Изипей карта?

  • 15 875
  • 21
  •   1
Отговори
  • Мнения: 26
Здравейте!
Ще си издавам изипей карта, та въпросът ми е ... Къде е уловката? Не плащаш при издаване, няма такси за поддръжка, всичко ти излиза безплатно? Какво изпускам 😀

# 1
  • СИ
  • Мнения: 4 406
В началото винаги е така. Всичко е безплатно и много хубаво. После се оказва, че е било само за определен период и започват таксите и комисионите.
Имал съм вземане даване с ИзиПей преди време. По служебна линия подготвях договори и условия за обслужване. Тогава бяха все още малки... И бяха хипер нагли и надути. И се мъчеха да лъжат и да пробутват други условия, като подменят страници и всякакви такива селски шмекерлъци.
Винаги трябва да се има едно на ум с нашенски банки и всякакви такива, които извършват финансови услуги.

# 2
  • Мнения: 26
В началото винаги е така. Всичко е безплатно и много хубаво. После се оказва, че е било само за определен период и започват таксите и комисионите.
Имал съм вземане даване с ИзиПей преди време. По служебна линия подготвях договори и условия за обслужване. Тогава бяха все още малки... И бяха хипер нагли и надути. И се мъчеха да лъжат и да пробутват други условия, като подменят страници и всякакви такива селски шмекерлъци.
Винаги трябва да се има едно на ум с нашенски банки и всякакви такива, които извършват финансови услуги.

Благодаря, че се отзовахте!

Момичета, ще се радвам, ако още някой сподели мнение.
Картата искам да я издам, тъй като ще започвам допълнителна работа и не ми се иска да давам данните на основната си банкова сметка... Просто все още нямам доверие на работодателя, понеже е надомна работа без договор.

# 3
  • Мнения: 993
Карта, като карта. Има си сметка към нея - безплатна, без такса поддръжка (те реално се поддържат от ЦКБ, сметките са в ЦКБ, ePay им поддържат системата, и са 100-во еднакви). EasyPAY/ePay са си регистрирани в БНБ като доставчик на платежни услуги. Обвързана е сметката с тази карта, работи на всички банкомати и ПОС терминали (не навскяъде безконтактно обаче, още донастройват системата казват до края на годината за BCARD каквато е системата, но с вкарване в ПОС терминала и ПИН си работи). Нормално е да се запиташ дали има уловка, или по - скоро откъде печелят все пак, като всичко е безплатно. Същото е да питаш откъде идва CASHBACK-а при плащане с кредитни карти. Част от таксата, която търговеца плаща при покупка на ПОС терминал на банката, която плаща после на  Masterkard, VISA, а в случая с ЕasyPAY картата е по - просто и предполагам по - евтино, защото се поддържа от БОРИКА, българския картов оператор (карата е BCARD), че накрая остава и за теб. При постъпване на превод пак печелят, защото част от таксата на подаващата банка е получава и приемащата банка (предполагам, защото колелото на печалбите отново се появява ако е регистрирана картата във VIBER за известия за плащане, получаване на превод Simple Smile ). С това пък автоматично ти отпада регистрацията с такса в някоя банка за СМС известяване при плащане. Веднага се получава сигнала от VIBER включително и известие от ePay, ако имаш приложението на телефона. Казваха май, че са издали вече над 50 000 карти, а дали не бяха и 100 000 (разчитат на оборот). Сега върви мощна реклама че ще плащат по една сметка битова на всеки 1 от 300 пенсионери или нещо такова (целят се в пенсионерите, като най - масово получаващи и редовно от бюджета предполагам). Можеш да си я регистрираш в ePay ако имаш и да си прехвърляш безплатно между микросметката в ePay и тази на картата абсолютно безплатно, и да си плащаш сметките оттам, т.е. пак безплатно, а не с MasterCARD от някоя банка, а там има такси. И от това печелят ePay/EASYPAY като си плащаш сметките, комуналните дружества им плащат процент, все пак не плащаш в EASYPAY и стотинка повече за ток предполагам от фактурата ти Simple Smile. Разчитат на голям поток пари и % от тях. това им е печалбата и затова мисля, че няма уловка. Два пъти в месеца абсолютно безплатно теглене от банкомат. Има дори и дребни награди ако си регистрираш във VIBER известяване - след покупка на ПОС или превод (движения по сметката). Появява се едно колело на късмета ли беше, въртиш, е не всеки път се печели, логично ама по някое левче Simple Smile, което се връща в сметката. Уж има награди по 50... 100 лв, но не вярвам много да спечеля Simple Smile. Това според мен е неофициално техния кешбек.  Според мен са си супер коректни. Ако все пак се притесняваш от вдигане на такси в бъдеще, лесно ще смениш сметката за превеждане на заплатата, след като си поддържш друга сметка. Аз лично ползвам ePay от 10-на години, досега нямам нито една некоректно отразена сметка и една загубена стотинка, извън обявеното. Вдигаха сменяха различни такси, но предупреждават своевременно, и така избягваш изненади. Но по основната им дейност - плащане на сметки, дори намалиха или изключиха напълно различни такси (имаше едни СМС-си ... и още разни неща забравих..., които ги премахнаха) .

