Помощ, относно Apple ID

  • 1 129
  • 21
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • Всички
  • Мнения: 271
Здравейте! Преди около две години използвах временно Iphone и си бях направила Apple профил. При направата на профила, задължително трябваше да впиша номера и кода на кредитната си карта, в случай, че използвам Apple платени продукти, плащането да става автоматично чрез нея. След това минах пак на Андроид и не съм влизала в Apple акаунта си от дълго време. Междувременно си поднових кредитната карта. Сега се опитвам да вляза в Apple профила си, който си е активен, но като задам име и парола, автоматично ми изписва номера на старата ми карта, на която трябва да впиша секюрити кода, за да се логна. Проблемът е, че тази карта не е активна, и аз не мога да си вляза в профила. Нямам и опция да я актуализирам преди да си вляза в акаунта. Опитах да се свържа в сайта на Apple за съпорт, но и там без логване не може. Не искам да си правя нов Apple акаунт. Моля, за съвет към кого да се обърна и как да разреша проблема. Много ще съм ви благодарна, ако успеете да ми помогнете!

# 1
  • София
  • Мнения: 16 208
 С извинение за английския, ето как става през браузър:

Use your Apple ID to sign in to Apple websites. iCloud.com - Use iCloud from anywhere by signing in to iCloud.com with your Apple ID. Apple Account - Manage your Apple ID by signing in to appleid.apple.com with your Apple ID.

# 2
  • Мнения: 271
С извинение за английския, ето как става през браузър:

Use your Apple ID to sign in to Apple websites. iCloud.com - Use iCloud from anywhere by signing in to iCloud.com with your Apple ID. Apple Account - Manage your Apple ID by signing in to appleid.apple.com with your Apple ID.

Благодаря Ви за отговора. Направих опит като вписах ID и парола, но ми изписва "Failed to verify your identity. Try again"
Опитвам пак, но не става. Sad

# 3
  • София
  • Мнения: 16 208
Ново ID с нов мейл в него. Друг начин не виждам.

# 4
  • Мнения: 5 316
Според мен пробвайте през съпорта отново. На мен ми помогнаха да отключа заключен поради кражба акаунт. През браузър станаха нещата.

# 5
  • Мнения: 271
Според мен пробвайте през съпорта отново. На мен ми помогнаха да отключа заключен поради кражба акаунт. През браузър станаха нещата.
Потърсих да се свържа със съпорта, но изисква логване, а на мен реално това ми е проблема, че не мога. Не мога да намеря начин как да се свържа с Apple без логване.

# 6
  • Плевен
  • Мнения: 1 616
Ако влезеш в настройки и  apple  ID и забраниш използването на картата оттам?Опитва ли?Аз съм забранила и вече ме пита ако има платена услуга.

# 7
  • Мнения: 271
Ако влезеш в настройки и  apple  ID и забраниш използването на картата оттам?Опитва ли?Аз съм забранила и вече ме пита ако има платена услуга.

Не съм пробвала, но къде точно да вляза в настройки?
И мога ли да ги променя преди логване?
Поздрави!

# 8
  • Марс
  • Мнения: 616
Обаждате се на apple и обеснявате за проблема. Тъй като и новата карта е на ваше име ще можете да докажете, че сте вие.

# 9
  • Мнения: 271
Обаждате се на apple и обеснявате за проблема. Тъй като и новата карта е на ваше име ще можете да докажете, че сте вие.
Кой е номера на Apple, на който трябва да се обадя? Съпортът, с който ще се свържа в БГ ли е, или Щатите? А знаете ли колко биха ми таксували обаждането, ако е от Щатите?

Последна редакция: сб, 21 окт 2023, 09:04 от tany

# 10
  • Марс
  • Мнения: 616
В БГ няма съпорт, номера има в гугъл (пишете apple support - има и европейски номера, може да пробвате някой  ), как ще ви таксуват - не мога да кажа. Успех!

# 11
  • Мнения: 111
Здравейте, моля за помощ.
Дъщеря ми ползва Android телефон, но този месец са й начислени 150,00 лв - 9 броя Appel Store услуги.
Мобилния ни оператор А1, каза да пишем на съпорта на Apple ,зачестили подобни случаи напоследък и сторнирали таксите.
След като не ползвам Apple услуги какъв ID да посоча или да създам нов?

# 12
  • Марс
  • Мнения: 616
Напишете телефонния номер на който са начислени услугите, с българския код отпред. Ако нямате ИД, за да им пишете направете ново.

