"Селски" номера и пинизи - тема 2

  • 399 232
  • 5 969
  •   8
Отговори
# 495
  • Мнения: 3 961
Само на мен ли ми се струва, че в Кауфланд прекаляват със скоростното маркиране. Като на състезание са.

Не е чак толкова скоростно. В Лидл още по-бързо маркират и изобщо не се съобразяват  дали са приключили с един клиент и почват другия. В Кауфланд все пак(поне при нас) има много повече хора и повече каси съответно и трябва все пак да се маркират бързо нещата. Клиентите съответно трябва бързо да ги прибират, не да се чудят къде и как да ги подредят. Ако става дума за възрастен или болен касиерките помагат.  Все пак не става дума за квартален магазин, където те чакат 1-2 клиента.

# 496
  • Мнения: 10 818
Наскоро в Кауфланд чух реклама, че ако чакаш повече от 5 минути или нещо подобно на касата, ще получих подарък ли, отстъпка ли... Не помня вече. Наредихме се на дълга опашка, ММ на базик засече на телефона, не знам как ама не стигнахме да пресрочим времето хахаха Явно за това така лудо бързат касиерките. Може би ги глобяват за всеки „спечелил” клиент. Самата идея ми се струва смешна, щото не знам как ще докажеш точно в колко часа си се наредил и колко си чакал...

# 497
  • при късмета
  • Мнения: 24 011
В Кауфланд, една баба не си беше маркирала плодове/зеленчуци и касиерката се изтича да ги етикира, бяха 3-4 пликчета. Ето за такива работи се изнервям като чакам, ако някой е с много покупка и не успява да ги прибере веднага след маркирането, не. Все пак много по-бързо касиерката го маркира, отколкото да отиде продукта обратно в количката. В Била докато се маркираха по същия начин касиерките пращаха клиента, а като са повече неща, директно му отделяха продуктите докато се оправи и започваха да обслужват следващия клиент
Иначе, за клиентите е объркващо в кой магазин, какъв е реда и трябва ръководство да си носиш по веригите. При нас, най-голямата Била в квартала, все още сам си маркираш плодове и зеленчуци, а в двете по-малки, вече ги теглеха на касата. Една и съща верига, реда различен според обекта. После и там стана така. във Фантастико пък, направо касиерката ти реди продуктите в торбата, ако е от тях, ако имаш своя на касата си редиш сам, не прибираш в количката. И пак не съм забелязала някаква осезаема разлика в чакането на каса.
Иначе в Лидл май най-много бързат, направо хвърлят. Гонила съм консерва, защото касиерката вместо да я остави от другата страна след маркиране, направо я метна. Там е равно, няма улей за покупките и направо при охраната отиде. Трябваше да я оставя тя да я гони

# 498
  • София
  • Мнения: 8 932
Наскоро в Кауфланд чух реклама, че ако чакаш повече от 5 минути или нещо подобно на касата, ще получих подарък ли, отстъпка ли... Не помня вече. Наредихме се на дълга опашка, ММ на базик засече на телефона, не знам как ама не стигнахме да пресрочим времето хахаха Явно за това така лудо бързат касиерките. Може би ги глобяват за всеки „спечелил” клиент. Самата идея ми се струва смешна, щото не знам как ще докажеш точно в колко часа си се наредил и колко си чакал...
Това важи само ако има неработещи каси.
Но и аз не разбирам, какво е това бързане. Мятат се продукти, разкъсват се опаковки, абсолютно ненужно. Аз затова в Кауфланд пазарувам максимум 1 път на 2, 3 месеца.

