МОН - промените продължават (4)

  • 61 703
  • 754
  •   1
Отговори
# 315
  • Там, където мечтите се сбъдват
  • Мнения: 759
Напротив. На пресконференцията министърът изрично подчерта, че се променя само наименованието на предмета без това да засяга учебното съдържание.

Демек, нови учебници да се печатат, заради едното заглавие....

# 316
  • Мнения: X
Не съвсем. Ако въпросът ви интересува, изгледайте прескоференцията. Аз предпочитам да публикуват проектите на документите преди да коментирам подробно.

# 317
  • Мнения: 176
Тези промени относно матурите дали ще касаят бъдещите седмокласници от набор 2007 ?

# 318
  • Мнения: 6 957
Тези промени относно матурите дали ще касаят бъдещите седмокласници от набор 2007 ?
Не.

# 319
  • Майничка
  • Мнения: 12 677
Всичко ново е добре забравено старо. Навремето учехме в 4 клас родинознание и природознание, а от 5 ставаха история и география и биология, химия, физика.

# 320
  • Мнения: 780
МОН абсолютно симулира дейност.Връщат старо наименование на предмет-родинознание ,уж увеличават скалата за слаба оценка,вкарват някакви въпроси по история и география ,увеличават математиката с 0.5ч и т.н.Учениците пак ще тичат по школи и уроци.По същество само суматоха и симулация за реформа са промените на МОН.

# 321
  • Мнения: 4 225
https://dnes.dir.bg/obshtestvo/krasimir-valchev-nad-50-hil-detsa … adi-slabi-otsenki
Министърът признава, че без частни уроци не може, че са едва ли не, заложени в образователната система! то че е публична тайна, такава е, ама това признание е цинизъм.

# 322
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Къде точно го казва? Аз не можах да го намеря. Може ли цитат?

# 323
  • Мнения: 4 225
Чети с разбиране

# 324
  • Ямбол
  • Мнения: 28 236
Точно така чета. И никъде не видях, че "без частни уроци не може". Четенето с разбиране не е равно на четене и преиначаване на текста и смисъла.
Това:
"Според него частните уроци са полезни от гледна точка на това детето да бъде накарано да учи допълнително."
Означава, че учениците трябва да бъдат накарани да учат и който не може да го постигне като родител, може да го направи с частни уроци. Той казва точно, че може и без частни уроци и прави така, че да намали необходимостта им: "Само в учебния час не можем да разчитаме, че детето може да придобие необходимите знания. По-важен е характерът на въпросите. Ако ние не направим въпроси, които да не мерят заучаване, тогава и част от стимулите за частните уроци ще отпаднат".

# 325
  • Мнения: 4 225
Близо 30 годишно практикуване на ежедневно общуване с различни хора ме е научило кога да отстъпя, за да не се потя излишно.

Последна редакция: пн, 29 юни 2020, 11:57 от ra2

# 326
  • Русе
  • Мнения: 11 927
Само в учебния час не можем да разчитаме, че детето може да придобие необходимите знания. По-важен е характерът на въпросите. Ако ние не направим въпроси, които да не мерят заучаване, тогава и част от стимулите за частните уроци ще отпаднат".
   E да де. Досега е имало стимули за частни уроци. Нескопосано казано, ама съдържанието е недвусмислено.

# 327
  • Мнения: 6 957
Имаше изречение (слушах го по бтв, не съм чела материала), в което каза, че без уроци няма да учи детето в елитна гимназия, но ще учи някъде, където му отговаря на нивото, в което нямало нищо лошо.

# 328
  • София
  • Мнения: 4 082
" Ако едно дете не ходи на частни уроци, вероятно няма да влезе в набеденото за най-добро училище, но ще отиде в школо, което малко или много ще съответства на нивото му. "

  А това как ви звучи? Laughing  То е ясно, че за всички деца ще се намери място. Съвсем недвусмислено заявява, че без частни уроци, не може да отиде в "елитно" училище.

# 329
  • Върху лъчите на Слънцето.
  • Мнения: 1 998
Имаше изречение (слушах го по бтв, не съм чела материала), в което каза, че без уроци няма да учи детето в елитна гимназия, но ще учи някъде, където му отговаря на нивото, в което нямало нищо лошо.
Който се труди повече, ще постигне повече. Аз така го разбирам. Ако имаш високи цели трябва да се потрудиш повече, за да ги постигнеш.

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт