НЕ ПАЗАРУВАЙТЕ от Mercari

  • 5 558
  • 32
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 112
Здравейте,

Споделям с вас пълното ми разочарование от направена онлайн поръчка от https://mercari.bg/.
Поръчах дамски суичър, като за доставка платих 5.50 лв.
Поръчаният артикул не отговаряше на размера и реших да го върна.
За обратната доставка до Пловдив със Спиди платих 7.70 лв.(стандартна доставка до адрес)
Днес е 14-тия ден (т.е. последния ден, в който трябва да ми възстановят сумата) и виждам, че сумата, която са ми възстановили е точно с 4.50 лв. по-малко от сумата по касов бон на самия артикул.
Изпратила съм им имейл, в който ги питам защо са възстановени по-малко пари, но каквото и да ми отговорят фактите са налице:

Доставка - 5.50лв.
Връщане - 7.70 лв.
По-малък размер на възстановената сума - 4.50 лв.

"Удоволствието", което  ми струваше да "пазарувам"  в Mercari за едно единствено суичърче е точно 17.70 лв.

17.70 лв. дадени за НИЩО....


Времето за получаване и изпращане на пратката, писането на няколко имейла до тях (във връзка с това дали са получили обратно артикула) не го коментирам....то, както и 17.70 лв. са си за моя сметка...

# 1
  • Мнения: 1 094
При доставките така си стоят нещата, нормално е .Само сумата за артикула можеш да оспорваш. Във 90% от сайтовете връщането е за сметка на получателя, ако е смяна също т.е. ще платиш 3 куриерски.

# 2
  • Мнения: X
В почти всички сайтове има таблици с размери и е задължително да бъдат проверявани, преди да се поръча. Може да си размер М за марка Х и размер XL за марка Y.

# 3
  • Мнения: 112
При доставките така си стоят нещата, нормално е .Само сумата за артикула можеш да оспорваш. Във 90% от сайтовете връщането е за сметка на получателя, ако е смяна също т.е. ще платиш 3 куриерски.

Във всички български сайтове, от които съм пазарувала връщането е за сметка на клиента, но в много от тях има минимална сума за поръчка, над която доставката ти е безплатна....тук това го няма ?? (първи минус)
Съгласна съм, че в условията е описано, че доставката е за сметка на клиента, но ви споделих факти, от които всеки сам може да прецени дали си струва да пазарува онлайн от въпросния магазин.
Другото, което ме разочарова е, че няма никаква обратна връзка (втори минус)- очаквах да получа атоматичен мейл, че пратката ми е получена от тях и одобрена спрямо техните изисквания:
(4) Продуктът трябва да се върне с неговата оригинална кутия/опаковка с етикет и касова бележка, без индикации, че е бил употребяван, без да е повреден или третиран по какъвто и да е начин.
Сметката в цифри е, че платих 25% от цената на артикула за куриерски услуги и други непредвидени разходи (трети .минус).....
Цели 3 причини да НЕ ПАЗАРУВАМ повече от този магазин...

В почти всички сайтове има таблици с размери и е задължително да бъдат проверявани, преди да се поръча. Може да си размер М за марка Х и размер XL за марка Y.

Ааа супер, че ми дадохте още една причина, поради която ви препоръчвам да не пазарувате от този магазин....
В сайта липсва таблица с размери....и моля ако я намерите пишете...може да е скрита някъде Simple Smile

Последна редакция: ср, 22 юли 2020, 09:36 от bubanka

# 4
  • Мнения: X
Скрит текст:
В почти всички сайтове има таблици с размери и е задължително да бъдат проверявани, преди да се поръча. Може да си размер М за марка Х и размер XL за марка Y.
Ааа супер, че ми дадохте още една причина, поради която ви препоръчвам да не пазарувате от този магазин....
В сайта липсва таблица с размери....и моля ако я намерите пишете...може да е скрита някъде Simple Smile

Сайтът за мен е непознат, но за няколко секунди намерих таблица с размери. Примерно...

Скрит текст:


# 5
  • Мнения: 112
Скрит текст:
В почти всички сайтове има таблици с размери и е задължително да бъдат проверявани, преди да се поръча. Може да си размер М за марка Х и размер XL за марка Y.
Ааа супер, че ми дадохте още една причина, поради която ви препоръчвам да не пазарувате от този магазин....
В сайта липсва таблица с размери....и моля ако я намерите пишете...може да е скрита някъде Simple Smile

Сайтът за мен е непознат, но за няколко секунди намерих таблица с размери. Примерно...

