Пазаруване от Fashion days - тема 6

  • 19 423
  • 185
  •   1
Отговори
  • Пловдив
  • Мнения: 3 253
Добре дошли в новата тема за покупки от https://www.fashiondays.bg/!

ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ
0700 17 660 (на цената на един градски разговор)
02 905 9160
09:00 - 18:00 ч. в делнични дни
09:00 - 16:00 ч. в събота

МОБИЛНИ ПРИЛОЖЕНИЯ
iPhone
iPad
Android
ЧЕСТО ЗАДАВАНИ ВЪПРОСИ
СТАРАТА ТЕМА
КОД ЗА 10% ОТСТЪПКА, ВАЛИДЕН ДО 31.10.2024 Г. : 2083-0051-1973-8767

# 1
  • Пловдив
  • Мнения: 40 834
Мерси за темата!
Чакам една сума аз...за върнати Скечърс. Малки ми бяха.

# 2
  • Варна
  • Мнения: 10 594
Чакам да намалят още една чанта Sweat Smile

Разбира се, че нямам нужда от нея TrollfaceTrollfaceTrollface

# 3
  • Мнения: 3 085
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%97%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%8A%D0%B … -ZrVbFauVblblo80M
Много ми хареса-оставям я Simple Smile Изработката ми хареса-цвета е същия като на снимките,дойде измачкана,но това ще с е коригира...Аз ще я скъся,че тази дължина не ми отива,но още като я поръчвах си знаех Simple Smile .

# 4
  • Мнения: 383
Купих невероятни маратонки Nike, бяха само един номер на страхотна цена. Поръчах ги в Събота и в Понеделник бяха пристигнали.

# 5
  • Мнения: 676
Здравейте!
Успявате ли да приложите кода за отстъпка?
При мен изписва,че не може да се приложи , заради метода на доставка. Пробвах до офис и до адрес , не позволявя и за двете опции..
При Вас как е?

# 6
  • Варна
  • Мнения: 10 594
На мен ми позволява само, ако доставката е до изибокс.

# 7
  • Мнения: 3 085
И при мен само до изибокс

# 8
  • Мнения: 2 081
Благодаря за новата тема .
Тези ще се връщат - хубави са , но умалени . Май с всички Пума е така
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%B … -puma-p6401997-1/

# 9
  • Plovdiv, Bulgaria
  • Мнения: 1 639
Благодаря за новата тема .
Тези ще се връщат - хубави са , но умалени . Май с всички Пума е така
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A1%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D0%B0%D0%B … -puma-p6401997-1/

Пак зависи от модела. Имам 38 два модела - единия ми е абсолютно точен, другия една идея по-голям. А съм поръчвала и модел, където ми е бил малък, същия номер.

# 10
  • Мнения: 953
Има ли код, който да не се прилага само при поръчка до изибокс?

# 11
  • Мнения: 1 115
Има ли код, който да не се прилага само при поръчка до изибокс?
Оф, тъкмо и аз щях това да питам. Кога успяха да измислят тази тъпотия…

# 12
  • Мнения: 1 166
Здравейте,
Поръчах за.пръв път от Фешън дейс,  не много успешно,  затова се налага връщане.
За колко време изпращат куриер от момента на заявката за връщане? И самата заявка разпечатва ли се?

Последна редакция: вт, 13 фев 2024, 08:16 от Adelle08

# 13
  • Мнения: 3 085
Не се разпечатва.При мен и до час е идвал

# 14
  • Мнения: 566
Здравейте! Имам следното питане. Направих поръчка до изибокс шкаф, взех я, никакви проблеми. Обаче се налага да я върна. При попълване на заявка за връщане, не ми позволява да върна отново чрез изибокс, било само при връщане на един продукт. Никаква логика не виждам. Получих 4 продукта по този начин, но не мога да ги върна пак по същия начин. Досега не е имало такъв проблем. В условията за връщане никъде не е посочено, че може да се върне само един продукт чрез изибокс. Откъде го измислиха това?! Не ми се занимава да чакам куриери, изибокс ми е под носа. На някого да му се е случвало подобно нещо?

# 15
  • Мнения: 2 108
Някой купувал ли е нещо на Happiness İstanbul? Доволни ли сте?

# 16
  • Мнения: 1 074
Имам две жилетки на Happiness Istanbul. Общо взето посредствено изпълнение за 35-45лв. Стърчат фабрично конци, криви шевове.

# 17
  • Мнения: 1 024
Здравейте. Направих поръчка с подаръчен ваучер и искам да върна част от нещата. Знаете ли как стои въпроса? До сега съм връщала само когато съм плащала с карта.
Също исках да попитам задължително ли е, когато съм получила със sameday, да върна чрез тях или може и чрез спиди?
Благодаря ви

# 18
  • Мнения: 1 166
Моята доставка дойде със Sameday, а
за връщането пратиха Спиди.

# 19
  • Мнения: 68 887
Връщаш с куриер, който те ти пратят. Тото е.

# 20
  • Мнения: 448
Когато искате да върнете няколко продукти, но до изибокс, действително не дава, поне не накуп. Може да ги пуснете обаче през отделни заявки за връщане. Тогава всеки продукт по отделно ще се върне до изибокс. Само да имате в какво да ги опаковате.

# 21
  • Мнения: 38
Здравейте,
изглежда промокодът работи само с изи бокс….. преди ставаше с всякаква доставка

# 22
  • Мнения: 251
Моята доставка дойде със Sameday, а
за връщането пратиха Спиди.
Избрали сте връщане с куриер. Моята пратка дойде със Sameday и вчера я върнах отново там. Получих потвърждение и ще чакам да ми възстановят сумата.

# 23
  • Мнения: 38
Здравейте! При вас работи ли този код от Yettel? При мен не хваща ненамалените?

# 24
  • Варна
  • Мнения: 10 594
Пробвах кода с чанта Pinko и не хвана.
Явно има изключени марки, което ако е така е редно да е споменато.

