Грубият персонал !!!

  • 8 670
  • 234
  •   1
Отговори
# 225
  • Мнения: 15 072
Гледа се, но няма изобщо такова значение, каквото ти се иска на теб като клиент. А пък мантрата с удовлетворението не минава в сферата на продажбите. Да, продавачът като човек получава удовлетворение, че ти като клиент си доволна от него, но това не му е достатъчно за работата, за повишението и за заплатата. Ако ще те успокои, не е достатъчно и да подпишеш двугодишвн договор със 100 лв такса и да купиш на изплащане някой фолд таблет на Самсунг.
Всичко това е напълно обмислена и целенасочена политика за управление на продажбите и човешките ресурси. И аз се дразня, но това е положението.

# 226
  • София
  • Мнения: 62 595
Щом човекът зад гишето е продавач, тогава ще се отнасям към него като към продавач - ще се пазарим и ще си пресмятаме ходовете. Както се пазарихме с въпросния продавач на флашката. Тоест по подразбиране сме си във война и игра на прецакване, а едва ли това е много хубаво за него.

# 227
  • Мнения: 15 072
Хаха, успех с пазарлъка във верига Grinning
Мислех, че говориш за план, а не за еднократна покупка.

# 228
  • Мнения: 5 728
Последното мнение на Андариел започва да доближава смисъла на оплакването на авторката на темата.

# 229
  • Мнения: 429
За това аз избирам вече най-евтините планове и си купувам телефони необвързани с договори към мобилния оператор. Телефонът от нормален магазин за техника, най-евтиният договор без да се оставя да ме навият за нещо по-скъпо. Да се надлъгват с други клиенти.

# 230
  • София
  • Мнения: 62 595
Принципът е същият. Ако продавачът гледа на мен като на глупачка, която има едни пари, които трябва да й бъдат взети, за да не ги даде на друг, аз също мога да му вгорча момента, че и целия работен ден. Както се казва, да си имаме уважението. Преди да отида да питам, аз вече съм гледала някакви неща, написала съм си домашното и отивам с конкретни въпроси. Просто това той не го знае или се опитва да ме баламосва.

# 231
  • Мнения: 15 072
Явно на продавачите в телекомите им изглеждам много страшна - където съм влязла, никой не се е опитвал да се пазари с мен. Само ме питат каква е причината да искам да им давам по-малко пари и почват да принтират документите.
И аз не се опитвам да се пазаря излишно с клиенти особено ако ми заявят, че гледат цена. Доста продажби съм изтървала обаче, защото някой решава, че щом му говоря за клас продукти и как се е насочил към грешната стока, искам да го правя на глупак и да му взема парите.

# 232
  • София
  • Мнения: 62 595
Аз не искам да изглеждам страшна, а обикновена. И виждам как се отнасят към обикновен клиент като мен. Аз съм обикновен клиент, който има проблем. Те са на ход.

# 233
  • Мнения: 12 494
За няма и месец сключих два договора в А1 за децата ми. Единият прехвърлих от БОБ към план на А1. И уж ми предложиха
 най-изгодното, но не ми казаха, че с ТЕЛКа на майка ми мога да взема до три карти на нейно име и план за инвалиди. Едва след 9м, когато ми изтичаше към Теленор договора за моя телефон и докато плащах в А1 на децата картите служителката ми каза, че мога да се прехвърля към тях и че мога да взема три карти! Теленор ми предлагаха да преподпиша на по-висок план, а А1 да плащам 50% по-малко. Избрах второто. Мен и децата ни устройва. Сега чакам и щерката да прехвърля на трета карта.
Щерката е много трудно за обувки, защото е слаба и кракът й е тесен, повечето й се събуват и хлопат. В един магазин за детски обувки и играчки жената вади по 5-6 докато й намерим. Първият път дори отстъпка не малка направи, върнах се втори път, потретих ... Сега редовно водя децата там. Едно, че е добре зареден и намирам какво да им взема, второ, че на повечето пазарувания ми предлагат отстъпка или дават дребни подаръци на децата. Предполагам обаче, че жената е собственик, а не наемен работник. Но определено знае как да печели и задържа клиента.

# 234
  • Sofia
  • Мнения: 3 046
Явно темата се изчерпа.
Заключвам.

Общи условия

Активация на акаунт