

Защото при наемане всички други компетенции са предимство и добре дошли, но подлежащи на компромис. Затова. Дали си със здрави нерви и др. подобни особености на характера няма никакво отношение към образованието и намерението на съфорумеца да учи 2 езика.

# 110
  • Мнения: 558
Кечър, аз изкарах много повече години в подобна сфера, не точно в аутсорсинга обаче, а съм с образование. Всъщност там работят доста хора с образование, които по някаква причина, най-често липсата на контакти или късмет, не могат да попаднат в сферите на образованието си или други сфери, които ги интересуват.

А качествата, които визирам, са свързани със сериозно внимание към детайлите, умението да боравиш и интерпретираш информация, да продаваш агресивно или да имаш меки продажбени умения, добри координаторски умения. И това не всеки го умее.

Doro, не бих казала, че всички останали компетенции подлежат на компромис, иначе щяха да одобряват всеки, който кандидатства, а това не е така от лични наблюдения. Може някъде да се прави, но не навсякъде.

# 111
  • Мнения: 3 589
За какви езици са ти наблюденията, че не одобряват всеки, който ги владее?
Когато търсите хора със свободно владеене на датски и/или фински, колко други компетенции изисквате от кандидатите?

# 112
  • Мнения: 558
За датски и фински най-вероятно ще назначат нейтив. А и тези редки езици са частен случай. Аз казвам какви са моите наблюдения и личен опит, държи се и на личностни качества, а понякога и на афинитет към сферата на дейност (например, ако е по-технически насочена).

# 113
  • Мнения: 593
Привет, в колцентровете наемат ли на 4 часа/ден? Бих пробвала, но не на пълен работен ден.

# 114
  • Мнения: 7 987
Дори и да не наемат по принцип, нищо чудно да се съгласят, ако си с много търсен език. Аз бих кандидатствал, като в кандидатурата си обясня, че си търся работа с 4 часов работен ден.

# 115
  • София
  • Мнения: 11 767
Привет, в колцентровете наемат ли на 4 часа/ден? Бих пробвала, но не на пълен работен ден.

Да, на 4,6 или 8 часа.

# 116
  • Мнения: 2 124
От отзивите, които четох на служители - наемат на 4 часа, но не ти дават свободен избор кога да изработваш въпросните четири часа и обикновено искат да се случва в най-непеченото време.
Преди да се засили човек натам, трябва добре да проучи, най-добре да има вътрешен човек.
На мен това ми е резервен вариант за работа, не мисля, че е нещо, което би ми паснало, но когато няма друг източник на доходи и това е вариант (с цената на нервите ми).

# 117
  • София
  • Мнения: 38 535
Още на интервютата, като тръгна да преговарям за работно време и смени в кол център, се забелязва някакво напрежение. "Ако се разберете с колегите". Демек - каквото наложи супервайзора. Имах колежки от университета, които работеха рано сутрин с английски. Да, някой на 20-29 може да издържи. Аз не.

# 118
  • тук-там
  • Мнения: 4 269
Колцентровете са предимно за млади хора и студенти.  Именно заради смените.  Дъщеря ми беше с перфектната за нея смяна - от 15 до 00. Сутрин се наспива, вечер от работа - директно в бара.
Ееех, млад да си...

До към 22-23г става. Ако и след това се задържиш - значи това ти е призванието.

# 119
  • Мнения: 47 996
Всякакви възрасти има, но да, не си избираш дам смените. Мисля, че е логично. Тоест донякъде можеш да избереш кои дни да почиваш и т.н., но като цяло има диапазон, в който се работи и е напечено, и естествено, работиш тогава. По принцип това наистина устройства главно млади хора, студенти, и нощни птици. Но иначе ограничения и дискриминация няма
Вече от много години има кол центрове и мисля, че условията на работа са добре познати на всички Simple Smile Не са мистерия Simple Smile
Има и доста позитиви. Осигуряват на реална заплата, не е ниска, има много бенефити, поддържаш си езика, работиш в мултикултурна среда и т.н.
Но е натоварващо и смачква по- чувствителните е хора много.

Общи условия

Активация на акаунт