# 25
  • Мнения: 11 378
Купувала съм мъжки портфейли на Фосил. Идват с кутия и са супер за подарък. Други марки кои можете да ми препоръчват да имат хубави кутии?

# 26
  • Мнения: 1 074
Аз от черен петък взех портфейл от естествена кожа на Boss и беше с луксозна кутия, много добре опакован и продукт с чудесно качество.

# 27
  • Мнения: 68 887
Не знам на кое казвате луксозна кутийка....показвам на ММ кутийката, питащият да си решава достатъчно луксозна ли му е Grinning

# 28
  • Мнения: 11 378
Благодаря за отговорите. Мисълта ми беше, че не искам да поръчам портфейл и да дойде в някаква намачкана найлонка.

# 29
  • Мнения: 301
Здравейте!
На някой да му се намира код за отстъпка, различен от ENJOY, че не ми го хваща.
Благодаря!

# 30
  • Мнения: 1 115
Благодаря за отговорите. Мисълта ми беше, че не искам да поръчам портфейл и да дойде в някаква намачкана найлонка.
Поръчвала съм на Tommy Hilfiger, идва си в кутия, също и на Calvin Klein са с кутии. Сега поръчах за подарък на марката Bugatti, но я няма във ФД, та и те идват с хубави кутии. Също съм виждала и комплекти, примерно портфейл и кардхолдър, или ключодържател, колан и т.н Има такива в Обувки.бг. Пускам и примерна снимка, тя е от Емаг
Скрит текст:

Последна редакция: нд, 18 фев 2024, 13:50 от ForestFairy13

# 31
  • Мнения: 68 887
Ако дойде без кутия, връщаш просто.

# 32
  • Пловдив
  • Мнения: 197
Здравейте, създадох заявка за връщане чрез Easybox в четвъртък вечерта, но все още не съм получила ПИН код или QR номер.   След колко време се получават, трябва ли да им звъня вече?

# 33
  • Мнения: 3 215
Веднага се получава пин кода. Звъннете им.

# 34
  • Мнения: 330
Здравейте,
изглежда промокодът работи само с изи бокс….. преди ставаше с всякаква доставка

И аз днес опитах да ползвам код за 10% и сигурно 5 минути се въртях защо не става. Мислех, че е над определена сума, докато не схванах, че само Изибокс приема кода.
Накрая махнах с ръка и поръчах без код две чанти Grinning

# 35
  • Мнения: 953
Влизам с похвала. В петък направих заявка за връщане, а днес получих съобщение,че до три дни ще ми върнат парите.

# 36
  • Мнения: 251
И аз с похвала - на 15.02. върнах пратка, днес ми възстановиха сумата.

# 37
  • Мнения: 3 155
Сега не стига, че кода хваща само до easybox но и ако искаш наложен платеж плащаш 6 лв такса за подготовка и транспорт, независмо колко скъпа е поръчката ти?? Май ще ме загубят напълно

# 38
  • Мнения: 3 085
Да,аз само в краен случай при тях вече .А преди бях редовна.Иначе са бързи.В петък върнах,ей сега ми получих парите.

# 39
  • Пловдив
  • Мнения: 3 744
И на мен ми позволи поръчка само с изибокс при ползване на кода. Обачееееее се надявам процедурата да не е объркваща, защото никога до този момент не съм ползвала този метод. Това не ме спря да поръчам де. Опитвам се да се спра като има намаления, но въобще не ми се получава.

# 40
  • Мнения: 1 115
И на мен ми позволи поръчка само с изибокс при ползване на кода. Обачееееее се надявам процедурата да не е объркваща, защото никога до този момент не съм ползвала този метод. Това не ме спря да поръчам де. Опитвам се да се спра като има намаления, но въобще не ми се получава.
И аз не бях поръчвала никога до кутия, но ми се наложи, заради отстъпката 😁 Не е трудно, вкарвате код или сканирате QR и вратичката сама се отваря, аз се стреснах от звука като се отвори 🤣 понеже Easybox-a, който избрах е в затворено тихо помещение 😁

Последна редакция: сб, 02 мар 2024, 12:59 от ForestFairy13

# 41
  • Пловдив
  • Мнения: 3 744
Много благодаря за разяснението!
Представям си какъв смях бих предизвикала като се засуетя сякаш търся изгубена вещ, че съм избрала място с кутии срещу което има достатъчно публика. Сега ще се държа “намахано”, че аз до ден днешен чета инструкциите за покупка на кафе на вендинг автоматите 🤦♀.

# 42
  • Мнения: 1 835
Спокойно, щом мъж ми се оправи от първия път да ми вземе пратка, значи вие със сигурност ще успеете Joy
Помня, че със свито сърце чаках да ми каже, че я е взел, че е много скаран с такива неща, ама каза, че било просто и лесно. Айде викам му сега е ред да се учиш и да ги плащаш там, че то като я платя е лесно, та сега и ми ги плаща вече Stuck Out Tongue Winking Eye

# 43
  • София
  • Мнения: 3 293
В Спиди ме отрязаха да платя с карта, така им били наредили от Fashion days.
Някой да има скорошен опит?

# 44
  • Мнения: 68 887
В Спиди ме отрязаха да платя с карта, така им били наредили от Fashion days.
Някой да има скорошен опит?

Отдавна е това...в темата беше писано, аз от тек го знам. И в спиди го знаят.

# 45
  • Мнения: 3 749
В съобщението от Спиди го пише.

# 46
  • Мнения: 259
Като поръчам до изибокс и платя с карта, на самия пакет пише ли колко дължа или си пише, че е 00.0лв ?Питам, понеже поръчах за подарък и не искам да се знае сумата, а човекът за който е, ще отиде да взим пратката.

# 47
  • Мнения: 1
Здравейте!
Нацъках една кошница с неща, но не ми дава да избера easy box, а искам да ползвам отстъпката. Някой знае ли как да стане? Излиза ми - методът на доставка не е наличен :/

# 48
  • Мнения: 448
Може бе нещата са над това, което изибокс може да събере или за някой от продуктите изрично изибокс не е разрешен и оттам не го дава на цялата поръчка?
Пробвайте само с един или два продукта дали ще се появи и ако трябва си пуснете няколко поръчки.