Скрит текст:



Благодаря ви, наистина не я бях видяла....вижте обаче дали върши някаква работа...

Отворих 7-8 артикула на различни марки...ми таблицата все една и съща.

Всеки пазарувал знае, че всяка марка има своя собствена таблица за размерите...т.е. пак не са ОК нещата...

Последна редакция: пн, 13 юли 2020, 16:46 от Galiakm

# 6
  • Мнения: 1 996
За съжаление не знаеш, кога и откъде могат да те разочароват.Миналата седмица  поръчах боти на  Replay  за 156 лв. от Fanpoint. Получих ги във вид, като носени.Без никакви етикети по тях, без предпазни картони и хартии с пречупена кожа по свивките...Като фен на марката съм много добре запозната какво трябваше да получа.Писах им, като очаквах някакъв адекватен отговор, но получих стандартен такъв, че мога да ги върна за моя сметка.Еми върнах им ги макар да нямам вина за това какво получих,платих си доставка 7,20 лв. и приключвам с поръчките от този сайт Sad
По темата, сега чакам едни мокасини на G-star от Меркари, дано и тук не ме разочароват.

# 7
  • Мнения: X
Не живея в България, пазарувам 98% онлайн - от храни за мен и дом. любимец, до дрехи, аксесоари, техника, обзавеждане и всичко помежду им, ОБАЧЕ от такива сайтове като въпросния, не бих поръчал нищо. Изглеждат ми странно и ми навяват усещането или за фейк от алиекспрес, или за открития във втора употреба.

Сайтът (Мерсари), като изработка на сайт, няма да го коментирам. Hands Minus1

Както казват - човек гласува с парите си - моят съвет е да подбирате внимателно от къде и какво пазарувате.

Във форумът има безброй теми за онлайн пазаруването - от България И от чужбина, както и отзиви за най-различни сайтове. Бих инвестирал време да прочета поне първите коментари на популярните теми тук (в тях най-често има инфо за размери, за доставки, марки, положителни&отрицателни отзиви, бонус кодове, кодове за намаление, безплатна доставка, И, И, И...), преди да поръчам каквото и да е било от български сайт или от неизвестен чуждестранен, който доставя до България.

# 8
  • Мнения: 3 591
Аз пазарувам от физическите магазини и връщането винаги е безпроблемно и безразходно.
Което не мога да кажа за т.нар. Немски магазини - веднъж ми се наложи да сменя размера на дънки за подарък, и ми отказаха, защото съм отишла на 18тия календарен ден, а не до 14тия от покупката. Не проявиха никакъв компромис за това, че половината от тези дни бяха почивни, официални празници - нямало значение. После писма писах, уж официални, на тоя, на оня, нищо. 90 кинта на вятъра. Случката е конкретно в този НЦ близо до Св.Неделя на Стамболийски в София, точно до Меркарито.

# 9
  • Мнения: 112
Искам да бъда коректна - след кореспонденция по имейл - възстановената сума е 100%.

Разходите за доставка и връщане са за сметка на клиента.

# 10
  • Мнения: 1 996
За да бъдем съвсем коректни, разходите за доставка са безплатни за поръчки над 100 лв.Моята поръчка е за 120 лв. и не ме таксуваха с доставка.

# 11
  • Мнения: 41 368
Просто не мога да си представя да поръчам дънки или обувки/маратонки по интернет. Ми то си иска пробване за да се избере оптималното.

# 12
  • Мнения: 1 996
Черна станция, това вече си е до лично разбиране.Аз над 10 години пазарувам за цялото семейство основно по интернет.Факт е обаче, че от сайтове в чужбина нямам разочарования за сметка на Бг сайтове.

# 13
  • Мнения: 159
Аз поръчвам почти всичко по интернет, но не и в България.

В Германия повечето от големите онлайн магазини предлагат безплатна доставка плюс безплатно връщане (основателна причина не е нужна), както и опцията за заплащане 14 дни след получаване на нещата (т.е. след като реша какво ще задържа).
Така поръчвам по няколко чифта дънки, рокли и т.н. и задържам каквото ми става и харесва. Останалото заминава обратно за 0 лева.

