Златни пясъци 2020 - мнения

  • 16 227
  • 127
  •   1
Отговори
# 90
  • Мнения: 509
antea, храненето по меню ли е, като на ала-карт или на бюфет? Като гледам снимките изглежда че Ви сервират.

# 91
  • Мнения: 2 078
сервират на всички хранения каквото си избереш от менюто, отделно сутрин при закуската има бюфет с обичайни неща (кроасани, шунки и тн) и на обяд (салати, стартери, плодове...), т.е.бюфетът е допълнителен към а-ла-карта, и можеш да ги комбинираш, ако желаеш

# 92
  • Мнения: 215
Здравейте, момичета. Има ли някой информация за Грифид вистамар? Интересувам се за спокойствие, чистота и нормално хранене.

# 93
  • Мнения: 6 304
За спокойствието - предполагам ще е спокойно, защото е в по-тихата част на курорта, една вечер се разходихме до там и им завидяхме, защото при нас до 2 часа се чуваше чалга отнякъде. Предвид че ние бяхме в най стария и евтин хотел от веригата, и храната и чистотата бяха на ниво - предполагам и там ще е така. Единственият ни проблем бе плажа, където всичко се заемаше до 10часа,  и се наложи да ходим в 8, за да хванем 2-3 линия. Персоналът много си радваше на българите, защото бяхме единици.

# 94
  • Русе
  • Мнения: 712
За спокойствието - предполагам ще е спокойно, защото е в по-тихата част на курорта, една вечер се разходихме до там и им завидяхме, защото при нас до 2 часа се чуваше чалга отнякъде. Предвид че ние бяхме в най стария и евтин хотел от веригата, и храната и чистотата бяха на ниво - предполагам и там ще е така. Единственият ни проблем бе плажа, където всичко се заемаше до 10часа,  и се наложи да ходим в 8, за да хванем 2-3 линия. Персоналът много си радваше на българите, защото бяхме единици.
Вие в кой хотел бяхте?

# 95
  • Мнения: 6 304
Арабела, точно зад Интернационал.

# 96
  • Мнения: 2 838
Минавам и аз да споделя за нашия престой в Грифид Метропол.
Определено ни хареса, стаята ни беше чиста и хубава с изключение на чершафа на леглото, които имаше някакво петънце може би от ръжда, нямам представа. Това ми направи лошо впечатление, както и малкото стъкло за душ пространството във ваната, което нямаше как да предпази да не хвърчи вода из банята и след къпане да е мокро навсякъде. Иначе се чисти всеки ден, смяна на кърпи на 3 дни. Храната бе много хубава, по меню, което е статично, поне за периода на нашия престой, може да го променят периодично и да не сме уцелили. Хубаво беше, но еднообразно. Ако стоя на едно и също 3 седмици сигурно хич няма да ми е ОК.
Мъжът ми не бе доволен, че има само наливна бира, а аз, че на вечеря се предлага само вино или бира в ресторанта. Водата се сервира в чаши, което за мен не е много ОК.
Иначе плажът е хубав и охраняем, малък е, но ми изглеждаше достатъчен, не знам обаче дали е бил на пълен капацитет хотела, осигуряват кърпи и обслужване, бич бара работеше до 5.
До Метропол се намира Вистамар и всяка вечер от нашия престои имаше програма до 11, която се чува в Метропол при плътно затворени прозорци. Едната вечер дамата пееше песни на Лили Иванова доста нескопосано 🤪
Персоналът е любезен и отзивчив и навсякъде са с маски, дори отвън. В хотела са разлепили да се ползват маски в затворените пространства за общо ползване (из хотела, в асансьора, като се редиш за бюфет), но реално само на бюфета се спазва, тъй като гости без маски не обслужват. 95% от гостите са чужденци.
Стига да ни се отдаде възможност пак ще дойдем.

# 97
  • Мнения: 2 078
the doors, стаята ви към Вистамар ли гледаше? от другата страна - фронтално и дясно на хотела, със сигурност не сме чували такива звуци, основно и само шума на морето; но да, на вечеря на терасата на основния ресторант се дочуваха "занимателните програми" от съседния хотел

менюто, доколкото разбрах, се сменя на седмица, така или иначе по-дълго от това надали някой стои, иначе определено ще омръзне, за алкохола нищо не мога да кажа аз - не пием, и само сокове и кола сме поръчвали; нищо чудно обаче сега накрая изобщо да не го променят, последно като си тръгвахме ни разправяха, че очакват съвсем скоро да затворят, например в събота е имало 204 човека, а за 5 септември - само 50, което определено не е рентабилно за работещ хотел

в Junior Suite-а освен вана (която не ползвахме) има и отделна душкабина, аз и затова (освен по-голямото пространство и гледката) си избрах такова настаняване

