Енгин Акюрек в "Дъщерята на посланика". Нови и стари проекти – Тема 400

  • 35 789
  • 740
  •   1
Отговори
# 30
  • Мнения: 20 905
Добро утро,



Дойде и септември.Месец, очакван с надежда, тревога или радост...., или всичко.....

Момичета, Hug

Здрав и приятен ден.

# 31
  • Мнения: 23 276


Добро утро момичета Two Hearts
Месец септември вече заема своето място в календара на времето.
Чакахме го с нетърпение, защото ще продължим с историята на Наре и Санджар.
Аз продължавам да си чакам интервюта и снимки.

Да си пожелаем хубав и успешен ден! 

# 32
  • Мнения: 2 392
Добре дошъл, септември!
Нека новия месец донесе на всеки това, което най- силно желае.
Обичайте се бъдете здрави, успешни и щастливи !
Такава бомба беше вчерашния фрагмент, очаква ни много динамика и изненади с историята на Наре и Санджар. Heart
Успешен ден... Coffee

# 33
  • Пловдив
  • Мнения: 34 125


Ето какво пише на гърба на тениската с която е тук Енгин:

Марлон Брандо

Широко считан за най-великия актьор на всички времена, Марлон Брандо завладява света. Неговата яростна, спокойна, грациозна мъжественост и изумителна сексуална привлекателност наелектризира публиката и критиците.

Скандален женкар, защитник на гражданските права. Жаждата му за познание, най-страшната му конвенционалност му позволяват да се превърне в една от най-незабравимите икони на 20-ти век.
Бунтовник. Любовник. Легенда 

# 34
  • Мнения: 9 315
Марлон Брандо много харесвам в ролята му в Трамвай Желание - Стенли Ковалски - грубиян , циничен, но обичащ, натурален мъж -бачкатор от полски произход, много хубав филм ,нищо че е от 1951г. Изобщо тази пиеса на Тенеси Уилямс е страхотна - за нещата от живота, истинския, не този - гримиран, фотошопиран, излъскан и нереален.

 



Наре и Санджар се обичат въпреки всичко и въпреки всички.Това е ясно като бял ден. До смърт, до лудост,затова и Наре му се мята от радост като го вижда жив, след като е мислела ,че е мъртъв.После ще се успокои, адреналина ще спадне и ще излезе ежедневието на преден план.
  Макар че по мое мнение такава всеопрощаваща и безусловна обич човек може да изпитва само към детето си. Въпросът е дали могат да се синхронизират и да живеят като семейство след всичко случило се в миналото ,пък и сега.

# 35
  • Мнения: 2 392
Охх, тук там, чета с недоумение - как така женен мъж прегръща така Наре и тя защо му се хвърлила на врата.
Логично е, когато обичаш някои да си готов да умреш за него и да му се хвърлиш на врата, когато го видиш жив и здрав. Освен това прегръдката в Европа е нещо нормално. Те не са се целували дори..
Не искам да сравнявам сериала на сценария с друг..
Истината е, че това не е първата история изпълнена с  драма,  сълзи, стрелба, интриги и насилие.
Не гледаме кулинарно предаване.
Не е първия сериал в който  някои от главните герой е женен/а за друг и "изневерява" с любимия (любимата) си.
Само се питам, защо тогава не се възмущаваха тези фенове? Може би е заради   двойния си  морал.
Напълно е излишно влизането в спорове.  Обидите са излишни и нервите.
Разочарованите феновете на Менекше и Гедиз ги разбирам и дълбоко им съчувствам..
Изглеждат точно като техните образи в сериала- отчаяни и бясни.
Не трябва да се косим, не се хабим- това е историята на Наре и Санджар.

Екранизирана история, може да не ни харесва тя или екранния партньор на  любимия актьор.
 Предстой да видим как ще я разгърнат СЦ, но каквото и да стане - това е епичната любов за Наре и Санджар.
Когато чета книга, която не разбирам и не ми допада, просто избирам друго четиво.



  Макар че по мое мнение такава всеопрощаваща и безусловна обич човек може да изпитва само към детето си. Въпросът е дали могат да се синхронизират и да живеят като семейство след всичко случило се в миналото ,пък и сега.

Да, трудно ще си простят  и забравят. В живота хората си прощават и по-големи грехове, продължават напред след дълги мъки и премеждия.
Но едно е сигурно, няма да заобичат другите двама и да заживеят щастливо заедно като Биг фемили!

Последна редакция: вт, 01 сеп 2020, 11:07 от Nina_richi

# 36
  • Пловдив
  • Мнения: 34 125


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/engi … /1206274803058367

Да не сме валат и днес - поредният 31 анализ от Навид Шахзад:

Енгин Акюрек – Актьорът (част 3)
Навид Шахзад

„Мръсни пари и любов” (2014-15) е също толкова различен от „Каква е вината на Фатмагюл?” както „Ако бях облак” от последния. Докато сериалът ”Каква е вината на Фатмагюл?”, е базирана на книга, драматизира сериозен социално-културен проблем,
илюстриращ ролята, която мъжете могат да играят при рехабилитацията на жертви на изнасилване.  С разказ, изграден върху класическата структура на мъжествеността на работническата класа, която противоречи на женствеността от висшата класа и първоначално се страхува от нея в преследване на „безусловна любов“, „Мръсни пари и любов” е може би първият успешен в света романтичен криминален трилър, произведен от турската телевизия.

