Парола за регистрация на карта

  • 2 523
  • 9
  •   1
Отговори
  • Мнения: 1 872
Привет, от ЦКБ имах смс за смяна на парола за регистрация на картата ми от която черпя пари за онлайн разплащания.
Датата за регистрация е до 21.09.2020, но не я смених и сега не знам дали може да плащам онлайн с нея.
Снощи изпратих превод към друга карта, но изчаква обработка и не знам дали всичко е наред.
Възможно ли е сега да нямам онлайн банкиране ?
Благодаря

# 1
  • Мнения: 25 681
Свържи се с банката и обсъди този въпрос с тях.
Много измами има във връзка с банкови карти, аз не бих се доверила на писма, СМС-и и др. подобни.

# 2
  • Мнения: 22 867
И аз имам карта от ЦКБ, но никога не съм получавала смс за смяна на пароли. Иначе мейли всякакви с подканяния за какви ли не промени и линкове за последване, т.нар. фишинг. Паролата си е лична работа, защо от банката ще те карат да я сменяш? Освен, ако не си имала някакъв извънреден случай с тая карта. Най-добре им звънни, пиши на мейл или се отбий в клон.

# 3
  • София
  • Мнения: 7 997
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

# 4
  • Мнения: 19 099
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Да, и от моята банка също изпратиха. С линк към борика на съответната банка. Има го и като съобщение, като си вляза в профила на сайта за онлайн банкирането.

# 5
  • София
  • Мнения: 1 890
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Малка поправка - пак ще има временен код, т.е. всяко онлайн плащане вече ще се случва с 2 пароли - постоянната и временната. Това било ново изискване на Борика, заради многото злоупотреби напоследък...

# 6
  • Мнения: 1 872
СМС-ът не е за парола за картата, а за еднократно въвеждане на кода в системата на Борика, който да служи като идентификатор  и да не се изисква допълнително потвърждение с код.

Малка поправка - пак ще има временен код, т.е. всяко онлайн плащане вече ще се случва с 2 пароли - постоянната и временната. Това било ново изискване на Борика, заради многото злоупотреби напоследък...

Явно е така понеже линка в съобщението от гсм-а ми води към регистрация в Борика.
Трябва ли да ми пратят повторен код, при условие, че на този срока е до 21 септ.?
Явно суми по сметка могат да се превеждат, но онлайн плащане-не.
Така ли е?
Опитах вчера свързване с ЦКБ, но неуспешно.
Благодаря за вниманието и имайте хубав уикенд.

# 7
  • Мнения: 3 589
Може ли някой да постне изискванията за постоянната/статичната парола, ако си е правил скоро?
Напр. Задължително главна буква, цифра, символ, дължина /брой символи/ - от този род.

# 8
  • Мнения: 19 099
Може ли някой да постне изискванията за постоянната/статичната парола, ако си е правил скоро?
Напр. Задължително главна буква, цифра, символ, дължина /брой символи/ - от този род.

Първо ти пращат смс със линк на Борика и служебна 3Д-парола и като си напишеш номера на картата, ти пращат смс със временен код. С тези двете сменяш паролата със своя. Това са изискванията:
 

# 9
  • Мнения: 3 589
Благодаря!
Аз механично я смених, не съм плащала по новия начин и вече не помня коя парола към задала - въртя няколко, в зависимост от изискванията.
Много ми помогна, отново мерси.

Общи условия

Активация на акаунт