Измамници в Emag - МД СМАРТ ЕООД

  • 22 750
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1
Здравейте, пиша тази тема защото искам да предпазя други хора, които може да се излъжат като мен.
Подариха ми слушалки, купени от емаг и търговеца МД СМАРТ ЕООД. Не ми харесаха веднага щом ги видях и понеже знам, че може да се връща всичко поръчано онлайн до 14 дни по закон - поисках да ги сменим. Все пак струват 120 лв., а цената изобщо не си заслужава. Просто са некачествено китайско менте  - дори няма да нужда да изпадам в подробности, защото по закон до 14 дни може да върнеш продукта без обяснения...
И така въпрсоната фирма - МД СМАРТ ЕООД се оказа че не си вдига телефона след като сте си поръчали и платили. След много опити вдигнаха и веднага отказаха връщане с довода, че това е "хигиенен продукт" (вероятно е предназначен за хигиенисти?!, не знам друго какво означава този термин). А до продукта е емаг са написали "Право на връщане до 14 дни". Е и ако това не е измама - пише, че продуктът може да се върне до 14 дни, за да го купиш без да мислиш, но след като купиш ти отказват да го върнеш... без дори да са го погледнали още, твърдят че е използван..
Почувствах се страшно прецакана аз и човекът, който ми го подари. Оказва се, че Емаг не правят нищо. Има стотици оплаквания от клиенти на тази фирма, с която си работят от години, въпреки недоволните хора. Явно парите, които им взимат са по-важни от хората, които поръчват.
И освен под името МД СМАРТ ЕООД, работят и под други имена GSMBORSA, М ТЕХНОЛОДЖИ 2012 ООД, може да има и други. Когато се съберат много оплаквания и лоши отзиви просто спират да работят с настоящата си фирма и си регистрират фирма. Кой знае колко още такива има...
Освен това забелазях, че техните продукти имат положителни оценки само от фалшиви профили и непорърдени поръчки - когато отворите един такъв профил ще видите, че той си дава 5 звезди само на неговите си продукти. Писах отзиви в емаг за продукта, но не го публикуват! Така остават възможността да се излъжат и други хора... Затова просто не вярвайте на положителни отзиви и на емаг - ние така изгоряхме със 120 лв.
За да не става прекалено дълго няма да публикувам всички останали подробности и негативни оценки за тази фирма. Просто се надявам, че когато човек се чуди дали да си купи нещо от МД СМАРТ ЕООД ще попадне на тази тема и няма да изгуби пари за нищо.

# 1
  • София
  • Мнения: 13 331
А защо не търсиш Емаг, след като стоката е купена от тях?
Техните правила за връщане ги има на сайта.
Защо търсиш производителя?

# 2
  • Мнения: 149
Със самото влизане в сайта, то вече си се прецакал, приятелю.

# 3
  • Мнения: 811
А защо не търсиш Емаг, след като стоката е купена от тях?
Техните правила за връщане ги има на сайта.
Защо търсиш производителя?
Стоката не е купена от Емаг, а чрез платформата Емаг, не четете ли какво е написала жената? МД СМАРТ ЕООД е продавача, а не производителя!
Не знам колко дни са минали от покупката, но бих дала следните съвети на потребителката:
1. Все пак се свържете с Емаг и поискайте съдействие от тях във връзка със спора ви в с търговеца, ползващ платформата им за продажби! Те имат механизми за въздействие върху тях, ако поискат!
2. С копие от фактура (касова бележка) и скрийншот от поръчката, подайте жалба в КЗП. Подобни казуси са лесни за решаване и почти винаги в полза на потребителя. При онлайн поръчка наистина имате две седмици срок за връщане на продукта и то без никакви обяснения! И слушалките не са хигиенен продукт, каквото и да ви убеждават от тази некоректна фирма. Хигиенен продукт са дамски превръзки или бельо например, но слушалките със сигурност не са!

Попаднали сте на Бай Ганьо, който е решил да продава китайски боклуци без възможност за връщане, но не бива да се примирявате с това, особено в случая, когато сте в правото си!

# 4
  • Варна
  • Мнения: 36 689
Потвърждавам за жалбата в КЗП. Може да се подаде по електронен път и взимат отношение сравнително бързо. Аз подавах миналия месец.

# 5
  • Мнения: 195
Когато решите да купувате нещо от ЕМАГ първо прочетете коментарите от техни бивши служители в платформата бг работодател. След като прочетете, сами ще прецените какво да правите.

# 6
  • Мнения: 9 450
Никога не съм имала проблеми с Емаг. Аз съм от доволни те от тях.
Веднъж закупих телефон, който се счупи на няма и 6-я месец. Възстановиха ми парите в срок.
После имаше пак някаква неуспешна покупка, за която ми дадоха ваучер за сумата, по мое желание. С този ваучер купих шалте за спалнята. Когато дойде, обаче не беше това, което очаквах и го върнах. Отново ми възстановиха сумата без хън-мън.
В общите им условия има декларация за отказ от покупка. От там винаги съм я попълвала. Когато я одобрят ми изпращат имейл.

# 7
  • Sofia
  • Мнения: 4 056
Хигиенен продукт не означава за хигиенисти, а продукт който има досег с тялото как да се изразя... например в много магазини бельото по същата причина не подлежи на връщане. Та ако търговеца изрично го е написал може и да е без право на връщане особено ако е отварян продукта.

# 8
  • Мнения: 149
Слушалките спадат към техниката. а не към хигиенен продукт. Вярно, че няма да е приятно, ако някой мърлив ги вземе и иска да ги връща, и после това да стигне до нас, но не би трябвало да имат правото да отказват връщане на слушалки. Това е техника и доста често пристига повредена/неотговаряща на описанието. Проверих и в сайта на емаг и пише, че има гарантирана смяна в 14 дневен срок.

# 9
  • Мнения: 811
Та ако търговеца изрично го е написал може и да е без право на връщане особено ако е отварян продукта.
Какво е написал търговеца няма никакво значение! Той може да напише и че клиента ще получи сто тояги на голо, ако върне продукт, но това далеч не значи че е меродавно!
Единственото, което има значение е това, което казва закона- в случая ЗЗП и той е повече от ясен за тези, които са го чели поне веднъж!

