Въпроси за TBI Bank

  • 41 860
  • 1 149
  •   1
Отговори
# 1 065
  • Мнения: 5 253
Аз редовно правя преводи, не съм имала проблеми до сега.

Тъкмо щях да правя един минимален превод (от 1 лв., дали може толкова, да го пробвам и колко е безплатно наистина? Simple Smile.
Вместо да питаш, да беше пробвал. Не боли, споко!

Последна редакция: ср, 27 мар 2024, 23:41 от ЧревоУгодник

# 1 066
  • Мнения: 54 435
Сейко, от теб не очаквах такъв въпрос.
Как така "наистина ли е безплатно"?
Докога с това недоверие? Disappointed

# 1 067
  • Мнения: 993
Еми не знам, прекалено много проблеми чета тук. И на Бат Пешо сега с тоя превод. Прекалено много заложих вече на тая банка, превеждам пари към нея, а в крайна сметка единственото, което имам е един телефон. Замислих се как ще ги изкарвам, в момент, в който точно ми потрябват тези пари.
Направих в 5 ч. сутринта превод - 2 лв. успешно, за секунда се прехвърлиха. 0-ла такса. Това, което не ми хареса, въпреки че не знам някой да ползва другия, бавния превод - Бисера, е че нямам избор освен с BLINK да се преведе. В ЦКБ го има тоя избор.

# 1 068
  • Мнения: 54 435
Досега все с Блинк сте превеждали, на секундата. Grinning
Нямам преводи от ТБИ, но като получавах заплата в УниКредит и Сосиете, превеждах с обикновен към ТБИ и ако се случи петък, чак в понеделник се виждаше.
Не ви разбирам драмите.

# 1 069
  • Мнения: 993
Досега все с Блинк сте превеждали, на секундата. Grinning
Нямам преводи от ТБИ, но като получавах заплата в УниКредит и Сосиете, превеждах с обикновен към ТБИ и ако се случи петък, чак в понеделник се виждаше.
Не ви разбирам драмите.

Blink-а е много добър. Бисера остана за банките, които още не са го въвели, но мисля че вече всички го въведоха. Затова явно няма и друга опция в TBI. Или просто разпознава по IBAN-а коя банка има и коя няма и автоматично го праща с най-логичната система предполагам. То е и безсмислено вече БИСЕРА.

# 1 070
  • Мнения: 54 435
Да, не всяка банка, а може би от IBAN зависи, има Блинк. Исках от Инвестбанк към ТБИ да преведа, имаше избор, но ми изписа, че за тази сметка не може с Блинк.

# 1 071
  • Мнения: 1 457
Вече няма банка, която да не участва в Blink, имаше краен срок миналата година по някое време и всички трябваше да се включат.
ТБИ автоматично разпознават по IBAN коя система да ползва, би трябвало и другите да са го направили така. Ако някой реши да праща над 30 хиляди лв, тогава вече минава през Бисера.

# 1 072
  • Мнения: 5 253
Това, което не ми хареса, въпреки че не знам някой да ползва другия, бавния превод - Бисера, е че нямам избор освен с BLINK да се преведе. В ЦКБ го има тоя избор.
Това вече е като изсмукано от пръстите, колкото да намериш нещо негативно. Защо му е на някой да избере по-лошото, когато и в двата случая е безплатно?!

# 1 073
  • Мнения: 755
Здравейте, предстоят ми падежи на депозити - м.април, интересувам се ако някой вече е имал падеж по депозит - къде се изплаща лихвата / натрупва се към размера на депозита, или се изплаща по разплащателна сметка, или в сейфа на TBI  /?
Депозитите автоматично ли се подновяват, или титуляра трябва да предприеме действия - той да ги поднови?
Депозитите ги открих в офис, мога ли през приложението да открия нови депозити?
В периода, през който ми се пада падежа, ще съм след операция и на легло, и няма да имам възможност да посетя офис на TBI.
Ще съм благодарна, ако някой има някаква информация, да сподели.

# 1 074
  • Мнения: 54 435
Депозит, открит в офис, се закрива в офис. Лихвата се начислява по същата сметка на депозита.
Може да си откриеш депозит през приложението, после да отидеш в офис да ти закрият изтеклия и да помолиш да ти прехвърлят парите в новооткрития. Аз така направих през декември.

# 1 075
  • Мнения: 755
Благодаря DeVa® за информацията!  

А в рамките на първия месец ли можеха да се довнасят суми без ограничение?

Имам някакъв такъв спомен, но не съм много сигурна.

# 1 076
  • Мнения: 993
Ако Ви харесва срокът, който е бил досега на депозита, ще се преподнови автоматично за същия срок, който сте подписали първоначално. Поне така пише в сайта на TBI. Ако все пак не Ви харесва, нищо не пречи след една, две седмици, когато Ви е удобно, да го прекратите, ще загубите някаква двуседмична лихва, и да си го оправите, както Ви харесва. Бързо оздравяване!

# 1 077
  • Мнения: 54 435
Сейко, подновяването става автоматично, но ако иска да ползва добавката за лихвата от приложението, трябва нов депозит. По тези в офис я няма тази добавка.

# 1 078
  • Мнения: 993
Сейко, подновяването става автоматично, но ако иска да ползва добавката за лихвата от приложението, трябва нов депозит. По тези в офис я няма тази добавка.

Да, да. Това е ясно че после трябва в приложението. Но казвам че не е драма и да се преподнови и да прекъсне после депозита, като в момента няма възможност да иде на падежа.

# 1 079
  • Мнения: 54 435
Не е. И след седмица да иде, не е от значение.

Общи условия

Активация на акаунт