# 49
  • Мнения: 373
Дали за 8-ми март ще пуснат някякви намаления? Дебна една раничка...

# 50
  • Мнения: 2 516
И аз влизам да питам защо няма опция с доставка до easybox? Доставка до Еконт - 12 лв?! Flushed

# 51
  • Мнения: 3 749
Имат проблем, който ще отстранят до няколко часа.

# 52
  • Мнения: 2 516
Имат проблем, който ще отстранят до няколко часа.
Дано!

# 53
  • Мнения: 301
Здравейте, имам код за 10% отстъпка и като го въведа в началото важи и намаля сумата. След което когато стигна до плащане и преглед на поръчка и добави ваучер не ми приема кода. Пише: "Ваучерът не е приложим към избрания метод на доставка." Смених по вскакъв начин методът на доставка, не е от там проблема, явно е някакъв бъг или не приемат кодове, странното е че в началото ми го прие и после не.

Случвало ли ви се е и на вас?

# 54
  • Мнения: 1 115
Здравейте, имам код за 10% отстъпка и като го въведа в началото важи и намаля сумата. След което когато стигна до плащане и преглед на поръчка и добави ваучер не ми приема кода. Пише: "Ваучерът не е приложим към избрания метод на доставка." Смених по вскакъв начин методът на доставка, не е от там проблема, явно е някакъв бъг или не приемат кодове, странното е че в началото ми го прие и после не.

Случвало ли ви се е и на вас?
Вече не приема кодовете, освен ако поръчката не е до Easybox.

# 55
  • Мнения: 301
Здравейте, имам код за 10% отстъпка и като го въведа в началото важи и намаля сумата. След което когато стигна до плащане и преглед на поръчка и добави ваучер не ми приема кода. Пише: "Ваучерът не е приложим към избрания метод на доставка." Смених по вскакъв начин методът на доставка, не е от там проблема, явно е някакъв бъг или не приемат кодове, странното е че в началото ми го прие и после не.

Случвало ли ви се е и на вас?
Вече не приема кодовете, освен ако поръчката не е до Easybox.

Благодаря Ви за уточнението!

# 56
  • Мнения: 634
Здравейте, скоро не съм пазарувала и останах неприятно изненадана.
Не ми приема код за отстъпка и имам само 2 метода на доставка-до еконт и стандартна. Нямам опция за изибокс🤔
Имате ли идеи как да намаля малко сумата,че количката направо е претоварена.

Благодаря!

# 57
  • София
  • Мнения: 3 800
Има ли някой код за ФД?

# 58
  • при моите любими
  • Мнения: 2 538
Има го на първа страница.
Вчера сложих 4 продукта в кошницата, които не са обемисти и според мен могат да влязат в кутия. Не ми даваше да платя до Изи Бокс и съответно не ми хващаше кода. Махнах едната тениска и вече се появи доставка до кутия и съответно ми хвана кода. Спестиха ми малко пари.

# 59
  • Мнения: 634
И аз си разделих поръчката на няколко части с по 3 артикула. При повече от 3 не дава опция изи бокс.

# 60
  • София
  • Мнения: 2 633
Здравейте. Знам, че темата е дискутирана многократно, но какви са ви впечатленията от обувките в сайта? Оригинални ли са? Поръчах си маратонки Puma от естествена кожа, пристигнаха за 3 дни от Румъния. Изглеждат добре, но очаквах да пристигнат в кутия на Puma, a не в кутия на Fashion days. Харесват ми, но са ми малко големи и не знам дали няма да отпуснат още предвид, че са от естествена кожа. Ако реша да ги върна, бързо ли възстановяват парите? Това ми е първа поръчка и не знам какво да очаквам. Куриерът дава ли някаква бележка, че е приел стоката или ги връщаме на доверие?Simple Smile

# 61
  • Пловдив
  • Мнения: 3 253
Кутията е ФД, защото вероятно са връщани и оригиналната е била смачкана/скъсана.
Оригинални стоки продават.

# 62
  • Мнения: 3 155
И според мен са оригинални, при мен винаги са идвали в кутия на съответната марка

# 63
  • София
  • Мнения: 2 633
Кутията е ФД, защото вероятно са връщани и оригиналната е била смачкана/скъсана.
Оригинални стоки продават.
Изглеждат непробвани, но може да са върнати от внимателен купувач:)) И тази кутия е малко скъсана. Явно е видяла зор при транспорта.

# 64
  • Мнения: 634
Здравейте. Знам, че темата е дискутирана многократно, но какви са ви впечатленията от обувките в сайта? Оригинални ли са? Поръчах си маратонки Puma от естествена кожа, пристигнаха за 3 дни от Румъния. Изглеждат добре, но очаквах да пристигнат в кутия на Puma, a не в кутия на Fashion days. Харесват ми, но са ми малко големи и не знам дали няма да отпуснат още предвид, че са от естествена кожа. Ако реша да ги върна, бързо ли възстановяват парите? Това ми е първа поръчка и не знам какво да очаквам. Куриерът дава ли някаква бележка, че е приел стоката или ги връщаме на доверие?Simple Smile
Аз заявих връщане във вторник сутринта, след 10 мин ми звънна куриера.Дал е бележка на детето за върнатия артикул.На другия ден парите бяха в сметката.Изключително бързо ми се стори и това ми хареса.

