Дисниленд Париж - тема 5

  • 28 909
  • 743
  •   1
Отговори
# 705
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
Не може да няма опции за плащане на части, освен ако пътуването не е след седмица.

Платените суми ще се получат, в това няма съмнение. Притеснително е, че се е стигнало до канселация. Дисни са много точни във финансовите  отношения с клиентите. Нещо трябва да сте натиснали по погрешка, няма как да изчезне резервация просто така, нещо е станало. Съветвам ви да увеличите този лимит, за да можете да си покривате сумите по-лесно. Аз нямам лимит на кредитната карта, винаги правя резервация с авансово плащане 15 процента, остатъкът е дължим седмица преди посещението.

# 706
  • Berlin
  • Мнения: 11 325
И не ползвайте приложението или мобилен браузър.

# 707
  • Мнения: 353
И не ползвайте приложението или мобилен браузър.
Точно това ми казаха и момичетата от кол центъра.Нека е полезно за всички 👍🏻

.....Нещо трябва да сте натиснали по погрешка, няма как да изчезне резервация просто така, нещо е станало. Съветвам ви да увеличите този лимит, за да можете да си покривате сумите по-лесно.
Не съм натискала нищо,просто като платих няколко допустими до лимита вноски и затворих приложението,на следващия ден нямаше опции за доплащане.
Увеличих лимита,не бях се замисляла,че ще плащам чак такива големи суми онлайн,вече всичко е точно 🙂
Благодаря на всички ви момичета,безценни сте 💐💐💐

# 708
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
Мис Каприс, дано няма вече перипетии? А ти на колко вноски трябваше да платиш сумата, през месец или? Каква беше схемата, ако помниш?

Вие кой месец щяхте да ходите и за колко дни?

# 709
  • Мнения: 353
Мис Каприс, дано няма вече перипетии? А ти на колко вноски трябваше да платиш сумата, през месец или? Каква беше схемата, ако помниш?

Вие кой месец щяхте да ходите и за колко дни?
Не помня колко точно вноски,платих две големи до лимита и щях да доплащам всеки следващ ден пак до лимита,докато платя всичко,сумата точно не помня,но беше висока,понеже оставаха по-малко от две седмици.
Всичко е наред,важното е,че сега оправих всичко,уникално мили и добри от кол центъра,а и нали сега платих двойно повече,от днес за утре 🤣😂🤣
Купон 😂

# 710
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
Да, служителите са винаги много мили и отзивчиви.
Аз продължавам да си мисля, че нещо не сте направили, както е било описано в условията ви.
Това, което казваш - плащаш всеки ден до лимита, не знам дали системата работи точно така.
А на 10тия ден преди пътуването, ако не е постъпило всичко, имат пълно основание (и го правят реално) да откажат резервацията. Ето ги условията:

# 711
  • Мнения: 103
Аз така и не успях изобщо да намеря опция за плащане през приложението на Дисни и на няколко пъти вече плащаме през сайта им (на компютъра).
Добре, че напомнихте за 10-те дни.... останали са ми едни 200 евро да доплатя до 14 май ще е срамота да изгоря накрая Grinning
A Мис Каприс не предложиха ли да ви направят резервация при старите условия... ако все пак проблема е технически и е при тях, редно е да компенсират клиента!!!

# 712
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
И аз винаги стартирам плащането през компютър.

Галюна, няма как проблемът им да е технически, излязли са със сигурност от някакъв срок/от някакво условие по договора.

# 713
  • Мнения: 353
И аз винаги стартирам плащането през компютър.

Галюна, няма как проблемът им да е технически, излязли са със сигурност от някакъв срок/от някакво условие по договора.
Точно така,понеже не виждах никъде никакви опции за плащане,а писах имейли няколко дни вместо да се обадя/отчитам като моя грешка/ и съм изтървала срока.
Нямаше как при старите условия при вече отменена резервация.
Благодаря ви момичета 💐

# 714
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
Да, пропуснах да кажа и за другите - дисни на мейли не отговарят. Не разчитайте на това по важни и неотложни теми, а звънете по телефон.

# 715
  • Мнения: 353
Да, пропуснах да кажа и за другите - дисни на мейли не отговарят. Не разчитайте на това по важни и неотложни теми, а звънете по телефон.
Вече и аз знам,от опит 🤣
Да попитам,къде мога да резервирам вечеря и да ми направят специална торта 🙂

# 716
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
Вечеря от приложението. Там вече си влез в профила, въведи си резервацията. Ще ти излязат датите и ще видиш къде можеш да резервираш за вечеря. Освен ресторамтите на шведска маса в хотелите, трябва да има и други възможности. Ако е скорошна датата, пиши ми я, за да видим къде какво има.

# 717
  • Мнения: 1 486
Аз да кажа, че и във фейсбук бързо отговарят. Аз там писах за удължаване на нощувките и бързо ми отговориха, след моето потвърждение ми промениха резервацията директно в профила.
И аз да питам за торта - платих такава за рд и просто запазих вечеря като в коментар написах, че искаме торта. Нещо допълнително прави ли се?

# 718
  • На планетата Земя
  • Мнения: 6 355
На влизане в ресторанта отново казвате за тортата. Ще ви я донесат, когато й дойде времето.

Мис Каприз, и вие на влизане ще кажете, независимо, че торта може да не е поръчана предварително.

# 719
  • Мнения: 353
Mileto сега ги преглеждам по дати,би ли препоръчала нещо 🙂

Общи условия

Активация на акаунт