# 10
  • Sofia
  • Мнения: 4 056
Та ако търговеца изрично го е написал може и да е без право на връщане особено ако е отварян продукта.
Какво е написал търговеца няма никакво значение! Той може да напише и че клиента ще получи сто тояги на голо, ако върне продукт, но това далеч не значи че е меродавно!
Единственото, което има значение е това, което казва закона- в случая ЗЗП и той е повече от ясен за тези, които са го чели поне веднъж!

Благодаря за наглите намеци, чела съм закона за мое щастие. Освен закона обаче има и разпоредби относно специфични продукти. Компетентните органи да си решават кой е прав в случая.

# 11
  • Мнения: 2
този търговец си действа по един и същ начин. Пазете се. Аз поръчах безжично зарядно устройство, на което в описанието беше посочен и моят модел телефон, че е съвместим. Получих го и не работеше. Поради тяхна невярна информация в сайта върнах продукта. Вече почти 10 дни не отговарят на телефона и не ми възстановяват сумата.

# 12
  • Мнения: 6
За съжаление и аз съм от измамените, измамиха ме под името GSM Borsa. Закупих "оригинална" батерия за старт Samsung Galaxy. Батерията дойде без опаковка, в картонена кутийка, пишеше че е bulk, така, че не се усъмних много. Няколко месеца по-късно, батерията започна да пада много бързо, за 10-12 часа. Разкъсах стикера на батерията, за да видя дали има нещо написано в/у самата батерия.... Нищо, само да кажа, че истинските батерий, поне на самсунг имат надпис, лазерно гравиран, върху металната част на самата батерия, Made by Samsung, Made in Korea, assembled in china или поне нещо, НО ГРАВИРАНО в/у самата батерия, под лепенката със спецификаций.

П.С.: Ако ще те успокои малко, GSM Borsa имат само 2 селфи стика за продаване, а MD SMART нямат никакви продукти в EMag. Ако искаш да ги съдиш, съм запазил детайлите им от EMag, адрес, ибан,ЕИК тн. Мога да ги пратя.

Последна редакция: ср, 24 фев 2021, 21:00 от Jassen Max 689546

# 13
  • Мнения: 1 177
Аз също имах много неприятности с тези Бай Ганьовци -  MD SMART. Дъщеря ми си купи за Коледа смарт часовник. Когато пристигна нямаше нищо общо с написаните характеристики. Цената не беше малка, а 120 лв., отвратително китайско менте. Приеха заявка за връщане, но цяла седмица не вдигат телефоните. наложи се намеса на Емаг и тогава тези мошеници сами ни потърсиха. Върнахме продукта, но два месеца не могат да ни върнат парите. Не отговарят на тел. или мейл. Пак с намеса на Емаг в петък и преведоха по сметката 115 лв. Не знам какво са сметнали, че трябва да си удържат и защо сумата е такава. Когато върнахме часовника платихме куриерските разходи, в размер на 7 лв. и пазим касовата бележка. Не си и помисляйте да пазарувате от тези мошеници -  MD SMART!

# 14
  • Мнения: 1
И аз се "опарих" от тази мошеническа фирма - MD SMART. Чрез Емаг поръчах батерия за телефона като съвестно платих предварително с карта, но съм объркал една буква. Дойде батерия, която видимо не ставаше за моя телефон и без да я разпечатам подадох заявка за връщане в Емаг. Обадиха ми се по телефона от MD SMART да обясня защо искам да я върна, въпреки, че писмено бях обяснил защо и че искам възстановяване на сумата. Това последното, защото предвидих бавна процедура по евентуална замяна с друга батерия. Любезната девойка жизнерадостно ме убеди, че всичко ще бъде наред, да изпратя батерията (естествено, за моя сметка). Изпратих я отново с ЛЕО (първата такса беше 8 лв, втората също). И зачаках ... Зачаках наивно да ми преведат сумата по сметката. След три седмици започнах отново да звъня. Няколко дни никой не вдигаше телефона на MD SMART. Най-после на четвъртия ден ми вдигна друга девойка, която смотолеви, че очаквали да им кажа с каква батерия да заменят. Отказах замяна (вече си бях купил от друго място) и отново настоях да ми върнат сумата. И ... пак зачаках. След още седмица получих смс от ЛЕО, че имам пратка. Не очаквах нищо от MD SMART, освен пари и като видях малкото пликче ми хрумна, че са сложили банкноти вътре. Но ...вътре имаше някаква неизвестно за какво батерия, произведена преди 5 години! Нито съм я искал, нито са ме питали за замяна. Опразват си склада от залежали ментета. Нямам нерви да се разправям, платих три солени куриерски такси и получих нещо неизползваемо. А докато се точеше тази едномесечна сага, в Емаг заявката ми за връщане беше отменена. Та, пазете се от MD SMART и Емаг. А има и още няколко шуменски фирми, които са все една и съща, само имената са различни.

# 15
  • Мнения: 1
Да се включа и аз по темата. От моя гледна точка, посочената фирма МД СМАРТ ЕООД са измамници и в никакъв случай нищо не трябва да се купува от тях. Разбира се, това е моето лично мнение и дали ще го приемете си е ваша работа.
Конкретен продукт, по който си личи колко струва тази фирма, е Playstation 5 . Продават го за 2 000 лева в ЕМАГ, когато обявената цена на Сони за Европа е 499,99 евро за версията с диск и 399,99 евро за "дигиталната" версия.
Такива практики все още не са "престъпление" по смисъла на Закона и не разчитайте той да ви защити.

# 16
  • Мнения: 1 462
Не знам дали са измамници, но няма нищо странно да искат 2 бона за тази конзола, има голямо търсене и малко предлагане - в немския ибей има оферти по 1000 евро, включително и някакъв български тарикат иска 2750 евро..

# 17
  • Мнения: 1
Здравейте,

Аз също имах вземане даване с продукт, който МД СМАРТ ЕООД от Шумен предлагат в Емаг. Не си купувайте нищо от тях!

Бяха пуснали промоция на безжично зарядно с включен адаптер за 66 лв и си помислих, че е добра оферта. Това което пристигна беше само зарядното без адаптера и то в кутия която си личеше, че е изстрадала доста. След като инспектирах уреда се убедих, че това ако не друго, то е втора ръка.

