СЕДМИ КЛАС - дишайте дълбоко, последна седмица (5.06 - 11.06)

  • 18 864
  • 287
  •   1
Отговори
# 270
  • Пловдив
  • Мнения: 2 102
Здравейте! Искам само да попитам дали има деца, които не са ходили на индивидуални частни уроци или школа? И ако са разчитали само на самоподготовка, как се чувстват към днешна дата?
Аз писах вече. Синът ми е на школа само по БЕЛ. По математика се готви сам. Той учи в МГ. Има съученичка, майката също пише тук, която също не посещава уроци. Съдейки по резултатите от пробните, за тях двамата мога да кажа, че се справят не по-лошо от останалите деца в класа.

# 271
  • Мнения: 9 798
Не знам някой в МГ да има нужда от школа по математика.

# 272
  • Мнения: 5 917
Е, то щеше да е голям виц деца от МГ да ходят на курсове по математика. Иначе СМГ изораха всички школи по БЕЛ.

# 273
  • ВАРНА
  • Мнения: 1 854
Дъщеря ми е в мг и да, ходи на школа по математика. Когато имат три загубени часа по математика в училище, защото единият им учител е слаб, тези три часа трябваше да се наваксват с школа. Това доведе до умора още през ноември.

# 274
  • Мнения: 774
До колкото тълкувам правилно инструктажа, между двата модула имат право да излязат. Ако решат да отидат до тоалетна например, ще бъдат ли изчакани да се върнат преди да започне втора част? По този начин може би ще се оформи една пауза от 5-10 мин между двете части. Или греша?

# 275
  • София
  • Мнения: 5 152
Скъпи родители,  знам, че се притеснявате не само как ще се справят децата, но и организационно.
Аз съм майка на вече две много пораснали момичета, минали през изпитанието, наречено НВО  и учител.
През последните две години бях квестор на НВО  по БЕЛ.
Втори модул няма да започне, докато всички деца не са в стаята. Ще могат да отидат до тоалетна съвсем спокойно.
Повярвайте,  нито едно дете няма да остане без обгрижнане, без колегите да видят правилно ли е попълнена бланката. Всеки квестор лично наблюдава и напътства коя работа в кой плик да се сложи.
Ние много добре осъзнаваме, че на децата такъв изпит е за първи път, че са притеснени и ще бъдем в тяхна помощ.
Аз съм учител по математика и тази година ще бъда арбитър на НВО по математика.
Успех!

# 276
  • Мнения: 15
Здравейте, ние миналата година минахме по този път. Синът ми учеше в СМГ до 7 клас. След изпита по БЕЛ беше абсолютно сигурен, че има около 90 т. Умее да преценява какво е направил. След като излязоха резултатите се оказа, че има 80 т. Отидохме да  проверим работата, бяхме първи, тъй като бяхме сигурни, че има грешка. Жената, с която проверихме работата не беше много ориентирана, не знаеше къде можем да видим точките за тезата, но видимо нямаше никакви грешки. Изказа мнение, че според нея е оценена за четири или пет точки. Ние настояхме, че сме дошли да разберем колко точки има и няма да си тръгнем преди да разберем как е оценен. Попита, върна се и се оказа, че тезата е оценена за две точки. Другата грешка беше в теста да се разпознае кой е героя, сина ми беше написал Странджа вместо отговора на МОН Странджата. На същата задача на друга подточка  отговорът беше Благолаж/ Благолажа/ Благолажът. Според учителката му по БЕЛ в СМГ няма как да не го признаят, защото в произведението на много места е наричан Странджа. В текста за откриване на грешки на едно място се е усетил, че няма запетайка при преписа остава лека точка едвам забележима и разбира се и това е отчетено за грешка. Жената се опита да ни помогне и да снимаме работата, тъй като видя колко допуснати грешки има, но я чуха и не позволиха. Започнахме да пускаме жалби до МОН. Отговорът им беше, че нямаме право на контестации.  Отидохме в РУО гр. София да разговаряме с инспектора по БЕЛ. Там той ни каза, че в деня на проверката на работата след констатиране на грешките е трябвало да говорим с него. Той е бил там. Никой нищо не ни каза на момента. Инспекторът каза, че би признал Странджа за верен отговор, но вече е късно. Така на сина ми не му достигнаха 3,5 т., за да влезе в СМГ  въпреки, че по математика имаше 100 т. Ръководството на СМГ по никакъв начин не пожела да ни помогне, да съдейства. В момента синът ми е осми клас, продължава да се занимава с математика. Класира се на девето място след провелите се през годината олимпиади и състезания. Една точка не му достигна, за да влезе в разширения национален отбор. От добрите математици на випуска е и не можа да влезе там където иска заради грешки на МОН. Извинявам се, че стана дълго, но е важно да се знае, че въпреки, че нямат право на контестации в деня на проверката може да се опита да се отстранят грешки.
Успех и всички деца да влязат там където искат!