Последна редакция: пн, 16 авг 2021, 06:44 от Seiko7075

# 4
  • Мнения: 26
Карта, като карта. Има си сметка към нея - безплатна, без такса поддръжка (те реално се поддържат от ЦКБ, сметките са в ЦКБ, ePay им поддържат системата, и са 100-во еднакви). EasyPAY/ePay са си регистрирани в БНБ като доставчик на платежни услуги. Обвързана е сметката с тази карта, работи на всички банкомати и ПОС терминали (не навскяъде безконтактно обаче, още донастройват системата казват до края на годината за BCARD каквато е системата, но с вкарване в ПОС терминала и ПИН си работи). Нормално е да се запиташ дали има уловка, или по - скоро откъде печелят все пак, като всичко е безплатно. Същото е да питаш откъде идва CASHBACK-а при плащане с кредитни карти. Част от таксата, която търговеца плаща при покупка на ПОС терминал на банката, която плаща после на  Masterkard, VISA, а в случая с ЕasyPAY картата е по - просто и предполагам по - евтино, защото се поддържа от БОРИКА, българския картов оператор (карата е BCARD), че накрая остава и за теб. При постъпване на превод пак печелят, защото част от таксата на подаващата банка е получава и приемащата банка (предполагам, защото колелото на печалбите отново се появява ако е регистрирана картата във VIBER за известия за плащане, получаване на превод Simple Smile ). С това пък автоматично ти отпада регистрацията с такса в някоя банка за СМС известяване при плащане. Веднага се получава сигнала от VIBER включително и известие от ePay, ако имаш приложението на телефона. Казваха май, че са издали вече над 50 000 карти, а дали не бяха и 100 000 (разчитат на оборот). Сега върви мощна реклама че ще плащат по една сметка битова на всеки 1 от 300 пенсионери или нещо такова (целят се в пенсионерите, като най - масово получаващи и редовно от бюджета предполагам). Можеш да си я регистрираш в ePay ако имаш и да си прехвърляш безплатно между микросметката в ePay и тази на картата абсолютно безплатно, и да си плащаш сметките оттам, т.е. пак безплатно, а не с MasterCARD от някоя банка, а там има такси. И от това печелят ePay/EASYPAY като си плащаш сметките, комуналните дружества им плащат процент, все пак не плащаш в EASYPAY и стотинка повече за ток предполагам от фактурата ти Simple Smile. Разчитат на голям поток пари и % от тях. това им е печалбата и затова мисля, че няма уловка. Два пъти в месеца абсолютно безплатно теглене от банкомат. Има дори и дребни награди ако си регистрираш във VIBER известяване - след покупка на ПОС или превод (движения по сметката). Появява се едно колело на късмета ли беше, въртиш, е не всеки път се печели, логично ама по някое левче Simple Smile, което се връща в сметката. Уж има награди по 50... 100 лв, но не вярвам много да спечеля Simple Smile. Това според мен е неофициално техния кешбек.  Според мен са си супер коректни. Ако все пак се притесняваш от вдигане на такси в бъдеще, лесно ще смениш сметката за превеждане на заплатата, след като си поддържш друга сметка. Аз лично ползвам ePay от 10-на години, досега нямам нито една некоректно отразена сметка и една загубена стотинка, извън обявеното. Вдигаха сменяха различни такси, но предупреждават своевременно, и така избягваш изненади. Но по основната им дейност - плащане на сметки, дори намалиха или изключиха напълно различни такси (имаше едни СМС-си ... и още разни неща забравих..., които ги премахнаха) .

Благодаря за изчерпателния отговор!

# 5
  • Мнения: 1 306
И аз се каня да си правя. В началото се отказах, защото нямаха безконтактни, а щом нямат за какво ми е... После взеха да имат. Но така и не разбрах защо предлагат 2 вида (сребърни, златни) като едните имат и безконтактна функция, а иначе няма разлики като такси и подобни. Излиза като 2 различни варианта карти - по-добра и по-лоша. За какво предлагат по-лошата, ако няма тънка уловка. Или далечната мисъл е след 1-2г да вкарат дребна таксичка от 0.50лв/месец примерно и са подготвени с по-евтини и скъпи.

Минусът е, че са само към Bcard, но в повечето хранителни магазини май се поддържа, а аз с такава идея я мисля. За ежедневни плащания.