Обадих им се веднага и им се оплаках за предните 2 неща, като поисках да върна продукта. Много любезно момиче ми обясни, че веднага ще пратят и адаптера, че всъщност продават и неща втора ръка, но това което са ми изпратили със сигурност е чисто ново. Ще прикача и снимки да видите. Аз вече бях твърдо решен, че не искам нищо повече от тях и настоях да върна стоката, за да ми възстановят сумата.

Върнах го за моя сметка, защото така ме инструктираха - не е редно това и това беше първият червен флаг.

Близо два месеца им се обаждах по 3-4 пъти в месеца и всеки път казваха че ще уведомят счетоводството да ми върнат сумата. Като видях че и 1 седмица след първото ми обаждане нямаше активност по сметката ми се вдигна и вторият флаг. На сайта пък зарядното се появи като анулирана поръчка- Трети червен флаг! Свързах се с поддръжката на Емаг и на следващия ден ми възстановиха 90% от сумата (забележете не пълната сума). До ден днешен чакам остатъка, не че се надявам, но все пак е нередно!

# 18
  • Мнения: 3
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.

# 19
  • Мнения: 1
Здравейте,
И аз искам да споделя кошмарния си опит с въпросната форма патрньор на ЕMAG, MD SMART. Отново става дума за връщане на продукт в указания срок и моето ходене по мъките продължи повече от 3 месеца. Аз обаче се заядох и реших да стигна до края, независимо какво ще ми струва. След като ме мотаха един месец, бях бясна и писах в КЗП. Не след дълго получих съдействие и уверение, че съм в правото си на потребител. Независимо от това, че предупредих MD Smart за решението, те продължиха с шикалкавенето и отлагането. Писах и на ЕMag, които се направиха на ангажирани, но - дотам. Мотивът ми да си причиня цялото това изпитание, съвсем не беше вече финансов. Писна ми селски тарикати и измамници, които печелят луди пари, използвайки ситуацията, в която онлайн търговията удари джакпота. Има много други читави търговци, които изгубиха бизнеса си в трудната ситуация през последната година и половина.  НЕ КУПУВАЙТЕ ОТ MD Smart, за Бога!!!!

# 20
  • Варна
  • Мнения: 138
Здравейте, някой връщал ли е работещ телефон, разопакован. Продавача е емаг. Дали ще ми възстановят цялата сума.

# 21
  • Мнения: 1
Здравейте, да се включа и аз с моята случка с въпросната фирмичка. Търсех да закупя определен модел робот прахосмукачка, който ми излезе със страхотна "оферта" -44% в Емаг. Крайната сума ми се видя приемлива и реших , без много да се замислям да го поръчам. Направих поръчката, а малко по-късно, когато бях малко по-свободен, реших да проверя как е цената. Оказа се, че въпросната цена не само не е с -44%, а този робот се продава без никаква отстъпка на по--ниска цена, в редица бг сайтове. Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни). Предложих да си платя пратката, но куриерът ми каза,че не е необходимо и затова оставих нещата така. До тук нищо притеснително, но още на следващитят ден господата от въпросната фирмичка, буквално ми запалиха телефонът с непрекъснати обаждания, на които аз не отговарях по една или друга причина. Съдейки по нахалните им непрекъснати позвънявания, реших че от подобен разговор няма да произлезе нищо освен скандал и нерви за мен, затова блокирах номерът, но те не се отказаха и започнаха да ме тормозят по Вайбър Grinning Блокирах ги и там, а те започнаха да звънят от нов тел. номер, който след бърза справка в гугъл се оказа отново техен! Това в общи линии е моят опит с тези господа, които пускат безкрайно фалшиви "оферти"! В заклювение искам да ви кажа- Не се занимавайте с тях! Всичките им "оферти" в емаг са фалшиви, както явно е фалшива и стоката им Simple Smile

# 22
  • Мнения: 3
Много ми е интересно защо не си купувате каквото и да е от Алиекспрес без никаква гаранция,да си заплатите митница и т.н.
Тогава ще ви видим дали ще ви излезе 230 лв.
Здравейте, да се включа и аз с моята случка с въпросната фирмичка. Търсех да закупя определен модел робот прахосмукачка, който ми излезе със страхотна "оферта" -44% в Емаг. Крайната сума ми се видя приемлива и реших , без много да се замислям да го поръчам. Направих поръчката, а малко по-късно, когато бях малко по-свободен, реших да проверя как е цената. Оказа се, че въпросната цена не само не е с -44%, а този робот се продава без никаква отстъпка на по--ниска цена, в редица бг сайтове. Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни). Предложих да си платя пратката, но куриерът ми каза,че не е необходимо и затова оставих нещата така. До тук нищо притеснително, но още на следващитят ден господата от въпросната фирмичка, буквално ми запалиха телефонът с непрекъснати обаждания, на които аз не отговарях по една или друга причина. Съдейки по нахалните им непрекъснати позвънявания, реших че от подобен разговор няма да произлезе нищо освен скандал и нерви за мен, затова блокирах номерът, но те не се отказаха и започнаха да ме тормозят по Вайбър Grinning Блокирах ги и там, а те започнаха да звънят от нов тел. номер, който след бърза справка в гугъл се оказа отново техен! Това в общи линии е моят опит с тези господа, които пускат безкрайно фалшиви "оферти"! В заклювение искам да ви кажа- Не се занимавайте с тях! Всичките им "оферти" в емаг са фалшиви, както явно е фалшива и стоката им Simple Smile

# 23
  • Мнения: 1 177
Nikolova1991, Вашата регистрация тук е с цел да зашитавате въпросната фирма или...? В този форум обменяме информация и даваме реална оценка, стремим се да си бъдем взаимно полезни.

