🏆🎥 Academy Awards ~ the Oscars * Ще си върнат ли оскарите старата слава и блясък? ~ (тема 12) 🏆🎬

  • 18 584
  • 339
  •   1
Отговори
# 285
  • Мнения: 18 377
Според мен Барби ще спечели поне една номинация, заради тъпата политкоректност. Иначе аз считам, че "Опенхаймер" е големият фаворит. "Наполеон" за мен е силно подценен, само с една номинация.

# 286
  • София
  • Мнения: 2 178
Филмът за Наполеон можеше да избие рибата (конкуренцията), ако бе наблегнал повече върху идеите на френската революция, които той защитава. Да припомнят на съвременните хора какво всъщност означава либерализъм, просвещение, образование, които Наполеон желае да разпространи из Европа, че през последните години доста се извратиха тези неща...

# 287
  • Мнения: 9 240
Това е една от най-големите и отвратителни лъжи! Че Френската революция е донесла нещо добро... Може би затова режисьорът не е искал да задълбава в нея,че ще стане мътна и кървава... А и Наполеон не е бранел революцията,точно обратното – възстановява монархията и нормалността...

# 288
  • Мнения: 36 666
Французите си я празнуват и до сега, въпреки мракобесието. (А и когато една определена класа се има за недосегаема, е добре да разбере, че не е - не казвам, че е справедливо, но определено е пречистващо)

# 289
  • Berlin
  • Мнения: 11 285
Интернет не е доволен, че Марго Роби не е номинирана, а аз, че Америка Ферара е.😀

# 290
  • София
  • Мнения: 27 302
Да продължим подхванатата дискусия от Трън в очите и Параход.
Ето и моите оскари или моите разминавания с академията в конкретната година

На кои филми аз лично бих дал оскара през годините (там, където имаме разминаване с Академията)
Отново подчертавам, тези филми, които аз съм посочил, не взимат златната статуетка за най-добър филм

болднал съм скандално посечените филми!

