Ресторанти Happy - НЕКОРЕКТНИ

  • 23 443
  • 61
  •   1
Отговори
  • Мнения: 2 585
Здравейте, нямам представа дали темата е за тук, но съм доста афектирана и реших да споделя във форума.
Направих поръчка за вкъщи от Хепи. Доставката беше забавена с над час и половина. Пристигна поръчката и познайте - объркана. Бяха ни донесли чужда поръчка. След още час и половина получихме и нашата поръчка.
От Хепи ни се обадиха да кажат, че ще получим компенсация под формата на ваучер към номера в размер на 15 лева.
Днес когато реших да поръчам ми казаха, че ваучера е изтекъл. Трябвало да го ползваме до еди колко си дни!
Вероятно се досещате, че не става въпрос за едни 15 лева, но е изключително некоректно от тяхна страна. Никой не ме е информирал за валидност на ваучера - трябвало да знам. Другия път ще мятам боб.

# 1
  • Мнения: 29 371
Пишете им на мейла с оплакването. Ако няма ефект - КЗП, но трябва да имате касова бележка.

Преди няколко години така поръчаш чаша със снимка за подарък през интернет и ми дойде една мътна и некачествена снимка върху чашата. Като цяло нищо и половина от кореспонденцията с тях. Казаха ми, че проблемът си е мой, понеже снимката, която им пратих "не ставала". Не били длъжни да ме информират, че не става, просто си вземат парите. Ако бях коректни, сигурно щях да поръчам и други неща от тях, както и да ги препоръчвам на приятели....

# 2
  • Мнения: 2 585
Нямам намерение да предприемам нищо. Просто преставам да бъда техен клиент и исках да предупредя и във форума.

# 3
  • Мнения: 8 886
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

# 4
  • Мнения: 7 276
Това са дребни неща за мен. Аз пък ги харесвам.

# 5
  • Мнения: 2 585
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

Нямало е какво да видя. Не са ми изпратили никъде нищо. Уведомиха ме по телефона.
Ами да ви кажа, грешки стават, но в никоя нормална държава никой ресторант не би направил подобно нещо в ущърб на клиентите си, още повече за такава смешна сума.

# 6
  • Мнения: 6 895
Скрит текст:
Чак такава драма с една поръчка. Случват се такива неща, извинили са се, компенсирали са ви. Сега, че не сте си видели ваучера и не сте го ползвали в срок, нищо чак толкова фрапиращо не е станало и едва ли те са виновни.
Все пак Хепи е верига за бързо хранене, не някакъв Мишлен звезда ресторант.

На това бързо хранене ли му се казва - да чакаш 3 часа! да те нахранят?! Представям си бавното какво ще е.

# 7
  • Мнения: 1 521
На колежката щерката работи в кол център. Работи предимно с англичани...там за какви неща се обаждат да се оплакват Sob Думи нямам, за липсваща сламка/салфетка, за студени пържени картофки,за липса на лед или повече лед. Сещам се и да снимков материал на разстроен стомах.... Представете си за 3 часа чакане на храна,каква компенсация щяха да платят.
Понеже и ние работим в заведение и имаме разнос ни е интересно. Ние,като ходим на заведение не смеем нищо да върнем, от солидарност към колегите или ако вече е неизбежно става тихата, мирната.

# 8
  • ☀️София / London🌂
  • Мнения: 3 433
Като цяло се жалвате на грешното място !
За мен това е абсолютна дребнавост. Ако ми е толкова важно да ям, след първоначалното забавяне и объркване директно ще откажа поръчката и няма да се разправям повече. Уж не сте за 15те лева, но ревете по форуми.
Да стават грешки, да не е редно случилото се, но няма да почна да черня и навивам непознати колко е ужасно и чак да си правя труда логото им да сложа !
Едно е да сте "доста афектирана", друго е да се държите все едно живота Ви зависи от храната в Хепи и ще умрете от глад губейки 15 лв ваучер

# 9
  • Мнения: 9 662
Ами не е коректно, че не са ви казали за валидността на ваучера. Но все пак мисля, че е някакво изключение, защото ние толкова време вече поръчваме от тях, никакви проблеми не сме имали, нито са ни бавили поръчка, нито нещо са ни обърквали.. може би зависи и от това кой ви се пада обслужващия ресторант..


Сега видях, че в общите условия си пише за валидността..
Ваучерът се предоставя за период от един месец ( 30- календарни дни) след получаването му.

Последна редакция: сб, 06 ное 2021, 00:40 от moonriver

# 10
  • Мнения: 4 009
Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.

# 11
  • Мнения: 2 585
Голяма драма - живите същества, работещи там са направили грешка - дайте да ги линчуваме по форумите, все едно вие никога не сте правили грешки през живота си.
При условие, че заради зелените сертификати в момента доставките им са се увеличили със сигурно едни 80%, защото няма хора на място - нормално е да им идва в повече и да объркат някоя поръчка.

Поръчката я объркаха много преди да има зелен сертификат. Отделно в София си имат достатъчно много ресторанти, които да обслужват, за да бавят поръчка час и половина. Ресторанта се намира на 10 минути пеша от дома ми.
Драмата не е голяма.
Въпроса е принципен какво е отношението. За мен постъпката е смешна за толкова голяма верига.

# 12
  • Мнения: 29 371
Въпросът е наистина принципен. Когато искаш да имаш клиенти и претендираш за качество с високите си цени, значи трябва да предоставяш наистина качествено обслужване. Мен също биха ме изгубили като клиент при подобна случка. Не, че много ще им дреме за мен, обаче капка по капка, вир става...

Така преди няколко години в ресторант Бижу в Младост 1А - отидохме късно с детето и заплатихме такса за детския кът от 1 час. След 10 минути ни казаха, че детския кът затваря, обаче таксата за час не се приспада. След като попитах защо не ни уведомиха при влизането ни, т.е. не ни казаха, че детския кът затваря след 10 минути, една наперена татуирана кака (била управител на ресторанта) се държа супер нагло и едва ли не ни каза - ами, ако искате...не е наш проблем, да сте питали и подобни.....
Загубиха мен и доста други хора като клиенти.

# 13
  • Мнения: 9 662
Е ясно е, че при нас има още много какво да се желае в обслужването. Но в случая не смятам, че става въпрос за некоректност, тъй като както писах, това за ваучера го има в общите условия, които трябва да се четат принципно. Не че аз ги чета Grinning но в такъв случай не бих се сърдила, да съм чела.. иначе не виждам какво им пречи да го споменат.

# 14
  • Мнения: 2 585
Е ясно е, че при нас има още много какво да се желае в обслужването. Но в случая не смятам, че става въпрос за некоректност, тъй като както писах, това за ваучера го има в общите условия, които трябва да се четат принципно. Не че аз ги чета Grinning но в такъв случай не бих се сърдила, да съм чела.. иначе не виждам какво им пречи да го споменат.

Извинявайте, ами ми звучи нелепо да чета общите условия на заведение за бързо хранене. Ако бяха малко по-адекватни щяха да ме информират по телефона, че ме компенсират с ваучер, чиято валидност е еди колко си… плюс можеше да го изпратя на СМС или вайбър, все пак доста често имат възможност да ме заливат с реклама.
Когато имаш претенции за кой знае каква верига е хубаво да си намериш читав персонал, който да обучиш подобаващо.

За мен са - некоректни.
Кой как ще тълкува ситуацията вече си е негова работа. Аз реших да споделя моето мнение, оттук нататък всички има глава на раменете да мисли.

Общи условия

Активация на акаунт