Пъзели 45: "Ку-ку и приятели"

  • 23 464
  • 754
  •   1
Отговори
# 165
  • София
  • Мнения: 8 594
Ааа, моля, моля! Аз имам само 5 (може би съм слабото звено в групата) Simple Smile

# 166
  • Мнения: 424
За сведение, на 42-та минута получих следния неадекватен отговор: трябвало да изчакам да дойде поръчката, да си я платя, да го отразят в системата и тогава да си искам парите обратно чрез портфейла - вероятно пак в дълъг чат (общо 1 час, откакто поисках връзка със съпорт). Нямало как да намалят стойността, преди да предадат поръчката на куриер.
Чудя се, това някаква тактика ли е, за да ни откажат да си искаме ценовата защита? Правиш го дълго и сложно и хората си казват "здраве да е".

А на мен ми казаха да им пиша мейл, че били много натоварени и не можели сега да ми съдействат. Но до довечера щели да изчислят разликата и да я заредят във виртуалния портфейл. Да видим Simple Smile

# 167
  • София, България
  • Мнения: 5 609
Трябва да си направя и аз таблица, но много ме мързи.

Влакът, който взех от Тони е прекрасен, направо взех да й се възхищавам какви пъзели избира. Първоначално изглеждат много трудни, но после като се поразровиш и започва реденето.

Това не е човешко, видях и аз! Има още по-намалени пъзели, ще поръчвам!

# 168
  • Мнения: 6 930
Ааа, моля, моля! Аз имам само 5 (може би съм слабото звено в групата) Simple Smile
Ти си моят идол Heart

Хм, казвайте ги по-рано тези неща за ценовата защита Satisfied Влязох да погледна и на мен всички пъзели без един са ми намалени още повече. Ако ми възстановят разликите направо ще мога да си поръчам още един намален Smile Но не се надявам особено, защото сигурно ще кажат, че са минали 7 дни. И на мен на чата ми казаха да пиша на мейл.
Иначе аз досега не съм ползвала ценовата защита успешно. Но да, преди да си си взел поръчката няма да стане, и на мен ми го бяха казали това преди време.

# 169
  • София, България
  • Мнения: 5 609
Ето вече можете да ме пишете официално при Ку-ку, а не при приятели, онзи пъзел, който продадох за 10 лева, след месеци терзания пак си го купих за 10 лева. Joy

# 170
  • Мнения: 2 428
Хахах, определено си за темата🤪
Лошото е, че и аз веднага влязох да видя какво има още намалено... И пак ще идва Боби...

# 171
  • София
  • Мнения: 8 594
Вий нямате сърца, безсърдечници такива! Айде и аз сега да се чудя колко пари да похарча... 

# 172
  • Мнения: 1 468
Благодаря за подсказката, писах им имейл за ценова защита, да видим дали ще стане или ще ме отрежат. Поръчката ми е от 9 август, ако броим по ДОПК, все още съм в срок Sunglasses

# 173
  • София, България
  • Мнения: 5 609
Сега и аз ще пиша, доста имат да ми връщат.

# 174
  • Мнения: 7 015
Ехее, добре че казахте. И при мен и трите са намалени. Вярно, общата сума не е голяма, но все пак...

# 175
  • София
  • Мнения: 8 594
Аз пък облажих, ама не от Озон, ами от Asmegin Hug Значи, казвам ви - давайте на жената пъзели назаем, тия мъфини си заслужават (особено ако се възъдржате от сладко и не искате да правите вкъщи) Grinning

# 176
  • Мнения: 207
Благодаря за подсказката, писах им имейл за ценова защита, да видим дали ще стане или ще ме отрежат. Поръчката ми е от 9 август, ако броим по ДОПК, все още съм в срок Sunglasses
И моята е от 9 август. Току що им писах и аз. Grinning  Много е странно това допълнително намаление  -10% са надолу цените при мен. Ха, ама как ги изловихме. Браво на Птичарката...

# 177
  • Мнения: 4 070
Имате ли мейл на който да им пиша? Нямам време да се занимавам с чата им днес. Едната ми поръчка е пусната на 08.08, но я взех по-късно и мисля и нея да пробвам да мина с ценова защита.

# 178
  • Русе
  • Мнения: 1 007
Благодаря за информацията момичета! Писах им,дано върнат паричките на всички,че да ги вложим в нови пъзели Simple Smile
Сега ми е голяма дилема да правя ли още една поръчка или да се въздържа,но май ще мина на първи вариант
Мона Лиза,поръчах и аз телевизорите Blue Heart,няма да се занимавам,знаеш с кой.Моля те сподели,когато наредиш новия,дали е със същото качество,като първия,който продаде
Йонка,аз писах на support@ozon.bg

# 179
  • Варна
  • Мнения: 36 783
Моята поръчка е направена на 8.08 и е доставена на 10.08. Всички пъзели в нея сега са на по-ниски цени от тогавашните. Мога ли да се възползвам от тази ценова защита или е минал срокът?

Общи условия

Активация на акаунт