1950: Sunset Boulevard
1951: A Streetcar Named Desire (даже Quo Vadis е по-добър вариант от победителя)
1956: The Ten Commandments
1957: 12 Angry Men (как може???)
1962: To Kill a Mockingbird (макар че Лорънс Арабски си е доста силен филм)
1963: Cleopatra
1964: Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb ; но също и Зорба гъркът заслужава повече от победителя
1965: Doctor Zhivago
1966: Who's Afraid of Virginia Woolf?
1967: Bonnie and Clyde
1969: Butch Cassidy and the Sundance Kid
1971: A Clockwork Orange
-
1972: Жалко за великия Кабаре, ама лош късмет просто... Няма как, срещу Кръстникът никй няма шанс.
-
1973: The Exorcist (уви, хорър филм и оскар, няма как, ама това си е класика, променила киното)
1975: Любимият ми Челюсти също случва на лоша година и просто няма как срещу Кукувичето гнездо...
1976: мхмхм, тук може да се спори много с Шофьор на такси или Роки, ама окей, дори и да се съглася, то Роки също остава като един от най-емблематичните филми за киното. Но да, чисто като филм, Шофцор на такси е по-добър. Годината е много силна, защото тук са и ТВ мрежа и Цялото президентско войнство.
1977: STAR WARS много ясно. Холивуд обаче през тези години няма как да даде подобен оскар. Реално именно Стар Уорс спасява Холивуд от 'фалит' и преобръща представите за киното.
1979: Apocalypse Now. За мен този филм е шедьовър. НО, спорно е и много дебати може да има, защото тук е и великият, ''Ах, този джаз'' Обаче и победителят е много силен. Крамър срещу Крамър си е велик. И все пак за мен лично, Апокалипсис сега трябваше да спечели. Може би не искаха да се повтарят, защото предната година печели, ''Ловецът на елени''
1980: Сиянието много ясно!!! НО, този шедьовър дори не е номиниран?!?!?! 😮
От номинираните: The Elephant Man ; тук ще изненадам мнозина, защото и ''Разяреният бик'' е много силна заявка. След Роки обаче, от Академията не искат и да чуят за нов оскар за бокс и така. В крайна сметка обаче оскарът се печели обикновения, ''Обикновени хора''
1981: Raiders of the Lost Ark ; но и тук като със Стар Уорс, Холивуд не може да се пречупи и да даде подобен оскар. Нищо че и до ден днешен това е филмова класика
1982: E.T. the Extra-Terrestrial ; да ме прощава Ганди!
1989: Dead Poets Society
-
1990: ОК съм с Танцуващият с вълци (много мой любим филм) - тази година само я споменавам, за да напомня, че този филм побеждава не кой да е, а Кръстникът 3...
Искам да спомена и 1991 г. като изключително силна. Всеки един от филмите заслужаваше победата, но да, някак си Мълчанието на агнетата изпъква!
-
1992: ОК съм с победителя, но само да спомена, че великият и неповторим, ''Последният мохикан'' дори не е номиниран...
-
1994: емблематична година с три ТОП филма. Много е сложно и все пак аз лично бих дал оскара на Изкуплението Шоушенк, въпреки че Криминален е толкова велик и неподражаем. Просто Шоушенк е безупречно кино хора. Няма за какво да се хванеш просто. Няма.
-
Смело сърце през 1995 г. не се закача, но само искам да спомена, че Жега на Майкъл Ман с Ал Пачино, Робърт Де Ниро и Вал Килмър, скандално не е номиниран дори...?!
-
1996: хаха, тук сигурно ще обидя много Бг мами, ама аз бих дал оскара на Фарго. Да, Английският пациент е страхотен, но моля ви се...
1998: Saving Private Ryan Да ме прощава влюбилият се Шекспирчо ама уникална простотия!
-
1999: мноооогооо силна година. Само ще спомена, че шедьовъра на Финчър, ''Боен клуб'' дори не е номиниран?!?!😮
Пффф, вижте като цяло съм ОК с ''Американски прелести'' защото е велик и нестандартен. Но тук са и Зелената миля, Вътрешен човек и класиката сред трилърите, Шесто чувство. Това е филмът излъгал/подвел най-голям брой зрители в историята, хаха...
Тук просто не мога да кажа. Тази година е уникална просто...
И все пак заради този трик с ''Аз виждам умрели хора'' дето през цялото време ни беше пред очите, аз бих дал оскара на Шаямалан
-
2001: The Lord of the Rings: The Fellowship of the Ring
2002: The Lord of the Rings: The Two Towers
Ясно е, че бяха решили да изсипят всичко на последния трети филм, ама все пак да си имаме уважението...
-
2005: Brokeback Mountain
п.п. в момента сигурно от Холивуд много ги е яд, хихихихих. Хак да им е, заслужават си го, хохо
2007: There Will Be Blood
2009: Avatar?! Кажи честно??? Да го бяха дали на District 9 пак щях да съм щастлив. Ама Войната е опиат на Катрин Бигълоу, кажете честно?!
2010: Inception
2012: Django Unchained ; може и ''Животът на Пи'' но по дяволите, Арго?!
2013: тук има поне три по-добри филма от 12 години робство, ама айде да не подхващам тази тема...
Аз лично сигурно ще изненадам много хора, но бих дал оскара на ''Тя'' с Хоакин Финикс. Мой много личен и любим филм.
2014: много силна година!!! ОК съм с победителя, но само казвам.
2015: Mad Max: Fury Road
2016: La La Land
-
2019: пфф, нова много силна година... Много сложно. ОК съм с победителя по реч причини, но и Жокерът заслужава, както и Имало едно време в Холивуд, а защо не и Джоджо заекът
-
2020: The Father
2021: ДЮН
2022: хех, иска ми се да напиша Топ Гън: Маверик, ама мне, по-скоро бих го дал на Баншите. За мен малко повече заслужаваше от джикитайския, ама може би просто тази година Академията искаше нещо по-различно и шумно...
Но и тук съм по-скоро ОК с победителя пак по ред причини... Няма драми.
2023: предстои да видим след малко повече от месец. 😊

Последна редакция: чт, 25 яну 2024, 10:42 от Diavolo

# 291
  • Враца
  • Мнения: 2 311
Като гледам разбора на Дяволо, за мен нещата тръгват надолу с 2009 и Аватар.

П.П. Не ме кефи "Английският пациент".
А "Шесто чувство", колкото и да нашумя тогава и наистина да беше много, много гледан, сякаш не се превърна в класика. След първоначалния му бум после потъна.

