Мнението ви за различните автомобили

  • 67 998
  • 578
  •   2
Отговори
# 480
  • онче бонче бонбонче
  • Мнения: 16 153
Пускането на кабели през прозореца, както и паркирането на тротоара, е незаконно независимо каква марка кола си харесаш.

 И в кой закон го пише това? Паркиране на тротоара си е напълно разрешено при спазване на определени отстояния до сградите.
Паркирай на тротоара пред вас, пусни едни кабели и ще дойдат едни да ти обяснят 😁

# 481
  • София
  • Мнения: 38 537
Освен това, зареждането с обикновен ток е много бавно и много скъпо. В интернет се говори за около 24-30 часа със шуко кабел със специална приставка, която ви дават с автомобила.

Последна редакция: пн, 02 окт 2023, 20:31 от Rockstar

# 482
  • Мнения: 3 010
Лейди, аз не съм в България, но имам (законно изведен от дома) home charger. Абсолютно безопасно е. На тротоара кабела се покрива със специално приспособление, за да не се мотаят кабели и да се спъва народа. Много от съседите ми също имат. Колата е електрическа, не хибрид. Според мен все някоя фирма и в България монтира такива устройства.

# 483
  • Мнения: 3 690
Всички искаме да опазим природата и не само леките коли, но и целия транспорт (камиони, автобуси, самолети и кораби) да стане електрически, това би било чудесно, но се чудя от къде ще се вземе толкова много ток, а вероятно и наличната ел. инсталация няма да издържи. Убеден съм, че никой не е помислил за това.

# 484
  • Мнения: 3
Аз се двоумя между електрическа и хибрид .

# 485
  • Мнения: 3 690
Аз се двоумя между електрическа и хибрид .
Хибрида има смисъл само за градско ползване. Имах Хонда Инсайт, след 10 км извън града акумулаторите свършват и остава само на ДВГ-то. Електричка няма да си купя в близките 10 години.

# 486
  • Мнения: 592
Всички искаме да опазим природата и не само леките коли, но и целия транспорт (камиони, автобуси, самолети и кораби) да стане електрически, това би било чудесно, но се чудя от къде ще се вземе толкова много ток, а вероятно и наличната ел. инсталация няма да издържи. Убеден съм, че никой не е помислил за това.
Мислех, че вече хората са разбрали що за зелени са електричките, ама имало още да патим!

# 487
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 795
Аз се двоумя между електрическа и хибрид .
Аз имам Тойота-CHR и ми харесва, много приятно вози, съвсем друго е усещането, като мине на електричество.
Харчи някъде 6,2 на 100, но аз я форсирам. Ако се кара, без да се ускорява рязко, когато минава задължително на бензин, може да се пести повече. Може да се следи едно от менютата на екрана, показва как минаваш на батерия и на бензин, и така ако искаш, може да си адаптираш карането да е по-икономично.
Като недостътък мога да посоча, че има малък багажник за размера на колата, защото батерията заема доста място. Освен това, батерията отдолу намалява просвета, и като попаднеш в разбит път, усещам, че закача отдолу. Свикнала съм на високи коли, и тази въпреки че е голяма, всъщност не може да се кара по дупките като джип.
За градско е идеална, и на море ходих това лято, с автопилота на Тойота на магистралата направо си почиваш, фиксираш 140 км, и тя ускорява, намалява сама. Единственият проблем беше малкия багажник.

# 488
  • Мнения: 5 801
Всички искаме да опазим природата и не само леките коли, но и целия транспорт (камиони, автобуси, самолети и кораби) да стане електрически, това би било чудесно, но се чудя от къде ще се вземе толкова много ток, а вероятно и наличната ел. инсталация няма да издържи. Убеден съм, че никой не е помислил за това.
Много искам да видя всички любители на природата след 10 години какви ще ги говорят пред натрупаните камари с батерии на електромобили. И това е само един от проблемите на екологичните автомобили.

# 489
  • Мнения: 577
Здравейте,
Идвам с няколко въпроса.
Накратко : млад шофьор съм, от няколко месеца шофирам, основно возя децата си, за София става въпрос. Карам едно старичко Поло , бензин, първа кола. Дали това, че още съм неопитна или нещо друго, някак не ме кефи тази кола , искам да в сменя. Айде гасненето е ясно, че е заради мен, но някак ми е дървена, седалката ми е твърде ниска, таблото ли е високо, незнам, но едва виждам пътя.
Сега идва ред на въпросите:
Каква марка да гледам сравнително бюджетна? Двигател бензин или дизел е по- добре? Започнах да се чудя , дали да не мина на автоматик, че с децата , като изгасна на някой светофар и всичко ми се обръща.
Наскоро покарах на приятелка БМВ х1 автоматик и ми се стори в пъти по- лесно, а и виждах пътя перфектно, което за мен не е малко, защото почти винаги съм с децата и се притеснявам много.
За автоматик каква кутия да гледам?
Въпросите станаха много, но нищо не разбирам от коли и се надявам на съвет тук.
Благодаря !

