Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 23 510
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 585
Здравейте, нямам представа дали темата е за тук, но съм доста афектирана и реших да споделя във форума.
Направих поръчка за вкъщи от Хепи. Доставката беше забавена с над час и половина. Пристигна поръчката и познайте - объркана. Бяха ни донесли чужда поръчка. След още час и половина получихме и нашата поръчка.
От Хепи ни се обадиха да кажат, че ще получим компенсация под формата на ваучер към номера в размер на 15 лева.
Днес когато реших да поръчам ми казаха, че ваучера е изтекъл. Трябвало да го ползваме до еди колко си дни!
Вероятно се досещате, че не става въпрос за едни 15 лева, но е изключително некоректно от тяхна страна. Никой не ме е информирал за валидност на ваучера - трябвало да знам. Другия път ще мятам боб.

# 1
  • Мнения: 29 672
Пишете им на мейла с оплакването. Ако няма ефект - КЗП, но трябва да имате касова бележка.

Преди няколко години така поръчаш чаша със снимка за подарък през интернет и ми дойде една мътна и некачествена снимка върху чашата. Като цяло нищо и половина от кореспонденцията с тях. Казаха ми, че проблемът си е мой, понеже снимката, която им пратих "не ставала". Не били длъжни да ме информират, че не става, просто си вземат парите. Ако бях коректни, сигурно щях да поръчам и други неща от тях, както и да ги препоръчвам на приятели....

# 2
  • Мнения: 2 585
Нямам намерение да предприемам нищо. Просто преставам да бъда техен клиент и исках да предупредя и във форума.

# 3
  • Мнения: 8 912
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

# 4
  • Мнения: 7 378
Това са дребни неща за мен. Аз пък ги харесвам.

# 5
  • Мнения: 2 585
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

Нямало е какво да видя. Не са ми изпратили никъде нищо. Уведомиха ме по телефона.
Ами да ви кажа, грешки стават, но в никоя нормална държава никой ресторант не би направил подобно нещо в ущърб на клиентите си, още повече за такава смешна сума.

# 6
  • Мнения: 6 939
Скрит текст:
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

На това бързо хранене ли му се казва - да чакаш 3 часа! да те нахранят?! Представям си бавното какво ще е.

# 7
  • Мнения: 1 541
На колежката щерката работи в кол център. Работи предимно с англичани...там за какви неща се обаждат да се оплакват Sob Думи нямам, за липсваща сламка/салфетка, за студени пържени картофки,за липса на лед или повече лед. Сещам се и да снимков материал на разстроен стомах.... Представете си за 3 часа чакане на храна,каква компенсация щяха да платят.
Понеже и ние работим в заведение и имаме разнос ни е интересно. Ние,като ходим на заведение не смеем нищо да върнем, от солидарност към колегите или ако вече е неизбежно става тихата, мирната.

# 8
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Като цяло се жалвате на грешното място !
За мен това е абсолютна дребнавост. Ако ми е толкова важно да ям, след първоначалното забавяне и объркване директно ще откажа поръчката и няма да се разправям повече. Уж не сте за 15те лева, но ревете по форуми.
Да стават грешки, да не е редно случилото се, но няма да почна да черня и навивам непознати колко е ужасно и чак да си правя труда логото им да сложа !
Едно е да сте "доста афектирана", друго е да се държите все едно живота Ви зависи от храната в Хепи и ще умрете от глад губейки 15 лв ваучер

# 9
  • Мнения: 9 697
Ами не е коректно, че не са ви казали за валидността на ваучера. Но все пак мисля, че е някакво изключение, защото ние толкова време вече поръчваме от тях, никакви проблеми не сме имали, нито са ни бавили поръчка, нито нещо са ни обърквали.. може би зависи и от това кой ви се пада обслужващия ресторант..


Сега видях, че в общите условия си пише за валидността..
Ваучерът се предоставя за период от един месец ( 30- календарни дни) след получаването му.