# 14
  • Мнения: 3 591
В Германия точно пък много се злоупотребява. Поръчват дрехи за повод, носят и връщат. Или купуват от магазин маркова парцалка, връщат с цел да се намали цената като върната стока, и после я купуват на намалената цена. Дори книги поръчват по интернет, четат и връщат. Върхът беше и закупуване на един хард диск, който използваха за пренос на някакъв обем данни и после го върнаха, тогава нямаше облаци и подобни.  И какви ли не неща, то чудо, докато живеех там на какво се нагледах, бях в шок какви цигански номера правят. Местни това, не българи. И как ми се оправдаваха като ги хоках, с "ама това е нормално, тук всички го правят, спокойно, така е прието".😬😬😬

# 15
  • София
  • Мнения: 35 227
Меркари ми е като секънд хенд, не бих купувала онлайнт от тях.
Да видя, да огледам, да премеря - евентуално тогава.

# 16
  • София
  • Мнения: 3 171
Меркари е аутлет. Имам много добри попадения от там. Повечето неща са единични бройки, като обикновено няма  избор на размери. Понеже предлагат много марки, е добре да гледате размерна таблица в сайта на съответната марка. Сайта го направиха по време на изолацията. Поръчвала съм си само едни сандали, защото ги видях и пробвах в магазин, но имаше само по-голям номер. Дойдоха чисто нови, не пробвани с етикети. Много съм доволна. Над 100лв поръчката е с безплатна доставка.

# 17
  • Пловдив
  • Мнения: 40 845
Хм...вчера пусна аз едни еспадрили и утре трябва да са в офис на Спиди. Много смотан им е сайта по принцип...не ми даде да избера ни точния офис на куриера, ни да си напиша моя адрес???
Дано да са читави и да отговарят на размера, че...мн.ми харесаха Simple Smile
https://mercari.bg/espadrili-havaianas-10007650

# 18
  • Мнения: 39 524
Да дам и моя принос в темата. Вчера в 12 часа поръчах сандали. По това, което пишеше в сайта им, ако поръчката е направена преди 15 часа, ще бъде със срок доставка 1 работен ден. Да, ама днес сандалите не дойдоха. Обадих се и ги натиснах. Имали много поръчки- хубаво, тогава си упоменете на клиентите си, че доставката ще се забави. Това не е направено, но те искат от нас- клиентите да сме изрядни.... Сега проверих и пише, че пратката е изпратена. А и най- интересното беше, че момичето от колцентъра ми каза, че ако и днес не бъдат изпратени щяла да ми се обади. Като я попитах има ли причина и днес да не бъдат изпратени- отговор не получих.

# 19
  • Sofia
  • Мнения: 4 067
Тези според мен са прикрит секънд хенд с одменени етикети - не пазарувам от тях.

# 20
  • Пловдив
  • Мнения: 40 845
Имам колега, който е луд фен на магазините им.

# 21
  • Мнения: 1 996
За моите обувки на G-star нямам съмнения да са секънд хенд.Дойдоха си с оригинален етикет, кутия и т.н. Единственото нещо, което ме изненада е размера.Досега всичко, което имам на марката може да се каже, че е една идея уголемено.Тези са ми точни на дължина, но леко тесни.

# 22
  • София
  • Мнения: 8 000
Не са секънд хенд, от години пазарувам през сайта, после и през физическите магазини, когато махнаха сайта. Съвсем нови дрехи и обувки, с етикети, кутии и пр.

# 23
  • Пловдив
  • Мнения: 40 845
Дойдоха ми еспадрилите, не в кутии, а само в найлонче. Излеждат като тези, които предлагат/същата марка/ в Обувки.бг, но за 59лв Simple Smile
Обаче...номерата не отговарят. Поръчах 38 и 39, но 39 си отговаря на 38, а другите са  си 37р-р.

# 24
  • Мнения: 22 867
Изобщо размерите им са каша. В таблицата едни, в друга таблица под снимката на обувките дадено някакво описание с дължина на стелка, без да е упоменат номер, а горе може да има няколко номера. По презумпция да е на най-малкия размер ли, ами на другите.......трябва да се гадае. Купувам обувки онлайн от години и нямам проблеми, когато е дадена точната дължина на вътрешната стелка. Но на тоя сайт нещо не се оправям с номерацията. Някъде пък пише дължина на стелка, а мерена подметката. С едни такива имах разправии, но ги смениха в крайна сметка с точните.

# 25
  • Пловдив
  • Мнения: 40 845
М да...гледах по описанието и затова така поръчах.
Обаче на самият чифт си пише на едните 37, а вътре euro 38 Simple Smile явно затова е такава кашата тук.

# 26
  • Мнения: 22 867
Не е голяма философия дължина на стелките да измерят за наличната номерация от даден артикул. Ориентира и когато нямаш проблеми с краката, върши работа. Ако пък се окаже, че са тесни/широки, или някъде  убиват, или не харесват, това вече е друго.

