Пътуване, почивка на Будванска ривиера/Черна гора/

Не се замислих за този вариант. Може да спим в Будва и трите нощувки (тъкмо няма да мъкнем багажи постоянно) и да пътуваме до Дубровник и до Котор.

Обратното е - по-добре е  да спите в Котор и да пътувате до Дубровник и Будва, той е (не съвсем) по средата и ще са ви по-кратки преходите.

Иначе който иска да си спести завоите по залива, има ферибот Каменари-Лепетани, но лично моето мнение е, че така се пропуска най-красивата част от Адриатическа Ч. гора.

• Пловдив
ние по програмата бяхме настанени тук...hotel Obala 3***. На първа линия в Будва, приятно и чисто беше. От там пътувахме до Котор и Дубровник.

Отново благодаря, златни сте!

Започвам да търся място за настаняване Hug

• София
Ще се повторя но  ще кажа отново  как  процедирахме ние.На отиване спряхме при  о-в СВ.Стефан за  кратко и  Милочер.Будва подминахме в общи линии с идеята да  отскочим през следващите дни.ОТтам- Котор-настаняване следобедно и разходка из стария град.На другия ден се качихме сутринта на крепостта над града, лежерна разходка, посещения на някои църкви, и други обекти,кафенце..абе с кеф да се загубиш в тия чудни учлички. Следобеда ходихме до ТИват- имат голямо яхтено пристанище, приятно градче..Прибрахме се   в Котор рез залива покрай други малки  градчета по тесен лъкатучещ път.Тъкмо видяхме и мястото , откъдето тръгват фериботите, прекосяващи залива.( отварям скоба-  пътят е  прекрасен, гледките невероятни, но се кара  бавно.Ферито пести време ако ти трябва да прекосиш в другия край ). В следващ ден запалихме по залива в другата посока.Целта беше Пераст основно.С лодка се разходихме до остров  Gospa od Skrpjela,после разходка в Пераст.Продължихме към РИсан.  Привечер отново в КОтор вечерна разходка зад крепостните стени и вечеря. Денят за Дубровник- сутреинта хващате ферибота и отивате директно   от другата страна на залива. МИнавате гтраницата и не след дълго стигате в Дубровник.Там откарахме до следобедните часове .Беше ни достатъчно.Обиколихме всичко набелязано.След това- обратно към Черна гора.СПряхме в Херцег Нови( градчето е след границата- препоръчвам .Много приятно.Откарахме и там час- два може би  после- обратно  на ферито  към  нашата част на залива Simple Smile.Будва  решихме да я уважим в последния ден  на прибиране към БГ.Сутринта станахме, освободихме студиото  и отпрашихме към Будва.Бяхме там   няколко часа0 до обед.
НАдявам се  написаната информация да ти е от ползв аи да те ориентира в общи линии.Насреща  сме ако имаш въпроси Мисля че някъде пазя и събраната информация, която  си бях подготвила  за нашата екскурзия.Ако имаш интерес- мога да потърся и да ти изпратя.ОХ....това е едно от най-хубавите и докоснали ме места .Развълнувах се- простете

• София
Сани, а ако запазя нощувките в Котор, а до Будва и до Дубровник да отскачаме с колата, дали ще е добре Thinking
(разсъждавам си на глас, не съм огледала основно разстоянията)

Да кажа ние как го направихме миналата година. Спяхме тук:

https://www.google.bg/maps/place/Apartment+%C5%A0imun/@42.435629 … 7537467,17z/data=!3m1!4b1!4m8!3m7!1s0x134c33a6c8bba5df:0xa1efa411828b5d!5m2!4m1!1i2!8m2!3d42.4356299!4d18.7559407?hl=en

Това е едно селце съвсем близо до Котор. Къщата е на втори ред и от терасата се откриваше страхотна гледка към залива и Котор. Гледам за 2 нощувки сме платили 70 лева. Не мисля че имаше условия за готвене обаче.
Иначе единия ден ходиме до Дубровник, беше през април и беше адски пълно с народ. За това Котор ми хареса много повече, беше много по-спокойно.

• някъде ... тук ...
Нашето пътуване беше по 24-ти май 2018. Имаше туристи, имаше и абитуриенти в Дубровник. Вярно е лудница там, ама се понася. И в Котор, и в Будва имаше народ.
Ние спахме в Apartments Marilu в Котор. Сега го изрових от резервациите си, но гледам, че пише, че в момента не приемат резервации през букинг. Беше 40е за четиримата ни.
Удобно и хубаво беше.
Двата дни в Дубровник ги оползотворихме в губене из уличките на стария град, пеша до крепостта и обратно и на плаж до къмпинга в Купари (пътувахме с градски транспорт до Дубровник).

• София
В Дубровник старият град изглежда много по-различно по тъмно, отколкото през деня.
Нямам предвид навалицата - нея не я помня. Начинът, по който е осветен, светлината, която се отразява по лъскавия паваж..... много е красиво.
Ние имахме 2 нощувки в Дубровник и пак не мога да кажа, че видяхме всичко (имахме и един следобеден плаж, де). На мен един ден не би ми бил достатъчен за този град.

Alia1,
когато ние отседнахме преди 4 г., беше чисто ново. Гледката и терасата мисля, че са без коментар. Кухня по спомени имаше, но никога не си приготвяме нещо повече от закуска и мога да гарантирам само за хладилник и някоя и друга чиния Stuck Out Tongue.
С паркинга е малко по-сложно - спира се на пътя горе и се върви малко по стълбички и по кея за лодки, който се вижда на снимките - това е традиционно рибарско село, обърнато към морето, и къщите не се намират на улица, а на водата. За мен това е плюс, но за друг може да не е, особено ако е с много багажи.

Ето това е кеят пред къщата

Разходки пеша, освен по стометровия кей, няма - на няколко минути с кола са Пераст, Котор и Рисан. Сега прочитам и по-лоши отзиви на туристи в последните години, може би не го менажират и поддържат съвсем добре, но за нас си беше супер.
Цените в този район са много прилични, не е като в Дубровник.

Така изглежда селото в посока "паркинга" и автобусната спирка (те са над къщите)

А ето го и в другата посока, към Байова кула и близкото каменисто плажче

Това е обичайният начин на придвижване

За акцента на пътуването мисля също като Sssani.

Параход, благодаря ти много, изглежда супер, обаче са "обадили" зверски цени. Гледах в Букинга, над 270 на вечер ми излезе за юни. Няма как да се възползвам от тази оферта, но може пък да посетим залива.

Съжалявам, не разбрах как се срива горния текст, да не се разводняваме темата с повторения.

Жалко, че е толкова скъпо, това може би обяснява и по-лошите отзиви напоследък (като плащаш тлъста сума, и очакванията предполагам са други). По мои спомени за около 40 евро спахме трима души.

Аз даже гледах за двама. Както и да е. Ще се търсят други възможности. Щом казваш, че около вътрешния залив е най-добре и най-красиво, ще се ориентираме натам, все ще излезе нещо.

Още един въпрос. Ако решим нощувка около Дубровник, къде може да се спи на по-нормални цени, да не е цифромания?

Здрвейте, гледам, че последният пост е мой, дано не ми се карат администраторите. Обаче да подбутна темата и да попитам: някой мисли ли вече за пътувания по обсъждания маршрут? Ние имахме идея за около 20-ти юни, после почна пандемята и забравихме за това, но сега се питам дали да не възстановима пак идеята? В Черна гора май нямат заразени...

Имат малко (или не са правили тестове), засега обаче се коментира идеята, че българските граници няма да бъдат отворени на 15 юни, както бе планирано.
https://btvnovinite.bg/bulgaria/angel-kunchev-ogranichenijata-po … t-do-15-juni.html

Аз бях резервирала за пролетната ваканция (април). Успях да отменя резервацията без неустойки.
Отложихме дестинацията за другата пролет, ако всичко е нормално.
Тази година ще се пътува само в рамките на България ... за сега Grinning

Млини. На около 10км. Има редовна автобусна градска линия до Дубровнк - на 30-40мин. от ранна сутрин до среднощ / и май и след 00,00 часа / Билетът по спомени беше до 10лв някъде