За разлика от повечето актьори, които избират да останат с успешен външен вид и маниери, Акюрек е като химера, променяща цвета и външния вид с всяка роля. Като Йомер Демир, той подстригва косата си, пуска брада, приема размах, държание и характер; но остава любящ син и мил човек. За разлика от сладостта на първата любов, която прониква в историята на Керим и Фатмагюл, Йомер е човек, който е обичал и губил два пъти, преди да срещне истинската любов на живота си. Запален по своята полицейска кариера и имунизиран срещу алчността, любовта към парите, положението или властта, Йомер се задоволява да бъде изпратен в далечни места като Ван за преследване на трафиканти на деца и престъпници. Елиф е и точната противоположност на наивната млада Фатмагюл, чийто житейски опит се ограничаваше до собствения й малък свят в Ълдър, тъй като тя е изтънчена светска жена, която говори свободно италиански, направила независима кариера като дизайнер на бижута, живееща в Рим, и само от време на време пътува до Истанбул, за да види семейството си.

Случайност или причудлива съдба, и двамата се договориха да съберат бедно ченге и богат предприемач, за да се борят за справедливост, да се влюбят, да се разделят и да се съберат на влакче в увеселителен парк. Годеницата на Йомер, учителка по професия и бащата на Елиф, който е богат бизнесмен, са намерени убити в кола на самотен плаж през нощта. Две сестри са отвлечени посред бял ден по пътя към летището. Красива непозната целува красив полицай на улицата. С такова начало какво може да се очаква, но, по-скоро същото! Убийства, отвличания, бивши приятелки, бивши съпрузи, луди сестри, зли чичовци, насилствени синове и престъпни лели – „Мръсни пари и любов” има всичко - и много повече!

Самият жанр на криминалния трилър проследява своята популярност още при мъжете писатели като Артър Конан Дойл и Едгар Алън По. Малко по-късно към списъка бяха добавени писателките Мери Шели, следвана от Агата Кристи, чийто Еркюл Поаро стана достоен наследник на самия английски Шерлок Холмс. С безпрецедентен международен рейтинг, „Мръсни пари и любов” е привлякъл към живот красив полицай на име Йомер Демир, който е човек на действието, както и разкриващ церебрални престъпления, и дизайнерката на изящни бижута Елиф Денизер. Най-елементарният фактор, който определя престъпната фикция, е убийство, което е извършено доста рано в историята. Впоследствие елементът на мистерията действа като катализатор за засилване на по-нататъшното развитие, особено ако самоличността на истинския престъпник е ясно разкрита на зрителите, както в случая с „Мръсни пари и любов”, но се пази в тайна от другите герои в повествованието. Няма съмнение в съзнанието на никого, че убийството е нарушение във функционирането на организираното общество; но когато е извършено от някой, който човек е почитал като баща и по-голям брат, това не е нищо повече от катастрофа. За човек като Йомер да се примири с убийственото и престъпно минало на брат си Хюсеин е равносилно на предателство на всичко, което смята за свещено. Мощната сцена на Акюрек, където той удря юмрука си в огледалото в банята и разбива образа си в множество изкривени фрагменти, е вик на болка, който излиза от дълбините на наранената му душа. Знаем, че Йомер, когото познавахме, никога няма да бъде същият, въпреки силната подкрепа и безгранична любов на Елиф.

Друг фактор, който добавя допълнителен елемент на съспенс, е скоростта, с която се случват събитията, като главните герои често се оказват в ситуации, в които например има опасност да бъдат убити. Например Йомер е много близо до смъртта, когато е прострелян от един от бандитите на Тайяр Дундар, докато спасява майката на Фатих. В този случай сцената в болницата, където Акюрек изведнъж идва на себе си, иронично се усмихва на своята „синьорина“ и пита: „Какво се случи?„ това е една от най-добрите събуждащи линии, написани в поредицата!