# 6
  • Мнения: 993
Май вече не се предлагат сребърните карти. То беше нещо свързано с пенсионерите, като препратка за сребърните години да си получават пенсиите по сребърните карти Simple Smile Те наистина не бяха безконтактни. Май видяха, че няма смисъл да ги разводняват, толкова вида карти... Иначе писах на Borica  за Bcard-а дали ще има възможност навсякъде за плащане безконтактно. Потвърдиха, че до Нова година всички POS терминали ще отговарят за безконтактно свързване с Bcard и ми описаха кои ПОС терминали на кои банки вече работят, и наистина е така, на които са свързани си работи безконтактното. Надявам се да не въвеждат някакви такси допълнително. Нагоре писах на какво смятам че разчитат да печелят - от оборота. Че даже дават и нещо като кешбек. Аз лично не съм я обвързал сметката на картата с някакви институции да ми превеждат пари и бързо мога да се откажа от нея ако въведат такса.

# 7
  • Мнения: 1 306
Докъде стигнахме - карта без такса и въпрос "къде е уловката". Ами нормално е една карта да няма месечна такса. Таксата е абсолютно нагла измислица на банките - що да не им вземем една малка сумичка, ей така за поддръжка, че някой стои и държи сметката. То м/у другото таксата е поддръжка на сметката, а не на картата. В началото се водеше на картата, но за да лъжат по-чисто решиха да е на сметката. Като ти рекламираш карта и питаш има ли такса ти казват, че няма - и не лъжат. Но месечна такса си има. Малко като номера с таксата за откриване на сметка - откриването е напълно безплатно... но за закриването се плаща, а не всеки се сеща да попита.

# 8
  • Мнения: 993
Преди 10-15 год. нямаше такси по сметките в нито една банка, независимо дали са с карти или без. Даже си спомням, че дори само да вляза да питам нещо, или дребна услуга, ми набутваха сметки и карти, като е безплатно, що пък да не си взема Simple Smile. После по различни поводи съм ги захранвал, превеждали са ми пари, дребни суми. Отивам в една от банките, когато вече ги бяха въвели таксите, питам колко е салдото към днешна дата, за да си закрия сметката и изтегля парите (около 50-60 лв.). Ами казват ми -12,50 лв. За да я закриете трябва да платите 12,50 Simple Smile . От 60 лв. + се получи 12,50 минус. Поразвиках се, дойде управителя, и ми каза - Е, ако не искате сега да се закрие, след 6 месеца автоматично ще се закрие без да заплащате. За кредити, забавяния звънят та се късат, но за вдигане на такси - не, под промените по тарифите дребничко пише "Банката счита че клиента е уведомен с промените на тарифите и има право да се откаже в едномесечен срок от услугата без санкция", ама ако я види промяната.

# 9
  • Мнения: 1
Имаме такава карта пълни измамници са първо въвеждаме верен ПИН пише че е грешен и ни взима по 1 лв и така 3 пъти след това ни се извиняват но не ни връщат парите

# 10
  • Мнения: 1 306
1лв за грешен пин? За какво е тази такса.

# 11
  • София
  • Мнения: 285
Здравейте, да попитам автора извади ли си такава карта и доволен ли е? Че и на моят съпруг му я предлагат, а в моята глава се завъртяха точно Вашите въпроси.

# 12
  • Мнения: 1
Докъде стигнахме - карта без такса и въпрос "къде е уловката". Ами нормално е една карта да няма месечна такса. Таксата е абсолютно нагла измислица на банките - що да не им вземем една малка сумичка, ей така за поддръжка, че някой стои и държи сметката. То м/у другото таксата е поддръжка на сметката, а не на картата. В началото се водеше на картата, но за да лъжат по-чисто решиха да е на сметката. Като ти рекламираш карта и питаш има ли такса ти казват, че няма - и не лъжат. Но месечна такса си има. Малко като номера с таксата за откриване на сметка - откриването е напълно безплатно... но за закриването се плаща, а не всеки се сеща да попита.          А къде се намира айбана на картата от изипей

# 13
  • Мнения: 993
Аз продължавам да съм доволен от моята карта. Само се прецака колелото на късмета, за което говоря по- нагоре. Вече не дава печалби, а само си го въртиш. Първата година за 4-5 месеца ми върна 80 лв. за 2000 лв. похарчени през нея. И после - пълна нула. НО иначе е много удобна, безконтактна (не навсякъде, но си е вкарваш в пос терминала и пак е бързо). Досега скрита такса не съм засякъл - 100% ми е безплатна. Дори имах казус в един хипермаркет. Нещо им се развали системата за плащания с карти, и с други карти изгоряха. Платих с картата, не отчете плащане и платих след половин мин. (по касови бележки) кеш. След това се оказа че е таксувало и през картата. Ходих да се разправям в магазина сканиране на бележки,  извадката от плащането, разправии. Но не ме потърсиха. Писах на EasyPay. Изпратих им сканирани бележки, плащането. На другия ден ми върнаха парите веднага. Те са си се разправяли с магазина.

# 14
  • Мнения: 1 797
А как стои въпросът със закриването на сметката?

Общи условия

Активация на акаунт