Изпитани сайтове за парфюми - 29

  • 51 987
  • 795
  •   1
Отговори
# 765
  • Мнения: 566
Преди малко имах много неприятен разговор със служителка на Елинор, която се държа меко казано грубо.
Звъни ми по телефона: -обаждам ви се, за да ви кажа че продуктите, които сте заявили не са налични.
-Добре но аз вчера по обяд получих потвърждение на поръчката ми и всичко беше точно.
-Ами не няма как да сте получила.
-Е, как няма, като го виждам мейла в момента?
-Ами това че системата разрешава да добавите продукта и пише 1 брой наличен, не значи че го има.
-Ок, но аз не ви говоря за количката, а за потвърджднеие с мейл и номер на поръчка...
-Ами таква е системата...
В такъв случай имате проблем със ситемата.
Кажете ми как да разбера кои от продуктите в сайта ви са налични, след като пише че има наличност, получавам потвърждение, а после се оказва че няма?
- Ами поръчайте си от друг магазин! ( Начи много обичам някой да ми казва как и къде трябва да си харча парите)
Аз: - кажете моля с кого разговарям и ми дайте телефон на управител, за да обясня какво отношение имат служителите към клиента.
-Няма да го дам.
- Защо, намирате ли поведението си и начина, по който ми говорите за нереде?
- Нито мен,  нито на собствениците ги интерсува какво мислите!
- Значи мнението на клиената не ви вълнува?
- Да не ни.
-Ами аз ще споделя разочарованието си във форума, в който ви препоръчаха.
- Пишете си каквото си искате изобщо не ни интерсува.

Та.... права е госожицата или госпожа, аз парфюмите ще си ги поръчам, но гадното чувството след този “приятен” разговор ще си остане.

Интересно дали този, който е инвестирал в бизнеса има представа как се държат тези, на които плаща, за да са връзка с клиентите им.
Дали верно не им пука дали са доволни или не.
Пазарувам често онлайн, толкова нагло и подигравателно отношение не съм срещала.
Надвам се ако някой от управителите или собствениците четат тук, да си отбележат проблемите - първо системата им показва наличности, които се оказва че ги няма( госпожата каза, че отнемало няколко дни да се актулизира, ако нещо е изчерпано), втори да не се потвърждава поръча, която няма да се изпълни, защото аз разчитах, че ще получа нещата на 12- ти, както пишеше, едниния парфюм е за подарък.
И трето и най- важно да обучат и служителите си, добре е да им пука за клиентите все пак....
Странно как при мен такава ситуация никога не е възниквала

Първо поръчах от тях Alien Fusion 30мл, беше останала една бройка и известно време и се чудех. Веднага след като поръчах написа в сайта беше ъпдейтнат на Очакваме наличност

При втората ми поръчка на Angel edt 2011 40ml, бяха останали 2 бройки. След като изпратих поръчката си вече пишеше останали бройки 1.

Та и двата пъти се зачудих, спомняйки си за опита на съфорумнички, за споменатия проблем.. Защото при мен такъв проблем изобщо няма

Като човек, който работи в ИТ сферата, ще кажа, че проблемът далеч не е в системата им. По-скоро е след като продадат/вземат някоя бройка извън онлайн магазина (не съм запозната дали имат физически), забравят да премахнат бройката от платформата (сайта), която използват и излизат с оправданието "системата е виновна". Тъй като при покупка в сайта, е направено автоматично да намаля бройките без намеса на служителите.

# 766
  • Мнения: 496
Специални благодарности на seemly за споделената информация относно фирмата starcorp, изключително адекватно отношение, бърза реакция и най-вече прекрасни парфюми, които трудно се намират. С момчето или мъжа, не знам точно, проведохме няколко разговора, не мога да ви опиша колко беше любезен и експедитивен, откри тестер на парфюм, който не е отразен в сайта, само защото не исках да купувам комплект с BL. Във връзка с това ме информира подробно, че в сайта са отразени само около 15% от наличностите и ме насърчи да се обаждам и питам за всичко, което ме интересува. Каза, че имат много редки и спрени от производство неща, предложи да ми прочете за някоя марка, избрах си Rochas, и да, действително от изредените парфюми имаше такива, които не се произвеждат вече, например Absolu, конкретно него споменавам, понеже знам, че има почитатели.

Да добавя все пак линк и да отбележа, че над 100 лв. поръчка транспортните разходи са за сметка на фирмата.
https://www.starcorp.bg/

Последна редакция: вт, 11 авг 2020, 15:52 от Tiger Lily

# 767
  • Мнения: X
И аз изрових  моя This is her - има надпис Rock на моята капачка

# 768
  • Мнения: 1 502
Момичета, малко ме е яд, че го нямам, защото и аз искам сега да проверя под капачка и да видя какво ми се е паднало Женски мозък..

# 769
  • Мнения: 245
Момичета, малко ме е яд, че го нямам, защото и аз искам сега да проверя под капачка и да видя какво ми се е паднало Женски мозък..
Че какво му е на женския мозък... Mask Аз отдавна съм харесала този парфюм, но мислех, че тестерът е без капачка. Сега си го поръчах Grinning и си очаквам посланието под капачката. Joy

# 770
  • Балчик
  • Мнения: 9 219
Под моята капачка се крие АРТ.

# 771
  • Мнения: 1 103
Момичета, малко ме е яд, че го нямам, защото и аз искам сега да проверя под капачка и да видя какво ми се е паднало Женски мозък..
Че какво му е на женския мозък... Mask Аз отдавна съм харесала този парфюм, но мислех, че тестерът е без капачка. Сега си го поръчах Grinning и си очаквам посланието под капачката. Joy

Довечера и аз ще проверя под моята 🤣😁

# 772
  • Мнения: 4 021
I'am a ROCK star 🤟

# 773
  • Мнения: 1 436
Отпускарско време е. Може да има заместващи (продавачи) и/или хората по поддръжката на сайта да са на "моренце".
Много кофти случка, наистина. Отговорите звучат като на някой, който е за малко там и не му пука особено. Може да е някоя жена временно.
И аз на това го отдавам - отпуски и заместници, които едно че не са "в час" и второ - са на принципа "аз съм от скоро и съм за малко". При мен също веднага се отразява наличността (умишлено наблюдавам), примерно били са 2 бр., които до минути се трансформират в 1 бр. Това ми се е случвало минимум 4 пъти. Аз също 2 пъти съм имала издънки, но им прощавам. Такова арогантно поведение и отношение обаче и аз не бих простила!

Последна редакция: вт, 11 авг 2020, 17:51 от cabochard

# 774
  • Мнения: 2 787
Нищо не оправдава подобно поведение от служител! За мен този сайт е извън листата за пазаруване!
Подобно на Жаки и моя опит с Бг сайтове е лош. Лично аз бих пуснала оплакване, по принцип разговорите се записват, не за друго, за да не се случи и на друг потребител. А иначе в БГ не знам дали изобщо нещо ще промени това оплакване - не вярвам да компенсират клиента, нито да му изпратят бонус тестерчета/мостри или поне гифт карта.

# 775
  • Мнения: 6 632
Момичета, Parfimo имат ли опция ,,преглед,, при получаване на пратката?

# 776
  • София
  • Мнения: 4 484
Да, имат.

# 777
  • Мнения: 6 632

Сърдечно ти благодаря!

# 778
  • Мнения: 41
Моите дребосъци от Парфимо пристигнаха. Сега започвам тестване 🙂
Можеш ли да дадеш отзиви за минитата на Girl of now Shine и Forever. Оригинала като че ли ми идва прекалено тежък.

# 779
  • София
  • Мнения: 418
Само да споделя, понеже знам че е рядкост в MakeUp Guerlain Nahema 100ml edp 158лв

Общи условия

Активация на акаунт