Онлайн магазин Тему (Temu) за България - 3

  • 24 517
  • 800
  •   1
Отговори
# 465
  • София
  • Мнения: 8 140
А не започва ли да мирише на гранясало олио, след известно време, пластмасата?

# 466
  • Мнения: 2 131
Здравейте! Някой има ли такава четка? Върши ли работа примерно за почистване на банята?
https://www.temu.com/goods.html?_bg_fs=1&goods_id=60109953316933 … fer_page_sn=10045

# 467
  • София
  • Мнения: 28 768
Линкът е грешен.

# 468
# 469
  • София
  • Мнения: 28 768
Като чета отрицателните ревюта, по-скоро не става. Била много слаба.

# 470
  • Мнения: 2 564
Най-после поръчката ми дойде!
От камерата съм много доволна, лесно се свързах, мога да я управлявам с телефона, предлагат и тарифи за място в облака. Комплектчето е доста приятно - блузката и панталона, отговаря си на номера. Панталона също е много приятен, ще държи хладно лятото. Портмонето е много добре изпипано, калъфа за съхранение ми мирише кофти, ако не се измирише, ще го хвърля. Панделките са хубави, но намачкани,останалите са си разни дреболии. Между другото балоните очаквах да миришат, но не, много са си добре Simple Smile И калъфа за ел. Четки ми пасна на моята идеално, супер е
Скрит текст:



# 471
  • Пазарджик
  • Мнения: 737
Най-после поръчката ми дойде!
От камерата съм много доволна, лесно се свързах, мога да я управлявам с телефона, предлагат и тарифи за място в облака. Комплектчето е доста приятно - блузката и панталона, отговаря си на номера. Панталона също е много приятен, ще държи хладно лятото. Портмонето е много добре изпипано, калъфа за съхранение ми мирише кофти, ако не се измирише, ще го хвърля. Панделките са хубави, но намачкани,останалите са си разни дреболии. Между другото балоните очаквах да миришат, но не, много са си добре Simple Smile И калъфа за ел. Четки ми пасна на моята идеално, супер е
Скрит текст:



Може ли линк към камерата?

# 472
  • Мнения: 160
А камерата може ли без тарифа в облак да се използва и с кое приложение се инсталира?

# 473
  • Мнения: 142
Привет!
Направих днес една втора поръчка от Temu и не съм много наясно с някои неща.
Мога ли да я канселирам и ако да ,какво се случва с платената за нея сума?
Благодаря

# 474
  • Мнения: 2 564
А камерата може ли без тарифа в облак да се използва и с кое приложение се инсталира?
Ето линк към камерата
 https://share.temu.com/0tWKXbGihkA
Не може без тарифа, има пробен период 1 месец, има слот за карта, има опции за Ai recogntion, face detection, fire detection, pets и други, но и те са платени, но 4-5 долара, нещо от сорта. ICam365 е апа

# 475
  • Мнения: 13 149
А не започва ли да мирише на гранясало олио, след известно време, пластмасата?
Моето е от няколко месеца, за сега няма такова нещо. То и стъклено да е, по-скоро пръскалото отгоре ако стане така, ще си проличи след време. Гранясване става от контакт с въздух а не от това че е пластмаса.

