Пазаруване от NIKE и връщане?

  • 4 272
  • 36
  •   1
Отговори
# 30
  • с. Долно Уйно
  • Мнения: 3
Бива ли такъв късмет 😩...С адидас имам подобни премеждия. Всичките обувки на адидас и найк, който са се късали (само такива сме купували като цяло) са с тип "мрежа" и се получава дупка над палеца. С едни кожени обувки на Champion също се получи същия дефект. Как са при вас мрежестите модели? Главно такива са ми проблемни

# 31
  • Варна
  • Мнения: 1 097
Според мен взимате прекалено точен номер. Пробвайте с половин номер по-големи. Или контролирайте мъжката част колко често си реже ноктите, с най-добри чувства, моля  не се обиждайте (мъжете имат нужда от контрол цял живот Simple Smile )

# 32
  • с. Долно Уйно
  • Мнения: 3
Винаги гледам да има 1 пръст разстояние отзад. Честно вече не знам къде греша, дали не е просто каръщина 😤

# 33
  • при моите любими
  • Мнения: 2 536
Моят син също къса маратонки на Nike. Но той активно ги носи и редовно рита с тях и камерите изтърква отдолу. Никога не съм си и помисляла да им търся рекламация. Това се случва с всички марки маратонки при него.
А по темата за връщането. Поръчай от ЧП бутонки, оказаха се тесни и ги върнах. Обаче куриера много бързаше и не се сетих да си взема товарителницата или какъвто и да е документ за проследяване. Дават ли изобщо такъв? Нямам още върнаха сума, но реално не знам дали са стигнали до тях. Дали мога да си искам такава след дъжд качулка, както се казва, от DHL?

# 34
  • Sofia
  • Мнения: 4 705
Ако са поръчани от Найк, не си ли заявихте връщането онлайн? Или просто извикахте DHL и ползвахте товарителницата от кутията?
Не съм сигурна как беше, защото не съм връщала скоро, но ако връщането е отбелязано в системата на Найк, може би има опция да се види.

# 35
  • при моите любими
  • Мнения: 2 536
От Nike ми изпратиха баркод да. Него принтирах и дадох на куриера. Това ми поискаха DHL. Мислех че има друг. Нещо много неща върнах и вече не мисля рационално. Проверих по баркода от Nike и ми излезе. На 14.12 трябва да пристигне при тях. Много благодаря са помощта.

# 36
  • Мнения: 1 457
Здравейте, поръчах на сина ми бутонки през февруари. След два месеца игра пластмасовите върхове на бутоните са паднали. Искам да направя рекламация , но не мога да намеря никакъв имейл, освен телефонния номер, а предпочитам да е писмена комуникацията . Благодаря предварително

P.S Допълвам поста си, ако за някой ще е полезно. След ровичкане намерих чат на официалния магазин на Nike. Отговориха ми, че са гаранционни и да им ги изпратя, като ми генерираха товарителница от ДЧЛ и в понеделник ще дойде куриер да ги вземе 😃

Последна редакция: сб, 27 апр 2024, 15:24 от Katnis

Общи условия

Активация на акаунт