СЕДМИ клас започна ударно

  • 43 163
  • 740
  •   1
Отговори
# 675
  • София
  • Мнения: 4 032


Ще помоля някой да каже как се получава 6 на 19 задача, б подточка 🙄  Дребното получава 4...

И аз със същата молба, плюс 22 задача. И моето дребно получава 4, а на 22-ра а съвсем други отговори.


BoeL, Aila e качила задачите и отговорите, няколко поста над твоя.

Последна редакция: нд, 27 ное 2022, 23:19 от EliG

# 676
  • София
  • Мнения: 12 278
Извинявам се, има ли отговори на задачите от пробния изпит на Междучасие? Искам да го дам на сина ми да го реши.
По-горе съм качила линк, където има и задачите и отоворите на теста по МАт и по БЕЛ от ПИ на Междучасие.
П.П Чак сега видях, че някой е качил и от Регалия в тази папка пробен. Ще съм благодарна, ако има и отговори също да се качат.
Няма проблем, ако ви е по-лесно така, да качвате и останалите там материали и всеки който иска да има достъп до папката с линка по-горе. Може да се ограничи и достъпа само до определени гмейл акаунти, но ще стане по-трудно, не виждам причина да се усложняват нещата.

Последна редакция: нд, 27 ное 2022, 22:54 от Aila

# 677
  • Мнения: 5 941
На Регалия е само стар от март по БЕЛ и отговорите са накрая на файла.

# 678
  • Б
  • Мнения: 594
[само някой задачи от пробния по математика в СМГ

# 679
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 859
Един въпрос за ПИ по математика към СМГ - кога излизат отговорите?

# 680
  • София
  • Мнения: 396


Ще помоля някой да каже как се получава 6 на 19 задача, б подточка 🙄  Дребното получава 4...

И аз със същата молба, плюс 22 задача. И моето дребно получава 4, а на 22-ра а съвсем други отговори.


BoeL, Aila e качила задачите и отговорите, няколко поста над твоя.
Детето реши теста. Имаше някои грешки, които аз открих, но на 19 и 22 има разлики с отговорите, а аз не му намирам грешка. Ако някой може да обясни отговорите на тези задачи ще съм благодарна.

# 681
  • София
  • Мнения: 12 278
Практикума по БЕЛ и МАТ в Регалия вече не е намален. Докато се наканя.. Много ме е яд.
Има ли някой, който вече го ползва да сподели дали си заслужава според него?
Дали има как да ползвам на някой познат профила, за да се логна и да видя реално какво представлява?

# 682
  • Мнения: 40
Здравейте, моето е изкарало 74/100 т. по мат в Междучасие. И на мен са ми интересни задачите от смг, има ли някъде информация, дори да е от предни години?

Последна редакция: вт, 29 ное 2022, 17:21 от KaliAna7

# 683
  • Мнения: 774
Някой може ли да разпише 5 зад от теста на Междучасие и да обясни защо се получава този отговор от бланката?  Моят син получава различен отговор от дадените? Fearful  
На 19 зад също получава 4.
Благодаря предварително!

Последна редакция: вт, 29 ное 2022, 20:52 от Always_in_love

# 684
  • Мнения: 57
Здравейте! Може ли някой да изпрати в PDF двете учебни тетрадки на издателство Архимед?

# 685
  • Мнения: 11 828
Здравейте! Моля за помощ!  Подготвям детето за контролно, но сборникът, който имаме е ползван и сега установих, че отговорите отзад липсват . Моля някоя добра душа да ми пусне снимки на отговорите на този сборник! Вечни благодарности на отзовалите се!

Имам го. Ако все още не са намерени, утре ще снимам..

# 686
  • Sofia
  • Мнения: 210
Някой може ли да разпише 5 зад от теста на Междучасие и да обясни защо се получава този отговор от бланката?  Моят син получава различен отговор от дадените? Fearful  
На 19 зад също получава 4.
Благодаря предварително!