# 24
  • Мнения: 1
Аз Трета седмица страдам от MD Smart и си мисля, че ще ми върнат парите или ще ми заменят продукта, защото те ми изпратиха грешния кейс за телефона, който поръчах. Поръчах за S10 5G, те ми изпратиха за S10. След като неможах да се свържа с тях се обадих в EMAG, те явно им се скараха и от MD Smart ми се обадиха. Говорихме, обещаха ми замяна, мина 1 седмица. Пак взъннах в EMAG. Ония от Шумен (MD Smart) ми се обадиха и ми казаха, че: Жената говорила със специалистите от нейната фирма, и установили, че телефон, като Samsung Galaxy S10 5G, не съществува, телефоните били само 4G!!!!!!!!! След това аз и обясних за втори път, за кой телефон става на въпрос, и тя ме помоли по Viber да и изпратя доказателство, СНИМКИ!!! на телефона. Така и направих, изпратих им 6 снимки, един до друг Samsung Galaxy S10 Plus и Samsung Galaxy S10 5G, като явно се вижда разликата между тях. Нямам отговор... Пълен филм, 3 седмици един най-обикновен калъф/гръб за телефон не могат да заменят, да не го ворим за връщане на пари, силно ме съмнява. Еmag на няколко пъти им се скара (предполагам), явно няма спасение, правят каквото пожелаят.

# 25
  • Мнения: 10
Здравейте, и при мен има страхотна сага с МД Смарт ЕООД.
На 6 юли през Emag.bg си поръчах каишка за смарт часовник, след като пристигна и се оказа, че е някаква азиатка реплика/менте и не отговаря на оригиналния ми смарт часовник, върнах продукта към МД Смарт ООД, защото се оказа, че те са подали каишката, нали били ДОВЕРЕН ПАРТНЬОР на Emag.bg според сайта на Emag.bg. След като разговарях с МД Смарт, че ще върна каишката и че причината е, че не отговаря на часовника ми, въпреки че пишат, че отговаря. Върнах каишката на 12 юли, получиха я, потвърдиха ми от МД СМАРТ ЕООД, че са я взели, одобриха я от МД СМАРТ ЕООД и от Емаг.бг на 14 юли и че ще ми възстановят заплатената сума от мен за каишката, но така и няма възстановяване на сумата и до днес, отдавна мина 14 дневния срок, в който трябва да ми върнат парите. От Емаг ми казват, че не могат да ги намерят, на мен също не ми отговарят от МД СМАРТ нито по телефон, нито по Вайбър, никъде. Оказа се, след като потърсих информация в интернет, че много хора са били подведени от МД СМАРТ и е редовна тяхна практика да не връщат на хората парите. От Емаг само ми повтарят, че не могат и те да ги намерят и не можели да направят нищо, разбира се, че могат, първото е да спрат да работят с МД СМАРТ и да казват, че са им доверен партньор. Но цялата ситуация е изключително некоректна и нередна от страна на продавачите. Подадох и сигнал към Комисията за защита на потребителите, от там още чакам становище. Накрая ще събера факти и документи и до медиите ще подам сигнал да ги намерят тия Управители на МД Смарт и на още една две техни формички с еднакви собственици, еднакви адреси и дейност: АЙЛИН АЛЕЙДИН ЮСТЮНЕР и АЙДЪН ОРХАН АЛЕЙДИН.
И ако някой пак ще ги защитава, нека да обясни защо тая фирма се крие и не си вдига с месец телефона????????????

# 26
  • Мнения: 143
И аз искам да споделя за опита с МД Смарт.... На 6.08 поръчахме кейс, платихме ск го, като на 12 получаваме мейл, че кейса е изпратен, но до днес кейс все още няма никакъв... Звънях им многократно, доста настоятелно и нахално, но така и не ми вдигнаха телефона. Утре ще звъним на емаг да видим какво могат теб да направят. Някой ако знае как се процедира с неполучена стока от Емаг, бих се радвала да сподели...

# 27
  • София
  • Мнения: 19 262
Много ми е интересно защо не си купувате каквото и да е от Алиекспрес без никаква гаранция,да си заплатите митница и т.н.
Тогава ще ви видим дали ще ви излезе 230 лв.
Тъй като разликата не беше голяма (30-40лв), реших да не се занимавам с отказване на пратката, но... няколко часа по-късно проверих в алиекспрес и се оказа,че роботът може да бъде закупен с 230лв по-малко, което при крайна сума от 790лв си беше голяма разлика. Поръчах си го през алиекспрес, а когато след два дни пратката на МД Смарт дойде, просто я върнах без дори да отварям пакетът(Нещо , което имам прави по закон, та дори и да я ползвам 14дни).
Nikolova1991, я вземете да се гръмнете, електрониката е освободена от мито. И в момента специално за роботи си има безплатна доставка от европейски склад с куриер до България, с платен ДДС.
Като знам как бг търговци "обичат" да ремонтират безплатно стоки в гаранция - мерси, по-добре от АЕ, и от там дават гаранция, имат и сервизи в Европа. Или за разликата в цената ще си го дам тук на ремонт.
GopetoV, знаете ли хората откога купуват роботи от АЕ....Аз съм си купила 2 телефона от там, минах метър с ДДС, цената в Бг беше поне 30% отгоре. Да, бг вносител плаща ДДС, но ги взима  на съвсем друга цена от тази в сайта.

# 28
  • Мнения: 6
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.

Бас държа, че вие вдигате телефона на MD Smart xD

И може би, вие имате нужда да се запознаете със закона, а той гласи:

"За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите."

Това пише в КЗП (www.kzp.bg), образовайте се, преди да пишете глупости !

# 29
  • Мнения: 3
И как точно стигнахте до този извод,че аз вдигам телефона 😂 факт е,че всеки може да върне стока,но много от вас,който пишат не пишат подробности свързани с тяхната поръчка. Да,работя в този бранш и съм наясно със законите,но ми е много смешно как големи мъже и жени се жалвате тук 😀 много лошо сме научени ,че клиента винаги има право ,което изобщо не е така и ако клиента не е прав или не е спазил условията няма нищо и никой, който да бъде на негова страна. 
На мен пък друго ми е много интересно. Жалвате се тук за слушалките ,но не ви ли минава през ума ,че слушалките са поставяни вътре в ушите и няма как след това да бъдат продадени? Вие как ще се почувствате ако получите използван продукт? Прочетете внимателно закона за този тип продукти. Всеки един от вас върнал продукт запознал ли се е с условията за връщане? Много ясно на всяка една фирма са описани условията,но съм сигурна,че никой не ги е прочел.🙄 Лесно е да се оплюва фирма,но никой не си признава в какво състояние е изпратил продукта, нали? Много лошо сме научени,че клиента винаги е прав,но повярвайте ми това изобщо не е така.

