Поръчки от Wish.

  • 130 860
  • 281
  •   1
Отговори
# 15
  • Шумен
  • Мнения: 85
Направих 4 поръчки преди няколко дни. Доста бързо ми обработиха поръчките и сега пътуват. Надявам се да пристигнат скоро.

# 16
  • Мнения: 426
обработването на поръчките и при мен винаги е много бързо, но не мога да кажа същото за доставката Sad

# 17
  • Мнения: 2
 Инсталиралах приложението на Wish, къде пише колко струва доставката???

# 18
  • Мнения: 426
Не съм използвала приложението, но в предишен коментар бях постнала тази картинка: https://prnt.sc/hz3ebe

Цената на стоката е под описанието (заглавието) на стоката, а цената на доставката е в долу в дясно, до оценките на продукта. (В случая с моята картинка, безплатна стока, с 2 евро доставка).Така изглежда страницата на wish  през компютър.

# 19
  • Мнения: 2
Ами мога ли да поръчам няколко вещи наведнъж?И ако мога дали цената на доставката ще е отделна за всяко от тях, или ще има само една цена на доставка, която важи за всички?Благодаря Ви, от сега!

# 20
  • Мнения: 925
За всеки артикул се плаща отделна доставка.

# 21
  • Мнения: 39
А дали някой е поръчвал козметика и как е като качество?

# 22
  • Terra incognita
  • Мнения: 12 118
Днес поръчах няколко неща, сред които палитра сенки и комплект четки. Когато пристигнат ще пиша как са 😉

# 23
  • Мнения: 426
А дали някой е поръчвал козметика и как е като качество?

Аз само лакове и принадлежности за маникюр съм си вземала. Нямам забележки. Но все пак са китайски съставки, които предизвикват алергии. Но от към качество са ок продуктите, които съм изпробвала.

# 24
  • Мнения: 2
Искам да попитам поръчах преди 1 седмица 3 продукта и 2 от тях бяха доставени и вече би трябвало да пътуват срока им беше до 18 да се доставят а третия не е да изчакам ли или да им пиша да ми върнат парите???

# 25
  • Мнения: 426
Ако срокът за доставка е изтекъл, пиши да ти върнат парите. евентуало има шанс някога да си получиш продукта, но не е необходимо да им казваш.
Но честно казано погледни още веднъж срока за доставка, дали не е 18.03? звучи ми почти невероятно, че си поръчала преди една седмица, да речем на 12.02 и доставката е до 18.02. Твърде бързо е. Или аз нещо не съм разбрала?

# 26
  • Мнения: 2
Ако срокът за доставка е изтекъл, пиши да ти върнат парите. евентуало има шанс някога да си получиш продукта, но не е необходимо да им казваш.
Но честно казано погледни още веднъж срока за доставка, дали не е 18.03? звучи ми почти невероятно, че си поръчала преди една седмица, да речем на 12.02 и доставката е до 18.02. Твърде бързо е. Или аз нещо не съм разбрала?
[/quote. Пращането за България крайния срок е 18.02 не идването!!

# 27
  • Мнения: 1
Имам въпрос за това пазаруване. В приложението не мога да отворя историята на поръчките и нито връзка с тях. Нещо не ми работи. Имате ли идея как да се свързвам, ако примерно закъснее поръчка или нещо друго?  Благодаря ви.
Да, аз пазарувам оттам. Имам 7-8 поръчки, от които няколко пристигнаха за две седмици, другите закъсняха, писах им и ми върнаха парите без проблеми.В момента имам една поръчка, която утре ѝ е крайният срок и ако не дойде пак ще ми ги върнат / писах им вчера/.Пазарувах с карта, не с Пейпал, но в момента има някаква 10процентна отстъпка с Пейпал.Пратките пътуват с различни пощи, понякога има, понякога няма тракинг номер. Стоките са мнооооого подобни на Алито, да не кажа същите.

# 28
  • Мнения: 1
Аз имам същия проблем. От около месец не мога да видя поръчките си  нито през мобилното приложение, нито през интернет....

# 29
  • Мнения: 1 422
Имам въпрос за това пазаруване. В приложението не мога да отворя историята на поръчките и нито връзка с тях. Нещо не ми работи. Имате ли идея как да се свързвам, ако примерно закъснее поръчка или нещо друго?  Благодаря ви.
Да, аз пазарувам оттам. Имам 7-8 поръчки, от които няколко пристигнаха за две седмици, другите закъсняха, писах им и ми върнаха парите без проблеми.В момента имам една поръчка, която утре ѝ е крайният срок и ако не дойде пак ще ми ги върнат / писах им вчера/.Пазарувах с карта, не с Пейпал, но в момента има някаква 10процентна отстъпка с Пейпал.Пратките пътуват с различни пощи, понякога има, понякога няма тракинг номер. Стоките са мнооооого подобни на Алито, да не кажа същите.

И в приложението /за Андроид/ и през сайта им има секция Order history и там се виждат всички поръчки /включително и вече приключени и доставени/ и под всяка поръчка има бутон за contact support, чрез който да питаш съпорта за конкретната поръчка - аз така им писах за една забавена поръчка и след няколко часа ми отговориха и пуснаха рефънд. Може да напишете в браузъра директно този адрес за история на поръчките - wish.com/transaction

Общи условия

Активация на акаунт