# 476
  • Мнения: 384
Здравейте. Може ли да споделите успешни покупки на козметика, ако някой има опит.

# 477
  • Асеновград
  • Мнения: 3 113
Това ми попадна във Фейсбук групата за пратки от Тему. Слагам информацията , понеже е полезна:
Здравейте, относно запитванията във връзка с получаването на пратки, чрез BoxNow, от екипа им се свързаха с нас за да съдействат. Това е информацията, която ни изпратиха:
Здравейте,
Във връзка всички получени запитвания на мейлът на BoxNow, както и на нашият стационарен телефон, решихме да се свържем с админът на група Тему-България, като предоставим отговори на най-често задаваните въпроси.Информацията, която ще предоставим в този пост ще бъде дълга, но надяваме се достатъчно изчерпателна и ще отговори на всичките Ви запитвания.
За да не се лутате из всичко написано сме сортирали въпросите и техните отговори в следният ред:
1.Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
2.Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
3.Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
4.Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
5.Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
6.Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
7.Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
8.Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
9.ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
10.Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
11.Статуси на поръчка.
Въпрос 1: Защо пратката ми е насочена към ваш автомат?
-Когато направите поръчка в сайта на ТЕМУ, тяхната система насочва пратката Ви към някои от куриерските фирми в България (СПИЙДИ, ДПД,СЪНДЕЙ,Български Пощи,БоксНау т.н.) Когато тяхната система избере BoxNow като куриер, избира и автомат към който да бъде насочена пратката. Доста често системата на ТЕМУ избира автомат, който е в близост до подаденият от Вас адрес, но има и случаи, в които системата прави грешен избор и я насочва към автомат, който не е удобен за Вас. Естествено няма да задължим клиентът да обиколи целият град, за да вземе пратката си и ще я пренасочим към удобен за него автомат, но по-надолу ще обясним как се случва това. 🙂
Въпрос 2: Защо пратката е минала проверки на летище/митница, но не е доставена в автомат?
-Когато пратките преминат нужните проверки, служителите на летище/митница трябва да натоварят всички тези пратки и да ги изпратят към нашият склад, където нашите колеги ги сортират и след това ги доставят до автоматите ни. Съответно ако е имало забавяне в изпращането на пратките към нашият склад, ще има забавяне и в доставката до автоматите ни. Когато пратката е минала проверки, но не е доставена в складът ни, Вие ще виждате статус "New-to be picked up"
Въпрос 3: Пратката ми е във ваш склад, но не е доставена-защо?
-След сортиране на пратките, нашите куриери се заемат с доставката до автоматите, като се разпределят на райони.Естествено, че Вашата пратка ще бъде заредена, но не винаги това е възможно да се случи в същият ден, в който пратката е пристигнала в нашият склад. Възможно е да има леко забавяне, но ние гарантираме, че пратката ще достигне до собственикът. Имайте предвид, че пратките първо биват доставяни в склад София и ако има пратки към други градове те се насочват към другите ни главни складове в България.
Всичките ни колеги работят неуморно всеки ден, за да можем да доставим пратките в срок или с минимално закъснение и оценяваме Вашето търпение!
Въпрос 4: Пратката ми е насочена към далечен за мен автомат-как да я пренасоча?
-За момента пренасочването на пратки се усъществява единствено от customer support по телефон или чрез имейл и е възможно само 1 пренасочване до избран автомат от клиента. Когато пишете имейл към нас, моля да предоставяте номер на пратка или телефонен номер с който е направена поръчката и адрес или номер на избраният автомат. Всички наши автомати могат да бъдат намерени тук: https://www.boxnow.bg/locker-finder.
-Ако след пренасочване от наша страна, отново получите известие, че пратката е пренасочена към друг автомат, това означава, че избраният автомат е препълнен и системата е направила пренасочване към свободен такъв, но естествено отново можем да зададем първият избран автомат за доставка.
Въпрос 5: Възможно ли е всичките ни поръчки да се насочват към най-близкият автомат?
-Не е възможно за момента, тъй като системите на ТЕМУ все още насочват пратки и към други куриерски фирми, а също така най-близкият за Вас автомат може да е препълнен.
Въпрос 6: Пратката ми беше доставена в автомат, но изпуснах срока за получаване. Какво правим сега?
-Когато пратка бъде заредена в наш автомат, нейният престой е 2 дни. Ако пратката не бъде взета в този срок, тя се връща към наш склад и е нужно да ни информирате за изпуснатият срок, за да може ние да я върнем в автомат отново.
Въпрос 7: Къде ще получа известие, че пратката ми е в автомат?
-Когато пратката е заредена в автомат, нашата система изпраща известие във Вайбър-бизнес чатове, ако нямате Вайбър известието идва като СМС. Съобщението съдържа 6 цифрен ПИН, локация на автомата и негова снимка.Не ви е нужен номер на вратичка, тъй като кодът се генерира спрямо Вашата пратка и след въвеждане на кода се отваря вратичка автоматично.
Въпрос 8: Получих пратка с моите имена, но артикулите са объркани. Какво да правим сега?
-Ако получената пратка е с Вашите имена, но съдържанието не отговаря на това което сте поръчали/счупено е/грешен размер е, то тогава трябва да се обърнете към ТЕМУ, за да ви кажат каква е процедурата за рекламация и съответно да върнат заплатената от Вас сума за поръчката.
Въпрос 9: ПИН кодът, който сте ми изпратили е от 6 цифри, а автоматът изисква 7.Какво да правя?
-Всички кодове за получаване на пратки от нашите автомати са от 6 цифри. Преди да се свържете с наш оператор, моля да се уверите, че сте на правилната локация (Която получавате във съобщението във вайбър/смс) и въвеждате кодът на нашият зелен автомат с надпис BoxNow.
-Ако не сте получили 6 цифрен ПИН код и въвеждате 10цифрен номер (Това е номер на пратката) автоматът няма да отвори вратичка, тъй като тя се отваря само със 6 цифреният ПИН код.
Въпрос 10: Поръчах много неща, но в получената пратка са само половината от тях. Защо?
-Ако пратката е прекалено голяма от Тему я разделят на няколко такива. Съотвено ако пратката е разделена от ТЕМУ в нашата система също ще бъде отчетена като няколко различни пратки, които ние ще доставим в отделни шкафчета и ще получите различни ПИН кодове за всяка пратка.
11.Статус на поръчка:
-New-to be picked up-Поръчката е влезнала в системата.
-Delivered-пратката е доставена на получателят.
-Expired Return-Времето за престой на пратката в автомата е изтекло и пратката ще бъде върната на подател.
-Returned-Пратката вече е върната на подателя.
-In depot-Пратката е в наш склад.
-In final destination-Пратката се намира в автомата (Изпратен е ПИН за получаването)
-Cancelled-Пратката е била отказана от подателя
-Wait for load-Пратката чака в определен автомат, за да бъде заредена.
!ВАЖНО!
Ако получите имейл/съобщение, да въведете данните на картата си, за да удължим времето за престой/да доставим до адрес или каквото и да било друго-НЕ ГО ПРАВЕТЕ. Пренасочването и удължаване на времето за престой са НАПЪЛНО БЕЗПЛАТНИ!
Надяваме се, че този пост е бил полезен за всички участници в групата и сме отговорили на най-важните въпроси, които задавате.
Молим за разбиране и търпение, тъй като работим неуморно, за да могат нашите клиенти да останат доволни и да получат пратките си 🙂

# 478
  • Мнения: 5 602
Търсачката на офиси на Бокс Нау е много неудобно направена. Имам пратка ,насочена към офис,който дори не е видим на картата.
Един списък по квартали би бил полезен ,освен търсенето в картата.
Дано го оптимизират.

# 479
  • София
  • Мнения: 2 209
И аз не бях видяла един автомат, че го има, иначе щях да си пренасоча пратката. После колежката получи нейна пратка - и изненада, имало автомат на 5 мин. от адреса. А аз чак метро хванах, за да отида...

Общи условия

Активация на акаунт