Сайт https://gomez.bg/

  • 10 733
  • 42
  •   1
Отговори
# 15
  • Мнения: 2
Здравейте, аз съм в същата ситуация. Върнах поръчката си на 29.12, като пратката е била получена на 30.12 във въпросния офис на Еконт. От седмица се опитвам да се свържа с тях- телефон, множество имейли, дори писах в месенджър. Отговориха на някои от имейлите и на съобщението в месинджър, само за да попитат за номера на върната пратка. Естествено след това никаква реакция! Направо съм бясна! Днес ще пусна жалба в КЗП. Моля, дамите, на които също не са им върнали парите, да пуснат по една жалба. Колкото сме повече, толкова по-голям шанс имаме! Междувременно, ако някоя от вас има някакъв резултат, моля да пише тук.


Здравейте !
По същия начин отговориха на мои имейли със един и същи въпрос “номер на пратка , номер на товарителница “ и т.н. ЖАЛБА В КЗП НЕ УСПЯХ ДА ПУСНА ! Защото ЕИК-то им е 10 цифрено и не става , данните им просто не съответстват на българските изисквания . Обадих се в кзп и оттам човека ми отговори да си пусна имейл фо кзп , свободен текст , да прикача всички документи , имейли , всичко което имам като доказателство . Това което правят те е пълна простотия ! Пускам жалбата до КЗП и наистина МОЛЯ нека всички се обединим и всеки , който е в тази ситуация нека застане зад себе си , просто нямам думи наистина . Ще ви държа в течение Simple Smile)

# 16
  • Мнения: 1
Здравейте, аз съм в същата ситуация. Върнах поръчката си на 29.12, като пратката е била получена на 30.12 във въпросния офис на Еконт. От седмица се опитвам да се свържа с тях- телефон, множество имейли, дори писах в месенджър. Отговориха на някои от имейлите и на съобщението в месинджър, само за да попитат за номера на върната пратка. Естествено след това никаква реакция! Направо съм бясна! Днес ще пусна жалба в КЗП. Моля, дамите, на които също не са им върнали парите, да пуснат по една жалба. Колкото сме повече, толкова по-голям шанс имаме! Междувременно, ако някоя от вас има някакъв резултат, моля да пише тук.


Здравейте !
По същия начин отговориха на мои имейли със един и същи въпрос “номер на пратка , номер на товарителница “ и т.н. ЖАЛБА В КЗП НЕ УСПЯХ ДА ПУСНА ! Защото ЕИК-то им е 10 цифрено и не става , данните им просто не съответстват на българските изисквания . Обадих се в кзп и оттам човека ми отговори да си пусна имейл фо кзп , свободен текст , да прикача всички документи , имейли , всичко което имам като доказателство . Това което правят те е пълна простотия ! Пускам жалбата до КЗП и наистина МОЛЯ нека всички се обединим и всеки , който е в тази ситуация нека застане зад себе си , просто нямам думи наистина . Ще ви държа в течение Simple Smile)
Здравейте ! Някой все пак успя ли да направи връщане към Gomez ?

# 17
  • Мнения: 115
Момичета има ли новини при тези, които са връщали стока ?

# 18
  • Мнения: 2
Здравейте,

Днес пуснах първата си поръчка в този сайт с по два размера от артикул, за да преценя кой е моят, а сега като прочетох всички коментари се чудя дали да я приемам изобщо, когато ми се обадят от Еконт. Какво да правя, дайте съвет?

Последна редакция: нд, 20 мар 2022, 20:27 от Petya Ilieva 602916

# 19
  • Мнения: 243
Аз бях писала някъде, но пак ще кажа моя опит. Лично на мен ми върнаха парите след около месец чакане. Не мисля, че са измамници, но това бавене определено е досадно и не е приятно, особено когато става дума за сума над 100-200 лева. Определено предпочитам да пазарувам от about you където след 4-5 дена след като пусна пратката ми връщат парите.

# 20
  • Мнения: 300
Момичета, харесах си маратонки, които ги има останали само в Гомез. Някой дали има код за отстъпка от там?

# 21
  • Мнения: 1
Здравейте. Има ли някой на когото не са върнали парите. Аз чакам вече месец и все изчислят нещо, а връщането е одобрено и били създали фактура за връщане от преди 2 седмици. 14 дневния срок отдавна е изтекъл вече...