# 292
  • Мнения: 18 377
Понеже стана много дълго - слагам моите номинации в спойлер, да не тормозя телефоните.
1989-1999
Скрит текст:
1989 - да возиш мис Дейзи
1992 - моите категорични симпатии за за Терминатор 2 - Страшният съд макар и Танцуващият с вълци да е много хубав. Терминатор 2 обаче въведе нова ера в ефектите, а същевременно в този филм е вкарана много мисъл и голям емоция. Последният Мохикан също заслужава номинация, но явно са решили, че много ще станат индианските филми.
1993- тук напук на всичко аз смятам Батман се завръща за най-якият филм. Въпреки това не искам да подценявам и Пришълецът 3, който му отстъпва съвсем с малко.
1994 - моите колебания са между Списъкът на Шиндлер, Джурасик парк и Разкриване (с Деми Мур и Майкъл Дъглас). Списъкът на Шиндлер и Разкриване са от по-тежката категория. Списъкът на Шиндлер ме е карал да плача. Разкриване  за първи път загатна една важна тема - неравнопостовеността между половете. Това е един много сериозен филм, а освен това е сред последните хубави на Майкъл Дъглас. Джурасик парк е по-свеж и приятен, често го гледам на повторения с баща ми. Това е лек семееен филм.
1995 - Маверик - никога не съм се смял така.
1996 - Смело сърце и Аполо13 са уникални филми, но аз бих избрал Поверително и лично с Роберт Редфорд и Мишел Пфайфър. Много истински филм.Няма как да не спомена с добро чувство  Златното око-  невероятен филм, който постави нова ера за Джеймс Бонд
1997 - изключително слаба година
1998 - бих поделил наградата между Титаник и Теория на конспирацията. Острието с Антъни Хопкинс също е чудесен филм, но ще му дам трето място.
1999 - Матрицата е единият филм който бих отличил.  И не само заради киноефектите. Не, този филм създаде съвсем ново светоусещане. Той даде пример как едно тоталитарно общество ти набива в главата разни истини. Инстинкт с Антъни Хопкинс - другият. Също като Острието и този филм е обърнат към природата, но тук нещата са много по-драматични. За мен това е една от най-великите роли на Антъни Хопкинс
2000-2021
Скрит текст:
2000- Вътрешен човек е моят избор. Но Мъже на Честта и Ерин Брокович определено са също хубави филми
2001 - Гладиатор -  е единият ми фаворит. Другият е един филм, който незнайно защо не спечели Оскар - Вертикална граница Каква игра само на Скот Глен - не е истина! Този филм ме разтърсва така, както Инстинкт  с Ан. Хопкинс ме разтърсва. Човекът и природата!.  А оная сцена как Ск. Глен с ножа прерязва въжета. Аааах!
Впрочем това е силна година, тогава бе Патриотът и на Шоколад. И все пак - Скот Глен, Скот Глен.
2002 - Задругата на пръстена - изключителна адаптация
Красив ум е другият филм който бих отличил. (това са златните години на Ръсел Кроу). Малко по-назад бих оставил Шпионски игри.
2003 - Бандите на Ню Йорк е единият уникален филм, Последният замък - другият. И Даниел дей Луис и Робърт Редфорд са изключителни актьори. Впрочем Бандите...е един от малкото филми в които съм виждал Камерън Диас в сериозна роля.
2004 - Студена планина -един от любимите ми филми. С прелестната Никол Кидман и невероятната игра на Джъд Лоу. Една история, която не свършва с боза хепиенд. Започна като любовен филм, стана военен екшън и завърши като уестърн. А Рене Зелеугър показа за пореден път, че може да играе всякакви роли.
1099-2004 е един от най-силните периоди в киното
2006 - Кървав Диамант. Кой не знай Дженифър Конъли? Кой не е чувал за нея? А тук играе и Лео ди Каприо. Но и Извън Релси.  заслужава номинация. Клайв Оуен е невероятен актьор, много го харесвам. Отблизо, Анон и Двуличие също са невероятни филми. Тук нещата започват като лека свалка с Дженифър Анистън и изведнъж стават много други
и още един много готин филм -
2009 - Австралия - мисля, че многократно съм казвал моите симпатии към Никол Кидман. Австралия обира моите симпатии, в този филм има всичко - и любов, и трудната борба на една сама жева и пр.
2010 Двуличие.
2013 - Арго? Арго! Айде стига бе. Бен Афлек е добър актьор не но трябва просто така да му дават да печели. Хатфийлд и Маккой, е поне три нива отгоре. Единственото оправдание този филм да не е с Оскар е, че е в три серии.
2015 - Игра на кодове
2017 - големияг филм е Сноудън. Но хей, Лунна Светлина и Първи контакт! Вие сериозно ли?
2019 - За мен е просто скандално, че Анон не получи  номинация
2021 - Дюн то се знае
бих добавил и филми като Извъредни директиви, Тежки Престъпления, Месксиканеца и пр. но ще сложа край дотук.  През онези години любими мои изпълнители бяха Шварценегер, Мишел Пфайфър, Ким Бесинджър, Джулия Робъртс, Мел Гибсън, Ръсел Кроу, АНтонио Бандерас, Антъни Хопкинс, а по-късно - и Никол Кидман и Кийра Найтли=


Много Харесвам Клайв Оуен, Даниел дей Луис и Ед Харис, макар да не са ми любимите актьори.
За много подценена актриса смятам Джийн Трипълхорн.
Скрит текст:
В Бодигард тя игра в сянката на Уитни Хюстън, в Първичен Инстикт - на Шарън Стоун. Воден свят за мен необяснимо потъна надолу.  Гледал съм много по-идиотщини, които се приемат от публиката. Тозиз филм в никакъв случай не бе по-лош от Годзила с Матю Бродерик, но я дръпна много надолу, Мики Синьото око бе лека комедия - непретенциозна и много гогина, но след нея тя окончателно потъна, снима се в разни психотрилъри и ужаси или пък експериментални филми. И никъде няма главна роля. В интерес на истината донякъде отдавам тоиз факт и на излъчването ѝ - тя имаше излъчване тип "Джаки Кенеди", но след средаат на  90-те модата на къдравите коси мина и тя загуби своя естествен чар.
Друга подценена за мен актриса е Уинона Райдър.
Скрит текст:
Просто хипи - и пънк-вълната отминаха, а тя се снимаше все в разни откачени филми - Бийтълджус, Русалки, Пришълецът 4 ,, Едуард  Ножиците и пр. За мое съжаление нито Невинни години, нито Малки жени и донесоха славата от която се нуждаеше, в Луди години Анджелина я засенчи, Есен в Ню Йорк остана недооценена от критиката (за моя голяма изненада), а Черният лебед дойде много късно и я остави в малка роля. Клептоманските истори окончателно я довършиха.

За мен двама от най-скандално подминатите от Оскар актьори са  Чарлз Броснан (Имало едно време на запад, Великолепната седморка) и Робин Уилямс (Мисис Даутфайър, Джуманджи, 200 годишен човек)


Също така един от най -скандално посичаните актьори е Робърт Редфорд. Накрая му дадоха Оскар за принос, а преди това му бутнаха един за режисура на  Обиккновени хора, за да се отсрамят. Нито за Великият Гетсби, нито за Буч Касиди и Сандънс Кид, нито за Трите дни на Кондора, нито за Ловецът на елените, Щпионски игри или дори Неприлично предложениене получи оскар, а за не говорим - за Поверително и лично и Последният замък. За мен е истински скандал, че Последният замък не получи Оскар. Ами  ловецът на елени? Мерил Стрийп получава Оскар, Робърт Редфорд - не. Нямам думи. Истината е, че Р.Редфорд винаги е бил много независим и това дразнеше адски много хора. Той бе от посследните мохикани на киното.
П.С. Шесто чувство е много мрачен филм и трудно се издържа затова потъна.

Последна редакция: пт, 26 яну 2024, 20:40 от Лорд Сняг

# 293
  • София
  • Мнения: 27 302
Матрицата направи революция, факт. Абсолютна класика. Падна се обаче в много силна година, 1999 г. А и тогава все още номинираха само по 5 заглавия, но да, за мен задължително трябваше да има поне номинация за най-добър филм. Например вместо: ''The Cider House Rules''
Абсолютно си прав и за Терминатор 2. Един от най-любимите ми филми с култови реплики и сцени. Абе велик, велик, велик. Задължително трябваше и той да има поне номинация.
В днешно време поне подобни филми ако не друго поне получават номинация за най-добър филм (защото вече не се номинират само по 5 заглавия), ама в онези години, екшъните и фантастиките винаги се подценяваха от академията... Грешка!
Та, Терминатор 2 излезе 1991 г. Също с много силна конкуренция, ама кой да махнеш от там, пфф. Може би JFK? Мхм, сложничко, ама...

За мен обаче има един много по-голям шок и абсолютна неправда. И то в години в които уестърните са били на мода. Визирам един от най-великите филми изобщо за всички времена от всички възможни жанрове - шедьовъра на Серджо Леоне, ''Имало едно време на Запад'' Той излиза 1968 г. И дори не получава никаква номинация за Оскар?! Остави за най-добър филм, ама никаква!!!!!! 😮

Има още един много велик филм, Къщата на духовете от 1993 г. с Джеръми Айрънс и Мерил Стрийп.
Според мен заслужаваше номинация за най-добър филм, ама признавам, че и конкуренцията си я бива.