Като кръстоска между криминална фантастика и напрегнат трилър, „Мръсни пари и любов” възвръща онази магия, която Хъмфри Богарт и Лорън Бакол донесоха на големия екран в „Големият сън“ на Реймънд Чандлър (1946). По класическия начин Акюрек и Буюкюстюн принадлежат към много отделни светове и се обединяват само за да разгадаят тайната на двойното убийство на техните близки. Приключението обаче продължава, тъй като Йомер спасява малката сестра на Елиф, Нилюфер, от нейните похитители, принуждавайки я да изпира пари за престъпна мрежа, тайно контролирана от най-добрия приятел на баща й. Точно както героят на Чандлър, детектив Марлоу, е описан като „рицар в тъмни доспехи“, Йомер Демир в „Мръсни пари и лйбов” се появява под маската на полицейски детектив под прикритие, който разследва убийството на годеницата си и бащата на Елиф. В съвместното им търсене на изчезналите диаманти, убиецът, перачите на пари и похитителите, Елиф и Йомер пътуват до Рим и обратно и в един момент Йомер дори трябваше да приеме псевдоним. Първоначално роман между тях изглежда невъзможно, тъй като Йомер и Елиф не само принадлежат към съвсем различни социални светове, но да започне с нещо погрешно, докато собствените чувства на Йомер за любов и преданост към мъртвата му годеница, правят възможността за нова връзка невъзможна. С разгръщането на историята обаче виждаме кипящата химия между блестящия, проницателен, но идеалистичен Йомер и романтичната, но отчаяна Елиф достига точка, в която тя вече не може да бъде игнорирана. Когато нищо друго не работи, Елиф се връща към най-стария трик в света, т.е. ревност! Както се очакваше, уловката на Елиф води до ярост Йомер да я измъкне от влюбения Левент. Акюрек е възхитителен като мачо, който отстоява правата си на собственост върху момичето, което обича и в изненадващ ход (за разлика от Санджар!) целува Елиф в зашеметено мълчание. Връзката обаче приключва почти толкова внезапно, колкото започва, когато признанието на Елиф за пране на пари разрушава идеалистичното доверие на Йомер в нейната искреност. Ако Елиф бе направила безусловната любов предпоставка за трайна връзка, Йомер беше поискал истинност и искреност. Неспособен да обхване колко отчаяна е ситуацията на Елиф, Йомер се отдалечава от нея или поне така изглежда.

Откъснат, но грижовен, Акюрек подхранва гнева си, докато Туба оплаква случайната смърт на майка си. Разкъсван между разочарованието, че доверието му е загубено, и желанието на сърцето му да утеши опечалената Елиф, Йомер открива, че идеализмът му намалява, тъй като суровите реалности на живота го принуждават да следва пътя, ограничен както от непреодолими истини, така и от призрачна измама. Бруталното отричане на Йомер от окаяното състояние на Елиф пред портите на затвора, където е задържан Фатих/Метин, е Акюрек в най-добрия си вид. В началото, отказвайки дори да погледне момичето, което обича, всяка изречена от него дума е като нож в двете сърца, тъй като неумолимият Йомер в гняв и разочарование прорязва всички молитви на Елиф в гняв и разочарование.

Плътна с подробности за сравнителен жизнен стандарт, хранене, дрес кодове и маниери, измислената история се развива в Истанбул и служи като реалистичен, макар и хумористичен контраст между висшето общество и обикновените хора. Понякога преувеличено до степен, че изглежда малко принудено, както в катастрофалния провал на тортата за рождения ден, смущението на Йомер от многократните пропуски на семейството му звучи повече кисело, отколкото смешно. Бедните нямат нищо друго освен собственото си достойнство, а Йомер и неговата ангелска майка Елван са идеални примери за добри хора, които са доволни от живота си.

Въпреки очевидните социални и културни различия обаче, единственият фактор, който остава често срещан между двамата главни герои, е тяхната непреодолима любов към семейството, което се оказва тяхната ахилесова пета и следователно източникът на трагедията в живота им. Йомер е безнадежден идеалист по отношение на любовта, лоялността и истината, докато Елиф, поради нейните специални обстоятелства, т.е. баща-престъпник, сестра, която има психологически проблем, и глупава по-малка сестра, която й причинява най-голямата вреда, е принудена да се движи между изискванията на безусловната любов и измамага. Това, което е особено забележително обаче, е ефектът, който истинската любов има върху двойката. Виждаме, че шикозните тоалети и прически на Елиф се променят леко, стават по-опростени и по-малко модерни, докато тя започва да обича не само Йомер, но и семейството му. Стъклената, мраморна и позлатена резиденция в Бебек представлява силен контраст с разхвърляната двуетажна къща, в която живее Йомер. Докато къщата на Елиф с изглед към Босфора може да се похвали с поддържани тревни площи, частен асансьор и изкуствени класически статуи около частния басейн. Домът на Йомер е къща с дървена конструкция с течащ покрив, заобиколен от извисяващи се стари дървета, които гнездят гълъби и птици. Каменни стъпала водят до къщата, а в центъра на дива обрасла градина, засенчена от лозя, се намира стар кладенец. Разликата не се ограничава само до физическите особености на съответните им домове, а се простира до качеството на живот и вида на хората, които живеят в тях. Семейството на Елиф е доминирано от овдовяла, поразително елегантна, своенравна, строга майка, която е толкова потайна, колкото и другите членове на семейството. Аслъ, с психологическите си проблеми, неконтролируемата грубост и изневярата на съпруга си, причинява неудобство, докато идиотското поведение на Нилюфер остава абсолютно непростимо. Нарисувани почти като карикатури, сестрите са директен контраст с Елиф, която е най-земен и най-здравата от трите дъщери, въпреки че понякога и тя проявява склонност към контрол. От друга страна, овдовялата майка на Йомер Елван е изключително сърдечна, нежна и скромна душа. Забележително освободена от хитрост или каквато и да е форма на амбиция, тя обожава двамата си сина, особено Йомер, тъй като той е от типа мъже, които тя винаги е искала да бъдат нейните синове. Невестата Мелек започва като заядлива, клюкарска жена, която прави завой и се развива в симпатичен персонаж, докато Хюсеин остава единственото черно петно в иначе е честно, достойно домакинство.

