Въпроси за TBI Bank

  • 42 953
  • 1 149
  •   1
Отговори
# 60
  • Мнения: 54 593
Винаги си сменям ПИН кода, не паролата, извинявай, при нова ДК. Даже УниКредит имаха задължително условие да го смениш преди да я ползваш.

# 61
  • Мнения: 1 053
Ами, госпожиците в Кичука казаха, че не можело...., но пък и бяха забравили да ми кажат, че първата транзакция трябва да е контактна...всъщност те доста неща така ми ги обясниха, че нещо хич не се получиха нещата...Та, последно, ще пробвам да сменим картата и ако и това не помогне, приключвам с тях( лошото е, че тия дни ми е  много натоварена праграмата и  малко трудно ще вместя и ходене до офис, ама ще го мисля).

# 62
  • Мнения: 54 593
Това, че първото плащане трябва да е на ПОС терминал и да си вкараш ПИН код, не безконтактно, май в приложението го пише. Нали от там се заявява карта.
Забравила съм, преди НГ още я поръчвах моята.

# 63
  • Мнения: 13 030
Много странна ситуация имам в момента... Сменях си личната карта, съответно ходих до офис за да актуализират и мога да си ползвам приложението и картата отново след това. Платих си телефонната сметка вчера, бях в движение и не се усетих в момента че не ми поиска потвърджение за транзакцията, нито ми изпратиха код за такова. В приложението на TBI имам такава транзакция от вчера и съответно и сумата по нея липсва, но днес сметката ми за телефона все още се води неплатена. Но вече и не ми се показва като сметка за плащане в приложението на TBI, според него нямам неплатена сметка.

# 64
  • Мнения: 54 593
Като плащаш битова сметка за пръв път, тогава ти праща код. Следващите пъти не.
Според мен ще имаш отразено при оператора, че е платена.

# 65
  • Мнения: 13 030
Ясно, благодаря. Картата Неон ми е сравнително от скоро и това ми е второто плащане на телефона през нея, не знаех че само първото се потвърждава с код.
Дано утре да е отразено вече, не помня първия път да е отнело някакво съществено време. Иначе ще трябва след работа да се опитам да ги хвана в офиса им и да видим какво става. Че и срокът за плащане на телефонната сметка е вдругиден, да не ме накарат и до оператора да търча в последния ден...

Едит: Ще трябва да ги гоня на място явно, от съпорта по телефона твърдят че нямам такава транзакция, а така да не ми се търчеше след работа...

Последна редакция: чт, 29 юни 2023, 10:46 от natka

# 66
  • София
  • Мнения: 3 816
Моят случай с блокираната сума от неуспешния превод към Револют се разреши. Парите са вече в сметката ми и мога да разполагам с тях.

# 67
  • Мнения: 2 165
Моят случай с блокираната сума от неуспешния превод към Револют се разреши. Парите са вече в сметката ми и мога да разполагам с тях.

Сама ли постъпи обратно в сметката и след колко дни?

# 68
  • София
  • Мнения: 3 816
След близо три седмици и то пак след поредно мое запитване в офис какво става, предоставих документа от Револют, който ми изпратиха в приложението в pdf формат, че преводът не е бил успешен. След няколко часа проверих в приложението и парите бяха вече отблокирани и налични. Явно този път съм попаднала на служител, който съвестно си изпълнява задълженията и действа адекватно.

# 69
  • Мнения: 2 165
След близо три седмици и то пак след поредно мое запитване в офис какво става, предоставих документа от Револют, който ми изпратиха в приложението в pdf формат, че преводът не е бил успешен. След няколко часа проверих в приложението и парите бяха вече отблокирани и налични. Явно този път съм попаднала на служител, който съвестно си изпълнява задълженията и действа адекватно.
Явно и аз ще отида до офис.

# 70
  • Мнения: 13 030
При мен проблемът се оказа не в TBI, макар че щеше да е хубаво и смешният им съпорт да го беше установил...
По телефона днес ми казаха че не виждат такава транзакция изобщо. В офиса по-късно казаха Ама как да няма, всичко си е точно както ви го показва в приложението...
Приложението на Йеттел имало някакъв бъг и затова си виждах сметката като неплатена в него. Е, за да установя това нещо пък трябваше и тях да посетя. Аман. Тия неща се предполага да ми правят живота по-лесен по принцип Grinning

# 71
  • Мнения: 1 053
И на мен ми върнаха парите, на третия ден, ама аз съм рядко упорита и досадна...и вече съпорта им сигурно по име ме знае( щото на всички им обясних, че системата им е безумна и няма друг такъв съпорт).
И тук да благодаря на DeVa®, за съвета да ида в Тракийския офис в Пловдив. Съвсем друга работа...макар, че го нямаше Иван, девойката беше много адекватна и  въпреки, че вече съм наясно с процедурите им, всичко ми го обясни  от-до и  ми съдейства  много  бързо и точно за това, за което бях отишла. Сега чакам новата карта, щото тая така и не сработи( и на банкомат). Не, че от съпорта установиха проблема...

# 72
  • Мнения: 5 270
От 17.07 спират уеб банкирането. Остава само приложението.

Получих по Viber от тях съобщението.

# 73
  • Мнения: 1 012
От 17.07 спират уеб банкирането. Остава само приложението.

Получих по Viber от тях съобщението.
Значи излишно се занимавах да си правя и него. Исках го да го имам за сравнение. Дано пренасочат ресурс, към обслужването на приложението. Доколкото разбрах са май два различни екипа, когато намесвах въпроси към едните и към другите.

# 74
  • Мнения: 54 593
Аз отдавна го зарязах. Ползвам само приложението.

Общи условия

Активация на акаунт