# 294
  • Мнения: 18 377
За мен в годините 1999-2004/2005 че и няколко години след това има размазваща конкуренция. Но много често уникални филми не са слагани за оскар. Фантастиките като Терминатор 2 (който даде началото не само на цяло поколение Терминатори, ами и на киноефектите въобще) и Матрицата (която не само бе велики ефекти, ами и революция в мисленето) трябваше да имат задължителни номинации. Днес блъскат някакви филми като Супермен където героите рушат небостъргачи, получават Оскари, а в тях няма грам Мисъл.
Също така вярвам, че в периода 1995-1997 Мишел Пфайфър трябваше да отнесе поне два Оскара - единият за Опасен ум, и вторият за Поверително и лично. Тъй се случи, че Един прекрасен ден се падна в една година с Поверително и лично инак и за него би трябвало да има поне нейна номинация. Джулия Робъртс съм без думи как остава без Оскар за Хубава жена, и за Теория на Конспирацията (а на Мел Теорията и Маверик са двата му най-хубави филми)- Ричард Гиър би трябвало да има поне две номинации- за Хубава жена и за Булката беглец. За Робърд Редфорд вече си казах мнението - той просто няма слаб филм, но Поверително и лично и Последният замък са просто уникални. Как вдигаше ония камъни на шестдесет години. Бих простил, ако Последният замък не бе спечелил заради Бандите на Ню Йорк и невероятната игра на Даниел дей Луис - но не далеч по-посредстени филми печелеха тогава- Какво да кажем за Майкъл Дъглас? Ако в Разкриване той е брилянтен, то в Перфектно убийство е неговият звезден миг и....греда. и двата пъти. Слаба утеха е, че получи Оскар за Играта. А Скот Глен е супер ощетен, че култова класика като Вертикална граница не му донесе ако не Оскар поне номинация. Днес филми за Еверест се правят под път и над път, ама де такава игра?
Невероятни филми като Парола Риба меч, Вертикална граница, Инстинкт, Острието, Време да убиваш, Анна и Кралят, Златното око  (в който Пиъс Броснан подкара танк)не получиха Оскари, а Влюбеният Шекспир и Американски прелести - получиха. През 1993 гл. женска роля печели Ема Томпсън. Моля?!! има поне три добри актриси тогава:
Мишел Пфайфър (Батман се завръща) - тя наложи еталон как да изглежда Жената -котка.  Пет филма и няколко анимации са съобразявани с любовната история на жената котка и Батман и с флиртаджийството на Кетуомън изиграно от Мишел Пфафър. Когато Камрен Бикондива направи силен образ на ЖК в Готъм двадесет и пет години по-късно специално ходи да се снима с Мишел Пфайфър.
Сигърни Уивър –(Пришълецът 3)
и Ким Бейсинджър (Последен анализ). За имало едно време на Запад какво да си говорим. Този филм е неко като Библията на уестърните, смята се че с Великолепната седорка се бори за титлата "крал на уестърна", а няма дори номинанция....ако не за друго то поне за музика. А музиката е правена от неповторимия Енио Мориконе (Последният Мохикан, Добрият лошият и злиятт, Недосегаемите, Специалистът, Мандолината на капитан Корели, Соларис и пр.)
П.С. Удивен съм също, че Чаз Палминтери не получи поне номинация за Диаболично, а Гандолфини - номинация за поддържаща роля в Последният замък. Удивен съм също, че Студена планина която е в тройката на най-великите любовни истории остана без номинация, а Пианистът печели награди.