# 490
  • Мнения: 592
Здравейте,
Идвам с няколко въпроса.

С тези въпроси, само Тесла! Всичко е автоматик, че можеш и да спиш! Smirk

# 491
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 795
Здравейте,
Идвам с няколко въпроса.
Накратко : млад шофьор съм, от няколко месеца шофирам, основно возя децата си, за София става въпрос. Карам едно старичко Поло , бензин, първа кола. Дали това, че още съм неопитна или нещо друго, някак не ме кефи тази кола , искам да в сменя. Айде гасненето е ясно, че е заради мен, но някак ми е дървена, седалката ми е твърде ниска, таблото ли е високо, незнам, но едва виждам пътя.
Сега идва ред на въпросите:
Каква марка да гледам сравнително бюджетна? Двигател бензин или дизел е по- добре? Започнах да се чудя , дали да не мина на автоматик, че с децата , като изгасна на някой светофар и всичко ми се обръща.
Наскоро покарах на приятелка БМВ х1 автоматик и ми се стори в пъти по- лесно, а и виждах пътя перфектно, което за мен не е малко, защото почти винаги съм с децата и се притеснявам много.
За автоматик каква кутия да гледам?
Въпросите станаха много, но нищо не разбирам от коли и се надявам на съвет тук.
Благодаря !
Зависи и от бюджета който имате, защото най-добра видимост има на пътя и усещането е най-приятно, когато си на високо, а това са джиповете. Аз съм карала само джипове, именно заради това. Имах два РАВ4 на Тойота, БМВ Х1, бяха все дизел, ръчни, но това не ми е проблем. Сега взех Тойота СНР хибрид, бензин, автоматик, и съм доволна, тя направо си кара сама на магистралата, като й зададеш скоростта. По-удобно е, разбира се, да не мислиш дали трябва да сменяш скорости, но с ръчната си по-концентриран върху карането. Това също има предимства. Но вече остарявам и ставам мързелива и с автоматика ми е добре. Simple Smile
За бензина не знам дали има предимства, по-рано дизела се считаше за по-добър вариант, но много го нарочиха европейците за вреден. Не знам до България дали ще дойдат европейските ограничения за дизела, поне не виждам в следващите години тук да стигнем до там.
Иначе аз лично не съм наясно дали дизел или бензин е по-добре, сега карам хибрид на бензин и това е по-различно от само бензин.
Хибрида дава приятно усещане, като караш на ток, не се усеща шума на двигателя, вози много меко. Недостатък виждам в малкия багажник, защото нося една огромна батерия отзад, а отпред е двигател, и колата отдолу заради батерията всъщност е по-ниска им и задира понякога по пътища с дупки. Това е проблем, защото има вид на висока кола, като се има предвид какви пътища има в България. А и аз съм свикнала на джипове.

# 492
  • Мнения: 15 609
Както са написали - най-добрата видимост имаш, когато караш джип. Но не го перпоръчвам за млад шофьор (говоря за наистина голям СУВ). CHR е добър вариант, защото е по-висок, но реално не е голям, доста е маневрен и е сравнително икономичен. Но за видимостта в него е малко спорно. На мен примерно ми пречи навигацията, която ми идва леко високо и ми пречи да виждам добре дясната част долу на предното стъкло. Там ми остава една сляпа точка, което не ми е ОК. Друг голям минус лично за мен, когато става въпрос за майка с деца, е малкия багажник. В него трудно можеш да побереш всичко, което трябва за децата. Това го пиша от личен опит, като знам какво чудо беше в моя багажник, когато децата ми бяха малки - тротинетки, ролери, раници с играчки, топки, малко колело и т.н.
Добре е да кажете все пак какъв е бюджета, за да можем да бъдем максимално полезни.
Лично за мен една от най-удобните коли, с голям багажник, който е идеален за майка с деца и е доста икономичен е Ауди А4, 2.0 дизел, автоматик - комби. От колите, които съм карала, тази ми беше най-удобна. Побираше какво ли не в багажника, харчеше много малко и е много приятна за каране. И за дълъг път е страхотна.

Последна редакция: пн, 23 окт 2023, 09:01 от Lady Cassiopeia Duval

# 493
  • Мнения: 9 664
Ако имаш възможност за по-нов автоматик, това е моят съвет. Просто за града особено не знам защо човек да се мъчи с ръчка. За млад шофьор ще е голямо улеснение. Аз няколко години се мъчих с ръчка, с автоматика се родих. Досега един минус не съм видяла.

# 494
  • Мнения: 577
Благодаря мн за съветите. Като за втора кола бюджета е макс 18 000. Първата е наистина мн стара и страшно неудобна, поне за мен. Това дори се отразява на желанието ми да шофирам. С ръчните горе долу свикнах, не гасна често, но се случва, особено при паркиране.
Гледах автоматици ., за този бюджет , са доста карани с над 200 000 км.
БМВ х 1 предполагам е и скъпо за поддръжка? Много се изкефих на видимостта , в Полото имам чувството, че съм потънала в дън земя.

Общи условия

Активация на акаунт