Въпроси за банки и банкови такси - 2

  • 1 925
  • 37
  •   1
Отговори
  • Мнения: 54 447
Заповядайте в новата тема! Flowers Hibiscus


Старата тема

Последна редакция: пт, 05 апр 2024, 14:14 от Не се сърди, човече

# 1
  • Мнения: 995
За някой може да е полезно. Мисля, че не само ЦКБ влиза в тази категория (до 30.12.2024 г. безплатни преводи до 100 лв. през телефонен номер с BLINK). И други банки ще се включат. За промотиране и зарибяване. Нали сега тече и реклама с този BLINK по телефонен номер. Това ще е бъдещето - безналично.

# 2
  • Мнения: 3 729
Благодаря за новата тема!
Да си пожелаем по-малко и по-малки банкови такси. Wink
Все пак още нямаме такса "днес е слънчево - четири лева, в офис на банка - шест".

# 3
  • Мнения: 995
Благодаря за новата тема!
Да си пожелаем по-малко и по-малки банкови такси. Wink
Все пак още нямаме такса "днес е слънчево - четири лева, в офис на банка - шест".

По - малки такси - надали. По - скоро ние да си търсим сами алтернативи.
Днес закривам сметка на починал роднина (аз съм наследник) - Добър ден! 3,50 лв. за закриване.
Както казват, човек започва да харчи пари още преди да се роди и после дори и след смъртта си.

# 4
  • Мнения: 54 447
Сейко, да позная ли коя е банката? Sunglasses
Пак малко са ти взели, ако е ДСК. На мен ми взеха 4, преди 4 години.

# 5
  • Мнения: 995
Сейко, да позная ли коя е банката? Sunglasses
Пак малко са ти взели, ако е ДСК. На мен ми взеха 4, преди 4 години.

Е не е. ЦКБ е, просто това беше част от една месечна такса (за този месец), то бяха останали някакви пари май 2 лв., които не можех да изтегля с картата. В случая излезе над 5 лв. това закриване. Затова сега влизах в сайта на ЦКБ и видях това за BLINK.

А преди малко ми се обадиха и на телефона от ЦКБ, явно съм задействал нещо, че ми снимаха картата, подписвах се, че скоро не бях влизал в офис.

Това може да е полезно и за друг, ползващ ЦКБ. Казаха ми, че закриват от 30.06 онлайн банкирането от компютър на ЦКБ.
Аз го ползвам него, пращат ми SMS -си за доп. идентификация. Сега ще трябва да си инсталирам мобилното приложение, а това хич не ми се иска защото ми е страшно неудобно (самият телефон, имам 3 бр смартфони, но си ползвам един с копчета Simple Smile ).

Не знам - някой знае ли само да го инсталирам приложението на телефона, но в него да няма СИМ карта. Дали ще работи, с интернет от домашния WI-FI?

# 6
  • Мнения: 4
Аз го ползвам него, пращат ми SMS -си за доп. идентификация. Сега ще трябва да си инсталирам мобилното приложение, а това хич не ми се иска защото ми е страшно неудобно (самият телефон, имам 3 бр смартфони, но си ползвам един с копчета Simple Smile ).

Не знам - някой знае ли само да го инсталирам приложението на телефона, но в него да няма СИМ карта. Дали ще работи, с интернет от домашния WI-FI?
Трябва да стане. Смених си телефона преди 2 седмици и бях в офис на ЦКБ по този повод. Служителката ме попита да ми остави ли и на старото устройство банкирането. В системата на ЦКБ се вкарва модела и марката на устройството , за да активират телефонното банкиране. А  като си смених оператора нямаше проблем защото устрйството оставало същото. Докато с ДСК 3 дена чаках да ми вкарат телефона с новия оператор.

# 7
  • Мнения: 995
Трябва да стане. Смених си телефона преди 2 седмици и бях в офис на ЦКБ по този повод. Служителката ме попита да ми остави ли и на старото устройство банкирането. В системата на ЦКБ се вкарва модела и марката на устройството , за да активират телефонното банкиране.

Аха, има логика. Благодаря! То банката следи IMEI номера на самият телефон, а не SIM картата. После го спряхме. Ще пробвам, на мен ми трябва 2-3 пъти годишно.

Последна редакция: пт, 05 апр 2024, 14:30 от Seiko7075

# 8
  • Мнения: 1 459

Това може да е полезно и за друг, ползващ ЦКБ. Казаха ми, че закриват от 30.06 онлайн банкирането от компютър на ЦКБ.


Закриват CCB Lite, пълното им банкиране си остава, но там се изисква ел.подпис.
Иначе те май са единствената банка, която все още те кара да посещаваш техен офис ако си смениш телефона и искаш да си активираш мобилното им приложение. Другите банки пращат един смс и си готов..