Последна редакция: сб, 06 ное 2021, 00:40 от moonriver

# 10
  • Мнения: 4 018
Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.

# 11
  • Мнения: 2 585
Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.

Поръчката я объркаха много преди да има зелен сертификат. Отделно в София си имат достатъчно много ресторанти, които да обслужват, за да бавят поръчка час и половина. Ресторанта се намира на 10 минути пеша от дома ми.
Драмата не е голяма.
Въпроса е принципен какво е отношението. За мен постъпката е смешна за толкова голяма верига.

# 12
  • Мнения: 29 672
Въпросът е наистина принципен. Когато искаш да имаш клиенти и претендираш за качество с високите си цени, значи трябва да предоставяш наистина качествено обслужване. Мен също биха ме изгубили като клиент при подобна случка. Не, че много ще им дреме за мен, обаче капка по капка, вир става...

Така преди няколко години в ресторант Бижу в Младост 1А - отидохме късно с детето и заплатихме такса за детския кът от 1 час. След 10 минути ни казаха, че детския кът затваря, обаче таксата за час не се приспада. След като попитах защо не ни уведомиха при влизането ни, т.е. не ни казаха, че детския кът затваря след 10 минути, една наперена татуирана кака (била управител на ресторанта) се държа супер нагло и едва ли не ни каза - ами, ако искате...не е наш проблем, да сте питали и подобни.....
Загубиха мен и доста други хора като клиенти.

# 13
  • Мнения: 9 697
Е ясно е, че при нас има още много какво да се желае в обслужването. Но в случая не смятам, че става въпрос за некоректност, тъй като както писах, това за ваучера го има в общите условия, които трябва да се четат принципно. Не че аз ги чета Grinning но в такъв случай не бих се сърдила, да съм чела.. иначе не виждам какво им пречи да го споменат.

# 14
  • Мнения: 2 585
Е ясно е, че при нас има още много какво да се желае в обслужването. Но в случая не смятам, че става въпрос за некоректност, тъй като както писах, това за ваучера го има в общите условия, които трябва да се четат принципно. Не че аз ги чета Grinning но в такъв случай не бих се сърдила, да съм чела.. иначе не виждам какво им пречи да го споменат.

Извинявайте, ами ми звучи нелепо да чета общите условия на заведение за бързо хранене. Ако бяха малко по-адекватни щяха да ме информират по телефона, че ме компенсират с ваучер, чиято валидност е еди колко си… плюс можеше да го изпратя на СМС или вайбър, все пак доста често имат възможност да ме заливат с реклама.
Когато имаш претенции за кой знае каква верига е хубаво да си намериш читав персонал, който да обучиш подобаващо.

За мен са - некоректни.
Кой как ще тълкува ситуацията вече си е негова работа. Аз реших да споделя моето мнение, оттук нататък всички има глава на раменете да мисли.

# 15
  • Мнения: 6 939
Разбира се, че е човешко да се сгреши, никой не е застрахован. Но точно тук е разликата. Който държи на репутацията си, намира начин да компенсира грешката. Важно е, клиента да остане доволен, защото той е източника на доходите. Дребни хитрости от типа ,ето ти ваучер за компенсация, без да упоменеш срока му, ама да си чел общите условия!, не са добра търговска практика.
А ако не търсим правата си, нищо няма да се подобри. Коментираме и сравняваме със западните държави, но там има ред, именно заради нетърпимост към лошите практики във всички сфери на живота, както в търговията, медицината,  така и в обществения ред и всичко останало.
Докато сме фифти/фифти  и се лутаме между голяма работа, какво толкова е станало и всяко отношение е важно, нищо няма да се подобри.  
Мен също биха ме загубили като клиент, заради липсата на уважение към клиента.

# 16
  • Мнения: 2 585
Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат. Не била дошла поръчката, дали ти ваучер, пък не ти казали до кога е валиден - голяма работа. Имал си пари - дал си, да стоиш над три часа гладен.
Също на мен ми направи лошо впечатление отношението на хората към тези “нищо и никакви 15 лева”. Аз не мога да се оплача от финансовото и положение, но да има хора които толкова да не ценят парите… В България минималната работа заплата е 650 лева от началото на тази година, което прави, че хората с този доход работят всеки Божи ден от 09:00 - 17:00 ч. за 32,50 лева. И голяма част от тези хора с минимален доход /или поне незаконно осигурени на минималната, с пари под масата/ са именно служители на може би тази, а със сигурност сходни фирми/ресторанти, който се опитват да ни прецакат на дребно.

