Измамници в Emag - МД СМАРТ ЕООД

  • 22 488
  • 60
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 4
Изпратиха ми грешен продукт (описанието в emag не отговаряше на продукта който получих). Върнах им го обратно с куриерска услуга за тяхна сметка разбира се, защото грешката е тяхна. Не приеха продукта, оставиха го в офис на куриер и след 1 седмица куриера ми го върна обратно, т.е. + 2 доставки за моя сметка. От emag ми казват да го пратя ОТНОВО ЗА МОЯ СМЕТКА и че търговеца ще ми върне сумата по сметка, но като чета ревютата се съмнявам, че това ще се случи.
-1 звезда за търговеца
-2 звезди за emag, затова че не предприемат нищо по върпроса, знаейки че това е некоректен търговец.
Жалба до КЗП плюс официална жалба до Емаг, може и румънското.

Имам един приятел, който беше за 6 месеца в кол центъра на Емаг. И ми разказа за един случай, където клиент закупил скъпа пералня, но му я доставили неработеща. И той всеки ден звънял да си я вземат и да му дадат работеща и естествено отговора бил - ,,Ние ще се свържем с колегите от централния офис (Румъния), за да ни асистират''. И естествено отговора от румънските колеги бил днеска няма как да стане. И така доста време.

# 46
  • София
  • Мнения: 19 249
Не ме разбирате. Не да си говорим да си оправят нещата, а жалба до централния офис на фирмата + жалба в ЕПЦ, щовм става дума за фирма от ЕС.
Може и до омбудсмана, ако на човек му се занимава.
Клиентът е позволил да го разиграват, вместо да си поиска направо парите обратно.

# 47
  • Мнения: 345
Хора, не купувайте нищо от тези другите фирми, а само и единствено продукти, предлагани от Емаг. Купувала съм доста неща (телефони, пералня, телевизор, кухненски уреди, уреди за лична хигиена) и не съм имала проблем, докато не се прецаках с един такъв търговец и ми прати съвсем различно нещо от снимката, дори нямаше баркод- голям китайски боклук. Само че аз не съм имала проблем с връщането на парите, Емаг ми помогнаха в моя случай-свързаха се с търговеца и той ми върна парите. Никога повече малки непознати фирми. Проверявайте ги дали имат официални сайтове и тн

# 48
  • Мнения: 1
Здравейте, искам да споделя и аз какво ми се случи скоро:
Закупих стъклен протектор Spigen Glas.tR EZ FIT, 2-Pack за iPhone 13 mini предлаган от Smartx bg през платформата emag.bg
Какъв е проблема - след като получих доставката за мое учудване видях, че пакета с протектора е отварян и скъсан/ на снимката се вижда/  но другото по важно е, че имаше само един протектор.
Свързах се с търговеца - Smartx bg и той ми отговори, че това че в заглавието на продукта пише 2-Pack, не означавало че вътре има 2 броя протектори.
Това много ме учуди защото ползвам такива протектори от 3 години и винаги са по два в опаковка.
Написах писмо до ЕМАГ, след 2 дни се свързаха с мен и ми отговориха, че 2-pack означавало, че е в две опаковки - направо проипаднах.
По-глупаво обяснение не съм чувал. Търговеца ми предложи да го върна, но като се замисля това е някава схема - защото опаковаката е леко скъсана /нямаше преглед и тест/ и той щеше да претендира, че не е в оригиналния вид в който ми я изпратил.
Реших да напиша ревю под продукта на търговоеца, но той изчезна от сайта след като в разговора ми с представител на ЕМАГ споменах, че смятам да информирам бъдещи купувачи да внимават. Все пак пуснах ревюто под друг сходен продукт на същия търговоец но вече два дни не се публикува. Това ме навежда на мисълтта, че колкото е виновен търговеца, толкова са виновни и ЕМАГ, защото по-този нчин те прикриват измами вър.ени в тяхната платформа - естесвено за пари.

Последна редакция: сб, 03 сеп 2022, 13:25 от bubanka

# 49
  • София
  • Мнения: 19 249
Напротив, ревюто си е там. Но ето от друга фирма и там си пише, че е един брой https://top4mobile.bg/Katalog/44/%D0%B7%D0%B0%D1%89%D0%B8%D1%82% … -pro-max-agl03722
Тук също https://hurtel.com/en/products/tempered-glass-spigen-glas-tr-quo … ro-max-80445.html

# 50
  • Мнения: 2 865
Здравейте, искам да споделя и аз какво ми се случи скоро:
Закупих стъклен протектор Spigen Glas.tR EZ FIT, 2-Pack за iPhone 13 mini предлаган от Smartx bg през платформата emag.bg
Какъв е проблема - след като получих доставката за мое учудване видях, че пакета с протектора е отварян и скъсан/ на снимката се вижда/  но другото по важно е, че имаше само един протектор.
Свързах се с търговеца - Smartx bg и той ми отговори, че това че в заглавието на продукта пише 2-Pack, не означавало че вътре има 2 броя протектори.
Това много ме учуди защото ползвам такива протектори от 3 години и винаги са по два в опаковка.
Написах писмо до ЕМАГ, след 2 дни се свързаха с мен и ми отговориха, че 2-pack означавало, че е в две опаковки - направо проипаднах.
По-глупаво обяснение не съм чувал. Търговеца ми предложи да го върна, но като се замисля това е някава схема - защото опаковаката е леко скъсана /нямаше преглед и тест/ и той щеше да претендира, че не е в оригиналния вид в който ми я изпратил.
Реших да напиша ревю под продукта на търговоеца, но той изчезна от сайта след като в разговора ми с представител на ЕМАГ споменах, че смятам да информирам бъдещи купувачи да внимават. Все пак пуснах ревюто под друг сходен продукт на същия търговоец но вече два дни не се публикува. Това ме навежда на мисълтта, че колкото е виновен търговеца, толкова са виновни и ЕМАГ, защото по-този нчин те прикриват измами вър.ени в тяхната платформа - естесвено за пари.
Лекото скъсване на опаковката нищо не значи в случая, защото отпред ясно пише 1 PACK, т.е. съдържа едно стъкло. Изпратили са ви грешен продукт, който не отговаря на описанието, а не че някой е отварял и извадил едното стъкло.
Освен това обявата я има в сайта и в описанието поне на две места фигурира, че трябва да съдържа 2 стъкла, обаче на снимката на продукта в обявата няма цифра, т.е. играл е фотошопа сигурно след вашето оплакване.
Възползвайте се от възможността да върнете продукта и подайте сигнал в КЗП.

# 51
  • Мнения: 6
Здравейте! И аз изгорях със 110лв от тази фирма МД СМАРТ ! Протектора който поръчах и този който получих са различни! В сайта пише ,че са два броя протектори ,аз получих един !Отделно аксесоарите са различни от тези в сайта, има разлика и в самата кутия, която беше отворена когато я приех!Заявих връщане на поръчката и след около 10 дни без обяснение от търговеца ми я изпратиха обратно по куриер. Свързах се с ЕМАГ за съдействие и след проверка от тяхна страна ме уведомиха че, от фирмата са ги информирали, че съм ползвал протектора след което съм го върнал. Купувал съм оригиналния протектор от друго място а този няма нищо общо! Писах жалба до КЗП и сега чакам отговор от тях. Написах ревю в Емаг ,но вече няколко дена очаква одобрение за публикуване!?!? Явно Емаг си знаят за какво става въпрос ,но не правят нищо !!!

Последна редакция: вт, 22 ное 2022, 06:38 от kokolaicho

# 52
  • Елхово
  • Мнения: 1 397
Да, те просто пращат каквото имат под ръка, без значение дали е твоя модел! На мен ми казаха, че да върна продукта за моя сметка! В един момент ни продукт, две доставки съм платила и нищо! Сто пъти звънях на ЕМАГ, докато ми върнат сумата - естествено доставките останаха за моя сметка! Бъдете доста настоятелен - звънете им постоянно!

# 53
  • Мнения: 1
Да се включа и аз по темата. От моя гледна точка, посочената фирма МД СМАРТ ЕООД ШУМЕН  ,са измамници .
Дано повече хора прочетат, за да се предпазят.
ОТ повечето прочетени  негативни коментари срещу посочената фирма ,
аз явно  съм пострадал най -малко финансово ,но все пак ощетен.

Последна редакция: ср, 15 мар 2023, 12:52 от Adjata

# 54
  • Мнения: 2
Да се включа и аз. Аз реших преди да купя да проверя какво пишат за тая фирма и така попаднах тука. Та благодаря ви за отзивите със сигурност няма да купя от тази фирма, сториха ми се съмнително ниски цените Simple Smile

# 55
  • Мнения: 91
Огромен МИНУС и от мен за тези дебили и измамници!!! Не спазват срокове, не ги интересуват анулации и връщания на поръчки. А имах нещастието да платя предварително и да пусна поръчка с доставка до родителите ми, като подарък. 3 пъти сменяха срок за доставка. Анулирах поръчка. На 5ия ден от анулирането - вместо пари по сметката - видях че са я изпратили и е в куриер. Водя някакви безумни разговори със съпорта на емаг, с крайно неадекватни отговори от тяхна страна, които общо взето ме мотаят и ме карат да чакам още (сякаш е малко чакането ми до сега?).
Абсолютни тъпанари и схемаджии! И съм убедена, че ЕМАГ са наясно с това, но не правят нищо по въпроса.
Пускам жалба към КЗП в момента.

# 56
  • София
  • Мнения: 19 249
Абсолютни тъпанари и схемаджии! И съм убедена, че ЕМАГ са наясно с това, но не правят нищо по въпроса.
Пускам жалба към КЗП в момента.
Опитайте и към Европейски потребителски център, защото емаг е румънска фирма. Мен към тях ме прехвърлиха точно КЗП след 1 седмично умуване.

# 57
  • Мнения: 811
Emag не е румънска фирма, не заблуждавайте и без това не особено интелигентните български потребители. KЗП е релевантния орган за оплаквания при покупки от Емаг!

# 58
  • София
  • Мнения: 19 249
Emag не е румънска фирма, не заблуждавайте и без това не особено интелигентните български потребители. KЗП е релевантния орган за оплаквания при покупки от Емаг!
Давам пример. LCW са турска фирма. Физическите им магазини може би се управляват от нея, има си българско дъщерно дружество. Обаче онлайн магазинът се управлява от румънското дружество и лично КЗП ме препратиха към ЕПЦ.
Може в случая да не е така, но може и да е. Има и сайт pravatami, където дават юридически консултации.

# 59
  • Мнения: 811
В случая с Емаг няма нищо неясно. Ясно е казано кой управлява сайта emag.bg и следователно е пределно ясно, че органът който го контролира е КЗП.

Общи условия

Активация на акаунт