# 22
  • на земята
  • Мнения: 4 094
Здравейте ,имат ли пратките преглед и тест от сайта?
Поръчах за детето сандали и ми се иска да ги пробвам или поне да ги погледна преди да платя.
Не ми се занимава с връщане
Благодаря

# 23
  • Мнения: 245
Здравейте, и аз пиша да попитам има ли преглед и тест този сайт? Връщането явно е болка с тях.

# 24
  • Русе
  • Мнения: 2
Здравейте,аз също съм във вашето положение. Върнах поръчката си и по  същия начин отговориха на мои имейли.
Никакъв резултат до сега.
Ако наистина е въможно да се обединим, това е телефонния ми номер +359878248805 Петя Павлова.

# 25
  • Русе
  • Мнения: 2
shop@gomez.bg
16:03 ч. (преди 7 минути)
до мен

Здравейте,
Моля, напишете ИБАН и титуляр на сметката.

 
С уважение / Best regards,

AGNIESZKA KRAWIEC
ОТДЕЛ ОБСЛУЖВАНЕ НА КЛИЕНТИ:
e-mail: shop@gomez.bg





Здравейте,аз също съм във вашето положение...на 4.01.22г. върнах артикул на Gomez.bg..пише 14 дневен срок за възтановяване на сумата цял ден се опитвам да се свържа с посочения телефон никакъв шанс дори от време на време дава заето което ми говори,че се ползва..сумата не ми е възтановена и почвам да се притеснявам че е някаква измама...писах им и на имейла никакъв отговор...

Здравейте !
Аз съм точно в същото положение . Поръчах яке , раница и обувки . Дойдоха на 04.01.22 , на 05.01 ги върнах чрез Еконт и по бележката на Еконт видях , че обувките са пристигнали при тях на 06.01 в 10:38 часа. Само вчера им звънях 17 ПЪТИ!!!! НЯМА ОТГОВОР! Даваше заето няколко пъти , но даваше и свободно . Аз лично ще пусна жалба в кзп , защото за обувките трябва да ми върнат 160 лв . Още като поръчвах им бях звъннала , тогава вдигаха , бяха учитиви, но като дойде време за връщане никакви ги няма . Трябваше да се досетя , че са измамници още като чух само начина , по който им е настроен телефона , но както и да е . В сайта е описано, че връщат парите до 14 дни. Ами днес е 14-тя ден , пари няма … Една позната ми каза , че 14 дни били 14 РАБОТНИ , демек не броим събота и неделя . Това ще го проверя сега , но като цяло са страшно некоректни и нагли . Когато пускам жалбата ще прикача всички документи , които имам + колко пъти съм им звъняла + колко имейла съм им пратила , писах им също и в инстаграм .

Няма какво да направим , надявам се просто и Вие и аз да си получим парите ..

# 26
  • София
  • Мнения: 69
Здравейте,
Да споделя и аз моя случай. Поръчката си направих на 01.12.2022, доставиха ми я и понеже не беше моят номер я върнах на 12.12.2022. Започна голямото чакане. Писах, питах, звънях на  телефона всеки ден в продължение на месец и половина и нито веднъж не се свързах. И понеже пишех всеки ден на имейла, къде с молба, къде гневно да проверят случая, най-накрая ми отговориха, че подадената сметка е некоректна и искат друга. Нямаше проблем със сметката, но пратих друга и чак тогава ми върнаха парите- на 03.02.2023… Нека не се заричам, но повече от този сайт не мисля да поръчвам. Успех в борбата на всички чакащи!

# 27
  • Мнения: 416
Здравейте ! И аз искам да върна част от поръчката си от Gomez.
Връщането за чия сметка е ? Избрала съм: Връщане чрез централен пункт за обслужване на пратки (офис на куриерска служба). Тоест, аз трябва да занеса пратката в офис на Еконт. Другият вариант беше - връщане за моя сметка. Така разбирам, че ако занеса пратката.
Не мога да се свържа с тях, за да попитам.

# 28
  • София
  • Мнения: 69
Трудна е връзката с тях, за мен беше невъзможна, писала съм назад в темата. Връщането е за Ваша сметка, носите пратката в Еконт и чакате да ви възстановят сумата.

# 29
  • Мнения: 1
Здравейте!
Аз също съм потърпевша от "GOMEZ" !
Вече месец чакам да ми върнат сумата от 370лв.
...много имейли,много нерви и........нищо!!!
Няма телефон за връзка!
Бавна комуникация чрез ел.поща!...
Смятам да се обърна към институциите ,а за по-Бърз ефект и към някой репортер,защото явно практиката на този магазин е такава!

Общи условия

Активация на акаунт