Бас държа, че вие вдигате телефона на MD Smart xD

И може би, вие имате нужда да се запознаете със закона, а той гласи:

"За разлика от връщането на стока, купена в магазин, което не е задължение на търговеца, а само добра практика, законодателството за защита на потребителите предвижда възможност да върнете подарък, купен онлайн. В този случай от значение е бързината трябва да се вместите в предвидения срок от 14 календарни дни за отказ от договора от разстояние. Тогава не дължите никакви обяснения на търговеца защо искате да върнете закупената от него стока. Той е длъжен да я приеме и да ви върне парите обратно.

Имайте предвид обаче, че може да се наложи да заплатите пощенските разходи по връщането на стоката към търговеца, предупреждават от Комисията за защита на потребителите."

Това пише в КЗП (www.kzp.bg), образовайте се, преди да пишете глупости !

# 30
  • Мнения: 30
Закупих си батерия за HTC Desire 500 от MD SMART, защото старата ми батерия издържа само един ден в режим standby.
Новата обаче издържа цели 30 мин. в режим standby. От 100% до 0% само 30 мин. Без ползване на телефона.
Разбира се, пак си ползвам старата, а новата отиде директно в коша за боклук.
Всичките ми поръчки от Emag са големи разочарования и както имаше пост по-горе... със самото влизане в сайта си се прецакал.

# 31
  • София
  • Мнения: 245
Да бях прочела по-обстойно тази тема, но уви… Харесах си кейс за телефон, който намерих само при тях и затова го поръчах (през ЕМАГ). Дойде кейсът, но съвсем друг модел. Първо беше трудно да се свържа с тях, след като най-накрая ми вдигнаха се разбрахме те да ми изпратят правилния с наложен платеж, а аз да им изпратя за моя сметка сгрешения като след като го получат щели да ми върнат парите заедно с доставката. Моята част изпълних още на същия ден, но те тяхната не. Междувременно вече се бях свързала с ЕМАГ още докато не ми вдигаше никой на посочения телефон, но те освен да ги контактнат, няма какво друго да направят за съжаление. Изчаках малко, като почти всеки ден звънях, но никой не вдига и не връща обаждане. Звънях пак на ЕМАГ и те провериха и ми потвърдиха, че от МД СМАРТ “точно днес са получили продукта ми и в най-кратък срок ще се свържат с мен”. Ами не стана така. Още седмица мина докато накрая ми вдигнаха и вече стана ясно, че просто нямат наличен модела кейс, който съм поръчала. Понеже аз наистина си го харесах им казах, че мога да изчакам ако лигат да го поръчат и доставят. Уж на следващия ден щеше да ми върне обаждане с информация и да се разберем, но нищо. И от тогава не ми вдигат. Писах им СМС като ги заплаших с КЗП. Отговориха ми, че са предали към счетоводството поръчката ми за възстановяване и през следващата седмица ще си получа парите. Две седмици нищо! Писах им няколко СМС-а. Сега ще се обадя отново на ЕМАГ като им разкажа отново, че няма никакво развитие моя случай. Вече км бях споменала, че са некоректни и трябва да преосмислят договора си, но сега ще им го повторя. А ако в понеделник не ми вдигнат и не видя възстановена сума смятам във вторник да сигнализирам КЗП. И да спомена само още две неща: 1. поръчката ми е от 30.08. и 2. не ми е до парите, само 30-40 лева са, но въпросът в принципен. Отделно те с цел лъжат за малко суми, за да си оставим нещата така, а те като излъжат 1000-2000 човека за тях се получава много добра сума! Така че, който смята да има вземане даване с тях - поръчвахте само с наложен платеж и преглед! Аз си платих наложения без преглед и затова сега си патя…

# 32
  • Мнения: 1
И мен ме измамиха, поръчах си външна батерия и пристигна дефектна, не можеше да зарежда, върнах им я, седмица по късно гледам молбата ми за връщане е отхвърлена, звъня на mdsmart никой не си дига телефона, или дава заето, виждат че звъня и нарочно не вдигат, подадох оплакване към емаг, казаха че са се свързали с тях но нищо не стана пак, откраднаха ми парите, приватизираха си и батерията която им изпратих ЗА МОЯ СМЕТКА, защо да вдигат 😂нямам думи, явно мамят една дузина народ и си вземат парите алчните му дебили. Да бях прочел първо тука.

# 33
  • Мнения: 23
Не харесвам Емаг. Преди година поръчах шампоан и беше с изтекъл срок. Представете си произведен преди 10 години. Отказах го на куриера още като го видях е платих само доставката. Оттогава гледам с лошо око на офертите им и бих купила само неща от пластмаса, дърво, които нямат срок....

# 34
  • София
  • Мнения: 245
Ъпдейт от моя страна - успях да си взема парите след месеци мъчение, но явно с настоятелност и пуш от страна на ЕМАГ се получиха нещата.

# 35
  • Мнения: 437
Минавам да отбележа положителен ефект от темата - попаднах на тяхна оферта в ЕМаг, за стъклен протектор за S8. Споделих на мъжът ми, че цената ме примамва (14,99 лв.). Той обаче се усъмни и ми препоръча да си направя една справка в Гугъл. Хоп - не щеш ли, изникна тази прясна прясна тема, изчетох я... и определено реших да не пълня гушата на тия шмекери. Ами, благодаря, за инициативата да предупредите хората, надявам се отговорния държавен орган да вземе отношение и да прекрати практиката на тези мошенници!

# 36
  • Мнения: 1
Тъкмо щях да поръчам от МД Смарт неща за над 200 лв, но разглеждайки цените на другите търговци в Гугъл, попаднах на тази тема. Прочитайки я се отказвах да пазарувам от тях. Да им е честит изгубения клиент, заслужили са си го. За съжаление повечето търговци в БГ са такива. Не са прочели една книга за маркетинг, но се имат за велики бизнесмени и след време като им умре бизнеса почват да псуват държавата, че не помагала.

