Шестокласници 2022/2023 - Тема 2

  • 34 398
  • 755
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 12 507
един мъж, едно време - не конкретизираш точен човек или точно време... Просто някой, не конкретен човек. Примерно. Някой, някоя са неопределено лични местоимения, а един, една, едно, едни са числителни в ролята на неопределено местоимение.

# 61
  • Мнения: 294
Сега го разбрах! Има
логика.. но те / а и аз/ търся такив, които са по правилатя. сНя и с Не.
Благодаря.

# 62
  • Мнения: 12 507
Защото не сте вникнали в задачата. В самото условие е казано, че са думи, използвани като неопределителни местоимения, а не неопределителни местоимения,. И се пита какви части на речта са тези думи.

# 63
  • Мнения: 685
и да рисува мадърския конник.
Е, стига де! Flushed
Да, това по история, а преди седмица имаше за домашно за събота и неделя по Изобразително да рисува незнам си какво, та и по рисуване домашни... да идва вече някаква ваканция 😂😂😂

# 64
  • Мнения: 12 507
В училището на моите деца вече не знам коя година ни пускат анкета относно домашните на началния курс. Май преди време е имало жалба от родител. Та подайте жалба, може и да има ефект някакъв.

# 65
  • Мнения: 6 441
Gosips, https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Мадарски_конник

А изреждането на домашните ви, на мен ми говори че детето не се планира правилно. Абсурд е да има днес три разказвателни и утре да ги има отново. Плюс бел-а и мат-а. Тоест, те не са дадени сега, а в предходен ден, когато са зарязани на изчакване. Това е нещото което с много зор наложих на моите и определено е много полезно-да пишат всичко в деня, в който е дадено.

Последна редакция: пт, 11 ное 2022, 07:51 от second

# 66
  • Мнения: 3 621
А как да пишат и учат в деня, в който е дадено като са следобяд на училище? Моето дете сутрин учи урок по предметите, които ще има след това в училище. И смятам това за полезно. Ако сега учи по това, което вчера са взели, към обяд приготви в раницата други предмети, в главата ще настъпи пълна каша.

# 67
  • Мнения: 538
Моята девойка засега се справя с многото домашни, макар и тяхната програма да не е балансирана и да има поредни дни с няколко повтарящи се предмета. Когато има свободно време и е на кеф, гледа да научи за следващите дни. Изградила си е стратегия да прави и допълнително проектите по желание по предметите, които са ѝ трудни, за да компенсира евентуално по-ниска оценка на изпитване или тест.

С математиката се справя без проблем. Географията много ѝ харесва. По история на входното имаше 4, но това я мотивира и има няколко отлични оценки след това. По БЕЛ са с нов учител и дава много съчинения и е голяма мъка и доста помагам. На домашното съчинение "Отечество, ти си дойстойно за любов" имам 6 Wink. Не знам как ще бори НВО по български догодина ...
Лошото при нея е, че като не я грабне учителя по предмета и учи с нежелание, не се старае. Още не може да преживее учителката по английски до 4 клас и с английския започва да закъсва като не харесва следващите учители.

Два дни е с по 8 часа до 14:40, 2 дни ходи на школи и е до 16:30. Успява да ходи и на тренировки по волейбол четири пъти седмично. Не знам колко ще издържи на това темпо, но при нея работи принципа "кажи ми, че не мога, за да ти докажа обратното".

# 68
  • Мнения: 12 507
Gosips, https://bg.m.wikipedia.org/wiki/Мадарски_конник

А изреждането на домашните ви, на мен ми говори че детето не се планира правилно. Абсурд е да има днес три разказвателни и утре да ги има отново. Плюс бел-а и мат-а. Тоест, те не са дадени сега, а в предходен ден, когато са зарязани на изчакване. Това е нещото което с много зор наложих на моите и определено е много полезно-да пишат всичко в деня, в който е дадено.
Не е абсурдно, особено в училище на две смени. Днес моята има: история, география, ЧП, БЕЛ, РЕ, математика и ФВС. ФВС е шестия час. Ако ти харесва. География имат два последователни дни, ЧП - също, БЕЛ нямат само в един ден от седмицата, математика всеки ден.

# 69
  • Мнения: 652
Моят е така в сряда, подканям го да се подготвя по два от разказвателните предмети  в почивните дни.

# 70
  • Мнения: 12 507
При нас няма как, защото вече ще са взели по някой урок. На нашите сряда им купе лек ден, само по три предмета се готвят от 7 часа.

# 71
  • Мнения: 939
В колко часа си лягат вечер?
Моят все пише до 23 часа, все късно си ляга, а става рано за първа смяна и според мен не се наспива. Но аз нищо не мога да направя по въпроса. Не мога да преценя дали е много натоварен или се мотка повече в ранните следобедни часове.  Но то пък не върви и без да си отпочине след училище.

# 72
  • Мнения: 467
И на една смяна като са пак има такова разпределение. При моя син е такова разпределението в сряда и четвъртък - История, География, ЧП, БЕЛ, МАТ, ФВС и разликата е че в сряда има КМИТ, а в четвъртък музика.
Ляга в 22 часа.

# 73
  • Мнения: 12 507
Между 21 и 22 най-късно. Става в 6:50, в 7:30 започват училище, но ние сме на 2 минути пеша

# 74
  • София
  • Мнения: 1 906
Момичета, нахлувам с питане, ако някой е запознат. Имаме случка в час по ФВС. Преди около 20 дена синът ми иска да е вратар/играят футбол/. Друго дете, с което си има пререкания, моли господина той да застане на вратата и учителят го изпраща на пост. В процеса на играта синът ми отправя удар към вратата. Другото момче явно си наранява ръката в опит да спаси топката, сега е с шина.
Та, има оплакване от родителите на детето, че синът ми нарочно е счупил ръката на тяхното дете. В понеделник е свикан екипът за обща подкрепа, след като директорката била изгледала камерите. С въпросната директорка сме "на въпреки", защото още в началото на кариерата й в училище аз й казах по време на разговор, че за мен обезпечеността на предметите с читави учители е по-важна от озеленяването на двора.
Не знам какво да очаквам в понеделник....

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт