Petmall - внимавайте!

  • 1 120
  • 17
  •   1
Отговори
  • Мнения: 4
Здравейте,

Бих искала да предупредя любителите на животни да не пазаруват от зоомагазини "Petmall". При тях се наблюдава системна некоректност, която става все по-брутална и за сметка на едни от най-безпомощните - животните, за чиито права те публично гръмко се обявяват. Преди години поръчах за кучето ми много неща от "Petmall" като след 10-тина дневно чакане на поръчката получих обаждане от магазина, че храната за кучето липсва и не могат да я доставят. Не можаха ли по-рано да го кажат? Кучето ми остана без необходимата му медицинска храна. След това години наред не бях поръчвала от тях поради некоректното отношение. Наскоро се подлъгах да поръчам отново - кучешки консерви за близо 100 лв. Добре, че очаквам, че в нашата мила татковина всеки ще се опита да ме прецака - отварям преди да платя пратката и какво да видя - цялата партида е с изтекъл срок на годност още преди месеци!!! Искам да попитам фамилия Халваджиян, чиято поредна собственост са тези магазини, дали с тази храна хранят техните кучета и дали с тровене на чужди животни се плащат безкрайните ваканции на Малдивите? Как не ги е срам! Моля, не пазарувайте оттам!

# 1
  • Мнения: 1 473
Направили сте две поръчки с разстояние години между тях. Не мисля, че мнението ви е меродавно. Аз поръчвам от тях понякога, да кажем 2-3 пъти годишно, и не съм имала никога такива проблеми. Фамилия Халваджиян може и да са собтсвеници (не съм се интересувала чия собственост е сайта), но не вярвам лично те да ви опаковат и изпращат пратките. Човешки грешки стават непрекъснато и в повечето случаи не са нарочно. Не може да се говори за системна некоректност, когато става въпрос за два единични случая с години разстояние между тях. А и предполагам са ви компенсирали по някакъв начин, за изтеклия срок?

# 2
  • Мнения: 4
Направили сте две поръчки с разстояние години между тях. Не мисля, че мнението ви е меродавно. Аз поръчвам от тях понякога, да кажем 2-3 пъти годишно, и не съм имала никога такива проблеми. Фамилия Халваджиян може и да са собтсвеници (не съм се интересувала чия собственост е сайта), но не вярвам лично те да ви опаковат и изпращат пратките. Човешки грешки стават непрекъснато и в повечето случаи не са нарочно. Не може да се говори за системна некоректност, когато става въпрос за два единични случая с години разстояние между тях. А и предполагам са ви компенсирали по някакъв начин, за изтеклия срок?

Компенсация няма защото им върнах развалената храна да си я ядат те, а удоволствието ми излезе 13,55 лв. за куриерски услуги. Кучето ми отново остана гладно, но по-добре така отколкото натровено. Това беше вече окончателния финал на пазаруването ми там.
А не знам как става човешка грешка с 18 консерви, специално броени от тях на ръка защото опаковка от 18 няма...

Последна редакция: пт, 03 май 2024, 17:09 от MarielaMa

# 3
  • Мнения: 1 473
Ако са били еднакви и в един стек - много лесно. А храна обикновено се поръчва когато е намаляла, а не когато останете без никаква.

# 4
  • Мнения: 19 139
И аз съм поръчвала много пъти от Петмол, само един път имала проблеми с поръчката, и то май беше първата поръчка -  опаковка от 10 кг суха храна пристигна отворена, махната лентата с перфорацията и отгоре залепено с тиксо и точно на това място залепено и с още тиксо информацията от куриера. Нямаше никакъв шанс да видя, преди да махна обилно залепеното тиксо. Върнах я, не помня парите ли ми върнаха или поисках друга опаковка. За тяхна сметка беше връщането. Като се обадиш и обясниш, че искаш да върнеш храната, защото е с изтекъл срок на годност, не ми се вярва да не ти възстановят парите. Имай предвид, че по банков път става по-бавно. Забавяне от тях не съм имала, винаги всичко е пристигали много бързо, в наличност им беше стоката, за разлика от Зоомагазини Стефанов. Може би и те са започнали като Стефанов, да поръчват отнякъде, след като клиент направи поръчка, за да имат голям асортимент. Стефанов съм ги чакала адски много време да доставят неща, някакъв безумен максимален срок имаха, то от Китай по-бързо ми идваха нещата, че и се заяждаха как били най-добрите и как по-евтино от при тях нямало, че чак и примери поискаха да им дам къде е по-евтино.

Като цяло бг сайтовете за кучешки и котешки храни ги отписахме, не защото всички са некоректния Ами защото няма как да бият цените на Зооплюс, които си имат и качествени собствени марки с различни храни на доста ниски цени за високото им качество.

# 5
  • Мнения: 4
Ако са били еднакви и в един стек - много лесно. А храна обикновено се поръчва когато е намаляла, а не когато останете без никаква.

Храната е поръчана когато е трябвало, винаги имам по малко от предишната когато поръчвам. Сметката е направена при допускане за коректност на магазина. И не ме изкарвайте мен виновна защото няма как.

# 6
  • Мнения: 388
По сходни причини спрях да пазарувам от тях!
От Стефанов също, тъй като почти всичко е изчерпано и не попълват липсите и се чака безумно много, както е отбелязано.
Открих Зооплюс и си реших проблема. Пак има забавяне, тъй като е извън страната, но винаги има наличности, разнообразие и много намаления, събиране на точки и отстъпки.

# 7
  • Мнения: 4
По сходни причини спрях да пазарувам от тях!
От Стефанов също, тъй като почти всичко е изчерпано и не попълват липсите и се чака безумно много, както е отбелязано.
Открих Зооплюс и си реших проблема. Пак има забавяне, тъй като е извън страната, но винаги има наличности, разнообразие и много намаления, събиране на точки и отстъпки.

От години пазарувам само от Зооплюс и Д-р Стефанов и проблеми не е имало, поне не и такива чак. Сега просто ми трябваше особен вид храна и реших да се прежаля, но дотук.

# 8
  • INFJ
  • Мнения: 9 431
Веднъж май съм пазарувала от тях, някакви консерви не бяха налични.
Вчера си спрях мейлите от тях, не мога да търпя някой да ме спами всеки ден, понякога и повече от веднъж на ден.

# 9
  • Мнения: 54 646
Никога не съм имала проблем с Петмол. От години поръчвам от тях, или от Зооплюс.
Нямам никакви забележки.

# 10
  • Мнения: 10 680
За особени видове храни, да са живи и здрави Елпида Варна. Всичко им е налично, дори това, дето го няма при другите ми го намират и доставят на следващия ден. Цените им са по-добри от на Зооплюс. Хич не съм по правенето на реклама, ама съм им редовен клиент от както имам животинки със специални хранителни режими, защото отношението им е човешко и коректно. И лекарства, които ги няма по вет клиники също съм ги намирала и купувала от тях.

# 11
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Пазарувам често от Петмол, не съм имала кой знае какви проблеми . На място в магазина особено служителките са много мили и любезни. Точно обратното е в Стефанов, колкото пъти съм поръчвала от тях все е имало проблеми и разправии. Ужасно обслужване и по телефона и на място в магазина. При тях повече нищо няма да купя.
Зооплюс наистина са най-добре, въпреки че тотално бяха объркали първата ми поръчка и вместо кучешка храна ми бяха пратили котешки консерви. Дадох шанс, все пак стават грешки и не е имало проблем 2ри път.

# 12
  • Мнения: 388
За особени видове храни, да са живи и здрави Елпида Варна. Всичко им е налично, дори това, дето го няма при другите ми го намират и доставят на следващия ден. Цените им са по-добри от на Зооплюс. Хич не съм по правенето на реклама, ама съм им редовен клиент от както имам животинки със специални хранителни режими, защото отношението им е човешко и коректно. И лекарства, които ги няма по вет клиники също съм ги намирала и купувала от тях.

Погледнах магазина. Брутално завишени цени! Поне на продуктите, които аз купувам.

Относно Стефанов и аз добавям, че обслужването е ужасно. Ако пък си позволите критика, ще отнесете много грубо отношение.

# 13
  • Мнения: 19 139
Да, така са Стефанов. Чакаш 2 месеца да ти доставят платена поръчка, явно изчакват да им се съберат повече поръчали, преди те на свой ред да поръчат неналичната стока, и накрая и ти се карат, като не си доволен.

# 14
  • Мнения: 4 588
Освен това Нечовешкия магазин, и на голяма част от стоката нямат етикети с информация на български език.

Общи условия

Активация на акаунт