Относно госпожата, която ги защитава, че видиш ли слушалките били "хигиеничен" продукт, как да си ги вземели обратно. Ами ще си ги вземат не ами и пушек ще се вдига. Всяка нормална фирма на запад, не може да си позволи да загуби и един клиент, и е готова да му удовлетвори и най-голямата прищявка само и само да не го загуби пък дори и да се набута. Пък камо ли да върне парите за върната стока. Защото един загубен клиент никога няма да се върне и ще каже на още поне 10 клиента как са го прецакали. Като работих в Щатите сме връщали пари на клиент, който беше изял храната, но каза че не му харесала. Или на друг сме правили нов сладолед, след като каза, че другия го бил изпуснал зад ъгъла. Само и само да им угодим и да са доволни, въпреки че явно чийтват.
За съжаление малко търговци в БГ уважават клиентите си. Повечето гледат на тях като на балъци и длъжници на които все едно им се прави безплатна услуга.

В интерес на истината трябва да кажа, че досега съм връщала няколко неща от ЕМАГ и от техни търговци и никога не съм имала проблеми.

Последна редакция: сб, 01 яну 2022, 20:40 от gybka

# 37
  • Елхово
  • Мнения: 1 403
Аз също имах много неприятности с тези Бай Ганьовци -  MD SMART. Дъщеря ми си купи за Коледа смарт часовник. Когато пристигна нямаше нищо общо с написаните характеристики. Цената не беше малка, а 120 лв., отвратително китайско менте. Приеха заявка за връщане, но цяла седмица не вдигат телефоните. наложи се намеса на Емаг и тогава тези мошеници сами ни потърсиха. Върнахме продукта, но два месеца не могат да ни върнат парите. Не отговарят на тел. или мейл. Пак с намеса на Емаг в петък и преведоха по сметката 115 лв. Не знам какво са сметнали, че трябва да си удържат и защо сумата е такава. Когато върнахме часовника платихме куриерските разходи, в размер на 7 лв. и пазим касовата бележка. Не си и помисляйте да пазарувате от тези мошеници -  MD SMART!

Аз също изгорях от MD Smart и чак сега потърсих информация в нета! Поръчах калъф за телефон 30 лв. Пратиха м съвсем друг модел, даже не за моя телефон! Почнах да им звъня, не вдигат! Заявих връщане, веднага ми звъннаха - казаха прати ни го, ще ти пратим калъфа, който си поръчала! Върнах го по Еконт за моя сметка и до там! Нито пари, нито калъф! Звънях на Емаг, подали са уж запитване, но седмица мина отговор няма! Не съм за 30 лв., но им върнал калъфа за моя сметка, те ще го продадат и моя калъф го няма! Ще пиша до КЗП!

# 38
  • София
  • Мнения: 19 262
Аз също изгорях от MD Smart и чак сега потърсих информация в нета! Поръчах калъф за телефон 30 лв. Пратиха м съвсем друг модел, даже не за моя телефон! Почнах да им звъня, не вдигат! Заявих връщане, веднага ми звъннаха - казаха прати ни го, ще ти пратим калъфа, който си поръчала! Върнах го по Еконт за моя сметка и до там! Нито пари, нито калъф! Звънях на Емаг, подали са уж запитване, но седмица мина отговор няма! Не съм за 30 лв., но им върнал калъфа за моя сметка, те ще го продадат и моя калъф го няма! Ще пиша до КЗП!
Разбира се, че трябва да пишете, но в КЗП нещата стават бавно. Иначе трябва да претендиране и за връщане на парите за обратното изпращане, защото вината не е ваша.

# 39
  • Елхово
  • Мнения: 1 403
Моята сага с МД СМАРТ ЕООД най сетне приключи! Сто пъти звънях на Емаг, точно месец отне от поръчката до възстановяване на сумата! Ако не бях толкова настоятелна нищо нямаше да ми върнат! В един момент уж ще ми възстановявят  парите и МД СМАРТ звънят че ще ми пратят продукта, но пак нищо не пратиха! И на края Емаг ми възстановяви сумата! Бъдете настоятелни, не ги оставяйте!

# 40
  • Мнения: 2
Благодаря ви, аз съм от тези които търсят инфо преди да купят и понеже ми се видя съмнително евтино, след тези коментари явно стоката е менте и не мисля да се набутвам от този търговец .....

# 41
  • Мнения: 3
Изпратиха ми грешен продукт (описанието в emag не отговаряше на продукта който получих). Върнах им го обратно с куриерска услуга за тяхна сметка разбира се, защото грешката е тяхна. Не приеха продукта, оставиха го в офис на куриер и след 1 седмица куриера ми го върна обратно, т.е. + 2 доставки за моя сметка. От emag ми казват да го пратя ОТНОВО ЗА МОЯ СМЕТКА и че търговеца ще ми върне сумата по сметка, но като чета ревютата се съмнявам, че това ще се случи.
-1 звезда за търговеца
-2 звезди за emag, затова че не предприемат нищо по върпроса, знаейки че това е некоректен търговец.

# 42
  • Мнения: 113
Изпратиха ми грешен продукт (описанието в emag не отговаряше на продукта който получих). Върнах им го обратно с куриерска услуга за тяхна сметка разбира се, защото грешката е тяхна. Не приеха продукта, оставиха го в офис на куриер и след 1 седмица куриера ми го върна обратно, т.е. + 2 доставки за моя сметка. От emag ми казват да го пратя ОТНОВО ЗА МОЯ СМЕТКА и че търговеца ще ми върне сумата по сметка, но като чета ревютата се съмнявам, че това ще се случи.
-1 звезда за търговеца
-2 звезди за emag, затова че не предприемат нищо по върпроса, знаейки че това е некоректен търговец.


Има една успоредка за 66лв с 16лв доставка не бих дал толкова а и щом всички се оплакватв по добре не
Заслужават да поръчам нещоми да не го взема

# 43
  • Мнения: 4
Хора.... Купих си зарядно за 5лева... няма такъв боклик. И имаше позитивно ревю. Оставих ИСТИНСКО ревю и не го приеха от Емаг. Тези са пълни шарлатани, които продават стоки тип Илиенци, само че с красиви снимки за внушение. И отидох намерих този въпросния магазин, който обсъждате и гледам САМО позитивни ревюта. Замалко да поръчам зарядното, но вече не им вярвам и реших да проверя какво има. И оппппп. Ето ги нашите красавци тука вече измамили доста хора. Ами четете преди да купувате, интересувайте се. И емаг отбягвайте търговците. Само лош опит имам там и повече няма да повторя. Успех!