Последна редакция: пт, 26 яну 2024, 23:21 от Лорд Сняг

# 295
  • София
  • Мнения: 11 732
Прекрасно ревю сте направили и двамата, Лорд Сняг и Diavolo, но ако ми разрешите да добавя и още два филма, може би три с Оскар и то напълно заслужени , ако съм ги изпуснала из многото изброени , моля да бъде извинена:
ПЛАНИНАТА БРОУКБЕК - 2005 г с  Хийт Леджър - светла му памет Оскар и Джейк Джилънхол. От един малък разказ на Ани Пру се прави филм, който обира наградите и е съвсем заслужено. Интересното е тук, че и книжката, защото тя е книжка от 30 - сетина страници, ако не се лъжа е много хубаво написана, така е направен и филма - завладяващ.
БАЛЪТ НА ЧУДОВИЩАТА -2001 г с Хали Бери , която взима  Оскар, за главна роля и партнираше й Били Боб Тортън - великолепен филм, също така и
КЛУБЪТ НА КУПУВАЧИТЕ ОТ ДАЛАС -  2013 г - Матю Макконъхи - Оскар за главна роля , също  най-добър филм, най-добър актьор, най-добра поддържаща роля. Това е великолепен филм, който трудно се забравя.
Чарз Бронсън е великолепен актьор с великолепни уестърн филм и не получава Оскар, може би ,защото по произход  той не е чист американец, а е татарско - литовски произход е по времето на маккартизма се принуждава да промени името  си, имал е проблеми,  на англосаксонско - Бронсън, това е една от причините, въпреки че на друг, който също не е англосаксонец - София Лорен и се дава Оскар за Чочарка през 1960 г , но там се намесват и малко друга история, не че филма е лош, той е връх, но съпруг  е небезизвестният Карло Понти, италианецу но много известен в киноиндустрията, може и да не съм права, но това си е мое виждане.

# 296
  • София
  • Мнения: 27 302
Пуснал съм новата анкета! 😊

# 297
  • Мнения: 18 377
Няколко думи да кажем тук. След втората световна война Холивуд дълго време следва италианското кино - 60-80 -те са показателни. Но някъде през средата на 80-те години започна една точка на пречупване. В Холивуд започват да се правят много по-скъпи филми. Холивуд се раздели с жанра телевизионен театър и телевизионен филм в който имашже заглавия като Фантагиро, Десиделия, Жената Ястреб. Френските и италианските актриси (София Лорен, Катрин Деньов, Бриджит Бардо)отстъпиха една идея назад, а разни латиноси отидоха в историята. Което е жалко - Чарлз Броснън имаше супер изразително лице.
Един от последните актьори играл повече с мимики е Шварценегер - поради слабо познаване на езика.
Та бих казал, че оконачателният прелом е някъде 1997-2001 когато на чернокожите актьори като Морган Фрийман, Дензъл Уошингтън  и Хали Бери започнаха да дават сериозни роли и да печелят оскари. Целуни момичетата, Завръщането на паяка, Изкуплението Шоушенк, Тренировъчен Ден, Парола риба меч, Х-мен промениха доста неща.
Не бяха толкова далеч времената когато Никол Кидман - която иначе толкова харесвам - се представяше като британка. Когато Мел Гибсън "счуп" модела и стана супер известен като австралиец и тя призна, че е австралийка (Австралия е протекторат на Британия - нейният държавен глава е крал Чарлз III). И изведнъж взеха да никнат австралийци - Никол Кидман, Даниел Крейг, Сам Уортингтън,  Хюго Уийвинг, Кейт Бланшет, (която също като Никол Кидман дълго време минаваше за "британска" актриса) ...навъдиха се като гъби....ето вече и Марго Роби... Но добре че бе Мел да поведе хорото. Това е малко както 18 век всички българи се пишели гърци или сърби. Впрочем каков се учудваме - Кийра Найтли дипломатично каза, че се чувства едновременно британска и американска актриса.
после и латиносите като Салма Хайек, София Вергара и Дани Трехо надигнаха глава. Но през 90-те бе немислимо да получат сериозни роли.
Днес Холивуд няма проблев с националността, но залага на актьори, които снимат предимно в САЩ - инак Моника Белучи, Жан Рено и пр. щяха да имат много повече награди.
П.С. Изабел Аджани е уникална актриса с 5 Сезара...но е слабо позната в САЩ, ако не броим Диаболично.

Последна редакция: сб, 27 яну 2024, 01:06 от Лорд Сняг

# 298
  • Мнения: 5 695
Явно не са много феновете на Пол Джамати. За хората, които са гледали Милиарди - това е приятелката му:
https://www.usmagazine.com/celebrity-news/news/paul-giamatti-and … arpet-date-night/
Red!!! 😂

# 299
  • Мнения: 2 255
Залитат напоследък с церемонията, но гледам по инерция. От носталгия по тръпненето, с което сядах пред тв преди години сигурно. На нисък старт тук в темата, коментирахме един през друг.

Не гласувах, защото имам да наваксвам с 2-3 заглавия.

Общи условия

Активация на акаунт