Пазаруване от Aliexpress.com 65

  • 33 119
  • 779
  •   1
Отговори
# 45
  • Мнения: 9 571
Някой да има излишен код от Алиекспрес, тоест общ, не от определен продавач? На мен уж ми даде, но като го въведа ми изписва, че е вече използван, а никога не съм ползвала досега. Насъбрала съм за над 200 лв неща в количката и ми се искаше най-после и аз да използвам някакъв код в тоя сайт Simple Smile

# 46
  • Мнения: 2 375
Някой да има излишен код от Алиекспрес, тоест общ, не от определен продавач? На мен уж ми даде, но като го въведа ми изписва, че е вече използван, а никога не съм ползвала досега. Насъбрала съм за над 200 лв неща в количката и ми се искаше най-после и аз да използвам някакъв код в тоя сайт Simple Smile

Разделяте стоките на няколко поръчки по над 90 долата. За всяка поръчка имате $15 отстъпка без купони.

# 47
  • Мнения: 9 571
Благодаря за отговора! Направих го около 100 пъти, какви ли не гимнастики направих Simple Smile До последно не ми даваше код или ако се появеше изписваше, че е вече използван и не го приемаше. Здраве да е, поръчах си всичко и си платих като поп Laughing Не знам бъгваше ли се, какво беше, но след сума ти опити за какви ли не големи суми се изнервих и си платих редовната цена. Ядосах се не за друго, ами че можеше да си поръчам още преди дни и да ми дойдат нещата по-рано, защото намаление не само че нямаше на моите артикули, ами направо си виждах как качваха цените последните дни Simple Smile

# 48
  • Бургас
  • Мнения: 1 686
купоните се взимат от както показа с снимки по горе
за днес ми се предлага от общите такъв

# 49
  • Мнения: 9 571
Ясно. Аз успях да взема купон, имах, но всеки път ми изписваше, че вече е ползван и не го приемаше. Както и да е... свършила работа Simple Smile Явно нещо при мен се е бъгнало Simple Smile

# 50
  • Бургас
  • Мнения: 2 139
Момичета и момчета как мога да сторирам поръчки? Дублирали са ми четири поръчки. Получи се като платих четирите неща ми изписа че има проблем с плащането и така отново една по една ги платих отново. Едната дори е шипната вече 😲
тези са по две и тези вече подготвени

# 51
  • Бургас
  • Мнения: 1 686
на мен пък преди да ми даде грешка в плащането ми изведе за 5 сек. съобщение от банката, гадното е че за да ми отговорят на мейла, трябва да чакам до понеделник

Момичета и момчета как мога да сторирам поръчки? Дублирали са ми четири поръчки. Получи се като платих четирите неща ми изписа че има проблем с плащането и така отново една по една ги платих отново. Едната дори е шипната вече 😲
какселирането е при детайлите, ако е пратена няма как да е спреш

Последна редакция: сб, 12 ное 2022, 22:16 от musicdoubl3

# 52
  • Мнения: 555
Някой писа че му е дошла поръчката с Еконт, на мен също онзи ден. Поръчани доста неща на 26.10 от няколко търговци, всичко дойде на куп с Еконт.

# 53
  • Бургас
  • Мнения: 1 686
на мен пък преди да ми даде грешка в плащането ми изведе за 5 сек. съобщение от банката, гадното е че за да ми отговорят на мейла, трябва да чакам до понеделник

нови европейски изисквания
четох че преди имаха, такъв проблем КБСбак(Райфайзен), сега явно е ред на инвестбанк - така че скоро и вашите банки може да дадат тази грешка
------------------------------------------------------------------
и еди въпрос, сега гледам в банкирането ми пише че картата ще е сменят - с нея ще мога ли да пазаря онлайн, че предния път като е сменях беше няква с която неможеше да се пазари онлайн и пак трябваше да е преиздават
debit mastercard paypass
досега беше
Visa Electron

Последна редакция: пн, 14 ное 2022, 14:11 от musicdoubl3

# 54
  • BG-DE
  • Мнения: 5 073
Миналата седмица поръчах един пръстен, който продавачът шипна веднага но вече 5 дни не може да бъде проследен номера, а е с 15-дневна доставка (т.е.бърза доставка) писах на продавача да го питам какво става и защо е така но ной не благоволи да ми отговори 😡 Въпросът ми е има ли начин сега да отворя диспут или трябва да изчакам 80 дни?

# 55
  • Мнения: 2 375
Миналата седмица поръчах един пръстен, който продавачът шипна веднага но вече 5 дни не може да бъде проследен номера, а е с 15-дневна доставка (т.е.бърза доставка) писах на продавача да го питам какво става и защо е така но ной не благоволи да ми отговори 😡 Въпросът ми е има ли начин сега да отворя диспут или трябва да изчакам 80 дни?
Преди години когато такива номера бяха масови имаше възможност да отвориш диспут с причина липса на проследяване. Последно али въведоха автоматично канцелиране когато пратката е маркирана като изпратена, но няма движение по тракинга. Според мен гледат в каиниао какви са статусите. Разровете се в тази посока да видим какво ще излезе.

# 56
  • BG-DE
  • Мнения: 5 073
Благодаря, лошото е, че опциите ми да открия спор са само за частично получена и неполучена ☹️ ще изчакам още няколко дни и мисля да пробвам с неполучена.

# 57
  • Мнения: 918
Защо някои продукти имат по-скъпа доставка, за повече бройки. От едни кутии ми трябват 6-7 бройки. Мога ли да пусна 7 отделни поръчки, за да ми е безплатна доставката?

# 58
  • Мнения: 2 375
Защо някои продукти имат по-скъпа доставка, за повече бройки. От едни кутии ми трябват 6-7 бройки. Мога ли да пусна 7 отделни поръчки, за да ми е безплатна доставката?
ДА. Гледай да са на един и същи адрес и с разлиа не по-вече от ден и им вероятност да ги обединят в една.

# 59
  • Бургас
  • Мнения: 1 686
сега е нормално да има забавяне на всичко - всяка година е така
диспут може да се отвори по всяко време, през бота - просто му следвате опците , дори не трябва да пишете с него

Общи условия

Активация на акаунт