# 499
  • Sofia
  • Мнения: 26 386
Няма ли кантар на касите ?

# 500
  • Мнения: 3 961
В Кауфланд няма везни на касите. На мен не ми се е случвало да видя чак такова
Цитат
Мятат се продукти, разкъсват се опаковки

# 501
  • Мнения: 381
В Лидъл наистина много бързат. Рядко ходя там, далече ми е, но наскоро минавах от там и реших да взема някои неща. Бяха 4-5 продукта, миналият клиент още не си беше прибрал парите и касиера започна да маркира моите. Докато мигна всичко беше маркирано, предният клиент тъкмо беше тръгнал. Dizzy Face И от там се започна едно бързане, да плащам ли, продуктите ли да взема.. Направо се препотих от притеснение, защото започна на следващия да маркира, след като платих Joy А аз бях и без количка/кошница имах кашон с памперси и докато го набутам в торбата, отместих се в страни да си оправям нещата, но не е редно така да се притискат клиентите, аз винаги гледам да съм бърза на каса с прибирането, но тогава много се шашнах Simple Smile

# 502
  • до най-прекрасния мъж
  • Мнения: 10 765
При нас има везна след касова зона, там те пращат да маркираш, ако си забравил.
На мен ми се случва понякога и ми е много съвестно, че бавя опашката. Но пазарувам основно в Л, там ти мерят всичко на касата и в К забравям.

# 503
  • Мнения: 4 413
Когато усетя, че няма да успея с прибирането и съм видяла, че не изчакват предния клиент да си прибере нещата, просто не плащам докато не сложа всичко в количката. Може да е селско, ама пък 20-30 секунди няма да забавят опашката кой знае колко много. На последните 2-3 продукта давам парите, докато ми връщат рестото аз съм ги прибрала и тях.

# 504
  • Мнения: 1 121
Вярно, че бързат да намятат покупките, а аз нямам възможност със същата бързина да ги прибера в количката. Някъде по средата касиерката приключва, аз вадя пари, прибирам ресто (или карта) и продължавам с останалите покупки. В това време вече маркират покупките на следващи клиент. Мястото след касата е малко и става бутане... Виждала съм в чужбина след касата два улея. След като маркира първия клиент и покупките му отидат в единия улей, касиерката го затваря и продължава с втория клиент. Неговите покупки в другия улей. Първият има възможност да си прибере покупките на спокойствие.
Такова "състезание" като тук на касата не съм виждала.

# 505
  • Мнения: 11 569
А нашите касиерки в що- годе голямо квартално магазинче са едни муднии, мудниии. Вечер след 17 е някакъв ад. По калъп правени и избирани.
Няма угодия.Laughing

# 506
  • Мнения: 10 818
Каси с два улея има кварталното СБА, много е удобно.

# 507
  • Пловдив
  • Мнения: 14 431
Какъв е проблемът, ако мъжът ми е на опашката, аз да се върна за нещо забравено?!
За един възможен проблем се сещам - ако тези зад теб са се наредили точно зад теб заради малкия брой продукти, които държиш, и изведнъж им сервирате от допълнителното обикаляне още толкова или два пъти по толкова. Wink Иначе и аз не виждам нещо особено лошо, и аз съм оставяла кошницата да прибягам за нещо забравено, ако е наблизо. По-надалеч си ходя с кошницата и се нареждам отново.

# 508
  • Бургас
  • Мнения: 1 258
Мен и други ме дразни, на витрините многч често се нареждат нахални хора, които не ги интересува кой е на ред, веднъж един нахален мъж бързаше така да каже какво искаш и пренебрегна факта , че аз и една жена вече чакахме . Жената зад щанда му каза, че има хора преди него, нахалника гордо заяви, че още сме избирали щом не сме казали до сега какво искаме. Ами селско ми е, за къде толкова бързат тия хора, че 2 минути да изчакат им е много.

# 509
  • Мнения: 10 818
То пък по тия витрини е малка световна война. Всеки път има желаещи тарикати да се прередят. Някой път се правят на разсеяни, друг път агресират, ако направиш забележка. Един искаше да бие мъжа ми насред Кауфланд, защото ММ му направи забележка, че предрежда цяла опашка... Ще се избием заради едното филе на промоция... Frowning1
Като ходя с бебешката количка, дори това не ги спира да ме предредят. Даже ревящо бебе не ги трогва Joy Един път жената зад щанда такъв скандал вдигна на нахалника, че предрежда майка с бебе...

Общи условия

Активация на акаунт