# 17
  • Мнения: 6 939
Аз прегледах общите условия на Хепи доставки и мога доста да коментирам както ваучерите, които са доста замазани, така и други клаузи. Направо смехотворно е, че в раздел Обезщетения, са включени само такива, в полза на Хепи. Laughing
Мисля си, че спокойно може КЗП да се позанимава с ОУ.
https://dostavka.happy.bg/bg/terms

# 18
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Ако въпросът е принципен е редно да подадете оплакване на правилното място!
Как точно оплакването в този форум Ви помага? Никак. Целта Ви е единствено да черните въпросната верига.
Това е повече от видно по вложеното старание и красивото лого плеснато още в началото на темата.
Това също говори достатъчно:
Нямам намерение да предприемам нищо.
Значи хем ще се изкарвам жертва, хем нищо няма да направя по въпроса!

# 19
  • Мнения: 14 934
Аз бих се жалнала в КЗП.
По принцип с Хепи точно нямам проблем, много съм доволна от тях, но ако ми направят такъв номер, вече няма да съм толкова доволна.
Същото и със случая с детския кът. И КЗП, и РЗИ, и НАП даже бих информирала.
За протокола, когато ние издаваме ваучери, ги изпращаме на хартиен носител пишем мейл и ги зареждаме в клиентския профил, на всички ваучери пише колко време важат. Ако се наложи, ще досаждаме и във вайбъра. При нас е 'ръчно', понеже сме дребен бизнес.Струва ми се нелепо Хепи, които са доста по-голям мащаб от нас, да нямат автоматизирана система за това.

# 20
  • Мнения: 2 585
Няма да предприема нищо свързано с институции.
Спирам да бъда техен клиент.

Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!

# 21
  • Мнения: 6 939
И кое е правилното място, където да получи помощ? Хепи, КЗП, съда, кое? И каква да е тази помощ? А колко време ще отнеме, разходи, нерви?
Тази форма също е предприемане на нещо. Уведомяване на други потребители за лоша търговска практика на Хепи доставка. След като те си позволяват такава, то и потребителят е в правото си да избере по какъв начин да реагира на лошата търговска практика. Недоволният клиент сам избира как да реагира на лошата търговска практика и дали ше го сподели само между приятели, или публично. Нали всички сме пълнолетни и можем да си правим сами изводите?
Категорично не приемам, че целта е очерняне. Такова би било, ако не сме изправени пред лоша търговска практика. Целта е информиране на обществеността за такава.

Последна редакция: сб, 06 ное 2021, 13:10 от Diorela

# 22
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Няма да предприема нищо свързано с институции.
Спирам да бъда техен клиент.

Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!
Хайде моля ви се не се правете, кое е това друго заведение ХЕПИ?
Лично аз въобще не Ви вярвам!
Както и ми се струва смешно да имате сили да се жалвате по форуми, но не и да си потърсите реално правата !

# 23
  • Мнения: 3 251
Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.
Клиентът плаща с пари. Пари, за които се е потрудил. Пука ли му на персонала за това? Естествено, че не. Защо тогава на клиент трябва да му пука, че са натоварени?  Ами натоварени са, това им е работата. Все пак говорим за три часа!

# 24
  • Мнения: 2 585
Няма да предприема нищо свързано с институции.
Спирам да бъда техен клиент.

Вече няколко пъти чета за “плюснатото лого”. Един от вариантите да идентифицирам фирмата е като споделя името и ЕИК, обаче на никой нищо няма да му говори, другия вариант е да сложа логото, както и съм направила. Би било некоректно от моя страна да не го остава и стане някакво объркване и въпросната верига да бъде сбъркана с друго заведение със сходно име!
Хайде моля ви се не се правете, кое е това друго заведение ХЕПИ?
Лично аз въобще не Ви вярвам!
Както и ми се струва смешно да имате сили да се жалвате по форуми, но не и да си потърсите реално правата !