# 65
  • София
  • Мнения: 2 633
Аз заявих връщане във вторник сутринта, след 10 мин ми звънна куриера.Дал е бележка на детето за върнатия артикул.На другия ден парите бяха в сметката.Изключително бързо ми се стори и това ми хареса.
Бързо е наистина. Благодаря за информацията! Малко ме е яд, защото маратонките наистина ми харесват, а се налага да ги върна:(

# 66
  • Мнения: 3 215
Някой има ли опит с маратонките на Pepe Jeans? Отговарят ли си номерата?

# 67
  • Мнения: 3 155
Аз имам един чифт, моя си номер са така че за мен си отговарят

# 68
  • Мнения: 1 115
Здравейте. Знам, че темата е дискутирана многократно, но какви са ви впечатленията от обувките в сайта? Оригинални ли са? Поръчах си маратонки Puma от естествена кожа, пристигнаха за 3 дни от Румъния. Изглеждат добре, но очаквах да пристигнат в кутия на Puma, a не в кутия на Fashion days. Харесват ми, но са ми малко големи и не знам дали няма да отпуснат още предвид, че са от естествена кожа. Ако реша да ги върна, бързо ли възстановяват парите? Това ми е първа поръчка и не знам какво да очаквам. Куриерът дава ли някаква бележка, че е приел стоката или ги връщаме на доверие?Simple Smile
Носила съм 3-4 чифта на Пума и за съжаление винаги са ми били големи, явно така си вървят номерациите. Относно стоките във ФД - никога не съм имала съмнение за оригиналност, а относно кутиите за обувки - няколко пъти съм получавала такива в неоригинални кутии (тоест в кутия на ФД), не го отчитам за проблем. От Aboutyou също ми се е случвало, явно си има причина.

Последна редакция: сб, 16 мар 2024, 15:50 от ForestFairy13

# 69
  • Мнения: 2 349
Много сладки детски Nike за нищо пари
https://zhy79.app.goo.gl/UbVnZAYgyZJAwhuK9

# 70
  • Мнения: 292
Някой да има отзиви за маратонки/ кецове на levi's, дали си отговарят размерите, удобни ли са и тн..

https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D0%B … evi-s-p6015516-1/

# 71
  • Стара Загора
  • Мнения: 484
Някой да има отзиви за маратонки/ кецове на levi's, дали си отговарят размерите, удобни ли са и тн..

https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D0%B5%D0%BA%D1%81%D1%82%D0%B … evi-s-p6015516-1/
По принцип марката си отговаря.

# 72
  • Мнения: 273
Здравейте, следя някои артикули от известно време, но не се появяват налични размери. Появява ли се нещо след като е било изперпано.
Как са номерата на trendyol отговарят ли си? Устройва ме ако са леко уголемени Simple Smile

# 73
  • Мнения: 1 115
Здравейте, следя някои артикули от известно време, но не се появяват налични размери. Появява ли се нещо след като е било изперпано.
Как са номерата на trendyol отговарят ли си? Устройва ме ако са леко уголемени Simple Smile
Появяват се, но не винаги. Обикновено става така, когато е било върнато, може би. И аз съм имала такива неща в любими, някои не са се появявали, други - да.

# 74
  • Мнения: 2 349
Здравейте, следя някои артикули от известно време, но не се появяват налични размери. Появява ли се нещо след като е било изперпано.
Да, на едни маратонки се чудих, бяха добре намалени и след 2-3 дни чудене, моят номер изчезна. Имаше в друг цвят, но на двойна цена, над 200 лв. След още 4-5 дни, се появи отново моят номер на намалената цена. Опасявах се да не са връщани много пъти, но не - перфектни бяха и очевидно не пробвани дори.

# 75
  • Мнения: 926
Току що получих една чанта Pinko. Без дръжка, без етикети, без торбичка. Ужас.
При това я взех от изибокс.
Беше 1 бройка явно връщана и ограбена отвсякъде.

# 76
  • Мнения: 5 004
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?

# 77
  • Мнения: 292
Поръчах едни Премиата обувки, дойдоха носени и прашни. Поръчката дойде с Изибокс. Още веднага пуснах заявка за връщане. Отвори ми се клетка, нямаше нищо в нея, оставих ги и зачаках, до 4 работни дни по техни данни. Нямаше движение по товарителницата и им звъннах. Провериха си камерите и системата. Въвела съм кода за доставка, а не за връщане. Ок сгрешила съм. Друго ме интересува, как се отваря клетка с грешен код и как доставчик оставя втора пратка в очевидно пълна кутия? Знаят кой ги е взел и ще се свържат с него. Имали такива случаи и не са имали проблеми с връщането, но усещам как подарих обувки на някой….
Имам ли други ходове? Някой имал ли е подобен казус с тях?

Какво стана с вашия случай, има ли развитие..?

# 78
  • Мнения: 5 004
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.

# 79
  • Мнения: 926
Страшно много уважвам фешън дейс, политиката им на бързо връщане на пари и прочие....
Реших да следя дали ще пуснат отново в продажба чанта на пинко, която пристигна при мен в потресаващ вид. (чантата беше последна бройка)Без дръжка, без никакви етикети, торбички и предпазващи фолиа. Захвърлена в една кутия, тотално оглозгана.
Е тя е отново на линия за продан....  защо де, защо не проверявате поне мъничко върнатите пратки, едно око така да погледне, че някой се е подиграл с артикула и го е обезобразил. Няма никакъв контрол.

# 80
  • Мнения: 1 316
Да, не е приятна тази им практика, може да оставите линк тук, към конкретната чанта, да не се подлъже друг да я поръча.

# 81
  • Мнения: 5 004
И моите обувки бяха последен чифт, доста намалени. Повече няма да поръчвам последна бройка.

# 82
  • Мнения: 926
Това е чантата

# 83
  • Мнения: 5 004
Върнаха ми парите.

# 84
  • Мнения: 528
Връщам пратка получена чрез изибокс, но този път реших да избрера вземане от адрес от куриер. Коя куриерска фирма да очаквам?

# 85
  • Мнения: 3 085
При мен Спиди идва.

# 86
  • Мнения: 31 259
Благодаря за предупреждениео за чантата на Пинко.

# 87
  • Мнения: 41
Обувките са вече при тях, статуса им е продуктите са прегледани, чакам си парите.

Здравейте, а оставяте ли някакъв документ към пратката при връщането й  в автомата на easybox? Пише само за оригинална кутия, такава имам, но ми е странно да оставя така гола кутия без данни и товарителница. Пуснах заявка и получих пинкод.

# 88
  • Мнения: 5 004
Нищо не съм оставяла. Товарителницата си я имат, нали с ПИН кода е свързана.
Преди Спиди като идваха за връщане също им давах продукта в оригинална опаковка и нищо друго.

# 89
  • Мнения: 3 085
Ееее,най-добрите са!!!!! Вчера в 13 върнах на куриер и ей сега ми влязоха парите по сметка. Нямат равни Heart

# 90
  • Мнения: 68 887
Така са те, и за мен са номер 1!!
Аз връщах днес маратонки, че номера не уцелих, снащи пуснах горния размери утре ще са в изибокса Simple Smile

# 91
  • Мнения: 3 918
И аз върнах вчера, днес имам превод.
Изпратили са ми анкетираш мейл, отново ги оцених високо  Simple Smile

# 92
  • Мнения: 9 693
Искам да попитам дали може да върна като отнеса пратката в офис на куриер? Доколкото разбирам със Спиди работят. Не съм връщала досега към Фешън дейс и виждам, че че нямам приложен в пратките етикет за връщане. От сайта им някъде ли мога да си принтирам?

# 93
  • Мнения: 68 887
Товарителницата излиза в профила ти, като генерираш оттам ново връщане.
Или спиди, или сеймдейс идват на адреса да вземат пратката.
В нея нищо не се слага като листи и документи.
Имам имейл че са наредили парите ми. Страхотни!!!

# 94
  • Мнения: 9 693
Мерси Тета, да разбирам ли, че нищо не трябва да лепя на самия плик? Имам предвид не листа, който се слага вътре, а стикера. Иначе исках да отида аз в офис, тъй като пратката ми беше така опакована, че след като скъсах плика няма как да го използвам отново (куриерския плик имам предвид). А доколкото чета, на куриер трябва да я дадеш опакована. Аз нямам в какво да я сложа ..

# 95
  • Мнения: 3 085
Не я давам опакована.Той найлона е здраво залепен и винаги се къса.Като го вземе куриера го слага в нов найлон.

# 96
  • Мнения: 68 887
Аз си я опаковам. Нищо не се лепи на нея.
Все торба за боклук черна имаш вкъщи, да сложиш кутията в него?
И в офис на спиди съм я оставяла, казвам товарителницата само.
Трябва да си сигурна обаче, че със спиди е връщането. А не със сеймдей.

# 97
  • Мнения: 9 693
ОК, мерси, не знаех, че куриерът, който взима пратките си има пликове Simple Smile

# 98
  • Мнения: 3 085
Някой поръчвал ли на марка DeFacto? Чудя се за едно яке,но няма размери/описани/ и не знам s или м да поръчам.Как са като номера,като качество?

# 99
  • Мнения: 41
Някой поръчвал ли на марка DeFacto? Чудя се за едно яке,но няма размери/описани/ и не знам s или м да поръчам.Как са като номера,като качество?
Яке имах тяхно, отвратително качество беше.

# 100
  • Мнения: 642
Здравейте, не знам дали задавам въпроса в правилната тема, но все пак: искам да поръчам чанта Furla, но нямам опит с нито един от сайтовете, в които се предлагат - Fashion Days, Modivo, AboutYou, Answear. Кой от сайтовете е най-сигурен откъм това да не продава реплики и с най-лесно връщане? За съжаление рейтингът в Trustpilot на всички от изброените е много зле и не знам дали изобщо си струва да се поръчва такъв скъп артикул (прочетох тук в темата и за проблем с чанта Pinko)? Благодаря за отговорите!

# 101
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 052
Взимала съм Фурла от ФД, нямах забележки, кожа, етикети.... Върнах я също без проблем, защото не беше моята. Вижте и в бест сикретс, там също има добри цени.

# 102
  • Мнения: 642
Взимала съм Фурла от ФД, нямах забележки, кожа, етикети.... Върнах я също без проблем, защото не беше моята. Вижте и в бест сикретс, там също има добри цени.

Благодаря, ще погледна и този сайт! Чантата идва ли с dustbag? По принцип не е марка, на която често се правят реплики, но все пак човек е добре да провери...

# 103
  • Мнения: 3 155
Напротив на фурла има страшно много реплики (някои доста сполучливи) може да ги видите в олх и разни фейсбук страници. Репликите също се продават с противопрахови торбички

# 104
  • София
  • Мнения: 1 081
Здравейте, не знам дали задавам въпроса в правилната тема, но все пак: искам да поръчам чанта Furla, но нямам опит с нито един от сайтовете, в които се предлагат - Fashion Days, Modivo, AboutYou, Answear. Кой от сайтовете е най-сигурен откъм това да не продава реплики и с най-лесно връщане? За съжаление рейтингът в Trustpilot на всички от изброените е много зле и не знам дали изобщо си струва да се поръчва такъв скъп артикул (прочетох тук в темата и за проблем с чанта Pinko)? Благодаря за отговорите!
Поръчвала съм от Answear и от best secret. Нямам забалежки.

# 105
  • Мнения: 642
Напротив на фурла има страшно много реплики (някои доста сполучливи) може да ги видите в олх и разни фейсбук страници. Репликите също се продават с противопрахови торбички

Не знаех, че има доста реплики на тази марка, но явно има на всички... Иначе е ясно, че т.нар. superfakes също имат торбички, това беше отделен въпрос Simple Smile Но пък видях, че пратката може да се прегледа и да се върне веднага, ако съм разбрала правилно.

Поръчвала съм от Answear и от best secret. Нямам забалежки.

Благодаря!

# 106
  • Мнения: 1 327
Все пак и не забравяйте, че Furla се шие в България.

# 107
  • Мнения: 3 155
Това не го знаех 🙄 знаете ли къде се шие?

# 108
  • Мнения: 31 259
Не всички Фурли се шият тук обаче.

# 109
  • Мнения: 1 074
Фурла шие в Румъния, в Китай.
Иначе шият в село близо до Пловдив - Павелско, а също и шивашкият цех на Зарена в Пловдив ги обслужва.

# 110
  • Мнения: 31 259
Така наречените ишлемета в България.

# 111
  • Мнения: 1 370
Да, както шият в Благоевградско Хюго Бос.

# 112
  • Мнения: 270
Безплатно ли е връщането?

# 113
# 114
  • Мнения: 642
За маркови дрехи знаех, че шият в БГ, но не съм предполагала за чанти. Но едва ли това е индикация, че са с по-лошо качество от тези, които се произвеждат в Италия, ако все още има такива. Интересно дали зависи от модела или от пазара, на който после се продават... Съжалявам, ако съм разводнила темата, но благодаря за информацията!

п.с. стана ми интересно и потърсих малко инфо - оказва се, че има и модели на Chloe, които също се правят у нас.

Последна редакция: ср, 10 апр 2024, 03:47 от sereiadomar

# 115
  • Пловдив
  • Мнения: 186
От днес

# 116
  • Мнения: 2 542
Момичета, ако поръчам сега (вечерта на 10-ти април) дали пратката ми ще мога да я взема в петък от easybox?

# 117
  • Мнения: 68 887
Според мен да.
Дано не зависи от това къде си..но последните ме поръмки до бокс дойдоха за ден.

# 118
  • Мнения: 2 542
Проблемът ми е, че при мен няма easybox. Но в петък имам работа в друг град и се чудя, дали ще мога тогава да го взема, затова ме интересува.

# 119
  • Мнения: 3 865
Според мен няма 100 %-ова гаранция. Едни детски маратонки ги чаках цяла седмица.

# 120
  • Мнения: 2 542
Направих поръчката снощи, платих с карта до офис на Спиди, не виждам никакво движение по пратката, а ми трябва най-късно в понеделник, защото е за рожден ден във вторник.

# 121
  • Мнения: 68 887
Аз направих и предплатих поръчка в неделя, на 7.04., а в понеделник 08.04.беше в изибокс.
При теб как ще е, няма как никой да знае, може би зависи от къде идва стоката, от кой склад, и т.н.

# 122
  • Мнения: 2 542
Направих дублиращи се поръчки, като платих с карта едната, а другата не платих и отказах. Писах на съпорта им за платената, не ме отразяват вече 3-4 часаз

# 123
  • Мнения: 3 085
Аз за друго съм говорила направо по тел.-много бяха разбрани.

# 124
  • Мнения: 926
Направих поръчка снощи, вече пътува и утре ще е при мен, до изибокс е .

# 125
  • Мнения: 2 542
Получих мейл, че пратката ми пътува, до събота най-късно уж ще е в офиса на Спиди. Реших да не рискувам с Изибокт, като спестя 10 лева, защото е за подарък и не смея да се объркат нещата.

# 126
  • София
  • Мнения: 574
Вчера не можах да си взема пратката от Изибокс, не приемаше плащания. Звънях им, имало глобален проблем и ми удължиха с един ден срока за вземане. Днес направо е черен екранът. Става въпрос за гр. София, Младост 1. Някой успял ли е да си вземе пратката вчера и днес от Изибокс?

# 127
  • Мнения: 2 081
Вчера не можах да си взема пратката от Изибокс, не приемаше плащания. Звънях им, имало глобален проблем и ми удължиха с един ден срока за вземане. Днес направо е черен екранът.

Странно , вчера си взех поръчката от Ийзибокс ( поръчана на 9 .04) Днес нмятам да я връщам пак през тях . Да видим дали ще им работи системата .

# 128
  • София
  • Мнения: 574
Пишете, ако я вземете.

# 129
  • Мнения: 223
Връщане заявено на 07.04 - все още не е дошъл куриер да вземе пратката. 3 предплатени поръчки пуснати до easy box  още не са изпратени. Това за Варна.

# 130
  • Мнения: 926
Вчера имах 2 поръчки на изибокс взех ги без проблем.

# 131
  • София
  • Мнения: 574
В Младост 1 вече работи Изибокс.

# 132
  • София
  • Мнения: 13 175
Днес върнах една дреха в Изибокс. Нямаше проблем, но имаше някакви техници, които ръчкаха съседната машинка (бяха 3 секции).

# 133
  • Пловдив
  • Мнения: 40 834
Някой би ли пробвал...
Тая тениска в сайта е на една цена, в кошницата по-скъпа Thinking М р-р искам.
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B … lesse-p6841063-2/

# 134
  • София
  • Мнения: 13 175
Някой би ли пробвал...
Тая тениска в сайта е на една цена, в кошницата по-скъпа Thinking М р-р искам.
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B … lesse-p6841063-2/
Не е от кошницата. Различните размери са на различна цена. Тази, която се вижда първоначално е за размер С.

# 135
  • София
  • Мнения: 4 458
Всички размери са на различна цена.

# 136
  • София
  • Мнения: 36 004
Някой би ли пробвал...
Тая тениска в сайта е на една цена, в кошницата по-скъпа Thinking М р-р искам.
https://www.fashiondays.bg/p/%D0%A2%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D1%81%D0%B … lesse-p6841063-2/
Размер S e 60,99 лв., а М е 83,99 лв.
ПП.
За черната:
Информация за модел
Моделът е облечен с размер M.
Размер на модела: 186 cm височина, 99 cm Гръдна обиколка, 76 cm Талия, 93 cm Ханш

# 137
  • Пловдив
  • Мнения: 40 834
Разбрах, мерси. Не ме устройва Simple Smile

# 138
  • Мнения: 3 053
Аз днес след 15 ч поръчах до изибокс, даваше доставка в понеделник, както исках, защото изибокса е до работата ми, до вкъщи нямам.  Сега гледам променили датата за утре. Искам да откажа поръчката и да поръчам наново с доставка до адрес, защото нямам как събота или неделя да ходя до изибокса, обаче в приложението не виждам бутон откажи поръчката. То дори да я доставят тази поръчка в изибокса и като не я взема, няма проблем нали?

# 139
  • Мнения: 5 004
3 дни стоят в изибокса, имате време.

# 140
  • Мнения: 8
Момичета, да ви попитам, вие забелязали ли сте в коя част на месеца, Fashion days най-много намалят цените?

# 141
  • Мнения: 168
Здравейте поръчах обувки с доставката до изибокс пробваме ги веднага бяха малки.Имаше опция да върна веднага в кухнята, сложих ги със скъсани плик ,дали е проблем

# 142
  • Мнения: 273
А може ли да се купува от тези места, където казвате, че шият фурла, бос и т н?

# 143
  • Мнения: 3 155
За Hugo boss шият при нас в Гоце Делчев, има магазин, но не продават всичко каквото се шие. Костюми могат да се правят по поръчка. Фирмата, която шие, има магазин и в София (Rollmann). При нас шият още за х&м, зара и за някаква марка френско бельо, но от там не може нищо да се купи легално, честно казано съм чувала че и нелегално е доста трудно да се изнесе нещо. Преди една жена продаваше нелегално клинове на зара 😁 и бяха разбрали и от тогава много ги затегнаха.
За фурла казаха, че се продава нелегално в нвкакъв магазин в Пловдив, там където се шият не вярвам да се продават. В Добринище шиеха Монклер и преди години можеше да се купят якета, сега не знам

# 144
  • Мнения: 231
Знаете ли дали има в момента промокод извън тези на genius?

# 145
  • Мнения: 468
Знаете ли дали има в момента промокод извън тези на genius?
2083-0051-1973-8767 този за 10% , но на мен лично и той не ми работи както и genius

# 146
  • Мнения: 3 749
Аз поръчах с 20% намаление с код genius. Важи само при поръчка до изибокс.

# 147
  • Мнения: 2 349
Не можах да се справя с този genius. Като избера да пробвам за безплатния период, ми изписва, че такъв имейл вече има. Продуктът, който поръчах, е обозначен с 20% отстъпка с код genius, но не мога да го ппиложа. Сигурно аз не правя нещо както трябва! 🤔
През емаг го активирах успешно, а през Fashion Days не става.

# 148
  • Мнения: 468
На мен изобщо не ми дава опция за поръчка до easybox и следователно не мога да използвам отстъпките. Изобщо не знам защо така се получава

# 149
  • Мнения: 3 865
Да нямаш някакъв друг код активиран в количката?
При мен така стана, трябваше да размаркирам другия и тогава се появи genius.

# 150
  • Мнения: 231
До изибокс само с карта ли става плащането

# 151
  • Мнения: 3 749
Да, плаща се с карта при получаване.

# 152
  • Мнения: 2 349
Да нямаш някакъв друг код активиран в количката?
При мен така стана, трябваше да размаркирам другия и тогава се появи genius.
Не, genius си е там, но не мога да му сложа отметка. Като опитам, показва това

В емаг е активен.

# 153
  • Мнения: 3 865
Ама не е този genius, един друг е, този и при мен не работи. Като изчистих маркирания, въведох genius и ми се появиха два, един за 30 и един за 20 %.

# 154
  • Мнения: 38
Еднократен код, който успее да го вземе

# 155
  • Мнения: 319
Здравейте, не съм поръчвала досега, прегледах информация и от темата и от сайта. Да обобщя дали се ориентирам правилно:

1/  най-изгодно за доставка в момента е плащане предварително с карта + до Изибокс
2/ ако поръчам 2 максимум 3 чифта маратонки би трябвало да се съберат в клетка/ да стане с Изибокса
3/ мога да връщам частично, отделни артикули от поръчката ?
В обобщение, ако карам по т.1 връщането излиза напълно безплатно ако нещо не ми стане/хареса? Благодаря ви.

Последна редакция: ср, 01 май 2024, 18:18 от Miss_Kaprisse

# 156
  • Мнения: 2
Здравейте, има ли вероятност нещата да са реплики, защото огромните намаления на марки от типа Saint Laurent, Valentino и тем подобни ми се струва доста съмнително? За първи път пиша и ще се радвам да сме си взаимно полезни

# 157
  • Мнения: 1 115
Здравейте, има ли вероятност нещата да са реплики, защото огромните намаления на марки от типа Saint Laurent, Valentino и тем подобни ми се струва доста съмнително? За първи път пиша и ще се радвам да сме си взаимно полезни
Не, всичко е оригинално.
Поне лично аз до сега не съм получила нещо, което да ме усъмни и смятам, че не съм само аз.
Да се обърне внимание на VALENTINO-то - не е Garavani, те са значително по-скъпи, и мисля, че няма изобщо във ФД.

Последна редакция: ср, 01 май 2024, 19:56 от ForestFairy13

# 158
  • Sofia
  • Мнения: 6 990
Да, Valentino garavaniси е скъпо и чантите са от естествена кожа.
На другото Valentino чантите са полиуретан и евтини.

# 159
  • Мнения: 1 275
Върнах артикули от поръчка и поисках кредити. Направих нова поръчка, но на по-ниска цена. Сега искам да добавя артикули, за да се възползвам в по-голяма степен от ваучера. Ако отменя поръчката, ще ми се върне ли ваучера или гори?
И изобщо това нормално ли е така да ти изчезнат парите от върнат ваучер? Ами ако не ми станат новите продукти?

# 160
  • Мнения: 3 749
Да, връщат ваучерите.
Ако не ти станат и върнеш продуктите, ваучерите ще ги възстановят отново.

# 161
  • Мнения: 1 275
Но в кой размер - пълният от първото връщане или с изгорялата сума? Писах им през сайта дали мога да откажа поръчката или да добавят артикул, за да се използва по-голяма сума от ваучера и да не изгори.

# 162
  • Мнения: 3 749
Няма “изгоряла” сума. Ако върнете цялата поръчка, то връщат цял ваучер. Ако върнете част от нещата, то няма как да очаквате да Ви върнат цялата сума. Тя се разпределя между артикулите.
Поръчката си я анулирай сама през приложението, ако не е изпратена вече.

# 163
  • Мнения: 1 275
Не разбрахте питането ми. Върнаха ми 100 лв ваучер от върната поръчка 1 (вместо по банков път). поръчах за 60 в поръчка 2 и 40 лв изгоряха. Сега ако откажа поръчка 2, 60 или 100 ще ми върнат? Писах на клиентската поддръжка и чакам отговор. Няма логика да горят парите, но за момента е така.

# 164
  • Мнения: 20
Здравейте, някой връщал ли е продукт през изибокс, не веднага при взимане, а след това? Може ли малко повече информация как стават нещата?

# 165
  • на Мелмак
  • Мнения: 11 052
Пак ти дават код. Връщането е аналогично на взимането. Парите, вместо почти веднага, се връщат за около седмица.

# 166
  • Мнения: 94
Здравейте, някой връщал ли е продукт през изибокс, не веднага при взимане, а след това? Може ли малко повече информация как стават нещата?
Заявяваш връщане през профила, избираш изибокс, където искаш да върнеш пратката, почти веднага получаваш потвърждение и код, с който да отвориш съответния бокс. Продуктите трябва да са с оригиналната си опаковка от FD. Нищо не се разпечатва или слага като етикет върху пакета, отиваш отваряш, слагаш и чакаш потвърждение, че FD са го получили обратно. Всичко е много удобно и лесно.

Здравейте, не съм поръчвала досега, прегледах информация и от темата и от сайта. Да обобщя дали се ориентирам правилно:

1/  най-изгодно за доставка в момента е плащане предварително с карта + до Изибокс
2/ ако поръчам 2 максимум 3 чифта маратонки би трябвало да се съберат в клетка/ да стане с Изибокса
3/ мога да връщам частично, отделни артикули от поръчката ?
В обобщение, ако карам по т.1 връщането излиза напълно безплатно ако нещо не ми стане/хареса? Благодаря ви.
Има различен размер клетки, няма проблем да получавате и по-обемни поръчки. И да, доставката и връщането са безплатни.

# 167
  • Мнения: 1 596
Знаете ли, дали с днешната кампания се комбинира с отстъпки. Защото имам артикули в количката, които не са намалени от кампанията, но не ми дава да ползвам код за отстъпка.

# 168
  • Мнения: 1 342
На мен като цяло не ми зарежда приложението и пише, че страницата е недостъпна. А в кошницата някои неща са ми намалени , но със смешни цифри.

# 169
  • Мнения: 2 349
Абсолютни мошеници са. За профила, на който имам активиран genius, т.е. 30%, страницата е недостъпна! А на този с 10% същата страница си е идеално достъпна! За КЗП плачат, за нелоялни търговски практики!

# 170
  • Мнения: 1 596
Аз си пуснах поръчката, колкото и да ме е яд. Снощи си имах код за отстъпка и от цялата кошница щях да спестя 50лв в сравнение с днешния epic. Реално имам продукти, които ако ги беше хванал кода щяха да са по евтини. Другата ми опция е да ги поръчам, да ги върна като свърши епика и да ги поръчам с отстъпка от код. Ама няма да ми се занимава, а го заслужават. Супер некоректно

# 171
  • Мнения: 3 749
Ами то не е лошо и да се чете! Няма код за 30%, а има код “ДО 30 % на избрани артикули”. И е абсолютно достъпно това намаление!

# 172
  • Мнения: 331
На мен този GENIUS не ми го приема

# 173
  • Мнения: 381
И аз направих поръчка, Genius кода не ми го прие, но Isic кода го прие.
И при мен беше за кратко недостъпна страницата, изчаках 2-3 минути и се оправи.

# 174
  • Мнения: 273
Ще споделите ли находки?

# 175
  • Пловдив
  • Мнения: 3 253
На мен също не ми зарежда намалението... през браузър. Дори няма да пробвам през приложението...

# 176
  • Мнения: 2 349
Ами появи се страницата, но genius е ДО 30% и дефакто за това, което исках да купя, ми даде 10% отстъпка, колкото е и постоянният код. 😂
Е, спестих едни пари.

# 177
  • Мнения: 3 918
Отстъпка genius се активира, ако вече сте станали член (6 месеца безплатно). Кода за -30% е еднократен. След това е до -30%, както е написано. Аз нямам проблем и направих няколко поръчки. С еднократен код за -30% поръчах преди седмица. Сега съответно не е активен.

# 178
  • Мнения: 3 865
Кой е кодът за 30 еднократно? На единия профил genius ми даде 20 %, но сега на ММ на телефона не иска.

# 179
  • Мнения: 3 749
20% беше този, който е еднократен. Миналата седмица още го използвах.

# 180
  • Мнения: 31 259
Не ми даде да го използвам на мен за Адидас Самба.

# 181
  • Мнения: 1 275
За колко време отговарят на запитванията?
Поръчката ми е в Изибокс, а още не са ми отразили рикуеста за отказването й и връщането на кредитите. Сега ако не я взема, съвсем ли ще изчезнат?

# 182
  • Пловдив
  • Мнения: 3 744
Момичета, какво ще рече:”Ваучерът вече е свързан с този профил”? Изписва го, когато въвеждам код Genius. Предварително ли е начислена отстъпката, защото виждам, че има някаква?

# 183
  • София
  • Мнения: 36 004
Момичета, какво ще рече:”Ваучерът вече е свързан с този профил”? Изписва го, когато въвеждам код Genius. Предварително ли е начислена отстъпката, защото виждам, че има някаква?
По намалението не може ли да се прецени дали е 30% ( от Genius) или е от друг код... защото при мен лови код 10%

# 184
  • Мнения: 1 596
На мен ми хваща кода за -10 до момента в който стигна до плащане. Там вече кода не ми позволява да се маркира. От 7 до към 11ч се опитвах да направя поръчка. Изтрих кода, смених профила, въвеждах ръчно и нищо, всеки път като стигна до плащане и всичко изчезва. И не ми позволява да го маркирам. Направих си поръчка за 980лв без -10%, а щяха да му дойдат доста добре едни 100лв надолу.

# 185
  • Пловдив
  • Мнения: 3 744
Разбрах къде е проблемът при мен. Просто не всички артикули подлежат на редуциране на цената с този код. Иначе другите си ги дава.

Общи условия

Активация на акаунт