# 9
  • Мнения: 995

Това може да е полезно и за друг, ползващ ЦКБ. Казаха ми, че закриват от 30.06 онлайн банкирането от компютър на ЦКБ.


Закриват CCB Lite, пълното им банкиране си остава, но там се изисква ел.подпис.
Иначе те май са единствената банка, която все още те кара да посещаваш техен офис ако си смениш телефона и искаш да си активираш мобилното им приложение. Другите банки пращат един смс и си готов..

Да, да аз него ползвам CCB Lite. Не разбрах, че е само него.
Така ми казаха по телефона - онлайн банкирането закриваме.
Добро уточнение, да не объркам някой.
 Иначе да, при всяка смяна на телефон, отиваш чинно в ЦКБ да го активират мобилното приложение.

Последна редакция: пт, 05 апр 2024, 14:57 от Seiko7075

# 10
  • Мнения: 5 255
Скрит текст:
Сейко, да позная ли коя е банката? Sunglasses
Пак малко са ти взели, ако е ДСК. На мен ми взеха 4, преди 4 години.

Е не е. ЦКБ е, просто това беше част от една месечна такса (за този месец), то бяха останали някакви пари май 2 лв., които не можех да изтегля с картата. В случая излезе над 5 лв. това закриване.
Да не би да се те таксували за банковия превод на парите в сметката, а не за закриването? Би трябвало закриването да е безплатно.

# 11
  • Мнения: 995
Скрит текст:
Сейко, да позная ли коя е банката? Sunglasses
Пак малко са ти взели, ако е ДСК. На мен ми взеха 4, преди 4 години.

Е не е. ЦКБ е, просто това беше част от една месечна такса (за този месец), то бяха останали някакви пари май 2 лв., които не можех да изтегля с картата. В случая излезе над 5 лв. това закриване.
Да не би да се те таксували за банковия превод на парите в сметката, а не за закриването? Би трябвало закриването да е безплатно.

Значи стана така. Аз още миналия месец ходих, но ги имаше тези 2 лв. мисля че бяха останали. И казаха че трябва да се явим всички наследници. За да ги изтеглим (то май таксата на теглене на каса е по - голяма) и тогава закриват. Много трудно се събираме на едно място (всеки по задачи, не че не се понасяме Simple Smile ), и може да се закрие от само един наследник, когато стане отрицателна. Т.е. не се избиват наследниците да плащат, а само да взимат. В случая отива най-смотания, който да плати закриването. Казаха ми, изчакай до началото на април месец. Аз мислех, че е 2-3 лв. месечната такса, и ще платя най-много 1 лв., но явно е и повече - над 5,50 излезе общо. Не знам точно какво платих, в крайна сметка се закри сметката.
П.П.
Току-що погледнах платежното - точно така Чревеугодник - 1,5 лв. съм платил минуса на сметката и 2 лв. такса, че плащам на каса.

Последна редакция: пт, 05 апр 2024, 16:34 от Seiko7075

# 12
  • here and now
  • Мнения: 4 231

Това може да е полезно и за друг, ползващ ЦКБ. Казаха ми, че закриват от 30.06 онлайн банкирането от компютър на ЦКБ.


Закриват CCB Lite, пълното им банкиране си остава, но там се изисква ел.подпис.
Иначе те май са единствената банка, която все още те кара да посещаваш техен офис ако си смениш телефона и искаш да си активираш мобилното им приложение. Другите банки пращат един смс и си готов..
Това не е вярно. Сменях телефон, инсталирах приложение и го активирах БЕЗ да посещавам клон.

# 13
  • Мнения: 995

Това не е вярно. Сменях телефон, инсталирах приложение и го активирах БЕЗ да посещавам клон.

Това кога? Последно активирах на жена ми в офис новия и телефон миналата година точно по това време.

# 14
  • Мнения: 1 459

Това може да е полезно и за друг, ползващ ЦКБ. Казаха ми, че закриват от 30.06 онлайн банкирането от компютър на ЦКБ.


Закриват CCB Lite, пълното им банкиране си остава, но там се изисква ел.подпис.
Иначе те май са единствената банка, която все още те кара да посещаваш техен офис ако си смениш телефона и искаш да си активираш мобилното им приложение. Другите банки пращат един смс и си готов..
Това не е вярно. Сменях телефон, инсталирах приложение и го активирах БЕЗ да посещавам клон.

Като им бях клиент не можеше - само в офис или ако клиента има регистрация в онлайн банкирането с ел. подпис.

Общи условия

Активация на акаунт