Созопол - мнения, впечатления и препоръки - 5

  • 75 406
  • 853
  •   1
Отговори
# 780
  • Мнения: 9 720
Лелееее, баси цербера. Аз лично бих си стегнала багажчето още първия ден, това ми звучи като почивка в Ада.

# 781
  • Мнения: 766
Жената ми каза, че даже имам да и давам пари за тая стая, защото вместо 2 легла сме имали 3. Ама аз и казах, че по принцип платихме за двойна стая с една спалня не за 3 единични легна, това че е имало 3 единични легна мен не ме топли.
Вашият случай много ми напомня за наш подобен, само че за Нова година. Запазихме в хотел "Панорама" , в Пампорово, и два часа след това се чудехме да плачем ли, да се смеем ли! Поне 10 семейства бяхме и нямаше къде да се изместим. Мръсотия, счупени душове, легла, врати, контакти...За две кисели краставички хората се биха на блок масата...Поне за новогодишната вечер от персонала се бяха организирали по - добре ! Само да кажа, че  собственик се оказа Радо Шишарката Simple Smile По - точно беше наел хотела за сезона. Ама откъде да знаем...Simple Smile
Много е неприятно всички хора чакат лятната си почивка, а някой им я разваля. Ние дажв имахме вечерен час нямахме право да сме на вън по терасите след 10 часа собственичката идва да ни се кара. Аз я попитах с тези деца къде бихме могли са отидем освен на терасата, а и след като цяла вечер сме къпали, оправяли, хранили децата накрая сме ги приспали, а то естествено е станало 9:30-10 часа ние тепърва сядаме да вечеряме. Тя каза, че не я интересувало по рано да са заспивали и ние да ядем по рано да може 10 часа да смв си в стаите такива и били правилата
Това, което споделяте, е пълен ужас! Но всичко потвърждава и едно мое друго убеждение - през Грабо - нищо! Евтиното винаги излиза скъпо!

# 782
  • Мнения: 19 525
Габи, ама какъв е тоя концлагер на който сте се натресли? Как така ще ми определя вечерен час и как да си ползвам наетата стая? Не можело да съм на терасата, нея ще питам. Как въобще сте изтърпяли това нещо? Ако нямаш издаден фискален бон за почивката, направо пусни сигнал и в КЗП със снимките, нека и спретнат една проверка най-малкото, от там ще лъсне изтеклото удостоверение. Ей от такива неща се отказвам да ходя на море въобще! В разгара на сезона си позволяват какво ли не. А и в отзивите на хотела всеки втори пост е, че собствениците са невероятно груби, това е недопустимо, независимо, че хотелът е евтин, то и тези пари не заслужава.

# 783
  • Мнения: 2 291
В СВА- то в Созопол пазарувах ме. На касата дълга опашка. Идва една особа и застава пред касиерката, която понечва да й маркира продуктите.
Веднага направих забележка, като отбелязах, че всички чакаме да платим.
- Ама госпожо, аз съм си от Созопол! - възмутена ми отговори особата.

# 784
  • Мнения: 19 525
Да, оставаме с впечатлението, че местните мразят туристите, но им искат парите. Та ако може само да си платят и да не ги безпокоят след това по никакъв начин.

# 785
  • Мнения: 53
Габи, ама какъв е тоя концлагер на който сте се натресли? Как така ще ми определя вечерен час и как да си ползвам наетата стая? Не можело да съм на терасата, нея ще питам. Как въобще сте изтърпяли това нещо? Ако нямаш издаден фискален бон за почивката, направо пусни сигнал и в КЗП със снимките, нека и спретнат една проверка най-малкото, от там ще лъсне изтеклото удостоверение. Ей от такива неща се отказвам да ходя на море въобще! В разгара на сезона си позволяват какво ли не. А и в отзивите на хотела всеки втори пост е, че собствениците са невероятно груби, това е недопустимо, независимо, че хотелът е евтин, то и тези пари не заслужава.
По принцип смея да твърдя, че сме възпитани хора и първата вечер и казахме, че разбираме хапнахме на бързо и се прибрахме. Но когато дойде втората вечер в 10:10 и каза, че и е писнало от нас ние и казахме, че този път няма да стане, защото не го казва по културен начин, а доста грубо се отнася. Тя каза, че нямала да ни търпи да ядем и да пием на вън, при тази реплика аз и казах, че терасата ни е част от стаята и за нея също сме заплатили и може да стоим до когато си искаме и не просто да пием и ядем, а ако искаме и групов секс ще правим там(извинявам се за което) тя замълча и си тръгна с думите :Мислете мй утре вечер ако пак в 10:10 ви заваря на вън.

# 786
  • Мнения: 19 525
Много време отделихме на тази, но е трябвало да ви светне още като четете условията на ваучера - например това "При прекъсване на престой по желание на клиента, суми не се възстановяват."
Иначе какво ще ви направи като ви "завари" на балкона, ще ви напляска ли? Това поведение надминава всички мои негативни представи за морска хазайка. Мислех, че са останали далеч в соца.

# 787
  • Мнения: 53
Много време отделихме на тази, но е трябвало да ви светне още като четете условията на ваучера - например това "При прекъсване на престой по желание на клиента, суми не се възстановяват."
Иначе какво ще ви направи като ви "завари" на балкона, ще ви напляска ли? Това поведение надминава всички мои негативни представи за морска хазайка. Мислех, че са останали далеч в соца.
Права сте!!! Извинявам се ако съм развалила темата, само споделих мнение за този хотел, а накрая много задълбах.

# 788
  • Мнения: 897
Туристи, четете Закона за туризма, той е писан и за Вас! Удостоверението за категоризация на хотела трябва да бъде на видно място. Ако категоризацията е процес, трябва да има удостоверение за това - иначе глоба за хотелиера. Изисквайте да бъдете регистрирани като туристи и си искайте касовите бележки.

# 789
  • Мнения: 19 525
Много време отделихме на тази, но е трябвало да ви светне още като четете условията на ваучера - например това "При прекъсване на престой по желание на клиента, суми не се възстановяват."
Иначе какво ще ви направи като ви "завари" на балкона, ще ви напляска ли? Това поведение надминава всички мои негативни представи за морска хазайка. Мислех, че са останали далеч в соца.
Права сте!!! Извинявам се ако съм развалила темата, само споделих мнение за този хотел, а накрая много задълбах.
Не, на мен ми беше полезно да разбера какви нагляри има в туристическия бизнес. И да - четете и изисквайте - касов бон, регистрация, категоризация, внимавайте с условията на ваучера, ако може избягвайте ваучери. Защото иначе има рискове. Габи, гони до дупка, консултирай се и с леля ти, попритиснете ги и сайта и тази особа. Нападението е най-добрата отбрана за съжаление.

# 790
  • Мнения: 53
Много време отделихме на тази, но е трябвало да ви светне още като четете условията на ваучера - например това "При прекъсване на престой по желание на клиента, суми не се възстановяват."
Иначе какво ще ви направи като ви "завари" на балкона, ще ви напляска ли? Това поведение надминава всички мои негативни представи за морска хазайка. Мислех, че са останали далеч в соца.
Права сте!!! Извинявам се ако съм развалила темата, само споделих мнение за този хотел, а накрая много задълбах.
Не, на мен ми беше полезно да разбера какви нагляри има в туристическия бизнес. И да - четете и изисквайте - касов бон, регистрация, категоризация, внимавайте с условията на ваучера, ако може избягвайте ваучери. Защото иначе има рискове. Габи, гони до дупка, консултирай се и с леля ти, попритиснете ги и сайта и тази особа. Нападението е най-добрата отбрана за съжаление.
Благодаря за съветите! След тези заплахи от нейна страна със сигурност няма да оставя нещата така

# 791
  • Сф
  • Мнения: 10 725
Нищо им няма на ваучерите.Удобна. услуга.Просто има читави и нечитави хотели.Групово, като цяло е кофти с повече изненади,там са скупчени направо лошите хотели.
С Гработо нещата седят по- добре откъм предлагане.В крайна сметка всеки трябва да си проучва местото от няколко източника, преди да резервира.Но хората не четат.Пример е и тази тема, в която през страница се пита"Върви ли влакчето".Аз бих си търсила правата на местото на Габи.в крайна сметка докато има балами ще има и тарикати.Но тази госпожа адвокат май доста е сгазила лука и дано си понесе последствията.

# 792
  • Мнения: 897
Благодаря за съветите! След тези заплахи от нейна страна със сигурност няма да оставя нещата така
Споко, не си развалила темата.
Но от съдебни спорове няма смисъл - само ще си образуваш нерви. Подай сигнал в КЗП, Министерството на туризма и кмета на Созопол. Кмета е важен, защото той категоризира 1* и  2* хотели и къщи за гости. Може да изпратиш снимките в няколко медии.

# 793
  • Мнения: 19 525
Нищо им няма на ваучерите.Удобна. услуга.Просто има читави и нечитави хотели.Групово, като цяло е кофти с повече изненади,там са скупчени направо лошите хотели.
С Гработо нещата седят по- добре откъм предлагане.В крайна сметка всеки трябва да си проучва местото от няколко източника, преди да резервира.Но хората не четат.Пример е и тази тема, в която през страница се пита"Върви ли влакчето".Аз бих си търсила правата на местото на Габи.в крайна сметка докато има балами ще има и тарикати.Но тази госпожа адвокат май доста е сгазила лука и дано си понесе последствията.
Аз също ползвам ваучери, но ето в случая отговорността се размива, няма фискален бон за плащането, което е на практика към сайта за колективно пазаруване, не към търговеца, извършващ услугата. От друга страна, сайтът не поема никаква отговорност за промотирането на каквото и да било. Другата особеност е че сайтът изисква плащане 100% веднага и не възстановява или трудно пари обратно. Направи ми впечатление като пуснах на Гугъл хотела, той предимно в тези сайтове се подвизава, ясно защо. Агенции като визит и подобни въобще не го отразяват това място.

# 794
  • Сф
  • Мнения: 10 725
Е, тя поне има леля адвокат.Но все пак не може да се скрие хотел, който не е хотел.Не знам как е с квартирите обаче..и на мен не ми е ясно в случая кой, какво и каква вина има, но със сигурност подлежат на затваряне от РЗИ с тези условия.
И сестра ми бере ядове в момента.Чрез туроператор, към друга бълг фирма, за Гърция.Иска си капарото( по договор без неустойка до 30 дни преди заминаване)обаче се офлянкват.Днес щеше да звъни тук, там..да видим
Избягвайте малки фирми.То и от Ник Травел много се оплакват тая година, хем известни.Мазило е навсякъде тая година.Щом и мен се опита да метне един рег. при това туроператор с нереално ниска оферта..кой знае какво щеше да се случи. Сигурно тройно щеше да ми се върже на място.Добре че си поговорих с мениджера на хотела, оказа се познат на познат.
Обаче къде е държавата да контролира..хич нямам вяра , но човек трябва да пробва всичко за да защити правата си!

Общи условия

Активация на акаунт