# 277
  • София
  • Мнения: 4 358
Здравейте!
Предстои ни кандидатстване след 7ми клас иска АЕ/РЕ. Първи ще са 133 и 32 (мнения за 2те ще са ми добре дошли), ако изобщо ни стигне бала де, защото девойката си има пропуски, пък и каквато е притеснителна и както редовно си задрасква верните отговори...
От 203то ме отказаха тотално, някой има ли поглед върху 33ЕГ, и ако не изкара сериозен бал на НВО, защото за 133то и 32ро са много високи

# 278
  • Мнения: 8 301
Благодаря, момичета! Казаха ми, че съм постъпила безотговорно, като съм оставила дъщеря ми без допълнителна подготовка. Тя знаеше, че може да разчита на нас, ако смята, че има нужда. Оставихме я сама да прецени. Взела си е сборници и по двата предмета, сваля си тестове и решава. Класната им дава също, разчитам все пак и на училището. Така или иначе ще се види, но малко ми идват повече подобни изказвания.
А от кой град сте?

# 279
  • Мнения: 749
Имаме дилема: Сега Листата за чернова по БЕЛ и МАТ се слагат в основния плик след приключване. Теста по БЕЛ от модул 1  и задачите от модулите по МАТ - НЕ, предават се на квестора, така ли или накрая всичко се слага в основния плик?, съвсем се оплетохме с детето?

# 280
  • Мнения: 22
Имаме дилема: Сега Листата за чернова по БЕЛ и МАТ се слагат в основния плик след приключване. Теста по БЕЛ от модул 1  и задачите от модулите по МАТ - НЕ, предават се на квестора, така ли или накрая всичко се слага в основния плик?, съвсем се оплетохме с детето?

# 281
  • Мнения: 749
Имаме дилема: Сега Листата за чернова по БЕЛ и МАТ се слагат в основния плик след приключване. Теста по БЕЛ от модул 1  и задачите от модулите по МАТ - НЕ, предават се на квестора, така ли или накрая всичко се слага в основния плик?, съвсем се оплетохме с детето?

А къде остават в детето или в квестора черновите?
Нали не може да изнася нищо?
Указанията за работа си ги взема ли?

Последна редакция: нд, 11 юни 2023, 19:58 от Krasivost

# 282
  • Мнения: 2 806
Това е несериозно, преди 6 страници се включвате с въпрос за бележките, а постът точно преди Вашия е с добре илюстрираната схема кое къде отива. Постоянно се споменава, че е добре да се прочете легендарният инструктаж за ученика - мисля, че ще сте в пъти по-спокойни, като се сдобиете с информация от първоизточника, отколкото да разчитате на опосредствани насоки чрез някой друг.

# 283
  • Мнения: 2 100
Не мога да променям първи пост, няма как да кача схемите, а в следващата тема ще е късно. Черновата и тестът НЕ се слагат в големия плик, само попълнената бланка с отговори! Квесторите ще помагат, всичко ще е наред!

# 284
  • Мнения: 749
Не мога да променям първи пост, няма как да кача схемите, а в следващата тема ще е късно. Черновата и тестът НЕ се слагат в големия плик, само попълнената бланка с отговори! Квесторите ще помагат, всичко ще е наред!
Благодаря!
Аз ще притесня дете, вече се притеснявам повече от него Sad!
Дано квесторите казват, да!!!

X Реклама

Общи условия

Активация на акаунт