Q&A
Обобщени въпроси и отговори от темата *
Какви са условията за връщане на артикули при пазаруване от NEXT?
Какви са новите условия за доставка на NEXT от април 2022 г.?
Как мога да се регистрирам в UK версията на NEXT от България?
* Предложените въпроси и отговори се генерират машинно от автоматизиран езиков модел на база потребителските мнения в темата. Генерираното съдържание може да е непълно, неактуално, подвеждащо или неподходящо. Вашите оценки спомагат за подобряване на модела и неговото усъвършенстване.
-
Какви са условията за връщане на артикули при пазаруване от NEXT?
При пазаруване от NEXT, ако не сте доволни от артикул или не сте улучили размера, можете да върнете артикула. Върнатите артикули трябва да бъдат изпратени до адрес във Великобритания, който е посочен на бланката с фактура. Най-изгодно е връщането да се извърши с български пощи. NEXT възстановява сумата на върнатия артикул в картата, използвана за извършване на поръчката, в рамките на 2-3 седмици. Разходите за връщане са за сметка на клиента, освен ако не сте получили грешен артикул поради вина на сайта.
-
Какви са новите условия за доставка на NEXT от април 2022 г.?
-
Как мога да се регистрирам в UK версията на NEXT от България?
Регистрирането в UK версията на NEXT от България може да бъде предизвикателство. Някои потребители са срещнали проблеми при регистрацията, като например ограничения, които засягат пазаруването от друга държава. Проблемите могат да бъдат свързани със системата за разпознаване на адреса на клиента, която засича, че потребителят е в България и не му позволява да пазарува от другия сайт. Потребителите са опитали различни методи, включително използване на VPN, но не са постигнали успех. Освен това някои акаунти на потребителите са били нулирани. Въпреки това някои потребители успяха да се регистрират успешно, като използваха адреси на превозвачи и срещнаха проблеми при въвеждането на адреса. Възможно е регистрацията да изисква карта, регистрирана във Великобритания, за да пазарувате от този конкретен сайт.