Проблем с телевизор LG 32SL8000.

  • 10 459
  • 39
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 476
Здравейте, от няколко месеца... сме собственици на телевизор LG 32SL8000. От около 2 седмици забелязах, че в основата на монитора са се появили бели петна..Виждат се когато т-в е изключено и се открояват на черния цвят. Когато телевизора работи не се отразяват на картината. Първо да питам има ле собственици на този модел и имат ли подобни проблеми. Освен това има ли възможност да изискам техника да посети дома ни, т. като тв-то е гаранционно, но се притеснявам, че евентуално размъкване по сервизи по-скоро би влошило проблема. Честно казано в момента доста ме е яд. Не се изръсихме толкова пари отново за некачествени продукти...Дано да не е нещо сериозно и сервиза да е ок...

# 1
  • Мнения: X
ddani,

Изключи ТВ-то от захранването,не от дистанционното !/5 мин/

Ако не се оправи си го носи в сервиза.

# 2
  • София
  • Мнения: 7 206
А колко големи са тези "петна"?
По-вероятно става дума за изгорели пиксели.
В упътването на повечето телевизори пише, че това е нормално, и не влиза в графа "дефекти".

# 3
  • Мнения: 476
Ми ще пробвам с изкл. от тока. Този модел е с нещо като стъкло..пред екрана..Петната стоят като "опушено" между монитора и покритието..не знам как да го обясня.. Няколко пъти съм носила уреди с някакъв дефект или проблем, честно казано не съм получила адекватна помощ камо ли вид съдействие и за това някак не ми се завърта в този порочен кръг, но май нямам избор.

# 4
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
обади се в сервиза, де...
Те най-добре ще ти кажат, какво е дереджето и дали да им го носиш.
В Софияли си?

# 5
  • Мнения: 476
Не в Стара Загора  сме..

# 6
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Не в Стара Загора  сме..

имате филиал на "Роял Електроникс сервиз".
Обади им се.

# 7
# 8
  • Мнения: 3
магазина от който си закупила телевизора трябва да ти го ремонтират,не се занимавай с сервизи ти,а с магазина те са длъжни да го ремонтират в 1 месечен срок,ако не да ти върнат парите или да го сменят

# 9
  • Мнения: 476
Може ли повече инфо...в какъв срок трябва да е купен телевизора..нашия мисля е от октомври месец 2009. На кой чл. и наредба следва да се позова..твое ще е много полезна информация.

# 10
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
магазина от който си закупила телевизора трябва да ти го ремонтират,не се занимавай с сервизи ти,а с магазина те са длъжни да го ремонтират в 1 месечен срок,ако не да ти върнат парите или да го сменят

големи смешки...
Не знам все още продавач, да е наясно със сервизните дела. Но щом казваш...  Whistling

ddani - звънна ли в сервиза? Пазиш си гаранционната карта, надявам се...

# 11
  • Мнения: 476
Не съм звъняля ще изровя гаранционната карта и касовата бележка и ще се чуя с тях ..надявам се да са професионалисти..

# 12
  • Мнения: X
А колко големи са тези "петна"?
По-вероятно става дума за изгорели пиксели.
В упътването на повечето телевизори пише, че това е нормално, и не влиза в графа "дефекти".

  Peace

Евентуално:подсветка
Подсветката е един вид задното осветяване на матрицата, като същата трябва да бъде равномерна по целия екран и да липсват такива петна като при теб.
Това не е дефект, просто си купилa  телевизор с лоша подсветка, при топ моделите с високи цени този проблем е до голяма степен изчистен.
Това не се признава  за дефект в сервиза.


Ето къде има гаранция /относно марка/  за аналогичен проблем :

http://209.85.135.132/search?q=cache:w4SfD6RRlkcJ:4press.idg.bg/ … ct=clnk&gl=bg

Последна редакция: чт, 04 фев 2010, 13:55 от Анонимен

# 13
  • Мнения: 3
за смешките :всеки магазин трябва да приеме рекламацията,те трябва да занесат уреда на ремонт,на нас ни се развали dvd и го занесохме в технополис те го взеха,занесоха го на ремонт и след три дена ни го върнаха ремонтирано.аз направих грешка да занеса кафе машина в сервиз,и  след това имах рекламации за ремонта,в магазина ми казаха трябваше тук да дойдите.най добре да дойде техник в вас.

# 14
  • Мнения: 2 482
Не се надявайте някой да дойде у вас. Вече почти не се ходи по адреси, а за гаранционно съвсем. Питайте в магазина кой е оторизираният сервиз и го носете там.

# 15
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
. Питайте в магазина кой е оторизираният сервиз и го носете там.

аз го казах вече кой е. Какво повече имаТ да питат...

Част от собствеността на Технополис + гаранц. сервиз (официален на LG за Бг) са със заралийски произход.

А смешките си остават все така смешки...

# 16
  • Мнения: 1 542
Ако са изгорели пиксели е вероятно да им го сменят Peace нашият монитор го занесохме обратно в Технополис /от там е купен/ пуснаха го, видяха и ни го смениха. Пуснаха новият там на място /първият път не го направиха* / нямахме проблем,отнесоха се адекватно

# 17
  • Мнения: 476
Здравейте включвам се да се отчета. След проучвания и тел. разговори със сервиза се оказа, че заради работното ни време, а и в съответствие с реда можем да направим рекламация в Технополис за проблема с тв. Преди няколко вечери съпругът ми ходи и попита в магазина до колко часа работи отдела за рекламация и как да постъпим. И така тази вечер опаковахме телевизора и го закарахме в Технополис. Там показвах проблема, когато единият от консултантите пробва да забърше проблемния участък с опакото на ръката си. Не ми стана ясно мисля, че и той не можа да разбере как, но надраска повърхността. Доста неприятна ситуация.Получи се тънка, но видима и продълговата черта. Кофти ми е заради човека, но ... все пак, трябва да се подхожда внимателно ..Първоначално отговорника за рекламациите реши, че проблема си е мой и следва да приема последствията. В крайна сметка се срещнахме и с управителя и замениха телевизора. Благодаря на екипа на Технополис за разбирането ..надявам се консултанта да няма проблеми...Благодаря му, че бе достатъчно коректен да признае грешката си.
 Надявам се новия телевизор да нямам проблеми.


 

# 18
  • Мнения: 5 173
Поздравления за безпроблемното сменяне на ТВ.

# 19
  • Мнения: 476
Имам въпрос към технически запознатите. Днес инсталирайки тв-то му погледнах характеристиките изписани до серийния номер, залепен на гърба му. Там пише 50/60 hz. Отпред на рекламна лепенка пише TruMotion 200Hz. Някой може ли да ми обясни разликата в посочените стойности, за какво се отнасят и т.н. Принципно тв.то е купено за 200Нz. Благодаря предварително за разясненията.  bouquet

Последна редакция: сб, 13 фев 2010, 15:57 от ddani

# 20
  • Мнения: 2 482
Огромна е разликата. 200Hz e честотата на кадровата му развивка. На обикновените телевизори е 50Hz. А другите 50 и 60Hz, които са написани, се отнасят до честотата на мрежовото напрежение, с което се захранва. В Европа е 50Hz, но в САЩ, Канада и Япония е 60Hz. От написаното излиза, че може да работи и при 50Hz и при 60Hz.

# 21
  • Мнения: 476
Благодаря за отговора...честно казано съм технически неграмотна..а все се ровя... Hug

# 22
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
Надявам се новия телевизор да нямам проблеми.

дано, дано, дано  Praynig

# 23
  • Мнения: 353
у нас идваха техници за фурната, а пък от Технополис взехме ДВД и на другия ден го носихме в сервиз  Close - само че съпругът ми първо отишъл в Технополис и човека от отдел рекламации се обадил в сервиза и предупредил че изпраща клиента за да го отремонтират иначе според него можело да отмъкне и месец, той е предложил така да се процедира.

# 24
  • Мнения: 0
jiveem v ispania skoro si kupixme tv LG SL80 200HZ.Po dolnata chast na ekrana se poiavixa beli petna.Tuk kazvat che bilo ot tcigarenia dim-pushachi sme kak vi se struva tova

# 25
  • Мнения: 385
Вземи мерки докато е в гаранция,нашия се повреди 2 месеца след гаранцията Mr. Green

# 26
  • Мнения: 2 482
jiveem v ispania skoro si kupixme tv LG SL80 200HZ.Po dolnata chast na ekrana se poiavixa beli petna.Tuk kazvat che bilo ot tcigarenia dim-pushachi sme kak vi se struva tova

Може да пробвате с препарат за стъкло и кърпичка за очила да го чистите. Освен стъкло, така се чистят добре и пластмасите. Не вярвам да се махнат петната, но опитайте. Вероятно се касае за дефектен дисплей.

# 27
  • Мнения: 476
Като чета май тези телевизорчета не са стока, а уж...супер бяха според консултантите в магазина. Петната при нас бяха между външната повърхност и самия монитор. Стояха точно като опушени от цигарен дим. По- тъпо обяснение не съм чувала. Дано да не се повтаря, че не ми се разправя...

# 28
  • Мнения: 476
jiveem v ispania skoro si kupixme tv LG SL80 200HZ.Po dolnata chast na ekrana se poiavixa beli petna.Tuk kazvat che bilo ot tcigarenia dim-pushachi sme kak vi se struva tova
И при нас петната бяха в долната част на монитора.

# 29
  • Мнения: 2 482
Като чета май тези телевизорчета не са стока, а уж...супер бяха според консултантите в магазина. Петната при нас бяха между външната повърхност и самия монитор. Стояха точно като опушени от цигарен дим. По- тъпо обяснение не съм чувала. Дано да не се повтаря, че не ми се разправя...
Супер! Нямам думи! Според мошениците са супер, разбира се! Не за първи път казвам, че LG и SAMSUNG-това е лош избор!

# 30
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
че LG ... това е лош избор

еееееее, стига де.
Аз след дни ще взема за детската ОЩЕ един LG Wink

# 31
  • Мнения: 476
E не мога да се съглася, че LG не стават по презумция, просто си мисля, че точно тези модели имат някакъв проблем, защото дефекта се получава един и същ. Надявам се да и просто съвпадение.

# 32
  • Мнения: 2 482
E не мога да се съглася, че LG не стават по презумция, просто си мисля, че точно тези модели имат някакъв проблем, защото дефекта се получава един и същ. Надявам се да и просто съвпадение.

Ваше право е да не се съгласявате. Аз говоря като специалист, познавам ги отвътре, а не само отвън. Мога да добавя към LG и SAMSUNG, AIWA, AKAI, ACIKO, NEO, BEKO и още куп други, а вие си мислете каквото искате. За неща, които не разбирам аз се доверявам на специалистите.  Който желае може да си купи наведнъж и 5бр. LG, проблемът е негов.

# 33
  • с/у ОколоМръсТното
  • Мнения: 19 148
ами  vl ... аз нали ти казах, че точно за да нямам пробеми си купувам LG.  Парт-център - Турция.

# 34
  • Мнения: 2 482
ами  vl ... аз нали ти казах, че точно за да нямам пробеми си купувам LG.  Парт-център - Турция.

Щом знаеш, действай! Няма да споря с теб, не си струва загубеното време.

# 35
  • Мнения: 0
   chakame da ni smeniat televizora ako li ne -mojem da pusnem jalba v sdrujenieto na potrebitelite i pak shte ni go smeniat inache televizora e super.tcigaren dim-absurd.tova si e defekt

# 36
  • Мнения: 0
Като чета май тези телевизорчета не са стока, а уж...супер бяха според консултантите в магазина. Петната при нас бяха между външната повърхност и самия монитор. Стояха точно като опушени от цигарен дим. По- тъпо обяснение не съм чувала. Дано да не се повтаря, че не ми се разправя...
Супер! Нямам думи! Според мошениците са супер, разбира се! Не за първи път казвам, че LG и SAMSUNG-това е лош избор!
 kakvo napravixte s televizora?oshte li e s petna?

# 37
  • Мнения: 0
tova ne e po temata za televizora-no ako niakoi moje da mi pomogne.Svalixme splash lite player no ne izlizat subtitri neznam kak da gi pusnem ako niakoi znae molia pishete

# 38
  • Мнения: 476
ppoli аз по темата... ooooh! нашият сменен телевизор, т.е нов  вече ползван 4 месеца в момента след като го почисвах отново видях че започват да се появяват опушени петна. И този път първо започнаха от двата долни ъгъла. Хммм не знам какво да правя. Като за начало може би ще изчакам да видя дали ще се разширят или появят на ново място. Започвам да се убеждавам, че този модел има проблем...
Някой някакви идейки!?? newsm78

# 39
  • Мнения: 0
molia niakoi da mi kaje za subtitrite

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт