Дигитални портфейли - Revolut, Phyre, Curve, iCard, Monese, A1Wallet и други.

  • 44 558
  • 361
  •   1
Отговори
# 45
  • в света на илюзиите
  • Мнения: 636
Много благодаря ЧревоУгодник.

# 46
  • Мнения: 6 529
Пратих 20 паунда на дъщеря ми в айкард и на следващия ден са ги взели от Icard , без потвърждение
. Някакво обяснение?

# 47
  • Мнения: 5 252
Пратих 20 паунда на дъщеря ми в айкард и на следващия ден са ги взели от Icard , без потвърждение
. Някакво обяснение?
Пита iCard. Имат чат в реално време през деня.

# 48
  • София
  • Мнения: 16 036
Пратих 20 паунда на дъщеря ми в айкард и на следващия ден са ги взели от Icard , без потвърждение
. Някакво обяснение?
 
Такса за поддръжка - месечна, годишна.
Или надвишен лимит, нещо е платила и е  била на минус.
Но най-добре е да се пита.

# 49
  • Мнения: 918
Как мога да си закрия icard?

# 50
  • Мнения: 169
Правила съм отдавна регистрация в Револют и днес ми пращат имейл че се сливали ... Как мога да изтрия акаунта - не съм вкарала пари в акаунта ✌️

# 51
  • Sofia
  • Мнения: 4 015
Правила съм отдавна регистрация в Револют и днес ми пращат имейл че се сливали ... Как мога да изтрия акаунта - не съм вкарала пари в акаунта ✌️

Това за Револют Банк ли е? Това ли имате предвид сливане? Свържете се със съпорта или вижте това:
https://askanature.com/bg/software/826-how-to-delete-revolut-acc … -8211-solved.html

# 52
  • Мнения: 2 583
Правила съм отдавна регистрация в Револют и днес ми пращат имейл че се сливали ... Как мога да изтрия акаунта - не съм вкарала пари в акаунта ✌️

От съпорта:

Закриване на сметка/Акаунт
"Не ви съветваме да закривате своята сметка на Revolut, тъй като настройването на нова сметка със същия номер на мобилен телефон може да отнеме време. Revolut не ви таксува за открита стандартна сметка, ако не я използвате.
Ако обаче искате да закриете сметката си, надстройте приложението си до най-новата версия, отворете раздела с настройки на приложението, натиснете бутона „Закриване на сметка“ и следвайте инструкциите.
Имайте предвид, че сме задължени да съхраняваме данните ви в продължение на 8 години с цел спазване на нормативните изисквания, като например законите за борба с изпирането на пари."

и

Ами ако поискам Revolut да изтрие всичките ми данни?
Като регулирана финансова институция ние имаме регулаторни задължения да запазим данните ви за минимум 8 години за целите на борбата с изпирането на пари и за противодействие на финансирането на тероризма. Тези изисквания за запазване имат предимство пред всяко право за искания за заличаване съгласно приложимите закони за защита на данните (като например GDPR, австралийския закон за защита на данните или закона за защита на личните данни в Сингапур). Ето защо ние не можем да изтрием вашите данни във връзка с вашия акаунт в Revolut до изтичането на този времеви период, но можем обаче да ви уверим, че данните ще бъдат съхранявани по безопасен и сигурен начин, докато са под нашия надзор.

# 53
  • София
  • Мнения: 97
Здравейте, в картата ми излиза, че съм преминала на план премиум. В действителност не съм  избирала тази опция. Имам и удържана такса от 13,99 лв. Може ли да се откажа от този план?

# 54
  • Мнения: 5 252
Здравейте, в картата ми излиза, че съм преминала на план премиум. В действителност не съм  избирала тази опция. Имам и удържана такса от 13,99 лв. Може ли да се откажа от този план?
Да и ще ти върнат парите(автоматично, веднага), ако не са минали 14 дни от активирането.
Не може да не си избрала да активираш Premium план и самоцелно да ти го активират. Имаха промоция 1 месец безплатен Premium, а след това абонамента продължава, ако не се откажеш. Вероятно тогава е станало и не си прочела ситния шрифт.

# 55
  • София
  • Мнения: 97
Здравейте, в картата ми излиза, че съм преминала на план премиум. В действителност не съм  избирала тази опция. Имам и удържана такса от 13,99 лв. Може ли да се откажа от този план?
Да и ще ти върнат парите(автоматично, веднага), ако не са минали 14 дни от активирането.
Не може да не си избрала да активираш Premium план и самоцелно да ти го активират. Имаха промоция 1 месец безплатен Premium, а след това абонамента продължава, ако не се откажеш. Вероятно тогава е станало и не си прочела ситния шрифт.
Благодаря за отговора. Проверих си пощата и за рождения си ден имах пратен поздрав от Револут. Поздравът е бил за преминаване към премиум. Вероятно съм решила да разгледам по-подробно и може би съм го активирала.

# 56
  • Асеновград
  • Мнения: 513
Как мога да си закрия icard?
Само по мейл .

# 57
  • Мнения: 6 529
Моята карта на Монезе не е пристигнала вече месец и половина. Какво правите в такива случаи? Преведох пари от дигиталната си сметка към друга моя в Българска банка, но още не са пристигнали ,колко време се бавят?

# 58
  • Мнения: 5 252
Моята карта на Монезе не е пристигнала вече месец и половина. Какво правите в такива случаи? Преведох пари от дигиталната си сметка към друга моя в Българска банка, но още не са пристигнали ,колко време се бавят?
За картата не мога да помогна, защото нямам Monese и нямам намерение да имам, заради таксите.
Преводите се изпълняват в работни дни(събота и неделя със сигурност не ги броиш за работни). В тази връзка може да има "забавяне". Преводът не би трябвало да се забави повече от два-три работни дни.

# 59
  • Пловдив
  • Мнения: 2 493
Все още ли е безплатно регистрирането и ползването на Револют? Колеги ми казват, че е изгодно и че си плащаш само пластиката, която пристига от чужбина.

Общи условия

Активация на акаунт