# 27
  • Мнения: 468
И в магазините им от доста време няма кутии - за да не заемат място - дават ти обувките направо в торбичка. Иначе са нови, с етикет. Не са секънд хенд по принцип, но напоследък и те почнаха много да си вярват и цените им хич не са това, което бяха. Най-добрите ми находки са от Меркари, но от преди години... Както и от сайта им, но преди да го затворят, не новия. Към момента цените им не са особена далавера, ако случайно не попаднеш на нещо, а сайта е ужасна каша. Когато затвориха стария сайт ги питах многократно дали ще има нов, след 1 година ми казаха момичетата в магазина, че окончателно е решено никога вече да не пускат сайт. Да, де, ама ковид. И пуснаха в бързината сайт, както и много други компании направиха, с каквото и както са успяли в бързината. Та, това мога да дам само като мнение и отчасти обяснение на ситуацията Simple Smile
Вече всеки сам си преценява дали, кога, от къде и как да пазарува.

Последна редакция: пн, 03 авг 2020, 17:57 от Khaleesi

# 28
  • София
  • Мнения: 5 202
Част от дрехите имат фабрични дефекти при ушиването. Търся къде е дефекта, за да купя. Имам яке с 10 джоба,  след години открих,  че в единия липсва джоб, има само цип. Или пък "изпуснали" шевове.
Внимавайте обаче с обувките!  Натъквала съм се на вътрешен обемен ръб в носа на обувката, на по-къса стелка (залепена) и с пропадане при пръстите.

# 29
  • Варна
  • Мнения: 244
90% от покупките ми са онлайн, от дрехи и обувки до козметика, хранителни добавки и пр. И с годините се научих на кои сайтове мога да имам доверие и на кои-не. Меркари е от вторите. Липсват адекватни снимки, показващи в детайли продуктите, таблиците с размери според мен са някакви стандартни прикачени по протокол. И оформлението на сайта е на ниво начинаещи, мисля, че по време на ИП започнаха онлайн продажбите и персонала нает за тази работа не е от най-квалифицираните. Чувала съм, че преди години също са имали сайт, за мен тогава тази верига още не беше позната.
Имам доста добри попадения от Меркари (обувки), но всички са купени от физически магазин. Баща ми понеже живее в провинцията и няма достъп до физ. магазин реши да си поръча чехли и също беше разочарован. В сайта беше упоменато, че чехлите са 44 размер, а пристигнаха 44,5 (реално отговарящи може би на 45 Grinning). Та и той се набута с няколко куриерски услуги, помрънка ми (понеже аз бях похвалила по-рано веригата) и приключи с поръчките от сайта им.

# 30
  • Мнения: 3 776
Аз от Меркари също имам много добри попадения, но от физическите магазини. Имам няколко чифта страхотни и удобни обувки на Тамарис за по 30 лв, верно от стари колекции, но аз не страдам от мания да имам най-новото, а и са класически модели. Обаче много са си надули цените и отдавна не съм ги посещавала. Като цяло са аутлет и имат много боклуци, трябва да се ровиш за нещо добро. Онлайн магазина го направиха по ИП. Сайта ми изглежда толкова скалъпен, все едно дете 2ри клас в час по информатика го е правил. Харесвах си няколко неща, но не смеех да купя, защото тази стока трябва да бъде огледана, а в сайта няма подробни снимки. Даже са ужасни, осветени, не се разбира нищо от цветовете.
Когато се пазарува онлайн, трябва да се внимава много. Винаги залагам на физически магазин, ако има такъв и мога да го посетя.

# 31
  • София
  • Мнения: 10 325
До сега съм била доволна от меркари, но днес получих фалшиви маратонки Адидас от сайта, така че имайте едно наум.

Имаме същия модел, както и няколко други чифта, на тези липсва задължителното лого на подметката а и като сравнихме с оригиналните има още няколко разминавания.

# 32
  • Мнения: 135
Аз години наред съм си купувала дрехи и обувки от физическите магазини на Меркари. От онлайн магазина не бях поръчвала до днес и няма да повторя. Първо, че имаше серозно разминаване между размерите на обувките, а не би трябвало, защото имам подобен модел на марката, която избрах и си отговаря номерацията. В изработката също има нещо съмнително, пак в сравнение с обувките, които имам на същата марка. Усещането ми е за фалшив продукт. А това, че няма преглед и тест (съгласна съм да платя куриера,  но да видя какво плащам) пък съвсем ме подразни. Жалко.

Общи условия

Активация на акаунт