# 44
  • София
  • Мнения: 19 262
Изпратиха ми грешен продукт (описанието в emag не отговаряше на продукта който получих). Върнах им го обратно с куриерска услуга за тяхна сметка разбира се, защото грешката е тяхна. Не приеха продукта, оставиха го в офис на куриер и след 1 седмица куриера ми го върна обратно, т.е. + 2 доставки за моя сметка. От emag ми казват да го пратя ОТНОВО ЗА МОЯ СМЕТКА и че търговеца ще ми върне сумата по сметка, но като чета ревютата се съмнявам, че това ще се случи.
-1 звезда за търговеца
-2 звезди за emag, затова че не предприемат нищо по върпроса, знаейки че това е некоректен търговец.
Жалба до КЗП плюс официална жалба до Емаг, може и румънското.

# 45
  • Мнения: 4
Изпратиха ми грешен продукт (описанието в emag не отговаряше на продукта който получих). Върнах им го обратно с куриерска услуга за тяхна сметка разбира се, защото грешката е тяхна. Не приеха продукта, оставиха го в офис на куриер и след 1 седмица куриера ми го върна обратно, т.е. + 2 доставки за моя сметка. От emag ми казват да го пратя ОТНОВО ЗА МОЯ СМЕТКА и че търговеца ще ми върне сумата по сметка, но като чета ревютата се съмнявам, че това ще се случи.
-1 звезда за търговеца
-2 звезди за emag, затова че не предприемат нищо по върпроса, знаейки че това е некоректен търговец.
Жалба до КЗП плюс официална жалба до Емаг, може и румънското.

Имам един приятел, който беше за 6 месеца в кол центъра на Емаг. И ми разказа за един случай, където клиент закупил скъпа пералня, но му я доставили неработеща. И той всеки ден звънял да си я вземат и да му дадат работеща и естествено отговора бил - ,,Ние ще се свържем с колегите от централния офис (Румъния), за да ни асистират''. И естествено отговора от румънските колеги бил днеска няма как да стане. И така доста време.

# 46
  • София
  • Мнения: 19 262
Не ме разбирате. Не да си говорим да си оправят нещата, а жалба до централния офис на фирмата + жалба в ЕПЦ, щовм става дума за фирма от ЕС.
Може и до омбудсмана, ако на човек му се занимава.
Клиентът е позволил да го разиграват, вместо да си поиска направо парите обратно.

# 47
  • Мнения: 346
Хора, не купувайте нищо от тези другите фирми, а само и единствено продукти, предлагани от Емаг. Купувала съм доста неща (телефони, пералня, телевизор, кухненски уреди, уреди за лична хигиена) и не съм имала проблем, докато не се прецаках с един такъв търговец и ми прати съвсем различно нещо от снимката, дори нямаше баркод- голям китайски боклук. Само че аз не съм имала проблем с връщането на парите, Емаг ми помогнаха в моя случай-свързаха се с търговеца и той ми върна парите. Никога повече малки непознати фирми. Проверявайте ги дали имат официални сайтове и тн

# 48
  • Мнения: 1
Здравейте, искам да споделя и аз какво ми се случи скоро:
Закупих стъклен протектор Spigen Glas.tR EZ FIT, 2-Pack за iPhone 13 mini предлаган от Smartx bg през платформата emag.bg
Какъв е проблема - след като получих доставката за мое учудване видях, че пакета с протектора е отварян и скъсан/ на снимката се вижда/  но другото по важно е, че имаше само един протектор.
Свързах се с търговеца - Smartx bg и той ми отговори, че това че в заглавието на продукта пише 2-Pack, не означавало че вътре има 2 броя протектори.
Това много ме учуди защото ползвам такива протектори от 3 години и винаги са по два в опаковка.
Написах писмо до ЕМАГ, след 2 дни се свързаха с мен и ми отговориха, че 2-pack означавало, че е в две опаковки - направо проипаднах.
По-глупаво обяснение не съм чувал. Търговеца ми предложи да го върна, но като се замисля това е някава схема - защото опаковаката е леко скъсана /нямаше преглед и тест/ и той щеше да претендира, че не е в оригиналния вид в който ми я изпратил.
Реших да напиша ревю под продукта на търговоеца, но той изчезна от сайта след като в разговора ми с представител на ЕМАГ споменах, че смятам да информирам бъдещи купувачи да внимават. Все пак пуснах ревюто под друг сходен продукт на същия търговоец но вече два дни не се публикува. Това ме навежда на мисълтта, че колкото е виновен търговеца, толкова са виновни и ЕМАГ, защото по-този нчин те прикриват измами вър.ени в тяхната платформа - естесвено за пари.

Последна редакция: сб, 03 сеп 2022, 13:25 от bubanka

# 49
  • София
  • Мнения: 19 262
Напротив, ревюто си е там. Но ето от друга фирма и там си пише, че е един брой https://top4mobile.bg/Katalog/44/%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82% … -pro-max-agl03722
Тук също https://hurtel.com/en/products/tempered-glass-spigen-glas-tr-quo … ro-max-80445.html

