NEXTDIRECT.COM - 14

  • 61 122
  • 770
  •   1
Отговори
# 705
  • Мнения: 21
Здравейте,

Тук мога ли да предложа чисто ново яке, закупено от Next.de, което трябва да върна, защото ми е голямо?

# 706
  • Мнения: 85
Здравейте! Може ли да ви попитам, тъй като скоро не съм поръчвала от сайта, все още ли искат номера,който се взима от митницата? Как става изобщо поръчвата, ако нямам такъв номер? Благодаря!!!

# 707
  • Мнения: 762
От няколко месеца не се изисква ЕОРИ номер. Последните пратки ги получих  със СПИДИ.

# 708
  • Мнения: 762
Когато сте връщали с Български пощи към сайта, колко врме ви отнема? Аз върнах на 08.12.2021 г. и от 09.12  статуса на пратката е
СОФИЯ ЛК/АО   Поставете артикула в чантата (Otb) и изпратете артикула в чужбина
На сайта на Български пощи не намерих информация за сроковете на доставка. След колко време мога да я обявя за загубена? С охлюви ли я превозват, не е нормално за един месец да не е помръднала?

# 709
  • INFJ
  • Мнения: 9 457
В сайта на БГ пощи повече инфо няма да се види.
Виж дали в сайта на Роял Мейл пише нещо.
Рекламациите най-рано месец-два след подаването. Може и по-дълъг да е срока заради ковид.

# 710
  • Мнения: 762
гледах в Роял Мейл, и там нищо. Когато пристигнела при тях тогава инфо. Месец мина, а и незнам в NEXT дали няма да ми изтече срока за връщане.

# 711
  • INFJ
  • Мнения: 9 457
Не, те гледат датата на подаване, която е написана на пакета, а вероятно си пазиш и бележката.

# 712
  • на последния етаж
  • Мнения: 8 814
А колко ви излиза връщането с Български пощи?

# 713
# 714
  • Варна
  • Мнения: 223
Върнах поръчка декември (с проследяване на пратката).
След 10 дена изпратиха мейл,че са получили пратката.
След още 1 седмица върнаха парите.

# 715
  • Мнения: 762
Върнах поръчка декември (с проследяване на пратката).
След 10 дена изпратиха мейл,че са получили пратката.
След още 1 седмица върнаха парите.
Значи с основание се тревожа. За първи път връщам и ударих "греда". Ще се започнат сега едни разговори с много "милите" пощенски служителки.

# 716
  • INFJ
  • Мнения: 9 457
Не е задължително. Изпратила си в един от най-натоварените периоди за годината. Може да е забила някъде пратката и да се раздвижи дори след месец. Забавяния има, загубите са много малко.
Все пак си пусни рекламация, ако вече имаш такава възможност. Да имат с какво да се занимават БГ пощи.

# 717
  • Мнения: 638
Здравейте,
Аз също имам нужда от помощ за връщане.
В каква опаковка поставяте продукта? В пликчето от Next ли? Просто зарепям етикета за връщане и го нося в клон на Пощата?
 Последно, когато пращах пратка с БГ пощи искаха кутия, опакована в бяла хартия.
Благодаря!

# 718
  • Точно където трябва
  • Мнения: 4 760
Някой успявал ли е да поръча от немския Некст и да плати с българска карта? Преди време май се писа, че не става?

# 719
  • Варна
  • Мнения: 223
Връщах една дреха, доста лека.Не съм опаковала в нищо,просто я оставих така както съм я получила.
От пощата ми дадоха от техните пликове ( те са доста плътни ) ,
върху него залепих етикета за връщане и на ръка написах моя адрес.

Общи условия

Активация на акаунт