Некоректни мобилни оператори

  • 3 107
  • 25
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: X
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.

# 16
  • Мнения: 845
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.
Не са излъгали, за бизнес услугите не важи правилото за три такси като неустойка. Щом е на фирма се плаща всичко до края на договора. Трябва да изчакате да изтече срока на договора и тогава да го прехвърлите където желаете.

# 17
  • Мнения: X
Скрит текст:
Здравейте,

Знаете ли нещо за разликата между абонат физическо и юридическо лице?

От Мтел твърдят, че в случай, че юридическо лице желае да прехвърли номер по действащ договор за услуга:
1. на друг оператор
или
2. на физическо лице
то то дължи всички такси до изтичане на договора.

Какъв е казуса - включих моя номер към корпоративна група. Сега желая да прехвърля номера си на Теленор или на Мтел, защото искам да си купя устройство на изплащане. От Мтел твърдят, че трябва да платя всички такси до изтичане срока на договора, а не 3, както е по закон. Разликата идвала от факта, че абонатът в случая бил юридическо лице, а не физическо лице.

Моля за мнение.
Не са излъгали, за бизнес услугите не важи правилото за три такси като неустойка. Щом е на фирма се плаща всичко до края на договора. Трябва да изчакате да изтече срока на договора и тогава да го прехвърлите където желаете.
[/quote]

Благодаря Ви!

Знаете ли дали при всички оператори са такива условията?

# 18
  • Мнения: 845
При всички оператори е така.

# 19
  • Мнения: X
Т.е. по-изгодно е да бъда с номер към физическо лице и компанията, за която работя, да покрива сметките ми, отколкото да прехвърлям номера ми от един работодател към друг?

Безумни клаузи.
Така никога един служител не би могъл да запази номера си, който  използва за работа.

# 20
  • Мнения: 845
По време на договора може да направите смяна на собственост от фирмата към частно лице на същия оператор и при равен по сума или по-висок месечен абонамент, за да няма неустойка. Ако държите да си запазите номера го прехвърлете на ваше име, а след това, ако все още държите да смените оператора, при преноса ще платите 3 такси неустойка Wink

# 21
  • Мнения: X
По време на договора може да направите смяна на собственост от фирмата към частно лице на същия оператор и при равен по сума или по-висок месечен абонамент, за да няма неустойка. Ако държите да си запазите номера го прехвърлете на ваше име, а след това, ако все още държите да смените оператора, при преноса ще платите 3 такси неустойка Wink
Много Ви благодаря за информацията.
От А1 не са на същото мнение.
Според тях се дължат всички оставащи такси, ако искам да прекратя договора или да се прехвърля към друг оператор, както и ако прехвърля договора на физическо лице към тях.
Единственият начин според тях да не плащам неустойки е, ако прехвърля номера от юридическо лице към друго юридическо лице. Но в този случай, аз не желая бившия ми работодател да знае кой ще бъде бъдещия ми, например, и да бъдат обвързани с документ (съгласие за прехвърляне на номер)...

# 22
  • Мнения: 845
Обадете се на оператор. Разговорът се записва и ще ви кажат дали ще има неустойка при смяна на собственост от фирма на физическо лице в същия оператор. Аз съм правила такава смяна, но в друг оператор и няма проблем. Вие в офис ли питахте? Ако има акаунт мениджър фирмата е хубаво с него да разговаряте.

# 23
  • Мнения: X
Обадете се на оператор. Разговорът се записва и ще ви кажат дали ще има неустойка при смяна на собственост от фирма на физическо лице в същия оператор. Аз съм правила такава смяна, но в друг оператор и няма проблем. Вие в офис ли питахте? Ако има акаунт мениджър фирмата е хубаво с него да разговаряте.
Много Ви благодаря за информацията!

За съжаление ми го казват по телефон. Няколко пъти... Безумно. Ще се обадя да питам отново.

# 24
  • Мнения: 845
Вероятно не Ви изслушват въпроса, често се случва. Питайте конкретно и само за смяна на собственост към частно лице в същия оператор. А смяната на собственост така или иначе се подготвя от акаунт мениджъра (служител на оператора, който отговаря за дадената фирма) потърсете него.

# 25
  • Мнения: 28
Ох, знаете ли как се отписват тия  дигитални екстри на а1. С SMS ли, в търсачката не излиза нищо за отписване

Общи условия

Активация на акаунт