Играейки възхитително честен, умел, опитен полицай, физическото присъствие на Акюрек като служител на правоприлагащите органи отговаря на стандарта на реализъм, който му спечели огромно възхищение у дома и в чужбина. От боравенето с оръжие до провеждането на разпити, от разкриването на убийства до претърсването на местопрестъпления за търсене на улики, Акюрек добави още едно измерение към все по-голямото си портфолио от таланти. Въпреки че Йомер е "мъжествен човек", той ни пленява с грижата си за хората, които обича. Опустошен от инфаркта на майка си, например, той подбужда духа на всички с оптимизма си, докато звучи като изгубено малко момче до леглото на майка си, точно както той ни покорява с нежността си, нежно избърсва косата на обезумялата Елиф. Но може би това, което Акюрек може да изобрази най-добре, е сложни противоположни емоции, докато изглежда, че остава в контрол. Огорчение и недоверие на лицето му, когато чува за прекъсната бременност Элифа; гняв, болка и чувство за предателство, поради позора на собствения си брат, неговият необясним безсърдечен отказ да се ожени за Елиф добавят към привидно безкрайния набор от изражения на лицето, които Акюрек може да предизвика в ума си, когато е необходимо.

Каквито и вратички да има в сценария (а има много), „Мръсни пари и любов” се откроява от другите драматични трилъри за връзката, която Енгин Акюрек и Туба Буюкюстюн създават като Йомер и Елиф. Много хора се влюбват и виждаме различни версии на това на екрана и в реалния живот, но специфичният вид връзка, която двамата актьори успяха да осъществят в „Мръсни пари и любов”, е наистина уникален. Без него криминалният трилър щеше да остане просто добра детективска история,
но Йомер и Елиф са помежду си като две тела с една душа, тъй като пулсът трябва да бие, както тишината е за песента, както сутринта за чучулигата, като бряг за прилива - елементарни, интегрални и съществени един за друг. Въпреки че Акюрек представя Йомер като първоначално срамежлив от показност, той постепенно започва да губи задръжките си до такава степен, че публично да сложи белезници на Елиф, когато тя отказва да признае чувствата си към него. От сериозни до забавни, от нежни до безмилостни, от ранени до радостни, Йомер и Елиф заемат специална ниша за себе си като наистина вълшебна двойка.

Както се очакваше, Акюрек внася множество аспекти в ролята си на блестящ безстрашен комисар, който в много отношения е невероятен, тъй като рядко прави нещата по книга; но чиято почтеност не му позволява да пощади дори любимия брат. За съжаление, неговият идеализъм за честност, любов и вярност предизвиква първата пропаст в зараждащия се роман с красивата, но потайна дизайнерка, изнудвана от опасна банда престъпници. Безмилостно се отнася към всякакви пропуски, дори и автентични като капана на Елиф от коварния Метин; животът учи Йомер на горчив урок за собствената му склонност към грешките и грешките на другите. Сценарият повтаря, че най-добре заложените планове могат да се объркат без предупреждение, тъй като едноличната отдаденост на Елиф към Йомер е разтърсена до основи, когато той необяснимо прекратява сватбата им, оставяйки я в свежа бяла сватбена рокля. И все пак такъв е магнетизмът помежду им, че въпреки очевидната му жестокост, именно към Йомер Елиф се обръща в болката си, докато тя плаче отчаяно по неговия отпор. Туба е впечатляваща с изпълнението си на съкрушената Елиф, точно както Акюрек ни трогва дълбоко, когато силният мълчалив Йомер се разпада в средата на трафика, отдалечавайки се от дома на мечтите им. Въпреки че сериалът завършва щастливо, когато Йомер най-накрая да може да се ожени за любовта си, цялата концепция за безусловна любов се проваля, тъй като Елиф настоява Йомер да напусне работата си като полицай. Разбираме, че нейната позиция е предназначена да "спаси" Йомер от загубата на човечността му като добър човек, но тя не се вписва добре с персонажа, който винаги е търсил любов без никакви условия. Когато видим как една двойка започва нов живот далеч от близките си, не можем да не отбележим, че в крайна сметка Йомер е този, който предлага безусловна любов, а не обратното.

Написана от печелившия плодотворен дует Eйлем Джанполат и Сема Ергенекон, „Мръсни пари и любов” до голяма степен процъфтява благодарение на клишета, като "за пари не можеш да купиш любов", чието действие се развива в сценария "бедно момче-богато момиче " с дяволски злодей, който отглежда растения и храни риби, убива хора като мухи и краде жизненоважните им органи. Това, което спасява сериала от превръщането му в рутина, обаче, е справедливостта на сценаристките да приписват зло на отделни хора, а не на класове хора. Изглежда, че богатите могат да бъдат толкова алчни, колкото бедните, докато глупостта и безразсъдството не са присъщи на определена класа. Нито пък благородството и достойнството са прерогатива на богатите и заможните, както Йомер доказва друго.

