Пазаруване от NIKE и връщане?

  • 4 681
  • 38
  •   1
Отговори
  • 1
  • 2
  • 3
  • Всички
  • Мнения: 774
Здравейте,
Някой връщал ли е пратка към Nike?
Нещо ме мотаят-принтирах някакъв етикет за превоз от Холандия до разпределителен център с Арамекс. От България до Холандия незнайно кой куриер трябва да дойде да ми вземе пратката…Заявих връщане в понеделник, получих мейл за взимане от куриер вчера, но куриер не се появи…
Някой минавал ли е през това? Thinking

# 1
  • Мнения: 1 600
Арамекс работят в Бг и би трябвало те да ти вземат пратката. Ако си от по-малко място може да имат някакъв график на минаване. Nike имат бг тел, пробвай там няма ли да ти дадат инфо:

https://www.nike.com/bg/help/a/returns-policy-gs

# 2
  • Мнения: 774
Пробвах всичко. БГ телефона е с англоговорящи оператори, които от вчера повтарят, че ескалират случая. С Арамекс също говорих-обясниха ми че те карат от Холандия до САЩ.
Пълно мазало…Дано все пак в крайна сметка да не се окаже, че от БГ няма връщане Cold Sweat

# 3
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Поръчвам предимно до немски адрес и си плащам връщането през превозвача. Връщала съм и пратки, доставени до БГ, но не си спомням да е имало някакъв проблем. Връщала съм от БГ дори и доставено в Германия, по пощата. Писах, обясних, че искам етикет, платих си и толкова.
Дано бързо се ориентират и да се разреши проблемът.

# 4
  • Мнения: 1
Здравейте,
Някой връщал ли е пратка към Nike?
Нещо ме мотаят-принтирах някакъв етикет за превоз от Холандия до разпределителен център с Арамекс. От България до Холандия незнайно кой куриер трябва да дойде да ми вземе пратката…Заявих връщане в понеделник, получих мейл за взимане от куриер вчера, но куриер не се появи…
Някой минавал ли е през това? Thinking
   
На мен на заявката за връщане някъде ми изписа превозвач за БГ DPD на етикета за връщане обаче пише ESHOPWORLD RETURN CENTRE ARAMEX NL  Заявих ден в който на адреса трябва да ме посети куриер но това не се случи  Звънях на DPD BG ARAMEX BG Interlogistica И НИКОЙ НЕ ЗНАЕ ЗА ТАКАВА ЗАЯВКА . Някой знае ли кой е превозвача за връщане от БГ

# 5
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
DPD не е ли Спиди?

# 6
  • Мнения: 88
Пробвах всичко. БГ телефона е с англоговорящи оператори, които от вчера повтарят, че ескалират случая. С Арамекс също говорих-обясниха ми че те карат от Холандия до САЩ.
Пълно мазало…Дано все пак в крайна сметка да не се окаже, че от БГ няма връщане Cold Sweat

Always_in_love , може ли да споделиш как се разви случаят с връщането? И, някой успял ли е да върне пратка от Nike?

# 7
  • Варна
  • Мнения: 1 103
Аз успях. През DHL. След като мрънках яко, ми звъннаха от DHL и ми изпратиха заветния етикет с 3 бар-кода.

# 8
  • Мнения: 4
Тони барабони, би ли споделила кой трябва да ми изпрати този заветен етикет с три бар - кода. От DHL ми казаха, че този етикет трябва да ми бъде пратен от НАЙК. Съвсем се обърках. Моля да ми споделите как трябва да постъпя.

# 9
  • Варна
  • Мнения: 1 103
Ако не стане с кол-центъра звънни на 029608601  и се оплачи Simple Smile
След 100 пъти кореспонденция с Nike, стана ясно, че вината не е в тях, а в DHL. Пиши после как са се развили при теб нещата.

# 10
  • Мнения: 4
Значи трябва да изисквам този етикет от DHL до дупка. Благодаря ти Тони бонбони.

# 11
  • Варна
  • Мнения: 1 103
Дори би следвало автоматично да го получиш на мейла си когато ти потвърдят пратката. Явно там имат някакъв бъг защото аз не получавам този мейл.

# 12
  • Мнения: 4
От DHL отново ми потвърдиха, че етикета за връщане с 3 бар - кода трябва да получа от НАЙК. Такава била процедурата.

# 13
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Няма как DHL да знаят какво и къде трябва да изпратите. Разбира се, че изпращачът трябва да предостави етикет, или поне някакви данни.

# 14
  • Варна
  • Мнения: 1 103
Няма как DHL да знаят какво и къде трябва да изпратите. Разбира се, че изпращачът трябва да предостави етикет, или поне някакви данни.
Разбира се, че знаят. В момента, в който регистрирате връщането в сайта на Найк автоматично се генерира заявката за куриер на DHL и следва автоматично от DHL да се получи товарителницата. Аз въобще не съм викала когото и да било. Всичко е автоматично и етикета с трите бар-кода го получих най-накрая от DHL, не от Найк.

# 15
  • Мнения: 4
Заявих ново връщане и нещата се получиха. Благодаря Тони!

# 16
  • София
  • Мнения: 55
Здравейте, аз без никакъв проблем върнах към NIKE в началото на януари, пратка получена през декември. От тях получих един етикет, а след това и от DHL товарителница с 3 баркода, като всичко стана много бързо. 3 дни след като те получиха обратната пратка ми върнаха и парите.

# 17
  • Мнения: 1 674
Здравейте, включвам се в темата с въпрос - пратките от Найк минават ли през митница? Харесала съм си обувки, които са налични ма Nike.com. Не успявам да ги поръчам до Англия, сайтът не приема българска карта за разплащане. Та, ако не минават през митница, ще поръчам направо до София, а ако минават - май ще пия една студена вода Simple Smile

# 18
  • Варна
  • Мнения: 1 103
С безплатна доставка, идват деректно на адрес с DHL. Не минават митница, всички такси са включени в цената. Връщането също е безплатно. Говорим за този сайт:
https://www.nike.com/bg/

# 19
  • Мнения: 4
Здравейте, искам да попитам за колко време пристига пратката до адрес, когато поръчаш от сайта на NIKE.

# 20
  • Варна
  • Мнения: 1 103
3-4 дни

# 21
  • Мнения: 2 597
Не са ли много две теми за Найк.

# 22
  • Мнения: 87
А при връщане, ако не съм запазила данните на картата, с която съм платила как става връщането на сумата? Не намирам настройки на добавяне на карта.

# 23
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Данните на картата ги има продавачът, нали сте платила с тази карта.

# 24
  • Мнения: 390
Здравейте! При проследяване на пратката с ДЧЛ, когато се намира в Унгария, след колко време пристига в България? Благодаря

# 25
  • Варна
  • Мнения: 1 103
В момента, покрай Black Friday, Cyber Monday и всякакви подобни е тотално непредвидимо.

# 26
  • Мнения: 390
В момента, покрай Black Friday, Cyber Monday и всякакви подобни е тотално непредвидимо.
Благодаря! Нямаме търпение за едни маратонки, в проследяването показва, че днес вече са в София.

# 27
  • с. Долно Уйно
  • Мнения: 3
Здравейте, Мами! Искам да изкажа възмощението си от Найк. По случай миналогодишните коледни празници закупих на мъжа си маратонки Найк революшън. След около 6 месеца, обувките се скъсаха. Гаранцията на Найк е 2 години от датата на производство (пише я на етикета на обувката). Писах по чатове, накрая звъннах на обслужване на клиенти, където бях неприятно изненадана от факта, че говоря с англоговорящи французи. Английския ми попринцип е достатъчен да се разбирам с хора, но не и при качеството на международен телефонен разговор. Рязко половината букви в азбуката звучаха еднакво. След много мъки, момичето ми каза да пиша на имейла, който ще ми даде. Писах на имейла, от където получих обратен имейл, че пощата на получателя е препълнена и не може да получи имейла ми. Отново се свързах с телефонната поддръжка, там ме увериха че имейла ми е получен и да изчакам. В крайна сметка не получих никакъв отговор! Призовавам ви да не купувате продукти на въпросната марка, тъй като качеството не отговаря на цената, а гаранцията е очевидно във Франция. Подпомагайте дребния бизнес! Следващия път няма да давам 100лв за разни парцалени обувки, а ще отида на пазара и ще купя имитация за 20лв. Поне като се скъса да не ме е яд, че съм си дала коледния бонус на вятъра. Не разбирам защо е такава цената, при положение че качеството е нулево??? Аз ли съм попаднала на дефектен чифт, или цялата им работа е такава?

# 28
  • Мнения: 8 299
Здравейте, Мами! Искам да изкажа възмощението си от Найк. По случай миналогодишните коледни празници закупих на мъжа си маратонки Найк революшън. След около 6 месеца, обувките се скъсаха. Гаранцията на Найк е 2 години от датата на производство (пише я на етикета на обувката). Писах по чатове, накрая звъннах на обслужване на клиенти, където бях неприятно изненадана от факта, че говоря с англоговорящи французи. Английския ми попринцип е достатъчен да се разбирам с хора, но не и при качеството на международен телефонен разговор. Рязко половината букви в азбуката звучаха еднакво. След много мъки, момичето ми каза да пиша на имейла, който ще ми даде. Писах на имейла, от където получих обратен имейл, че пощата на получателя е препълнена и не може да получи имейла ми. Отново се свързах с телефонната поддръжка, там ме увериха че имейла ми е получен и да изчакам. В крайна сметка не получих никакъв отговор! Призовавам ви да не купувате продукти на въпросната марка, тъй като качеството не отговаря на цената, а гаранцията е очевидно във Франция. Подпомагайте дребния бизнес! Следващия път няма да давам 100лв за разни парцалени обувки, а ще отида на пазара и ще купя имитация за 20лв. Поне като се скъса да не ме е яд, че съм си дала коледния бонус на вятъра. Не разбирам защо е такава цената, при положение че качеството е нулево??? Аз ли съм попаднала на дефектен чифт, или цялата им работа е такава?
Най-вероятно си попаднала на нещо дефектно. Найк е модерно при тиновете и от 4 години активно ползвам сайта.
Сина ми рита най-редовно  футбол с ежедневните си обувки, скапани обувки до сега няма.

# 29
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Нося Найк от ученическите си години, била съм активен спортист и най- отговорно мога са заявя, че скъсани маратонки Nike не съм имала, а през краката ми са минали десетки чифтове. Веднъж спукана камера, но може и да съм настъпила нещо, не да е било дефект.

# 30
  • с. Долно Уйно
  • Мнения: 3
Бива ли такъв късмет 😩...С адидас имам подобни премеждия. Всичките обувки на адидас и найк, който са се късали (само такива сме купували като цяло) са с тип "мрежа" и се получава дупка над палеца. С едни кожени обувки на Champion също се получи същия дефект. Как са при вас мрежестите модели? Главно такива са ми проблемни

# 31
  • Варна
  • Мнения: 1 103
Според мен взимате прекалено точен номер. Пробвайте с половин номер по-големи. Или контролирайте мъжката част колко често си реже ноктите, с най-добри чувства, моля  не се обиждайте (мъжете имат нужда от контрол цял живот Simple Smile )

# 32
  • с. Долно Уйно
  • Мнения: 3
Винаги гледам да има 1 пръст разстояние отзад. Честно вече не знам къде греша, дали не е просто каръщина 😤

# 33
  • при моите любими
  • Мнения: 2 542
Моят син също къса маратонки на Nike. Но той активно ги носи и редовно рита с тях и камерите изтърква отдолу. Никога не съм си и помисляла да им търся рекламация. Това се случва с всички марки маратонки при него.
А по темата за връщането. Поръчай от ЧП бутонки, оказаха се тесни и ги върнах. Обаче куриера много бързаше и не се сетих да си взема товарителницата или какъвто и да е документ за проследяване. Дават ли изобщо такъв? Нямам още върнаха сума, но реално не знам дали са стигнали до тях. Дали мога да си искам такава след дъжд качулка, както се казва, от DHL?

# 34
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Ако са поръчани от Найк, не си ли заявихте връщането онлайн? Или просто извикахте DHL и ползвахте товарителницата от кутията?
Не съм сигурна как беше, защото не съм връщала скоро, но ако връщането е отбелязано в системата на Найк, може би има опция да се види.

# 35
  • при моите любими
  • Мнения: 2 542
От Nike ми изпратиха баркод да. Него принтирах и дадох на куриера. Това ми поискаха DHL. Мислех че има друг. Нещо много неща върнах и вече не мисля рационално. Проверих по баркода от Nike и ми излезе. На 14.12 трябва да пристигне при тях. Много благодаря са помощта.

# 36
  • Мнения: 1 460
Здравейте, поръчах на сина ми бутонки през февруари. След два месеца игра пластмасовите върхове на бутоните са паднали. Искам да направя рекламация , но не мога да намеря никакъв имейл, освен телефонния номер, а предпочитам да е писмена комуникацията . Благодаря предварително

P.S Допълвам поста си, ако за някой ще е полезно. След ровичкане намерих чат на официалния магазин на Nike. Отговориха ми, че са гаранционни и да им ги изпратя, като ми генерираха товарителница от ДЧЛ и в понеделник ще дойде куриер да ги вземе 😃

Последна редакция: сб, 27 апр 2024, 15:24 от Katnis

# 37
  • Мнения: 6
Здравейте, за първи път направих поръчка от приложението на Nike, изтеглиха парите от картата, дойде имейл с поръчката, пише че поръчката е потвърдена,  но няма повече информация. Поръчах на 05.05.2024.Моля, ако някой е имал същия проблем да сподели след колко време да очаквам поръчката и дали въобще ще дойде. Благодаря предварително.

# 38
  • Sofia
  • Мнения: 4 722
Ще получите имейл, когато я изпратят. Също можете да следите и в профила си в сайта.

Общи условия

Активация на акаунт