Да извинявайте целта ми беше да очерня тези коректни служители в заведението и сега МИЛИАРДИТЕ хора които четата темата да спрат да се хранят и да поръчват за вкъщи от заведението, защото са постъпили зле спрямо мен.

РАЗКРИХТЕ МЕ!

Даже представете си може изобщо да не са ме излъгали, ами снощи да съм се чудила какво да правя и да съм решила да си пиша глупости, за да правя интересно на хората които четата форума. Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink

# 25
  • Мнения: 8 912
Никой не ви казва, че не сте в правото си да сте недоволна и да спрете да бъдете техен клиент. Но потребителските права не се търсят по форуми, а при съответния доставчик на продукт/услуга или КЗП. Но затова се изисква някакво усилие по-голямо от това да си отворя БГ Мама и да кажа, че всички са маскари.

Това пък с минималната заплата е такъв популизъм. Поръчна на храна не е задължително и всеки си прави сметка на бюджета и за какво да го изхарчи.

Когато съм поръчвала от въпросната верига съм получавала ваучер с отстъпка за следваща поръчка, на който си пише, че е валиден - 5 дни, да речем. Ясна е търговската логика - да поръчваш по-често. Но не ми е хрумвало да се обадя на 6 ден, за да си искам отстъпката. Пропуск е, че оператора на телефона не ви е казал, че валидността на ваучера е 3О дни, ако това е така, но и вашата реакция е супер пресилена - нали все пак са ви доставили вашата поръчка макар и със забавяне и са ви компенсирали?

# 26
  • Мнения: 29 672
Аз пък смятам, че точно чрез споделяне във форуми и соц.мрежи, ще се спре тази порочна практика на различни фирми и служители да прецакват на дребно клиента. Като им спаднат оборотите, ще се замислят дали не трябва да са по-учтиви, бързи, качествени и т.н....
За 3 часа закъснение дори трябва да ти донесат поръчката безплатно.
На ваучера изрично трябва да пише срок на валидност, иначе е безсрочен.

# 27
  • Мнения: 9 697
Ок, авторката предупреди. Аз лично ще знам, че ако се случи да ми дадат ваучер трябва да го ползвам до 30 дни, полезно ми беше. И все пак мисля, че е било неволна грешка, не бих ги зачеркнала още от първия път, но това всеки си го решава. Не съм по никакъв начин свързана с Хепи, никой не убеждавам.

# 28
  • Мнения: 7 378
Няма да спра да им бъдат клиент, защото някой бил недоволен. Ама хем недоволен, хем не му стиска да направи нещо повече от това да плюе във форума.

# 29
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
Да си дойдем на думата !
Точно това се опитвате да направите.
форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
Но както винаги се залага само на плюенето....

# 30
  • Мнения: 2 585
Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
Да си дойдем на думата !
Точно това се опитвате да направите.
форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
Но както винаги се залага само на плюенето....


Кое е това “място”, коя е тази институция, в която се решават подобни казуси за една вечер? Имам достатъчно дълъг опит като юрист, обаче нещо явно съм пропуснала.

# 31
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Пък и да направя “мръсотийка” на заведението Wink
Да си дойдем на думата !
Точно това се опитвате да направите.
форуми и соц.мрежи не са за търсене на правата !
Ако бяхте вложили същите усилия на правилното място, проблемът можеше вече да е решен.
Но както винаги се залага само на плюенето....
Кое е това “място”, коя е тази институция, в която се решават подобни казуси за една вечер? Имам достатъчно дълъг опит като юрист, обаче нещо явно съм пропуснала.
Добре г-жо юрист с достатъчно дълъг опит, напълно сте права !
Няма по-подходящо "място", по-голяма институция от bg mamma, която да се занимава и решава подобни казуси.
Няма смисъл да се входира писмено оплакване и да се опитва да се реши въпроса директно с хепи.
Няма смисъл от жалба в КЗП !
Давайте смело само с  мрън- мрън и проблемът ще се реши магически !

# 32
  • Мнения: 2 585
Публикацията ми не цели да реши проблема ми. Публикацията цели да информира повече хора какво е отношението на въпросното заведение към клиентите.
Вашите конспиративни теории идват малко в повече. Хубава вечер!

# 33
  • Мнения: 7 378
Това е твоето мнение. Не го споделям.

# 34
  • Мнения: 2 585
Това е твоето мнение. Не го споделям.


Никъде не съм твърдяла, че това е нещо различно от моето мнение.

# 35
  • Мнения: 14 934
КЗП не се вълнува от интереса.
Аз също не споделям лошото мнение за Хепи - както казах , аз съм доволна.
Мога например да се оплача от Аладин , и то не на тема обслужване на клиенти, а съвсем различно нещо - преди 3-4 години , в доста студен есенен ден техни работници от разноса абсолютно умишлено минаха през локва с брандираната кола , за да намокрят едно помиярче. Оттогава аз от тях не взимам нищичко, но не се мъча да убедя някого да спре да им е клиент. А в случая май нямаше и кого да сезирам.

# 36
  • Мнения: 29 672
Аз пък не харесвам такива, които нападат други, защото са изказали личното си мнение и възмущение.
Не за всичко е нужно да се пишат жалби до КЗП или други институции, просто защото времето и нервите, които ще се вложат ще бъдат прекалено за толкова малък случай. Това не значи, че авторката не може да се оплаче във форума или където си пожелае.
Не мога да си обясня какво е това ревностно защитаване на Хепи, пък дори и вие да сте доволни от него....?!?!

# 37
  • Мнения: 3 750
Да, наистина си мисля, че сме свикнали да сме мачкани. Паре нема, действайте! :/
 Тигър, на заплата ли си, че защитаваш толкова Хепи? Не се заяждам, питам от личен интерес.
 А що за малоумно оправдание е, че нямат достатъчно персонал, за да покрият увеличените заради пандемията доставки? Ако платя пет лева по-малко от стойността на поръчаната храна, мога ли да се оправдая с намалени поради пандемията доходи?
Като цяло авторката ме убеди, че Хепи са некоректни, което е и цел на темата ѝ.

# 38
  • Мнения: 2 585
Каква е разликата между некоректния строител и некоректния търговец? Защото в темата за некоректните строители никой не скача така, срещу авторите на постове.

Някои хора, вместо да пишат N на брой постове, да бяха ползвали времето си, да хванат правописния речник, за да подобрят грамотността си.

Не се пише Обедите , а  Убедите.
Браво, хванахте ме ....може ли да сте по-дребнава ?
Коригирала съм грешката си преди да успеете да я посочите! НО все пак поднасям извиненията си, ще се старая повече.  
Оставям авторката на спокойствие да продължава да се оплаква.

На авторката и с Вас си й беше спокойно Wink
Хубав ден Simple Smile

Да, наистина си мисля, че сме свикнали да сме мачкани. Паре нема, действайте! :/
 Тигър, на заплата ли си, че защитаваш толкова Хепи? Не се заяждам, питам от личен интерес.
 А що за малоумно оправдание е, че нямат достатъчно персонал, за да покрият увеличените заради пандемията доставки? Ако платя пет лева по-малко от стойността на поръчаната храна, мога ли да се оправдая с намалени поради пандемията доходи?
Като цяло авторката ме убеди, че Хепи са некоректни, което е и цел на темата ѝ.

Не стига, че не се спазват по заведенията им никакви мерки и от маса до маса няма никакво отстояние - облегалката се подпира в облегалката на съседа отзад. Намалиха им ДДС, разни мерки 60 на 40 и куп други облаги ползват при положение, че реално не работиха физически заведенията 1 месец в началото на пандемията. Доставките никога не са спирали. Накрая пак персонала не им стигал, не им бил достатъчен… ами наемете си.

# 39
  • Страната на приказките
  • Мнения: 369
Момичето просто е споделило случката във форума и в резултат на това някой може да започне да обръща повече внимание на срока на ваучерите. Защо я нападнахте така, какво толкова е станало?

# 40
  • Мнения: 339
Здравейте, и аз искам да споделя негативните си преживявания с веригата Хепи, които макар и да не са пряко свързани с храната и обслужването, бяха напълно достатъчни, за да ме откажат да съм им клиент.
От години ходя във фитнес в Люлин, в сградата, под който има и ресторант Хепи. Миналата година, точно преди пандемията - м.февруари, паркирам аз в подземния паркинг на сградата и отивам във фетнеса. Като се връщам след час и половина попадам точно на момент, в който техен служител паркира личната си кола точно до моята и със замах отваря вратата, така че с неговата врата удря моята и й прави драскотина. Действително драскотината не беше голяма, но колата ми беше чисто нова - на 7 месеца. Младежът реши, че това не е нещо значително и тръгна към заведението, при което аз го спрях и му казах, че е редно да попълним двустранен констативен протокол, тъй като ми е причинил щети по колата. Той се развика, дойдоха и негови колеги, които започнаха да ме обиждат и да ме заплашват. Звънях на КАТ, но поради това, че ПТП-то е на паркинг ми казаха, че не могат да изпратят кола. Звънях и на телефона на Хепи, който е за доставка и който е единствения на сайта им, но от там ми казаха, че не могат да вземат отношение. Тогава звъннах на 9 РУП и пристигна патрулна кола, която разреши случая - все пак подписахме двустранен протокол.
Случката действително е частна и касае мен и някакъв си служител на Хепи, заради който не би следвало цялата верига ресторанти да търпи критика, но лошо впечатление ми направи на първо място отношението или по-скоро липсата на такова на оператора от телефона на Хепи, с който разговарях, отношението на другите колеги на момчето, което ми удари колата, които дойдоха да се разправят с мен. На следващо място, имам и наблюдения при други случаи, в които служителите на Хепи от същото това заведение проявяват изключително арогантно поведение, запушват коли на паркинга на сградата, разхвърят навсякъде на паркинга амбалаж от продуктите, които им доставят, доставчиците пък най-редовно запушват входа към паркинга и т.н.
Това ме навежда на мисълта, че ресторантите създават навици в служителите си и поощряват тяхно поведение, тичпично за уличните бабаити.
Е, не бих искала да оставя парите си на такива хора. От тогава не поръчвам от Хепи. Тъй като работя в голяма институция, приди ми правеше впечатление, че доста от колегите поръчваха от тях, буквално по няколко пъти на ден идваше кола за доставки. Сега почти не съм ги виждала, най-много 1-2 седмично да съм засичала тяхна доставка на храна.
Явно Хепи много са си повярвали и започват да дразнят по един или друг начин клиентите си, като част от тях се отказват от услугите им.

Последна редакция: нд, 07 ное 2021, 15:26 от kuku_i_pipi

# 41
  • Мнения: X
Момичето просто е споделило случката във форума и в резултат на това някой може да започне да обръща повече внимание на срока на ваучерите. Защо я нападнахте така, какво толкова е станало?

И на мен ми е интересно къде е драмата, че авторката разказва какво е станало? Объркали са поръчка, дали са ваучер, дотук добре, но не са уведомили че ваучера има срок и реално клиента не е успял да ползва компенсацията си и се чувства ощетен. Когато клиент се чувства ощетен си е негово право да го заявява където и както иска.

# 42
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 798
И правилно сте написали във форума. Той е за споделяне. Друго ако решите, може да направите, или да не направите. Ако има някой друг проблем с тази верига, може също да сподели. То е като черните списъци - за много неща. Така сме по-внимателни, и при събиране на такава информация, може да вземем решение да не ползваме съответната услуга, място, и т.п. И не виждам защо трябва да се скача по тази причина. Ако пък си го харесвате, подминавайте и си го ползвайте със здраве.

# 43
  • София
  • Мнения: 23 017
Тази година имам 3 поръчки може би от тях ( запомнила съм ги, защото нито една не беше в ред) или половината ястия ги нямаше или поръчката беше объркана. Преди години качеството на доставката беше много по-добро.

# 44
  • Мнения: 2 585
Не е по темата, но за съжаление хората са станали доста агресивни. Опитвам се да го отдам на Ковид пандемията и невъзможността ни да живеем напълно нормално или лични семейни проблеми, защото така и не ми се иска да повярвам, че хората може да са си по принцип толкова лоши и конфликтни.