Високото качество на продукцията на „Мръсни пари и любов”, отличната режисура и актьорско майсторство и запомняща се музикална партитура доведоха до хитов сериал, който продължава да печели отличия пет години след дебюта си. Акюрек получи награда за най-добър актьор в Сеул за телевизионен сериал и беше номиниран за международна награда Еми за най-добър актьор (първа за всички турски актьори). Фактът, че ролята на Йомер Демир е специално написана специално с мисълта за Енгин Акюрек, доказва, че той е един от най-печелившите актьори, които турската телевизия представи пред огромна международна публика.

# 37
  • Мнения: 20 905


https://www.facebook.com/notes/engin-aky%C3%BCrek-the-actor/engi … /1206274803058367

Да не сме валат и днес - поредният 31 анализ от Навид Шахзад:

Енгин Акюрек – Актьорът (част 3)
Навид Шахзад

Скрит текст:
„Мръсни пари и любов” (2014-15) е също толкова различен от „Каква е вината на Фатмагюл?” както „Ако бях облак” от последния. Докато сериалът ”Каква е вината на Фатмагюл?”, е базирана на книга, драматизира сериозен социално-културен проблем,
илюстриращ ролята, която мъжете могат да играят при рехабилитацията на жертви на изнасилване.  С разказ, изграден върху класическата структура на мъжествеността на работническата класа, която противоречи на женствеността от висшата класа и първоначално се страхува от нея в преследване на „безусловна любов“, „Мръсни пари и любов” е може би първият успешен в света романтичен криминален трилър, произведен от турската телевизия.

За разлика от повечето актьори, които избират да останат с успешен външен вид и маниери, Акюрек е като химера, променяща цвета и външния вид с всяка роля. Като Йомер Демир, той подстригва косата си, пуска брада, приема размах, държание и характер; но остава любящ син и мил човек. За разлика от сладостта на първата любов, която прониква в историята на Керим и Фатмагюл, Йомер е човек, който е обичал и губил два пъти, преди да срещне истинската любов на живота си. Запален по своята полицейска кариера и имунизиран срещу алчността, любовта към парите, положението или властта, Йомер се задоволява да бъде изпратен в далечни места като Ван за преследване на трафиканти на деца и престъпници. Елиф е и точната противоположност на наивната млада Фатмагюл, чийто житейски опит се ограничаваше до собствения й малък свят в Ълдър, тъй като тя е изтънчена светска жена, която говори свободно италиански, направила независима кариера като дизайнер на бижута, живееща в Рим, и само от време на време пътува до Истанбул, за да види семейството си.

Случайност или причудлива съдба, и двамата се договориха да съберат бедно ченге и богат предприемач, за да се борят за справедливост, да се влюбят, да се разделят и да се съберат на влакче в увеселителен парк. Годеницата на Йомер, учителка по професия и бащата на Елиф, който е богат бизнесмен, са намерени убити в кола на самотен плаж през нощта. Две сестри са отвлечени посред бял ден по пътя към летището. Красива непозната целува красив полицай на улицата. С такова начало какво може да се очаква, но, по-скоро същото! Убийства, отвличания, бивши приятелки, бивши съпрузи, луди сестри, зли чичовци, насилствени синове и престъпни лели – „Мръсни пари и любов” има всичко - и много повече!

Самият жанр на криминалния трилър проследява своята популярност още при мъжете писатели като Артър Конан Дойл и Едгар Алън По. Малко по-късно към списъка бяха добавени писателките Мери Шели, следвана от Агата Кристи, чийто Еркюл Поаро стана достоен наследник на самия английски Шерлок Холмс. С безпрецедентен международен рейтинг, „Мръсни пари и любов” е привлякъл към живот красив полицай на име Йомер Демир, който е човек на действието, както и разкриващ церебрални престъпления, и дизайнерката на изящни бижута Елиф Денизер. Най-елементарният фактор, който определя престъпната фикция, е убийство, което е извършено доста рано в историята. Впоследствие елементът на мистерията действа като катализатор за засилване на по-нататъшното развитие, особено ако самоличността на истинския престъпник е ясно разкрита на зрителите, както в случая с „Мръсни пари и любов”, но се пази в тайна от другите герои в повествованието. Няма съмнение в съзнанието на никого, че убийството е нарушение във функционирането на организираното общество; но когато е извършено от някой, който човек е почитал като баща и по-голям брат, това не е нищо повече от катастрофа. За човек като Йомер да се примири с убийственото и престъпно минало на брат си Хюсеин е равносилно на предателство на всичко, което смята за свещено. Мощната сцена на Акюрек, където той удря юмрука си в огледалото в банята и разбива образа си в множество изкривени фрагменти, е вик на болка, който излиза от дълбините на наранената му душа. Знаем, че Йомер, когото познавахме, никога няма да бъде същият, въпреки силната подкрепа и безгранична любов на Елиф.

Друг фактор, който добавя допълнителен елемент на съспенс, е скоростта, с която се случват събитията, като главните герои често се оказват в ситуации, в които например има опасност да бъдат убити. Например Йомер е много близо до смъртта, когато е прострелян от един от бандитите на Тайяр Дундар, докато спасява майката на Фатих. В този случай сцената в болницата, където Акюрек изведнъж идва на себе си, иронично се усмихва на своята „синьорина“ и пита: „Какво се случи?„ това е една от най-добрите събуждащи линии, написани в поредицата!

Като кръстоска между криминална фантастика и напрегнат трилър, „Мръсни пари и любов” възвръща онази магия, която Хъмфри Богарт и Лорън Бакол донесоха на големия екран в „Големият сън“ на Реймънд Чандлър (1946). По класическия начин Акюрек и Буюкюстюн принадлежат към много отделни светове и се обединяват само за да разгадаят тайната на двойното убийство на техните близки. Приключението обаче продължава, тъй като Йомер спасява малката сестра на Елиф, Нилюфер, от нейните похитители, принуждавайки я да изпира пари за престъпна мрежа, тайно контролирана от най-добрия приятел на баща й. Точно както героят на Чандлър, детектив Марлоу, е описан като „рицар в тъмни доспехи“, Йомер Демир в „Мръсни пари и лйбов” се появява под маската на полицейски детектив под прикритие, който разследва убийството на годеницата си и бащата на Елиф. В съвместното им търсене на изчезналите диаманти, убиецът, перачите на пари и похитителите, Елиф и Йомер пътуват до Рим и обратно и в един момент Йомер дори трябваше да приеме псевдоним. Първоначално роман между тях изглежда невъзможно, тъй като Йомер и Елиф не само принадлежат към съвсем различни социални светове, но да започне с нещо погрешно, докато собствените чувства на Йомер за любов и преданост към мъртвата му годеница, правят възможността за нова връзка невъзможна. С разгръщането на историята обаче виждаме кипящата химия между блестящия, проницателен, но идеалистичен Йомер и романтичната, но отчаяна Елиф достига точка, в която тя вече не може да бъде игнорирана. Когато нищо друго не работи, Елиф се връща към най-стария трик в света, т.е. ревност! Както се очакваше, уловката на Елиф води до ярост Йомер да я измъкне от влюбения Левент. Акюрек е възхитителен като мачо, който отстоява правата си на собственост върху момичето, което обича и в изненадващ ход (за разлика от Санджар!) целува Елиф в зашеметено мълчание. Връзката обаче приключва почти толкова внезапно, колкото започва, когато признанието на Елиф за пране на пари разрушава идеалистичното доверие на Йомер в нейната искреност. Ако Елиф бе направила безусловната любов предпоставка за трайна връзка, Йомер беше поискал истинност и искреност. Неспособен да обхване колко отчаяна е ситуацията на Елиф, Йомер се отдалечава от нея или поне така изглежда.

Откъснат, но грижовен, Акюрек подхранва гнева си, докато Туба оплаква случайната смърт на майка си. Разкъсван между разочарованието, че доверието му е загубено, и желанието на сърцето му да утеши опечалената Елиф, Йомер открива, че идеализмът му намалява, тъй като суровите реалности на живота го принуждават да следва пътя, ограничен както от непреодолими истини, така и от призрачна измама. Бруталното отричане на Йомер от окаяното състояние на Елиф пред портите на затвора, където е задържан Фатих/Метин, е Акюрек в най-добрия си вид. В началото, отказвайки дори да погледне момичето, което обича, всяка изречена от него дума е като нож в двете сърца, тъй като неумолимият Йомер в гняв и разочарование прорязва всички молитви на Елиф в гняв и разочарование.

Плътна с подробности за сравнителен жизнен стандарт, хранене, дрес кодове и маниери, измислената история се развива в Истанбул и служи като реалистичен, макар и хумористичен контраст между висшето общество и обикновените хора. Понякога преувеличено до степен, че изглежда малко принудено, както в катастрофалния провал на тортата за рождения ден, смущението на Йомер от многократните пропуски на семейството му звучи повече кисело, отколкото смешно. Бедните нямат нищо друго освен собственото си достойнство, а Йомер и неговата ангелска майка Елван са идеални примери за добри хора, които са доволни от живота си.

Въпреки очевидните социални и културни различия обаче, единственият фактор, който остава често срещан между двамата главни герои, е тяхната непреодолима любов към семейството, което се оказва тяхната ахилесова пета и следователно източникът на трагедията в живота им. Йомер е безнадежден идеалист по отношение на любовта, лоялността и истината, докато Елиф, поради нейните специални обстоятелства, т.е. баща-престъпник, сестра, която има психологически проблем, и глупава по-малка сестра, която й причинява най-голямата вреда, е принудена да се движи между изискванията на безусловната любов и измамага. Това, което е особено забележително обаче, е ефектът, който истинската любов има върху двойката. Виждаме, че шикозните тоалети и прически на Елиф се променят леко, стават по-опростени и по-малко модерни, докато тя започва да обича не само Йомер, но и семейството му. Стъклената, мраморна и позлатена резиденция в Бебек представлява силен контраст с разхвърляната двуетажна къща, в която живее Йомер. Докато къщата на Елиф с изглед към Босфора може да се похвали с поддържани тревни площи, частен асансьор и изкуствени класически статуи около частния басейн. Домът на Йомер е къща с дървена конструкция с течащ покрив, заобиколен от извисяващи се стари дървета, които гнездят гълъби и птици. Каменни стъпала водят до къщата, а в центъра на дива обрасла градина, засенчена от лозя, се намира стар кладенец. Разликата не се ограничава само до физическите особености на съответните им домове, а се простира до качеството на живот и вида на хората, които живеят в тях. Семейството на Елиф е доминирано от овдовяла, поразително елегантна, своенравна, строга майка, която е толкова потайна, колкото и другите членове на семейството. Аслъ, с психологическите си проблеми, неконтролируемата грубост и изневярата на съпруга си, причинява неудобство, докато идиотското поведение на Нилюфер остава абсолютно непростимо. Нарисувани почти като карикатури, сестрите са директен контраст с Елиф, която е най-земен и най-здравата от трите дъщери, въпреки че понякога и тя проявява склонност към контрол. От друга страна, овдовялата майка на Йомер Елван е изключително сърдечна, нежна и скромна душа. Забележително освободена от хитрост или каквато и да е форма на амбиция, тя обожава двамата си сина, особено Йомер, тъй като той е от типа мъже, които тя винаги е искала да бъдат нейните синове. Невестата Мелек започва като заядлива, клюкарска жена, която прави завой и се развива в симпатичен персонаж, докато Хюсеин остава единственото черно петно в иначе е честно, достойно домакинство.

Играейки възхитително честен, умел, опитен полицай, физическото присъствие на Акюрек като служител на правоприлагащите органи отговаря на стандарта на реализъм, който му спечели огромно възхищение у дома и в чужбина. От боравенето с оръжие до провеждането на разпити, от разкриването на убийства до претърсването на местопрестъпления за търсене на улики, Акюрек добави още едно измерение към все по-голямото си портфолио от таланти. Въпреки че Йомер е "мъжествен човек", той ни пленява с грижата си за хората, които обича. Опустошен от инфаркта на майка си, например, той подбужда духа на всички с оптимизма си, докато звучи като изгубено малко момче до леглото на майка си, точно както той ни покорява с нежността си, нежно избърсва косата на обезумялата Елиф. Но може би това, което Акюрек може да изобрази най-добре, е сложни противоположни емоции, докато изглежда, че остава в контрол. Огорчение и недоверие на лицето му, когато чува за прекъсната бременност Элифа; гняв, болка и чувство за предателство, поради позора на собствения си брат, неговият необясним безсърдечен отказ да се ожени за Елиф добавят към привидно безкрайния набор от изражения на лицето, които Акюрек може да предизвика в ума си, когато е необходимо.

Каквито и вратички да има в сценария (а има много), „Мръсни пари и любов” се откроява от другите драматични трилъри за връзката, която Енгин Акюрек и Туба Буюкюстюн създават като Йомер и Елиф. Много хора се влюбват и виждаме различни версии на това на екрана и в реалния живот, но специфичният вид връзка, която двамата актьори успяха да осъществят в „Мръсни пари и любов”, е наистина уникален. Без него криминалният трилър щеше да остане просто добра детективска история,
но Йомер и Елиф са помежду си като две тела с една душа, тъй като пулсът трябва да бие, както тишината е за песента, както сутринта за чучулигата, като бряг за прилива - елементарни, интегрални и съществени един за друг. Въпреки че Акюрек представя Йомер като първоначално срамежлив от показност, той постепенно започва да губи задръжките си до такава степен, че публично да сложи белезници на Елиф, когато тя отказва да признае чувствата си към него. От сериозни до забавни, от нежни до безмилостни, от ранени до радостни, Йомер и Елиф заемат специална ниша за себе си като наистина вълшебна двойка.

Както се очакваше, Акюрек внася множество аспекти в ролята си на блестящ безстрашен комисар, който в много отношения е невероятен, тъй като рядко прави нещата по книга; но чиято почтеност не му позволява да пощади дори любимия брат. За съжаление, неговият идеализъм за честност, любов и вярност предизвиква първата пропаст в зараждащия се роман с красивата, но потайна дизайнерка, изнудвана от опасна банда престъпници. Безмилостно се отнася към всякакви пропуски, дори и автентични като капана на Елиф от коварния Метин; животът учи Йомер на горчив урок за собствената му склонност към грешките и грешките на другите. Сценарият повтаря, че най-добре заложените планове могат да се объркат без предупреждение, тъй като едноличната отдаденост на Елиф към Йомер е разтърсена до основи, когато той необяснимо прекратява сватбата им, оставяйки я в свежа бяла сватбена рокля. И все пак такъв е магнетизмът помежду им, че въпреки очевидната му жестокост, именно към Йомер Елиф се обръща в болката си, докато тя плаче отчаяно по неговия отпор. Туба е впечатляваща с изпълнението си на съкрушената Елиф, точно както Акюрек ни трогва дълбоко, когато силният мълчалив Йомер се разпада в средата на трафика, отдалечавайки се от дома на мечтите им. Въпреки че сериалът завършва щастливо, когато Йомер най-накрая да може да се ожени за любовта си, цялата концепция за безусловна любов се проваля, тъй като Елиф настоява Йомер да напусне работата си като полицай. Разбираме, че нейната позиция е предназначена да "спаси" Йомер от загубата на човечността му като добър човек, но тя не се вписва добре с персонажа, който винаги е търсил любов без никакви условия. Когато видим как една двойка започва нов живот далеч от близките си, не можем да не отбележим, че в крайна сметка Йомер е този, който предлага безусловна любов, а не обратното.