# 50
  • Мнения: 2 865
Здравейте, искам да споделя и аз какво ми се случи скоро:
Закупих стъклен протектор Spigen Glas.tR EZ FIT, 2-Pack за iPhone 13 mini предлаган от Smartx bg през платформата emag.bg
Какъв е проблема - след като получих доставката за мое учудване видях, че пакета с протектора е отварян и скъсан/ на снимката се вижда/  но другото по важно е, че имаше само един протектор.
Свързах се с търговеца - Smartx bg и той ми отговори, че това че в заглавието на продукта пише 2-Pack, не означавало че вътре има 2 броя протектори.
Това много ме учуди защото ползвам такива протектори от 3 години и винаги са по два в опаковка.
Написах писмо до ЕМАГ, след 2 дни се свързаха с мен и ми отговориха, че 2-pack означавало, че е в две опаковки - направо проипаднах.
По-глупаво обяснение не съм чувал. Търговеца ми предложи да го върна, но като се замисля това е някава схема - защото опаковаката е леко скъсана /нямаше преглед и тест/ и той щеше да претендира, че не е в оригиналния вид в който ми я изпратил.
Реших да напиша ревю под продукта на търговоеца, но той изчезна от сайта след като в разговора ми с представител на ЕМАГ споменах, че смятам да информирам бъдещи купувачи да внимават. Все пак пуснах ревюто под друг сходен продукт на същия търговоец но вече два дни не се публикува. Това ме навежда на мисълтта, че колкото е виновен търговеца, толкова са виновни и ЕМАГ, защото по-този нчин те прикриват измами вър.ени в тяхната платформа - естесвено за пари.
Лекото скъсване на опаковката нищо не значи в случая, защото отпред ясно пише 1 PACK, т.е. съдържа едно стъкло. Изпратили са ви грешен продукт, който не отговаря на описанието, а не че някой е отварял и извадил едното стъкло.
Освен това обявата я има в сайта и в описанието поне на две места фигурира, че трябва да съдържа 2 стъкла, обаче на снимката на продукта в обявата няма цифра, т.е. играл е фотошопа сигурно след вашето оплакване.
Възползвайте се от възможността да върнете продукта и подайте сигнал в КЗП.

# 51
  • Мнения: 6
Здравейте! И аз изгорях със 110лв от тази фирма МД СМАРТ ! Протектора който поръчах и този който получих са различни! В сайта пише ,че са два броя протектори ,аз получих един !Отделно аксесоарите са различни от тези в сайта, има разлика и в самата кутия, която беше отворена когато я приех!Заявих връщане на поръчката и след около 10 дни без обяснение от търговеца ми я изпратиха обратно по куриер. Свързах се с ЕМАГ за съдействие и след проверка от тяхна страна ме уведомиха че, от фирмата са ги информирали, че съм ползвал протектора след което съм го върнал. Купувал съм оригиналния протектор от друго място а този няма нищо общо! Писах жалба до КЗП и сега чакам отговор от тях. Написах ревю в Емаг ,но вече няколко дена очаква одобрение за публикуване!?!? Явно Емаг си знаят за какво става въпрос ,но не правят нищо !!!

Последна редакция: вт, 22 ное 2022, 06:38 от kokolaicho

# 52
  • Елхово
  • Мнения: 1 403
Да, те просто пращат каквото имат под ръка, без значение дали е твоя модел! На мен ми казаха, че да върна продукта за моя сметка! В един момент ни продукт, две доставки съм платила и нищо! Сто пъти звънях на ЕМАГ, докато ми върнат сумата - естествено доставките останаха за моя сметка! Бъдете доста настоятелен - звънете им постоянно!

# 53
  • Мнения: 1
Да се включа и аз по темата. От моя гледна точка, посочената фирма МД СМАРТ ЕООД ШУМЕН  ,са измамници .
Дано повече хора прочетат, за да се предпазят.
ОТ повечето прочетени  негативни коментари срещу посочената фирма ,
аз явно  съм пострадал най -малко финансово ,но все пак ощетен.

Последна редакция: ср, 15 мар 2023, 12:52 от Adjata

# 54
  • Мнения: 2
Да се включа и аз. Аз реших преди да купя да проверя какво пишат за тая фирма и така попаднах тука. Та благодаря ви за отзивите със сигурност няма да купя от тази фирма, сториха ми се съмнително ниски цените Simple Smile

# 55
  • Мнения: 91
Огромен МИНУС и от мен за тези дебили и измамници!!! Не спазват срокове, не ги интересуват анулации и връщания на поръчки. А имах нещастието да платя предварително и да пусна поръчка с доставка до родителите ми, като подарък. 3 пъти сменяха срок за доставка. Анулирах поръчка. На 5ия ден от анулирането - вместо пари по сметката - видях че са я изпратили и е в куриер. Водя някакви безумни разговори със съпорта на емаг, с крайно неадекватни отговори от тяхна страна, които общо взето ме мотаят и ме карат да чакам още (сякаш е малко чакането ми до сега?).
Абсолютни тъпанари и схемаджии! И съм убедена, че ЕМАГ са наясно с това, но не правят нищо по въпроса.
Пускам жалба към КЗП в момента.

# 56
  • София
  • Мнения: 19 262
Абсолютни тъпанари и схемаджии! И съм убедена, че ЕМАГ са наясно с това, но не правят нищо по въпроса.
Пускам жалба към КЗП в момента.
Опитайте и към Европейски потребителски център, защото емаг е румънска фирма. Мен към тях ме прехвърлиха точно КЗП след 1 седмично умуване.

# 57
  • Мнения: 811
Emag не е румънска фирма, не заблуждавайте и без това не особено интелигентните български потребители. KЗП е релевантния орган за оплаквания при покупки от Емаг!

# 58
  • София
  • Мнения: 19 262
Emag не е румънска фирма, не заблуждавайте и без това не особено интелигентните български потребители. KЗП е релевантния орган за оплаквания при покупки от Емаг!
Давам пример. LCW са турска фирма. Физическите им магазини може би се управляват от нея, има си българско дъщерно дружество. Обаче онлайн магазинът се управлява от румънското дружество и лично КЗП ме препратиха към ЕПЦ.
Може в случая да не е така, но може и да е. Има и сайт pravatami, където дават юридически консултации.

# 59
  • Мнения: 811
В случая с Емаг няма нищо неясно. Ясно е казано кой управлява сайта emag.bg и следователно е пределно ясно, че органът който го контролира е КЗП.

# 60
  • Мнения: 10
КЗП е катастрофа!
На практика клиентите нямат никакви права. Права имат само продавачите.

# 61
  • Мнения: 1 620
Няколко пъти заглеждам кейсове за телефон на марката Guess от този търговец. Пише, че са в наличност. Поръчвам. След два дни ми звънят да кажат, че всъщност не бил наличен този модел. Накрая се оказа, че само от един имат наличен. И по-добре е станало като гледам.

Общи условия

Активация на акаунт