# 13
  • Мнения: 111
You must use an Apple ID that has previously been used in the store. Sign in again with another Apple ID. 
Трябва да използвате Apple ID, който преди това е бил използван в магазина. Влезте отново с друг Apple ID.
При опит за регистрация в Apple support ми изписва това.

# 14
  • Марс
  • Мнения: 616
Имате ли регистрирано apple id? Трябва да имате регистрирано apple id , за да им пишете. Регистрирате се от тук , избирате си страната и след това им пишете. Вероятно ще искат да говорят по телефона с вас.

Скрит текст:

# 15
  • Мнения: 111
Да от тук се опитваме да се регистрираме, но изписва ето това:
You must use an Apple ID that has previously been used in the store. Sign in again with another Apple ID.
Ще отидем в А1 , да си пишат те.

# 16
  • Мнения: 111
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ

Последна редакция: чт, 29 фев 2024, 10:56 от hanamontana

# 17
  • Мнения: 1 465
След нова среща с нашия оператор А1 , разбрахме, че от вчера има много случаи на същия проблем като моя. Начислени такси за App Store  без реално ползвана услуга.
Мисля , че трябва да има повече гласност на случая.Сега се обадихме на телефона на Apple за България , оператора там нищо не вдява как имаме начислени суми без да ползваме устройства на Apple , казал е че може да се пише на съпорта без да имаме Apple Id , но азне зная как ствава това.Моля за помощ

Най-вероятно няма нищо общо с Apple и техния магазин. Няма как потребител на Андроид да бъде таксуван за приложения от App store на Apple.
При търсене в Гугъл за App Store, излиза и това - https://play.google.com/store/apps/developer?id=App+Store.&hl=bg&gl=US
Това са приложения за Андроид, техния разработчик се е кръстил 'App Store' - всичките предлагат покупки в приложенията. Може да проверите дали не сте инсталирали някое от тях. Като подобни приложения много често още при стартиране предлагат Free trial за 7 дни и трябва да се внимава какво се цъква, защото след този период почват да таксуват за сериозни пари. Ако е инсталирано някое от тези приложения и е активиран абонамент, тези начислени суми ще продължат всеки месец докато не спрете абонамента.

# 18
  • Мнения: 111
Store: Apple MN8M8KDGDD more: apple.com/bill
Apple Store   1   1.99
 Задължения към трети страни
това пише на фактурата

Честито! Вие попаднахте в омагьосан кръг. Отивате в А1 и искате да забранят AppStore, Google Play и всякакви хазартни, мобилни игри. НО да ви оставят синя и зелена зона като услуга. Пускате си жалба към А1, ако не желаят да ви възстановят сумите от Apple. Пускате жалба и към КЗП. Звъните на Apple support 00800 6002 7753 (само на английски е) , пригответе си разпечатката, в която са описани точните дати, час и наименование на заплатената услуга. Обяснявате им всичко подробно и искате възстановяване на сумата. Също така изискайте от Apple да не може да се правят покупки от мобилните номера, които ползвате. На служителите на А1 казвате, че от Apple са ви казали да се обърнете към тях, а на Apple казвате, че вашият оператор ви е казал да се обърнете към Apple. Е ми успех Ви желая и искрено Ви съчуствам, защото два пъти съм го играл този мач, но за жалост само веднъж успях да се преборя с А1 и Apple.
Това ми отговориха от един форум
ужас, трябва да има и по - лесни начини

Последна редакция: чт, 29 фев 2024, 16:16 от hanamontana

# 19
  • Марс
  • Мнения: 616
да махнат телефона от апъл акаунта с който е асоцииран. вероятно има регистриран такъв на този номер. не мога да си обясня как е възможно да се регистрира такъв на телефона без да се потвърди от него. детето ви давало ли си е телефона на други деца?

# 20
  • Мнения: 111
Не не си е давала номера.
Вчера се свързахме по телефона с Apple и да видяха, че този номер няма акаунт, но през него са изтеглени тези 9 броя услуги.
Дали са си срок 2-3 дни да се обадим пак и обещаха да анулират сумите.
Не си го обяснявам и аз. А тези от А1 никакво съдействие , пуснала съм жалба в КЗП и от там ми казаха, че договорни отношения имам с А1 не с Apple  и те би трябвало да се заемат със случая

# 21
  • Марс
  • Мнения: 616
Пуснете жалба към А1 с входящ номер да разследват какво се случва. Междувременно дано от Епъл ви съдействат за транзакциите.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт