Мнения за ЧОУ "Образователни технологии"

  • 68 842
  • 223
  •   1
Отговори
# 210
  • София
  • Мнения: 1 754
"И се регистрирахте да ни споделите това?". Нарочно е в кавички, защото май трябва наистина вече да ни изгенерират някакво форумско емоджи, гиф или подобно за такива случаи - толкова банално еднакви и все по-кухи стават. Даже вече е малко обидно, че уж зрели хора, родители, очевидно с претенции за децата си в областта на образованието, се регистрират, за да изплюят с целия заряд на егоистичната комплексарщина каквото им се е събрало от неудачна за тях ситуация в отношенията с някое училище. Пффффф.

Потребители питат за отзиви, съпоставка и оп "на ви няколко лозунга като от тоталитарните времена и обиди" без нищо съдържателно.

# 211
  • Мнения: 4
Миленита, предполагам, че работите в „Образователни технологии“ и затова иронизирате всеки негативен отзив.

Истината е, че стилът на управление на г-жа Амзина е тоталитарен! Бях свидетел как самата тя скъса подписка на децата с искания, а твърди, че уважава мнението им.

Т.нар. метод на макетирането не е ефективен и единствено обърква учениците с кой цвят какво трябва да се подчертава. Отношенията в колектива са основани на конкуренцията, а не на сътрудничеството.

Ръководството търпя цяла година ученик със сериозни поведенчески проблеми, за да не изгуби пари.

Надявам се, че тази информация удовлетворява високите Ви критерии за съдържателност!

# 212
  • София
  • Мнения: 17 322
Подписка на нашите деца се прие от ръководството преди една ли, две ли беше години. Тази година не приеха исканията на деца и родители да отпадне дрес кода - което аз лично одобрих, въпреки че ми бръкна в джоба.
Аз впрочем също не харесвам Амзина, само приказки умее тя да приказва, рекламно лице е за нови родители и дотам й е силата.
Макетирането е толкова полезно за децата, че дъщеря ми го ползва и за неща извън училище, безкрайно й помага. Допускам, че е въпрос на дете и учител дали ще се възприеме.
При нас тази година също имаше дете с поведенчески проблеми - работиха с него миналата година, тази го приеха с условие, че ще има промяна. Нямаше промяна и го изключиха, но го оставиха да довърши годината, за да не поставят семейството в положение да търсят училище в средата на годината (като едно друго известно училище).
Много кусури има училището, дори не възнамерявах да пиша, честно казано, но изброените примери просто не са валидни за нас и исках да го кажа, за да не остава само едната страна.

# 213
  • София
  • Мнения: 1 754
Ето, Mr. Me, сега вече се получи доста съдържателно и вярвам ще е полезно за всеки, който търси информация за училището и знае как да отсява лични мнения и ги съпоставя със своя мироглед. С което всъщност е полезен този форум и е помогнал на мнозина да се ориентират. Щяхте да го знаете, ако не бяхте влязъл с бутонките единствено зареден с тежък личен багаж и желание да си излеете гнева.

Аз само посочих колко несъстоятелно е нечие единствено и първо мнение  да е злостен хейт. Конкретиката, както се видя, е нещо съвсем различно. Мисля всеки с малко житейски опит знае колко вреди голото хулене. А когато иде реч за и без това изстрадалото ни образование, ами ... мен ми е болна тема и затова не мога да си замълча.

# 214
  • София
  • Мнения: 254
Моля за актуални мнения за училището за етап 5-7 клас, ако има потребители с лични впечатления - атмосфера, среда, учители, отношение към децата, подготовка за изпитите след 7 клас.

# 215
  • Мнения: 14
Някой би ли могъл да сподели актуална информация относно гимназиалния етап на обучение? Ще съм благодарна, ако споделите лични впечатления от направленията Софтуерни и хардуерни науки и Предприемачество, както и за цялостния процес на обучение, брой деца в класовете, дисциплина, ниво на обучението и взискателност. Колебая се дали да запиша моя син в това училище или в държавно с подобни профили, като нивото на сина ми е средно, не търся мега елитното училище, по-скоро такова с добра дисциплина и по-интересни профили и предмети.

# 216
  • Мнения: 2
Тъй като аз съм ученичка в ЧПГ ОТ, ще споделя мнението ми. Няма да казвам коя съм, нито някои други подробности тъй като най-вероятно ще има лоши последствия за мен.  
Първо, училището в ЧПГ ОТ реши да въведе униформи, като се консултира със ученически съвет(но не приели тяхното мнение тъй като решението е било „трайно“), което ми дава основание да си мисля, че решението е било наложено.
По отношение на програмата за "личностно развитие", изглежда като празни приказки, предназначени да придадат на училището благороден вид.
Един път ни събират в актовата зала, където ни разказват за лошия характер на тормозът, звучи като ирония, особено след като няколко месеца по-късно съученик е пребит от нацист, който също е от нашето училище. Имало е, и все още има проблеми със този нацист, защото той не е изключен.
Независимо от този инцидент, учителите не се ангажират достатъчно, за да предотвратят подобни ситуации.
Те също се изправят пред проблеми в преподаването си и обикновено реагират агресивно, ако ученик изрази своето мнение.
Относно образователния процес, повечето ученици са значително отстъпили, а някои дори проявяват неконтролируемо поведение.
Последният инцидент с пътуването до АЕЦ Козлодуй също показва липса на организация и реакция от страна на училищното ръководство.
Рени Митова(директорката), накарала шофьора който връщаше съучениците ми от АЕЦ, да мине през тунел след като си беше пуснала GPS(не знаела как да стигне до училището си), в последствие микробусът се е разбил и почнало да пуши и е трябвало съучениците ми да излязат и да ходят до училище пеш.
Поне това са ми разказвали естествено, защото аз не съм била там.
Наскоро в училището се разпространи вирус, но не беше предприета никаква сериозна мярка за предотвратяване на разпространението му. Обстановката в училището е хаотична, без дисциплина, не подкрепя развитието на учениците.
Моят съвет е да избягвате това училище, тъй като вероятността за постигане на успешна образователна среда е минимална, а учениците се изправят пред риск да попаднат в лоша компания.

# 217
  • Мнения: 1
Г-жо, Амзина,

Поздравления за новата измислена от Вас глупост!
Така наречена "Лична лидерска визия"
ако идеята е да бръщолевят думи не подплатени с действия, ще е много успешна. Това е Вашата специалност да ораторствате, но без да е подкрепено с реални действия и резултати!
Родители не се заблуждавайте и не си давайте парите за токсична среда с липса на каквито и да е знания и най- важното прозрачност и обратна връзка. Всичко е само реклама и печалбарство. Ако нямаше какво да крие, нямаше да изтрива негативните коментари под постовете си.
Спрете и помислете, пуснете си една от хилядите си наизустени речи и анализирайте , колко от това което изговаряте се е случило в действителност. Сама се анализирайте и проявете добротата и морала за , който така впечатляващо говорите.
Вредите на децата, изкривявате им психиката и пречупвате желанията им.
Морал, доброта, ценности дали...
Спрете да се правите на загрижена и се ориентирайте към политиката за там сте перфектна! Ще си изнасяте речи с обещания , който няма да изпълните, но поне няма да съсипвате младото поколение. А там ще сте чудесно допълнение в цирка и дано не Ви задават въпроси, че пледоарията наизустена и прекъсната от въпрос е проблем. Описанието на ученичката е много точно и е самата истина. Всяка година прикриват проблеми и то сериозни, много сериозни!

# 218
  • София
  • Мнения: 1 754
Не мога да не отбележа, че писмената култура на ученичката е на доста по-добро ниво от трудния за четене последен пост, чийто автор е на силно Вие с българската пунктуация. Така че в училището определено учат децата на нещо доста по-стойностно от образованието на някои от родителите. Което си е надграждане и плюс отвсякъде. (оставям настрана принципния въпрос доколко личности с ниска писмена култура могат адекватно и обективно да оценят едно училище, образователен процес, учители и т.н.)

# 219
  • Мнения: 2
Не мога да не отбележа, че писмената култура на ученичката е на доста по-добро ниво от трудния за четене последен пост, чийто автор е на силно Вие с българската пунктуация. Така че в училището определено учат децата на нещо доста по-стойностно от образованието на някои от родителите. Което си е надграждане и плюс отвсякъде. (оставям настрана принципния въпрос доколко личности с ниска писмена култура могат адекватно и обективно да оценят едно училище, образователен процес, учители и т.н.)

Значи, просто ще се игнорира всичко друго, което съм написала, само защото имам по-добра писмена култура?

Първо, писмената култура *не* е от училището, а напротив! Ходя на частни уроци, защото дори като плащаме на училището за "по-стойностно образование от родителите", то не се дава. Губи ни се времето с всякакви простотии и ако някой поправи учител(въпреки че може този някой да е прав, случвало се е няколко стотин пъти), то той/тя ще ни направи на нищо пред целия клас! Насърчава се издаването, доносничеството... ама вие си го знаете това.

Второ, игнорирането на буквално всичко друго, като: сбиванията и нацизма (даже имаше и сбиване днес, но на кой му пука, нали така?) говори доста за вас. Може и вие да работите в училището де, имаме си "учителка", ако въобще може да се нарече учител, а не човек, който губи времето на всички и само създава напрежение, с име: Милена Савова.

Трето, Амзина, която буквално ни промива мозъците с нейната "лидерска визия" или часовете по "личностно развитие", в които научаваме *нищо* полезно, ама нищо! Те са само фукане и фръцкане с нейните постижения! Аз се питам следното - не съм дошла да уча в това "престижно" (и даващо "стойностно образование") училище за да се сбиват ученици всеки ден, и учителите, най-вече учителите да ми губят времето като ПОСТОЯННО се изпитва! Всяка седмица имаме поне 3 изпита(даже като се замисля, май повече). Дава ни се много домашно, и ако сме назад с материала взимаме повече материал, от колкото ние можем да научим! Но пък училището е много добро. Направо няма що!

Да не говорим за униформите, които ние допълнително трябва да плащаме, и задължително да носим, защото както споменах в предишния пост: "Решението е трайно!"

# 220
  • Мнения: 528
findmeyouwont, знаете ли дали тези сбивания са обсъждани между учители/ръководство и родителите на учениците, които са участвали в тях?

Последна редакция: вт, 14 май 2024, 13:37 от Bojuri

# 221
  • Мнения: 806
Какво искате да попитате момичето всъщност - дали са обсъждани тези побои, защото така, както се представят, не са просто спречквания с размяна на момчешки тупаници, а - побои.

# 222
  • Мнения: 528
Да, интересно ми е дали е имало родителска реакция и ако да - какво е отношението на ръководството на училището.

# 223
  • Мнения: 4 803
А девойката с високата писмена култура (която има голяма вероятност да е възрастен заради начина на изразяване) защо все още посещава това училище, а не се е преместила?

Общи условия

Активация на акаунт