на нас 7 дни ни бяха тамън, това ни беше и най-пасивната почивка изобщо - изцяло само плаж и междинно до ресторантите, ден над това вече щеше да ни дойде свръх да лентяйстваме, а Златни пясъци определено не е най-интересното място на света, да не кажа, че е ултра досадно минаването по алеята с всичките сергии и панаири

# 98
  • Мнения: 4 079
Ние също харесахме храната в Метропол, но по-гадно вино и бира не бяхме опитвали никога. Безалкохолните на плажа (там имахме видимост) се сипваха от маркуч и бяха безобразно разредени. За мен това е недопустимо за хотел, претендиращ за висок клас. При пристигане пък чакахме !!! час и половина! за паркинг, било то и на други хотели, което едва не ни вкисна тотално почивката. Накрая ние предложихме варианта да бъдат оставени ключове на рецепция и да се паркира от тях, когато има такава възможност. Редно беше при толкова чакане те да го предложат. Аз лично не бих се върнала, честно казано за толкова години почивки ОИ по родното черноморие такова разочарование не бяхме преживявали.

# 99
  • Мнения: 6 304
В Арабела ни настаниха в 13ч, паркингът беше пълен, но имаха резервни варианти, и едно от момчетата на входа  водеше до свободни такива.

# 100
  • Мнения: 2 838
Нашата кола я паркирахме на някакъв аквапарк на гооолямо разстояние от хотела. Мъжът ми караше след някакъв служител до там и го върнаха после.
Когато си тръгвахме той беше говорил да ни закарат до колата с багажа, за да не се разкарва наобратно до хотела да ме взема в ужасната бутаница там - бяха забравили. Но им напомнихме ... определено има нужда от по-добра организация по този въпрос.
Относно напитките, напълно съм съгласна с Амброзия. Бирата бе много разредена, мъжа ми я пиеше като вода. Аз вино не пия, та за мен общо взето избора бе вода или бира като вода. На закуска ми казаха, че сокът е прясно изцеден портокал - абсолютна лъжа, не го близнах.

# 101
  • Мнения: 4 079
Нищо такова не ни предложиха, единствено за паркинга на Ащриц (не съм сигурна за името, нещо такова беше) и то след час чакане, чак след като попитах защо ние чакаме за място, а на румънците след нас им се предложи веднага паркинг в друг хотел (много смело от тяхна страна, вероятно мислеха, че като им го кажат на английски няма да го разберем Grinning). Отиваме там и какво да чуем - няма места, не знаем защо са ви пратили (през това време едва се измъкнахме от там, защото явно и на други го бяха казали и се задръстихме с няколко чакащи румънски коли). Общо взето не беше просто чакане, а чакане, въртене, нерви. Много неприятно.

# 102
  • Мнения: 2 078
Нищо такова не ни предложиха, единствено за паркинга на Ащриц (не съм сигурна за името, нещо такова беше) и то след час чакане, чак след като попитах защо ние чакаме за място, а на румънците след нас им се предложи веднага паркинг в друг хотел (много смело от тяхна страна, вероятно мислеха, че като им го кажат на английски няма да го разберем Grinning). Отиваме там и какво да чуем - няма места, не знаем защо са ви пратили (през това време едва се измъкнахме от там, защото явно и на други го бяха казали и се задръстихме с няколко чакащи румънски коли). Общо взето не беше просто чакане, а чакане, въртене, нерви. Много неприятно.

сигурно е бил паркингът на онзи мастодонтен комплекс отзад - Argisht Partez, който взима и външни коли, ако има свободни места
нашата кола се оказа на Грифид Фореста /който не работи/, което си е направо извън комплекса, но и на чекиране, и на тръгване, нещата се организираха скоростно, докато връщах картите извикаха момчето с тяхната кола и ни закара до нашата, по пътя си говорехме за този проблем с паркирането - комплексът изобщо не е мислен за туристи с коли, толкова години наред са стоварвали чужденци с чартъри, и после трансфер от летището, че сега тези хиляди румънци, че и ние, българите, с коли - им идва на всички хотели много нанагорно; не ги оправдавам изобщо, но просто инфраструктурата е крайно недостатъчна, и за месец-два няма какво ново да се направи по проблема

# 103
  • Мнения: 4 079
В крайна сметка я паркираха на Вистамар по-късно вечерта, но пък на тръгване си чакахме около час да открият собственика на друга кола, която ни беше запушила. Много е жалко, защото ако не бяха тези преживявания, то със сигурност бих се върнала - сега категорично не.
В случая Метропол е нов хотел, при  условие, че комплексът има явен проблем с паркирането е могло да помислят за подземен паркинг при построяването на нови хотели.

# 104
  • Мнения: 2 078
Метропол не е нов хотел, по-скоро трябва да е преустроен, аз го помня от детството ми (80-те години)

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт