Пазаруване от Aliexpress.com 56

  • 41 674
  • 736
  •   1
Отговори
# 60
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
е тя връща стоката, какъв е проблема
не е доволна от първата част и връща другите
нали зачестиха случаите че алито връща пари, ако върнеш стоката ако не си доволен
е тя не е доволно, не и харесва модела

а и защо трябва да има причина, просто не е получела стоката и логистиката връща стоката - там едва ли ще пише, получателя отказа

Последна редакция: сб, 30 мар 2019, 21:44 от musicdoubl3

# 61
  • Мнения: 5 508
За да я върне тя трябва първо да я вземе, а това става след като я освободи.
Нека правим разлика Simple Smile Тя ако иска да плати ще ги запази за себе си, защото при диспут ще й върнат само парите, които е заплатила за стоката, а ДДС, мито и доставка в обратната посока - не.
И да, ясно си пише, че пратката не е потърсена. Това го вижда и търговеца, и от логистиката на Али след като проверят тракинга.

# 62
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
тя е получила 8 и знае какви са, митницата ако не ми е пратила съобщение - кой е виновен, аз ли (това са си митнически работи)
отказах се от поръчката, връщат ти е - така или иначе транспорта не може да си го върне (за нейна сметка е)

Последна редакция: сб, 30 мар 2019, 22:07 от musicdoubl3

# 63
  • Мнения: 2 034
Здравейте, имам следния проблем: поръчах 5-6 броя дрехи от един продавач, но една от дрехите е очевадно крива, нищо общо със снимката на модела. Писах на търговеца, че не може да се носи така и си поисках парите - 16$ или да ми прати нова, но да се увери, че е ок.
Той първо предложи да ми върне само 6$. Отказах. После предложи да ми върне 8$. Казах му, че бих се съгласила на 10$, и оттогава спря да ми отговаря, писах му още 3 пъти в рамките на 4 дни.

Какво мога да направя сега - никога не съм отваряла диспут, не ми е съвсем ясно кой го вижда, къде какво се пише и изобщо има ли шанс да го накарат да ми върне парите?

И всъщност, преди да започна да му пиша, натиснах бутона Open dispute и ми се отвори message центъра - помислих, че нещо съм объркала и там му писах за първи път. Сега като прочетох първата страница на темата, май отварянето на диспута води първо до комуникация с търговеца и ако не се разберем, пише, че Али взимат решение, но как да ескалирам?

Благодаря на отзовалите се!

# 64
  • Мнения: 403
В последно време доста често взе да ми се случва продавачите да искат да анулирам поръчката, искат допълнително пари за доставката, нямат наличен от този номер а ми дава че го има налично и мога да го избера. Въобще как процедирате като искате нещо, платили сте го а не искат да ви го изпратят и ви изнудват или лъжат. А уж са с хубав рейтинг. Вече не знам какво да ги правя писна ми да анулирам поръчки.

# 65
  • София
  • Мнения: 3 760
Преди имаше група във Фейсбук за пазаруване от Али-то.Сега всички групи,които намерих не са активни от доста време.Някой би ли ме насочил към някоя група в която мога да напиша какво искам и да ми го поръчат?Вижда ми се сложно и нямам опит с такъв род покупки от чуждестранни сайтове,а и става на въпрос за 1-2 неща,няма и 20лв...

# 66
  • Мнения: 36 710
Преди поръчвах от тук, но според мен не си струва: https://www.facebook.com/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%8A%D1%87%D0%B0%D0 … -684108255019499/
По-скъпо е и плащаш допълнително за куриер. Веднъж не ми достави едни неща, но ми върна парите.

Отворих диспут преди два дни, но няма никаква реакция - колко време отнема, за да реагира някой?

# 67
  • Мнения: 5 508
И аз препоръчвам горната страница. Деси работи легално, регистрирана е и няма опасност някой да изгори с пари. Разбира се, по-скъпо е, но все пак тя и екипът й не работят за слава - заплати, осигуровки и т.н. има за плащане Simple Smile

Иначе не е трудно човек да се научи да пазарува сам ако има желание Simple Smile Дори не е нужно да знаеш английски.

# 68
  • Мнения: 182
Това за диспута и на мен ми е интртесно, ако никой не отговори какви са вириантите 🙄 Не ми се е случвало, но ми е интересно как се процедира.

# 69
  • Мнения: 2 034
Това за диспута и на мен ми е интртесно, ако никой не отговори какви са вириантите 🙄 Не ми се е случвало, но ми е интересно как се процедира.

Моля се някой да отговори, тъй като времето минава, а не знам дали има някакъв краен срок...

Благодаря предварително!

# 70
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
Това за диспута и на мен ми е интртесно, ако никой не отговори какви са вириантите 🙄 Не ми се е случвало, но ми е интересно как се процедира.

Моля се някой да отговори, тъй като времето минава, а не знам дали има някакъв краен срок...

Благодаря предварително!

нищо не правиш - отваряш диспут, даваш доказателства и се разбирате с продавача. Ако ли не като изтече срока му (мисля че бе 3 дена) и не сте се разбрали, диспута автоматично се праща за преглед от алито. и преценят да ти върнат ли каквото си поискала в диспута

# 71
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
където пише опен диспут какво ти пише
ако е отворен пише - диспут прогреси
ако е приключен пише - диспут финиш

# 72
  • Мнения: 2 034
Току-що успях да пусна диспут и сега пише Dispute in progress. Ще видим какво ще отговорят от Али.

Още един въпрос имам - при друга поръчка на 2 гривни, продавачът ми писа, че едната я няма и ще прати другата, а за първата ще ми върне пари, но английският му е много слаб и не съм сигурна, какво точно ми казва:

Hi,asked for a refund through aliexpress in 10 days please,another bracelet was shipped,aliexpress allow buyer to ask for a refund 10 days after shipment,sorry for any inconcenience.

Аз го разбирам, че ми е шипнал едната гривна, а за другата аз трябва да поискам връщане на пари от Алиекспрес ли и то след 10 дена? Как точно става това?

Благодаря предварително!

 

# 73
  • Бургас
  • Мнения: 1 714
диспут с сумата за липсващата гривна след 10 дни, като доказателство снимка на десктопа с какво сте се разбрали,

също като пуснеш диспута му пиши и нещо на лично (например номера на поръчката и копнат текста на съобщението му, да го подсетиш)

# 74
  • Мнения: 5 302
Току-що успях да пусна диспут и сега пише Dispute in progress. Ще видим какво ще отговорят от Али.

Още един въпрос имам - при друга поръчка на 2 гривни, продавачът ми писа, че едната я няма и ще прати другата, а за първата ще ми върне пари, но английският му е много слаб и не съм сигурна, какво точно ми казва:

Hi,asked for a refund through aliexpress in 10 days please,another bracelet was shipped,aliexpress allow buyer to ask for a refund 10 days after shipment,sorry for any inconcenience.

Аз го разбирам, че ми е шипнал едната гривна, а за другата аз трябва да поискам връщане на пари от Алиекспрес ли и то след 10 дена? Как точно става това?

Благодаря предварително!

  
Ако си поръчала 2 едни и същи гривни в една поръчка, отвориш ли диспут за едната, после няма да можеш да отговориш нов диспут за другата, ако не пристигне или е дефектна.

Общи условия

Активация на акаунт