Написана от печелившия плодотворен дует Eйлем Джанполат и Сема Ергенекон, „Мръсни пари и любов” до голяма степен процъфтява благодарение на клишета, като "за пари не можеш да купиш любов", чието действие се развива в сценария "бедно момче-богато момиче " с дяволски злодей, който отглежда растения и храни риби, убива хора като мухи и краде жизненоважните им органи. Това, което спасява сериала от превръщането му в рутина, обаче, е справедливостта на сценаристките да приписват зло на отделни хора, а не на класове хора. Изглежда, че богатите могат да бъдат толкова алчни, колкото бедните, докато глупостта и безразсъдството не са присъщи на определена класа. Нито пък благородството и достойнството са прерогатива на богатите и заможните, както Йомер доказва друго.

Високото качество на продукцията на „Мръсни пари и любов”, отличната режисура и актьорско майсторство и запомняща се музикална партитура доведоха до хитов сериал, който продължава да печели отличия пет години след дебюта си. Акюрек получи награда за най-добър актьор в Сеул за телевизионен сериал и беше номиниран за международна награда Еми за най-добър актьор (първа за всички турски актьори). Фактът, че ролята на Йомер Демир е специално написана специално с мисълта за Енгин Акюрек, доказва, че той е един от най-печелившите актьори, които турската телевизия представи пред огромна международна публика.
[/i][/b]
Благодаря за професионалния анализ на Шахзад.После ще чета.Heart


# 38
  • Пловдив
  • Мнения: 34 125


Тук Санджар явно е току-що изваден от морето.
Фланелката е мокра. От косата му капе вода.
Кой ли го е качил на яхтата и коя е яхтата...

# 39
  • Мнения: 20 905





Цитат
Кой ли го е качил на яхтата и коя е яхтата...



Кахраман....?

# 40
  • Пловдив
  • Мнения: 34 125


https://www.dizidoktoru.com/dizi/sefirin-kizi-ndan-yeni-tanitim-2-h3875.html

От днес в пресата:

Ново въведение от "Дъщерята на посланика"

Пуснаха новия промоционален епизод на „Дъщерята на посланика“ на Star TV, сериалът, който NGM и O3 Media създадоха в копродукция, прикова милиони на екрана. Сериалът, оставил своя отпечатък в понеделник вечер със силния си актьорски състав и емоционален израз, ще се срещне със зрителите на 7 септември с новия си епизод.

Новата промоция на "дъщерята на посланикя", който ще се срещне със зрителите през втория си сезон, създаде вълнение. Въвеждането на новия епизод, който всички очакваха с нетърпение, привлече голямо внимание веднага след публикуването му. Дадените улики за това какво ще се случи през новия сезон на сериала също създадоха вълнение сред последователите на сериала.

Също така сериалът се отличава със силния си състав:
В него участват Енгин Акюрек и Неслихан Атагюл като дъщеря на посланика и Енгин Акюрек, богатият човек от региона, Санджар Ефеоглу.

Ураз Кайгълароолу (Гедиз), Бюлент Шакрак (Kaхраман), Доукан Полат (Яхя), Хивда Зизан Алп (Eлван), Йозлем Чакар Ялчънкая (Рефика), Eрхан Алпай (Akън), Eрдал Кючюккьомюрджи (Гювен), Гонджа Джиласун (Халисе), Тюлин Язкан (Meнекше), Eсра Къзълдоан (Mюге), Джемре Йоктем (Зехра), Eдип Тепели (Каврук), Берен Генчалп (Meлек) - такива имена са включени.

# 41
  • Мнения: 20 905


"Ако може човек да разбере стойността на допира преди докосването.....................Сетивата да настръхнат. Не от химия. Не от физика.
От въздух. От присъствие. От мисъл.
Тогава... Тогава усещаш цената на разстоянията
. "

из "Приличаш ми на щастие" - Ирина Габровска

# 42
  • Мнения: 23 276



За хубава вечер!

Благодаря за преводите и споделените мнения.

# 43
  • Варна
  • Мнения: 1 382


Привет, момичета и от мен Smile
Простихме се с лятото, но и есента е хубав сезон, особено понеделниците, които ни очакват. Дано не ни разочароват Thinking Yellow Heart а, дано Rage

Мнго хубави неща сте сложили  Two Hearts
Марианка благодаря за превода на поредното чудесно четиво на Шахзад, еми
няма друг актьор на който да са посветили толкова страници и то наистина  задълбочени анализи за сериалите му и  за самия актьор Heart Decoration   Еми, заслужил си го явно Smile

# 44
  • Пловдив
  • Мнения: 34 125


Енгинист Махта докладва в групата "Хайде, присъединете се към нас", докъде са стигнали с даренията за кампанията за 39 РД на Енгин:













Общи условия

Активация на акаунт