# 687
  • Мнения: 107
Здравейте! Един въпрос към по - знаещите от мен.
На тест по география госпожата е поправила правописна грешка в отговора и не го е зачела за верен. Четох държавни образователни изисквания, критерии за оценяване, наредбата за оценяването.. е, не виждам никакво основание неграмотността да се санкционира, след като отговорът по същество е верен. Пропускам ли нещо?

Грешката е, граматична - вместо с "тс", думата е написна"ц".

Последна редакция: ср, 30 ное 2022, 23:29 от Не се сърди, човече

# 688
  • Мнения: 559
Здравейте! Един въпрос към по - знаещите от мен.
На тест по география госпожата е поправила правописна грешка в отговора и не го е зачела за верен. Четох държавни образователни изисквания, критерии за оценяване, наредбата за оценяването.. е, не виждам никакво основание неграмотността да се санкционира, след като отговорът по същество е верен. Пропускам ли нещо?
За оценяването неминуемо при всеки учител има доза субективизъм, за съжаление няма как да бъде избегнат. От друга страна - за един отговор си е чисто издребняване според мен особено пък ако не е повлиял съществено на оценката.
Аз на ваше място не бих се занимавала да оспорвам, защото би могло да повлияе след това като отношение учител-ученик.
Изпадали сме и ние в много такива ситуации…Няма да забравя как в 5 клас госпожата на моето дете и писа по-ниска оценка само защото вместо Великобритания детето беше писало Англия. Имаше коментар на теста - “Такава държава няма!” Друга госпожа пак в 5 клас по разказвателен предмет не й пишеше никога повече от 5 по време на онлайн обучението, защото детето разказва гладко с добра дикция /в сравнение с повечето деца в класа/  и беше решила, че чете от учебника. След това като се върнаха в училище и видя, че детето учи съвестно по предмета коренно си промени отношението.
Прави ми впечатление, че повечето учители имат тефтери, в които си пишат + и - и съответно добавят или свалят оценки на следващи изпитвания. Пример - 5.45 на тест - оценка в дневника 5, /написан +/ в тефтерчето, на следващо изпитване, ако детето пак е между 5 и 6 пише по-висока оценка…
Та така случаи различни
Отделно не е ясно каква точно грешката във вашия случай и дали е допусната от неграмотност или грешно преписване от друг ученик…Не казвам, че случая е такъв но вероятности - много.
Отделно има деца, които по-лесно изкарват добри оценки на тестове, други - на устно изпитване. Нещата затова са балансирани през годината за да бъдат оптимално обективни /е няма как да е на 100 %, докато го има човешкия фактор.
Така, че ако не се касае за тотално лично отношение и постоянно значително ощетяване на детето ви от конкретния учител - моя съвет е да не се занимавате с излишни проучвания, търсене на изисквания за оценка и излишни разправии.
Не за друго, ами за да не се настройва самото дете срещу учителя или предмета, защото това ще повлияе на мотивацията му да учи в бъдеще. От личен опит ви казвам - моята дъщеря беше решила, че няма смисъл да учи, не и вървял предмета и намрази  географията заради госпожата. Много разговори трябваше да проведем как не всичко в живота е честно и понякога стават неприятни неща и не те оценяват както трябва,  но усилията които се полага рано или късно дават резултат. И точно така стана впоследствие Simple Smile Доби увереност, учеше повече и системно и нещата се промениха.
Успех на детето ви пожелавам Simple Smile

# 689
  • Sofia
  • Мнения: 4 536
За мен проблемът би бил само в оценката. Иначе какво общо има с мотивацията? Сега ще е мотивиран да не бърка. Моят син много се разочарова, че вместо плюс написал минус и му отнели 8 т. от задача по математика онзи ден. Сега знае, че трябва да внимава.
Миналата година по БЕЛ на контролно му зачели две точки по-малко и вместо 6 получи 5. Въпреки моето настояване, не отиде при учителката да оправи нещата. Примери за пропуски, случайности и несправедливости има много при всеки. Опитайте да убедите детето, че нищо особено не е станало.

Общи условия

Активация на акаунт