Бъдете здрави и позитивни Simple Smile

# 45
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 439
Всички искаме по-добро обслужване, как да стане това без да дадете обратна връзка и посочите допуснатите грешки, без да настоявате да бъдете компенсирани? Това не разбирам. Нали въпросът уж е принципен, защо се примирявате така лесно и оставяте нещата без дори да се оплачете?
Клиентът не трябва да си мълчи ! Подобни неща в чужбина не биха се случили именно защото хората хем си знаят правата, хем си преследват интереса и ще си гонят нещата до дупка.
Защо в България е толкова лесно да сме жертви и толкова трудно да си потърсим правата когато сме ощетени? "Хората в България сякаш са свикнали да ги мачкат." - това са ваши думи ! Днес това го прави Хепи, утре ще е някоя друга голяма верига заведения. Ние като потребители и клиенти само свеждаме глава и не предприемаме нищо! Това не трябва да е така.
Изкарвайте ме агресивна колкото си искате. За мен подобни казуси не се решават в интернет с оплакване по форумите.
Хубаво е ,че предупреждавате и други за некоректността на Хепи, още по-хубаво щеше да е ако бяхте дали положителен пример как да защитаваме правата и интересите в подобна ситуация.
Спирам до тук.

# 46
  • Мнения: 29 672
И на кой да се оплаче авторката?!? На арменския поп? Опитала се е да каже на оператора на телефона в Хепи, че не е предупредена за срока на ваучера, те са я отсвирили.
До КЗП за 15 лв. не си струва времето и разправиите, да не говорим, че там искат доказателства под формата на касови бележки, разменени имейли и т.н.

Теб какво те бърка дали авторката "ще си търси правата" или не. Достатъчно е, че предупреждава тук, за да си имаме едно наум при поръчки в Хепи. За мен, честно казано, Хепи са прехвалена верига с не кой знае каква храна на високи цени. Само претенциите са големи....

# 47
  • Мнения: 2 585
Компенсацията в размер на 15 лева, получих след разговор със служител и настояване от моя страна, че е редно когато съм чакала общо над три часа, за да вечерям да бъда поне компенсирана! Никак не им се искаше и проведохме 5-6 разговора от рода на ще говоря с колегите какво може да се направи и т.н. В крайна сметка ми казаха “Получавате ваучер за 15 лева при следваща поръчка.”
Когато ми обясниха, че ваучера ми бил изтекъл, пожелах да говоря с мениджър/ управител някой който се занимава с поробен тип казуси. Казаха ми - Ваучера е с минал срок, нищо не можем да направим.
Нямам времето да се занимавам с един тон хартии и процедури за 15 лева. Отделно освен разговора нямам отказ в писмен вид, а никак не ми се водеше същата дискусия и в писмен вид.

Намерих за уместно да споделя тук, за да имат повече хора информация. Най-малкото много хора научиха, че ваучера има срок и няма да са неприятно изненадани като мен.

# 48
  • София
  • Мнения: 23 017
И аз винаги си търся правата, ама е редно, когато вината е в заведението ( в случая) е те сами да предложат компенсация.
От Глово например първата ми поръчка закъсня много и те ми прибавиха цялата сума на поръчката като ваучер за следващия път- ами така се прави.

# 49
  • Мнения: 1 318
Миналата година при една от поръчките, бяха сложили само гарнитурата, месото го нямаше. Мъжът ми махна с ръка, каза "Е, голяма работа!" Обаче въпросът беше принципен и звъннах. Щели да проверят и при следваща поръчка въпросната порция щяла да е безплатна. След няма и месец пак поръчахме, нито ваучер, нито отстъпка... Не съм очаквала кой знае какво, но определено ми стана неприятно и известно време не поръчвахме от тях.

# 50
  • Манчестър
  • Мнения: 2 487
Голяма драма , няма що.
Първо, случва се да объркат поръчката, не вярвам някой от пишещите тук никога да не е грешил.

Компенсирали са с ваучер……

Не знам защо имате други очаквания…..

А дали ще продължи някой да поръчва от Хепи или не…. Ми личен избор.

# 51
  • Мнения: 3 251
Драма е - ако нямаш нищо в хладилника и трябва да чакаш три часа.

# 52
  • Мнения: 6 891
За мен не е нормално да си поръчам храна и да я чакам три часа. Дали от Хепи, дали от ресторанта на шеф Ангелов, дали от такъв със звезда на Мишлен. Три часа просто не са адекватно време за чакане и пандемия или не, клиентът си плаща непандемични цени. Ако има твърде много поръчки, редно е да предупреждават, за да си направи човек сметката.

# 53
  • София
  • Мнения: 39 812
Последната ми поръчка от Хепи беше много зле.
Получих анкета на мейла за попълване.
Звъннали са по телефона на ММ да се извинят, казали са за ваучера като са уточнили до кога е валиден.
Не сме се възползвали.

# 54
  • Мнения: 2 585


Снимката видях в инстаграм профила на фризьора ми Simple Smile

# 55
  • София
  • Мнения: 2
Аз също съм сред недоволните клиенти от Хепи, не от самия ресторант, а от доставката. Качеството на храна в ресторант на място имам чувството, че няма нищо общо с това за доставката!

Обърквали са ни поръчки многократно, забравяли са да добавят продукти и прочие.
Когато ни объркаха поръчката, уж от кол центъра казаха, че сме предимство, а чакахме над 1 час за новата поръчка, ама ваучер не са ни дали в интерес на истината.

А, тази излагация с ваучера вече е върха на сладоледа. Хем ти казват, че са сгрешили и биха искали да компенсират грешката, ама хем и със срок на годност и накрая най-вероятно никой не си използва ваучера и удържат една дебела сума от сгрешилия служител! А, иначе всеки ден получавам рекламни съобщения по вайбър (няма да се прецакат СМС да пратят нали струва пари!) Да не говорим, че една салата с 1 домат и 20 гр сирене струва 15 лв в Хепи.

А, всички, които са на мнение, че не е голяма драма, нека да поръчат, когато имат повод или са поканили и гости и да чакат 3 часа за доставка, да видим дали ще е голяма драма после!

# 56
  • Мнения: 2 585
Бях на гости на приятели и бяха поръчали храна от Хепи, тъй като работят до късно.
Вкусно беше, храната вид нямаше - типично за доставката им, но най-важното - всички се сдобихме със стомашно разстройство - това просто е върха!
Вече като видя Хепи ще минавам на другия край на улицата… явно не е моето място.

# 57
  • Мнения: 29 672
Понякога се чудя как изобщо имат клиенти - скъпотия, малки порции, наблъскани с овкусители, грубо отношение понякога.

# 58
  • Мнения: 2 585
Че е скъпо за предлаганото количество и качество - скъпо е. Сравнително бързи им бяха преди доставките. Станах много некоректни и спрях да поръчвам, ама това с хранителното разстройство просто беше върха..

# 59
  • Мнения: 9 697
Ами освен някой да препоръча място, където не е много скъпо, вкусно е, и да доставят в цяла София, или поне централните части. Ние много често поръчваме отвън и затова търся да разнообразим малко.

# 60
  • In the land of Never Never
  • Мнения: 1 798
Ами освен някой да препоръча място, където не е много скъпо, вкусно е, и да доставят в цяла София, или поне централните части. Ние много често поръчваме отвън и затова търся да разнообразим малко.
Харесват ми "Слънце и луна", вегетарианска храна.

# 61
  • Мнения: 1 360
Драма е - ако нямаш нищо в хладилника и трябва да чакаш три часа.
За мен е драма. Ако смятам да чакам три часа, ще изляза да напазарувам и да си сготвя, дори ще ми остане време. Храна за вкъщи се поръчва, защото си гладен и не ти се чака. Хепи през последните години и мен много ме разочароват, дори и последните им превъплъщения в различни марки ресторанти ги превръщат в Макдоналдси в чинии и далеч по-лошо обслужване. Жалко, защото много ги харесвах преди. Аз също бих писала при такова лошо обслужване, защото липсата на желание за обратна връзка с клиента и решаване на проблема е всъщност доста сериозен проблем, много по-голям от "драмата".

Общи условия

Активация на акаунт