Пети клас 2019/2020

  • 23 924
  • 739
  •   1
Отговори
# 315
  • Мнения: 8 234
Rouzi, това го знам, за азбучния ред. Все пак се получава някаква обща представа особено, ако се гледат статистиките по предмети.

# 316
  • София
  • Мнения: 601
Rouzi, това го знам, за азбучния ред. Все пак се получава някаква обща представа особено, ако се гледат статистиките по предмети.

Така е, но понякога се получава голямо изкривяване. Малкото ми дете е със среден успех 6.00 (първи клас е, да не помислите че е пети 😁) и е на 12-то място в класа. Името и започва с буква “Я” обаче 🙂

# 317
  • Мнения: 4 205
Не че ми е важно поредният номер в школото, ами децата "си ги мерят", тъй да се каже и се почват едни надскачания помежду им...

# 318
  • Мнения: 8 234
При по-големите е почти изключение някой да е с пълно 6 средно-аритметично от всички оценки. И при останалите все ще има по някоя стотна разлика. Почти съм сигурна, че в пети клас от целия випуск, едва ли има повече от 2-3 деца, които да имат абсолютно еднакъв успех, да речем 5,64, че толкова да играе буквата от азбуката.
На мен ми е полезна информацията за средния успех на класа по определен предмет. Това, което ми липсва, е подобна информация за випуска. Ненужна ми е информацията за училището. Не ми трябва средният успех по математика на училището, защото няма какво да месим на едно място 3-и клас с 5-и, 7-и, 10-и. Нищо не носи, но ми трябва средният успех на випуска, за да преценя как е нашата паралелка спрямо другите. Такава информация обаче няма.

# 319
  • Мнения: 9 776
При нас има статистика за випуска. Явно има разлика в настройките на школо за съответното училище според нечии изисквания. Не съм се заглеждала по предмети дали има.

# 320
  • Мнения: 1 567
Това за подреждането по азбучен ред ми е странно, защото както и преди бях писала имаше период в който моето дете и още едно бяха едновременно на 1-во място (другото дете е с по-предна буква) според статистиката в школо. Другото, което се сещам е че в началото на уч. година, докато моята имаше нанесени само 6-ци (както и няколко още деца от класа ѝ, някои с по-предна буква на първото име) беше на първо място и в класа и във випуска и в училището, а името ѝ не започва с "А". По това време много от нейните съученици също са били така. Но може би наистина настройките на школо са различни за различните училища, защото аз въобще не  мога да видя как се движи по даден предмет спрямо другите деца в класа. Или както по някога пишете, че от дадено контролно такава е ситуацията с успеха и сте го видели в школо.

Но статистистиката относно успеха на дадено дете не е точна, защото е направено според получените оценки по всички предмети едновременно, а не според една осреднена оценка по всеки от предметите. Т.е. ако по даден предмет детето примерно има една единствена оценка - 5-ца, а по друг има пет шестици, то тази петица се губи в морето от останалите оценки по другите предмети. Въпреки това обаче, човек все пак има нямаква представа относно справянето на детето му в училище.

В нашия клас средния успех на класа не е никак висок, дори е по-нисък спрямо средния успех на децата в училище. Предполагам обаче, че там успеха се вдига от децата в началните класове. Simple Smile

# 321
  • Мнения: 8 234
Изборът на предмет е вдясно в екрана за статистика. Има едно падащо меню от което се избира предмета. Не бие на очи и може и да не се забележи.

# 322
  • Мнения: 1 624
А нашето училище е на OneBook, където освен оценките (ако са нанесени) на детето и средният му успех, не се вижда нищо друго. Няма нито на кое място е в класа, нито статистика за випуска и училището, нито нищо. За нищо не става.😢

# 323
  • Мнения: 9 776
Изборът на предмет е вдясно в екрана за статистика. Има едно падащо меню от което се избира предмета. Не бие на очи и може и да не се забележи.

Леле, майко! Що ми трябваше! По физическо е на 27 място от 29 деца, припадам. Не е неочаквано. Има две тройки и една четворка. По другите предмети нищо изненадващо, освен абсолютното първенство по музика, ти да видиш.

# 324
  • Майничка
  • Мнения: 12 590
В училището на момата са на Админ плюс. Не ми е драма, че няма статистики, а че няма опция контакт с учител. В това отношение Школото е супер.

# 325
  • около Варна
  • Мнения: 1 084
Тъй като имам и учителски профил, виждам класацията по имена. Наистина деца с един и същи успех се подреждат по азбучен ред в номерацията. Моята е пета във випуска, но с шестото дете имат един и същи успех. И все пак статистиката дава добра представа за нивото на класа и на конкретно дете, освен това доста ги мотивира да се изкачват в класацията.

# 326
  • Мнения: 3 422
Не се притеснявайте, моят е със среден успех 4,07 и е на 18то място в класа.Най-високата му оценка 6 е по физическа подготовка и музика.
По-лошото е, че не му пука грам.
Утре има контролно по история. Моля се за 3ка 🙄

# 327
  • Мнения: 9 776
Капризче, какво да се притеснявам. Почти успях да си набия в кратуната, че не може всички деца да са отличници. Напъвам го, защото още мога. Ще дойде време, когато няма да мога да упражнявам контрол. Еми какво да направя. Дано му дойде музата някой светъл ден. Да са живи и здрави!

# 328
  • Мнения: 14 493
В училището на момата са на Админ плюс. Не ми е драма, че няма статистики, а че няма опция контакт с учител. В това отношение Школото е супер.

И каква полза от връзката с учител през школото ако учителят не влиза в платформата/приложението да си прочете съобщенията?

# 329
  • Мнения: 9 776
Аз досега с двама учители съм водила кореспонденция, отговаряха ми. Но наистина не всички влизат - оценки не нанасят, контролни, класни с датите също. Явно не са задължени да го правят.

Общи условия

Активация на акаунт